SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben over 2 weken enigszins in de buurt.
Waar weet ik wel en hoe laat kan ik opzoeken. Zal zo even de laptop opstarten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken. Weet je ongeveer hoelaat en waar die stop is?
Geen idee, ik drink het nietquote:
Nooit!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een poging om z'n RX-8 voor een zacht prijsje aan me te verpatsen.
Graag en wil je dat appen? Hopelijk kan ik meerijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar weet ik wel en hoe laat kan ik opzoeken. Zal zo even de laptop opstarten.
Watjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is niet iets wat je even achterover slaat80%
Neem je iemand mee?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dan vast nog wel wat ruimte in de achterbak.
BOB gevondenquote:
Zodra ik het gevonden heb zal ik het doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Graag en wil je dat appen? Hopelijk kan ik meerijden.
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is niet iets wat je even achterover slaat80%
Hatelijk jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat vacatures waarbij je je CV moet uploaden en daarna alsnog alles handmatig moet invullen![]()
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meerquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagen
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh!!
Je komt een volgende keer gewoon weer maar dan krijg je geen tequila
Nou, broer werd wakker in de slootquote:
Als iedereen er zo over denkt, zou ik juist solliciterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meer
Ik ga bijna denken dat jullie weer een hupsmeet willenquote:
Nice, thanks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra ik het gevonden heb zal ik het doen.
Ook zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, broer werd wakker in de sloot
Kusjekroel?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat jullie weer een hupsmeet willen
Er moet dan wel iets meer animo dan alleen het smurfendorp zijn hoorquote:
Mja als het iets interessants is zou ik het wel doen, maar het is wel vervelendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meer
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er moet dan wel iets meer animo dan alleen het smurfendorp zijn hoor
Dan zullen de zenuwen in de keel al wel verschroeid geweest zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagen
Ja best wel, heb het ook wel gedaan, maar frustreerd wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als het iets interessants is zou ik het wel doen, maar het is wel vervelend
Zo makkelijk, maar toch...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom ook wel zuipen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
+1quote:
Ja, zeker als je dat 7273627282929737466271 keer tegen komtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja best wel, heb het ook wel gedaan, maar frustreerd wel.
hehe, dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zeker als je dat 7273627282929737466271 keer tegen komt
GvsE doet vast ook wel meequote:
GvsE vindt dat veels te eng.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GvsE doet vast ook wel mee
Muha vast ook wel, Euhm.. Engeltje vast ook , en Vin
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom ook wel zuipen.
Moet nog fristi met wodka proberen.
Uhm ok...regel het maarquote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dag, eerst mij als bob aanstellen en dan kusjekroel verwachten?
Vraag even aan Smurf wat er vandaag is bezorgd bij hemquote:
Zo grappig ditquote:
Haha spuit 11quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie [ afbeelding ]
Ow wacht, dat ben ik zelf
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie [ afbeelding ]
Ow wacht, dat ben ik zelf
De middelste en de rechter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhm ok...regel het maar
[..]
Sorry
[..]
Vraag even aan Smurf wat er vandaag is bezorgd bij hem
Waat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.
Ik ben heel angstaanjagend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heel angstaanjagend.Schattig, verlegen enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Coolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De middelste en de rechter.
[ afbeelding ]
Rocksmurf!quote:
Eens met schattigquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heel angstaanjagend.AH, dan snap ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
Hoe kom jij nu weer bij mijn zwitsalkrulletje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
Daar moet ik nog altijd aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu weer bij mijn zwitsalkrulletje?
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ok welke datum zullen we Hups verblijden met ons gezelschap?
Verblijden zelfs?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Voor nog een meet komt het mij beter uit dat pas ergens in januari te doen ofzo...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenAnders laatste weekend van November of 2e/3e van December?
Ja maar hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar moet ik nog altijd aan denken
Zo lang?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor nog een meet komt het mij beter uit dat pas ergens in januari te doen ofzo...
Ik begon er volgens mij ooit over hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erop?
Ik dacht heel even dat LoLa dat postte
uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verblijden zelfs?![]()
Het is sowieso wel byub!
Ergens in December, of januari, of februari. 1 van de maanden dat ik geen werkverplichtingen heb etc..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ja. Ik heb verder geen geld. En ik moet er wel voor vrij vragen.quote:
Mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenAnders laatste weekend van November of 2e/3e van December?
Vin pikt je wel op!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik heb verder geen geld. En ik moet er wel voor vrij vragen.
Hell no!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Enschede?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
Overigens vind ik de day after gaan zwemmen wel een must
Goed planquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
Ik heb net een verlofbriefje ingeleverd voor de 16e mafklapper![]()
![]()
Ik vind het prima maar ik wil niet iemand zijn meet "jatten"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenDan blijf jij toch lekker aan de kant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verblijden zelfs?![]()
Het is sowieso wel byub!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenNiet lachen zegt hij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het is of de locatie verplaatsen, of de meet bij huppel op een van die dataquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
Ik heb net een verlofbriefje ingeleverd voor de 16e mafklapper![]()
![]()
Welke dag bedoel je dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat?
Zij is daar nog nooit langsgeweest en dat vond ze jammer.
Als we dan toch richting het zuiden gaan, waarom dan niet 2 uur eerder weggaan?
Ze?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat?
Zij is daar nog nooit langsgeweest en dat vond ze jammer.
Als we dan toch richting het zuiden gaan, waarom dan niet 2 uur eerder weggaan?
heb er genoeg last van, weet je hoe heerlijk het is om te zeilenquote:
Ah oke, geen idee meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begon er volgens mij ooit over hoor
Januari dus. Dan heb ik toch geen werk ws.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is of de locatie verplaatsen, of de meet bij huppel op een van die dataNiet de datum van de spelletjes meet
hmm, hoor net dat het toch niet zo'n goed plan is voor iedereenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima maar ik wil niet iemand zijn meet "jatten"
Goed idee wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
Nee, dan heb ik elke ochtend het idee dat ik me met Vinnie loop te wassenquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik elke ochtend het idee dat ik me met Vinnie loop te wassen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig ja, zo'n odolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet bij nadenken dat je er in kunt lazeren en verzuipen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb er genoeg last van, weet je hoe heerlijk het is om te zeilen
Jij bent wel van dates naar FOK!kers thuis brengen, is het niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Degene die naast me zit, dan.
Dan ben ik niet zo alleen. Is zo eng.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent wel van dates naar FOK!kers thuis brengen, is het niet?
Liegenquote:
16 november? Nóg een meet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie laten mij wel even weten of ik de 16de de keet vol heb of niet he?
Vraag Faxie dan wel om even een doek over z'n canvassen heen te hangen en z'n pooltafel tijdelijk in te wisselen voor een heuse huiskamer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik niet zo alleen. Is zo eng.
Gewoon boven op de bank chillen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag Faxie dan wel om even een doek over z'n canvassen heen te hangen en z'n pooltafel tijdelijk in te wisselen voor een heuse huiskamer.
Dat is waar, het is een uitstekend argument om een meisje bij binnenkomst gelijk mee naar boven te nemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon boven op de bank chillen.
Meisjes niet meteen naar boven meenemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, het is een uitstekend argument om een meisje bij binnenkomst gelijk mee naar boven te nemen.
Jullie hebben geeneens een boven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meisjes niet meteen naar boven meenemen.
Hoe vaak zou dat gebeuren?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, het is een uitstekend argument om een meisje bij binnenkomst gelijk mee naar boven te nemen.
Tss ik heb nog een eetkamertafel hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vraag Faxie dan wel om even een doek over z'n canvassen heen te hangen en z'n pooltafel tijdelijk in te wisselen voor een heuse huiskamer.
Wij hebben een kelder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben geeneens een boven.
[..]
Hoe vaak zou dat gebeuren?
Waarom naar boven nemen? Ik neuk ze meteen in de hal helemaal kapotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meisjes niet meteen naar boven meenemen.
Of dat ja, lekker knus in de TV kamerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon boven op de bank chillen.
Wat?quote:
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Niet vaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak zou dat gebeuren?
True, hier word je gewoon de kelder ingesleept. Dat is nog een stukje bazeriger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
*Kijkt in de kast*quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij doet dan een smurf UI?
Hij is goed hequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Kijkt in de kast*
Kom er eens gauw uit
Jij kan gewoon niet tegen je verliesquote:
klopt, doodziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen je verlies
Neuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je toch meekijkt, ga dan gewoon op 't bed zitten
online.nlquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is een goede internetprovider uitzoeken toch een bagger werk
Welke kabels heb je liggen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heb jij nu weer voor ava? Je lijkt nu wel een moeke uit OUD.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen internet, of ook tv enzo er bij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Haha ook een baasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, die zag ik wel aankomenquote:
Dan had 'ie "Als je toch meekijkt, ga dan gewoon op 't bed liggen" gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
Hmm, zal eens kijken, thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
online.nl
Zit ik bij, en voor mij echt perfect
Nog niks, is voor m'n nieuwe woningquote:
Lees even terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor ava? Je lijkt nu wel een moeke uit OUD.
Vin zit dichterbijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor jou had ik deze bedacht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor ava? Je lijkt nu wel een moeke uit OUD.
*stapel op paktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aansluitingen bij het huis bedoel ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal eens kijken, thanks
[..]
Nog niks, is voor m'n nieuwe woning
[..]
Lees even terug
Ik eis gewoon dat er asap een liegenmeet komt!!quote:
TV er ook bij ja. Meestal is dat toch net zo duur als alleen internetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen internet, of ook tv enzo er bij?
Liggen kan altijd nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had 'ie "Als je toch meekijkt, ga dan gewoon op 't bed liggen" gezegd.
Ziggo of UPC gebied? Is er al glasvezel beschikbaar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TV er ook bij ja. Meestal is dat toch net zo duur als alleen internet
Ik moest hardop lachen.quote:
Oh, ja coax en telefoon aansluitingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aansluitingen bij het huis bedoel ikniet elk huis heeft COAX, telefoon of glasvezel aansluitingen
16e dus?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eis gewoon dat er asap een liegenmeet komt!!
En voor mij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is gelijkend voor mij dan?
Inb4 slijmjurken die je vergelijken met supermodellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat wordt hem niet!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja coax en telefoon aansluiting
[..]
16e dus?Als iedereen daarmee akkoord gaat
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat hoeft niet, dat ben ik niet namelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 slijmjurken die je vergelijken met supermodellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als je gegarandeerd goede internet verbinding wilt, is UPC/Ziggo je keuze. Als je DSL wilt, is het vaak goedkoper, maar moet je eerst KPN/xs4all bellen om te vragen wat je echte snelheid wordt op jouw adres (dat kunnen ze zien).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
16e bij mij jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm, weet je toevallig uit je hoofd hoe je dat kan vinden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziggo of UPC gebied? Is er al glasvezel beschikbaar?
Hoe is de ADSL bekabeling?
quote:
Ziggo..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd goede internet verbinding wilt, is UPC/Ziggo je keuze. Als je DSL wilt, is het vaak goedkoper, maar moet je eerst KPN/xs4all bellen om te vragen wat je echte snelheid wordt op jouw adres (dat kunnen ze zien).
Dat, en de kwaliteit van digitale TV is naar mijn idee nog altijd veel beter bij de kabelaars dan bij de ADSL-aanbieders. Ligt er glasvezel, dan natuurlijk glasvezel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd goede internet verbinding wilt, is UPC/Ziggo je keuze. Als je DSL wilt, is het vaak goedkoper, maar moet je eerst KPN/xs4all bellen om te vragen wat je echte snelheid wordt op jouw adres (dat kunnen ze zien).
Of mij een dm sturen met je postcode.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, DSL is in mijn ogen voorbij. Glas is 1 en COAX 2.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat, en de kwaliteit van digitale TV is naar mijn idee nog altijd veel beter bij de kabelaars dan bij de ADSL-aanbieders. Ligt er glasvezel, dan natuurlijk glasvezel.
Oke, top.quote:
Kies dan voor XS4all, beter aanbod en veel betere service.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of mij een dm sturen met je postcode.
En als je voor dsl tv gaat kies dan niet voor Telfort maar voor KPN ook al is die wat duurder. Die settopboxen zijn veel fijner en sneller.
Ja toch, niet dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat zijn die dingen met die rare kermit de kikker afstandsbedieningen toch? Mijn UPC-decoder is al traag, maar die is supersnel vergeleken met zo'n KPN-decoder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of mij een dm sturen met je postcode.
En als je voor dsl tv gaat kies dan niet voor Telfort maar voor KPN ook al is die wat duurder. Die settopboxen zijn veel fijner en sneller.
Ik erger mij kapot als ik geen goede verbinding heb, dus dan zal het een van die 2 worden. Vorige bewoner had Digitenne.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel heel erg afhankelijk ook van de kwaliteit van de bekabeling.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, DSL is in mijn ogen voorbij. Glas is 1 en COAX 2.
Nee dat zijn de oudequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen met die rare kermit de kikker afstandsbedieningen toch? Mijn UPC-decoder is al traag, maar die is supersnel vergeleken met zo'n KPN-decoder.
Ja maar dan heb je het ook over een gebied ook hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel heel erg afhankelijk ook van de kwaliteit van de bekabeling.
Hier in sommige gebieden haal je op DSL hogere snelheden dan op de COAX.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja toch, niet dan?Ja, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik probeer net wat te minderen, vanwege geldissues
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Alle decoders zijn traag volgens mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen met die rare kermit de kikker afstandsbedieningen toch? Mijn UPC-decoder is al traag, maar die is supersnel vergeleken met zo'n KPN-decoder.
XS4all is van KPN meen ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kies dan voor XS4all, beter aanbod en veel betere service.
UPC garandeerd snelheden, als je het niet haalt, vervangen ze de kabel. Bij mijn ouders hebben ze 10m moeten vernieuwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen CI+module voor mijn tvquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle decoders zijn traag volgens mijm'n ouders hebben em in zo'n hyper Samsung tv zitten met een CI+module, dat gaat wel een stuk vlotter (ook met UPC).
Das altijd kut, geldissuesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk![]()
Maar ik probeer net wat te minderen, vanwege geldissues
Klopt, hier geeft de postcodecheck dan al aan dat je die snelheden niet haalt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
UPC garandeerd snelheden, als je het niet haalt, vervangen ze de kabel. Bij mijn ouders hebben ze 10m moeten vernieuwen.
DSL gaat heel snel langzamer wanneer je sneller van de kast zit. Ik kan met een 60Mb abbo maar 14Mb halen bij mij thuis op DSLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben overal gewoon glasvezel liggen al een jaar, niks aan het handje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over een gebied ook he
Dat dat niet de standaard is bij de aanbieders van digitale TV is sowieso kansloos. Elke TV heeft tegenwoordig zo'n moduleslot. Maargoed, daar kun je dan weer niet mee opnemen. Al is opnemen zo 2010.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle decoders zijn traag volgens mijm'n ouders hebben em in zo'n hyper Samsung tv zitten met een CI+module, dat gaat wel een stuk vlotter (ook met UPC).
Kusje d'ropquote:
Ja ik ben aan het denken maar dat wil niet zo goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin, zoek jij er eens eentje voor Hups
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer heerlijk vroeg op
Nieuwere TV kopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen CI+module voor mijn tv
Ja maar dat hoeft nog niet eens met de afstand te maken te hebben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DSL gaat heel snel langzamer wanneer je sneller van de kast zit. Ik kan met een 60Mb abbo maar 14Mb halen bij mij thuis op DSL
Je UIquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het denken maar dat wil niet zo goed
Opnemen gaat bij KPN al in de cloudquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dat niet de standaard is bij de aanbieders van digitale TV is sowieso kansloos. Elke TV heeft tegenwoordig zo'n moduleslot. Maargoed, daar kun je dan weer niet mee opnemen. Al is opnemen zo 2010.
Ik ga mijn tieten+ Ajax echt niet wegdoen hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin, zoek jij er eens eentje voor Hups
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer heerlijk vroeg op
Mja, mijn werk is afgefikt, kan in een ander restaurant werken maar heb er alsnog last van. Kan nu veel minder werken dan ik anders had kunnen doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kusje d'rop![]()
Ik vraag me af hoe het mij straks gaat verlopen 3 maanden zonder werk
Dat lost KPN wel mooi op door het aanbod in de cloud op te slaan. Maar sowieso kijk ik alleen tv voor het zappen, wanneer ik iets specifieks wil zien, download/steam ik het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dat niet de standaard is bij de aanbieders van digitale TV is sowieso kansloos. Elke TV heeft tegenwoordig zo'n moduleslot. Maargoed, daar kun je dan weer niet mee opnemen. Al is opnemen zo 2010.
Dat was het excuus wat ik kreeg, de lijn is nieuw, want nieuwe woning.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft nog niet eens met de afstand te maken te hebben.
Mjah, dat wist ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn werk is afgefikt, kan in een ander restaurant werken maar heb er alsnog last van. Kan nu veel minder werken dan ik anders had kunnen doen
Ik ben al heel blij dat ik een moderne tv heb!!quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opnemen gaat bij KPN al in de cloud
Oh, dat hebben ze wel mooi geregeld dan. Nu wil ik KPNquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lost KPN wel mooi op door het aanbod in de cloud op te slaan. Maar sowieso kijk ik alleen tv voor het zappen, wanneer ik iets specifieks wil zien, download/steam ik het wel.
Dat snap ik niet helemaal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij dat ik een moderne tv heb!!
Moet alleen nog even fixxen dat ik iets in mn pc aanpas zodat ik ook zonder kabel verplaatsen films kan kijken.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik zie regelmatig woningen die redelijk ver van de wijkkast afzitten toch hoge snelheden kunnen halen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was het excuus wat ik kreeg, de lijn is nieuw, want nieuwe woning.
Ja, dat wel. Werkte eerst bijna 30 uur. Nu 18 uur. En dat merk ik nu, 9 maanden later, echt enorm..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat wist ik
Maar dat het zo'n effect zou hebben had ik niet verwacht.. Ja, minder uren maken is altijd klote.. Nog wel je originele functie?
Weet niet of dat altijd zo is, weet alleen dat het bij Glas zo is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat hebben ze wel mooi geregeld dan. Nu wil ik KPN
Bij DSL ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet niet of dat altijd zo is, weet alleen dat het bij Glas zo is.
Shit, zo lang geleden alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Werkte eerst bijna 30 uur. Nu 18 uur. En dat merk ik nu, 9 maanden later, echt enorm..
Geen idee, kan jij ergens zien waar ze in het centrum van Hilversum staan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik zie regelmatig woningen die redelijk ver van de wijkkast afzitten toch hoge snelheden kunnen halen.
Weet je hoe ver je er van af zit?
PC heeft geen HDMI uitgang en maar 1 VGA.quote:
Dat is wel een enorm verschil jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Werkte eerst bijna 30 uur. Nu 18 uur. En dat merk ik nu, 9 maanden later, echt enorm..
Die koop je normaal losquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen CI+module voor mijn tv
dm je postcode en huisnr evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, kan jij ergens zien waar ze in het centrum van Hilversum staan?
Videokaartje halen, hoeft niet je MB eruitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PC heeft geen HDMI uitgang en maar 1 VGA.
Nu haal ik de vga kabel uit mn monitor en die prop ik in mn tv als ik series enz wil kijken.
Ik moet eigenlijk regelen dat ik of hdmi (maar dan moet ik geloof ik het hele moederbord vervangen) of extra vga vanuit mn pc krijg zodat ik niet meer kabeltjes hoef te verwisselen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel een enorm verschil ja
Ik mag straks even 3 maanden wieberen, als ik niks vind om die 3 maanden te doen wordt het WW.. Daar ga ik ook niet echt op vooruit zegmaar
Nu bedtijd, kwart over 4 opstaan gaat pijn doen anders![]()
Klopt maar zowel ziggo als mijn tv zeggen dat het niet mogelijk is voor mijn tvquote:
Mjah, daar ga ik toch echt hulp bij nodig hebben hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Videokaartje halen, hoeft niet je MB eruit![]()
Hoeft nieteens duur te zijn
Jouw tv praatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar zowel ziggo als mijn tv zeggen dat het niet mogelijk is voor mijn tv
Foto's gehad?quote:
Oke, dat is lastig ja, zelf heb ik een aparte pc achter mijn pc hangen daarvoor. Mijn download/tv kijk pcquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PC heeft geen HDMI uitgang en maar 1 VGA.
Nu haal ik de vga kabel uit mn monitor en die prop ik in mn tv als ik series enz wil kijken.
Ik moet eigenlijk regelen dat ik of hdmi (maar dan moet ik geloof ik het hele moederbord vervangen) of extra vga vanuit mn pc krijg zodat ik niet meer kabeltjes hoef te verwisselen.
Damn, tijd gaat snelquote:
Ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan beter
Ga zo lekker mijn bedje in
Met jou? Volgende week sleutel
Ikea
Binnenkort de IKEA leegroven jaquote:
Hele verhalen!! Gelukkig is er een mute-knopquote:
Ik ben al blij dat ik deze pc kreeg van Vinquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat is lastig ja, zelf heb ik een aparte pc achter mijn pc hangen daarvoor. Mijn download/tv kijk pc
Zou kunnen, niet elke word ondersteund. Gewoon zoeken of mensen jet geprobeerd hebben met dat type TV.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar zowel ziggo als mijn tv zeggen dat het niet mogelijk is voor mijn tv
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hele verhalen!! Gelukkig is er een mute-knop
Hij werkt nog goed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hele verhalen!! Gelukkig is er een mute-knop
[..]
Ik ben al blij dat ik deze pc kreeg van Vin![]()
Niet elke pc heeft er de ruimte voor he en het moet ook compatibel zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Videokaartje halen, hoeft niet je MB eruit![]()
Hoeft nieteens duur te zijn
Zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, daar ga ik toch echt hulp bij nodig hebben hoor
Heb je mijn hulp nog nodig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, tijd gaat snel
[..]
Oh
Ja gaat wel goed, helaas wel een mooie kans op het werk moeten laten schieten omdat ik net in die periode aan het klussen/overhuizen ben
Jaaa, plunderen
[..]
Binnenkort de IKEA leegroven ja
I wishquote:
Zekersquote:
Nog niks over kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen, niet elke word ondersteund. Gewoon zoeken of mensen jet geprobeerd hebben met dat type TV.
Als ik geld heb voor die shizzlequote:
Er bestaat ook een kans dat er geen CI+ module in kan he, niet elke tv heft/had die ruimtequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen, niet elke word ondersteund. Gewoon zoeken of mensen jet geprobeerd hebben met dat type TV.
Mjah, heb ik dus wel geloof ik!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er bestaat ook een kans dat er geen CI+ module in kan he, niet elke tv heft/had die ruimte
wat is het merk/type van je tv?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, heb ik dus wel geloof ik!!
Alleen ziggo ondersteunt dit weer niet ofzo
Er staat "ok." op de voorkantquote:
Uhm, is altijd welkom natuurlijkquote:
Mooiquote:
KLaar:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Nog niks over kunnen vinden
[..]
Als ik geld heb voor die shizzle
Ja tvs uit 2000 jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er bestaat ook een kans dat er geen CI+ module in kan he, niet elke tv heft/had die ruimte
Dat staat er even los vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef twi het volgende:
Wacht, het gaat toch om de PC permanent aan de TV te hangen en geen kabels meer te hoeven wisselen? Wat heeft CI+ daarmee te maken?
Jij trakteert?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KLaar:
http://www.mediamarkt.nl/(...)2773.html?langId=-11
Ja dat weekend 16/17 ( 1 van die dagen dan en evt icm de spelletjes meet...)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, is altijd welkom natuurlijk![]()
Maar ik heb de de week van 11 november vrij genomen dus dan zal ik al heel veel moeten kunnen doen. Jij kan alleen in het weekend neem ik aan?
[..]
Mooi
Even de zijkap eraf halen en dan kun je zien welk moederbord het is (MSI K9N ofzo) en dan kan je/we verder
Nee xs4all is DSL en UPC is kabelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ziggo XS4ALLzegt dat er tot 40 Mb/s gehaald kan worden, bij UPC kan ik geen snelheid vinden... Is dat hetzelfde?
Is goed, we appen nog welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weekend 16/17 ( 1 van die dagen dan en evt icm de spelletjes meet...)
Maar ik ga mijn bed op zoeken![]()
Hebben het er later nog wel over
Truste allen![]()
Slaap lekker wijffiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weekend 16/17 ( 1 van die dagen dan en evt icm de spelletjes meet...)
Maar ik ga mijn bed op zoeken![]()
Hebben het er later nog wel over
Truste allen![]()
Oh maar dat heb ik dan liever niet want mn boxjes geven beter geluid dan mn tvquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Voordeel van HDMI is dat je geluid ook mee gaat naar je tv.
Je schatje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schatje zn cavia is ontsnapt![]()
Hij noemt het een hond maar dat formaat is natuurlijk geen hond
dan is er wat anders aan de hand. Mijn buurvrouw zit nu op kpn en haalt ook maar 14mbquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Royco1 het volgende:
@Peu, 1700m van de kast af.
Is dus niet echt heel ver.
Hou op, schei uit!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je schatje?
Je hebt het zwaar te pakken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |