SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Mur, ouwe peniskoker van me.
Oh ziekjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
bijna betermorgen kan ik wel weer naar werk
En daar?
Doet het al meer dan een uur weer hier :0quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whatsapp doet het weer trouwens
Oh, hier lag hij er sinds een half uur ofzo uit, en nu doet 'ie het weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doet het al meer dan een uur weer hier :0
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, hier lag hij er sinds een half uur ofzo uit, en nu doet 'ie het weer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms zou ik best wel weer een dag ziek willen zijn zoals vroeger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
jamaar ondwr dekentje op de bank
dat leventje
Goede zaak![]()
Whatsapp. Jeweetwel, die gratis smsdienst, die via internet werkt.quote:
Zeker weten dat je niet extra wil testen of is Faxie mij al voor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Griepje? Heerlijk is datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
jamaar ondwr dekentje op de bank
dat leventje
Goede zaak![]()
Ik heb geen appje van Fax ontvangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet extra wil testen of is Faxie mij al voor?
jepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe crib al helemaal ingericht?
Das mooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is je nu al vergeten. De hork!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen appje van Fax ontvangen
hij verward je met iemand andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen drugsdealende dj's meer onder je? Nicequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
jephet is al helemaal thuis
En daar?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij verward je met iemand anders
De slet
Ja... maar die doet t toch gewoon.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whatsapp. Jeweetwel, die gratis smsdienst, die via internet werkt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee bliksemquote:
Een half uur geleden dus niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar die doet t toch gewoon.....
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
OOOOOOEEEEE complot complotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
De NSA heeft de whatsapp servers weer geüpdate?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ontvang niet zo vaak waquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een half uur geleden dus niet.
Ja, vlak na die post ontving ik 'mquote:
Ik ook niet, ik wilde een appje sturen, en die wilde hij maar niet versturen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
95 miljoen schade en 2 doden is nu niet echt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vlak na die post ontving ik 'm
Ik stuur geen penerfoto'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur die foto van je pener nog eens!
Oquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde een appje sturen, en die wilde hij maar niet versturen.
Bij mij volgens mij wel gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O
Daar let ik meestal niet meer opklopt toch niet altijd....
Maar dan loop je een stuk minder risico dat er opeens een boom op je hoofd, huis of auto valt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]Ja en op een lekkere zomerdag gaan er ouwelui dood door uitdroging, je punt is?
haha nee nu alle rustquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen drugsdealende dj's meer onder je? Nice
Het is bijna helemaal thuis. Ik ben nog een beetje naar de aankleding aan het kijken. Het is nu een beetje erg wit.
Fax, Ga aan je huiswerk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Weer flink aan het soggen trouwens... kutopdrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je nou geflikt danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
Mijn appjes worden nog niet afgeleverd trouwens.
Ze komen niet door de saaiheids-check?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
Mijn appjes worden nog niet afgeleverd trouwens.
frutfrutfrutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, halen zo je telefoon leeg
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komen niet door de saaiheids-check?
Penerfoto's aan Faxie gevraagd.quote:
Wie heeft er nu aankleding nodig in huis. Broek uit en gaan met die banaan. Hihaho.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee nu alle rust
Nu ben ik waarachijnlijk de nare buur
Aankleding?
Nul ervaring met dat fenomeen. Wat kun jij erover melden als ervaringsdeskundige?quote:
Nare man ben je ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee nu alle rust
Nu ben ik waarachijnlijk de nare buur
Aankleding?
Ik heb mijn broek opvallend vaak aan in dit huis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wie heeft er nu aankleding nodig in huis. Broek uit en gaan met die banaan. Hihaho.
Gewoon een teken dat je nog even moet wennen. Eerste wat ik doe nadat ik uit mijn werk kom is de broek uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mijn broek opvallend vaak aan in dit huis.
Ik aan het woggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Weer flink aan het soggen trouwens... kutopdrachten
Jawel, maar daar houdt hij er geen papiertje bij met de tekst 'twi, dat is pas een grote lul'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef twi het volgende:
Waarom moet je die vragen? Heb je geen toegang tot KPD?
je kent mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare man ben je ook.
Een beetje je pener door de brievenbus stoppen enzo?
Ja, lijstjes aan de muur en dergelijke. Zoals Faxie zijn naakte vrouwen.
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het goede komt in 3'en.
Eerst Mur weer eens hier, dan mijn twitje weer. En dan ook nog mijn prinsesje in dm
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het goede komt in 3'en.
Eerst Mur weer eens hier, dan mijn twitje weer. En dan ook nog mijn prinsesje in dm
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een teken dat je nog even moet wennen. Eerste wat ik doe nadat ik uit mijn werk kom is de broek uit.
Goed punt heeft 'ie daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar daar houdt hij er geen papiertje bij met de tekst 'twi, dat is pas een grote lul'.
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Hoe maak jij daar wokken van?quote:
Hier ook. Sterker nog, we hebben geen gordijntje meer bij het keukenraam sinds ik de luxaflex te tokkie vond om te houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
Ik zal mijn leven proberen te beteren.quote:
Hahahaha, o gvdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Boeie, er was genoeg gewaarschuwd. En 't water was heerlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan loop je een stuk minder risico dat er opeens een boom op je hoofd, huis of auto valt.
Mijn punt is dat een beetje stormachtig weer best leuk kan zijn, maar als het de proporties van gister aan gaat nemen het niet meer om te juichen is.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fax, Ga aan je huiswerk!
Anders krijg je morgen geen lekkersLekkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halfnaakt mijn bestequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare man ben je ook.
Een beetje je pener door de brievenbus stoppen enzo?
Ja, lijstjes aan de muur en dergelijke. Zoals Faxie zijn naakte vrouwen.
[..]
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokkenquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
In Den Haag niet hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokken
In de Achterhoek ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Achterhoek
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitsprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duitsland toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitspreken
quote:
Achterhoek, Twente, Salland, dat kunnen wij domme Hollanders niet uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar die lijstjes dus. Ik heb een spiegel hangen en een mooi schilderij.quote:
Inderdaad, Twente is beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!![]()
Ik vind het wel slim van je dat je Salland kent!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achterhoek, Twente, Salland, dat kunnen wij domme Hollanders niet uit elkaar houden.
Achterhoeks accent is nog te verstaan en zonder rare lange klanken. Twents is lomp en plat en Sallands heeft nog nooit iemand wat van begrepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achterhoek, Twente, Salland, dat kunnen wij domme Hollanders niet uit elkaar houden.
[..]
Maar die lijstjes dus. Ik heb een spiegel hangen en een mooi schilderij.
Maar er is nog wat wit en ik weet nog niet precies wat ik daar wil hangen.
Natuurlijk wel. Eén pot nat daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterhoeks is praktisch hetzelfde als Twentsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoeks accent is nog te verstaan en zonder rare lange klanken. Twents is lomp en plat en Sallands heeft nog nooit iemand wat van begrepen
Mja, Rokje he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim van je dat je Salland kent!
Ik versta Rokje anders best wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoeks accent is nog te verstaan en zonder rare lange klanken. Twents is lomp en plat en Sallands heeft nog nooit iemand wat van begrepen
Toch raar dat ze Grolsch moesten jatten van de Achterhoek voordat mensen Twente wisten te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad, Twente is beter
Nee, ik hap niet, dan valt mn tong erafquote:
Dat is inderdaad dom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch raar dat ze Grolsch moesten jatten van de Achterhoek voordat mensen Twente wisten te vinden
Beter dan een Belg..quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Eén pot nat daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel hele grote verschillen, wij kunnen bijvoorbeeld Cola zeggen zonder dat de rest van Nederland de slappe lach krijgtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achterhoeks is praktisch hetzelfde als Twents
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]Ik mis de foute smiley in dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom.
[..]
Beter dan een Belg..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar die lijstjes dus. Ik heb een spiegel hangen en een mooi schilderij.
Maar er is nog wat wit en ik weet nog niet precies wat ik daar wil hangen.
Welke?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mis de foute smiley in deze
In Belgie hebben ze wel beter eten en bier dan in Duitslandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom.
[..]
Beter dan een Belg..
Nooit geleerd hoe het werkt? Een enkele medeklinker maakt de klinker ervoor een lange klinker. Zoals jullie het uitspreken zou er 'colla' moeten staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn wel hele grote verschillen, wij kunnen bijvoorbeeld Cola zeggen zonder dat de rest van Nederland de slappe lach krijgt
Er is een verschil tussen cóla en cóóóóóóóóóla.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nooit geleerd hoe het werkt? Een enkele medeklinker maakt de klinker ervoor een lange klinker. Zoals jullie het uitspreken zou er 'colla' moeten staan
Die van de OP.quote:
Zou kunnen. Ik woon niet in Duitsland of Belgiëquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze wel beter eten en bier dan in Duitsland
Oh, nee dat zou ook niet goed zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik hap niet, dan valt mn tong eraf
Cola is een naam, dus gelden de gramatica regels nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit geleerd hoe het werkt? Een enkele medeklinker maakt de klinker ervoor een lange klinker. Zoals jullie het uitspreken zou er 'colla' moeten staan
Die cóóóóóóla doen alleen die lelijke Almeloërsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen cóla en cóóóóóóóóóla.
Nee, ik gebruik 'm graag namelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, nee dat zou ook niet goed zijn
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen cóla en cóóóóóóóóóla.
Echt wel!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cola is een naam, dus gelden de gramatica regels niet
Hahahaha, heerlijk.quote:
Almelo Enschede, tomato, tomato.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die cóóóóóóla doen alleen die lelijke Almeloërs
Ja is zo onhandig met ijsjes he zonderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die cóóóóóóla doen alleen die lelijke Almeloërs
[..]
Nee, ik gebruik 'm graag namelijk
Onder anderequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja is zo onhandig met ijsjes he zonder
Dat ligt er aan wat je wiltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze wel beter eten en bier dan in Duitsland
WRAAK!quote:
Ow diequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van de OP.
[..]
Zou kunnen. Ik woon niet in Duitsland of België
Ik geef mijn nummer niet aan losersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
WRAAK!Had je je nummer maar moeten geven.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die![]()
Nah die vond ik niet toepasselijk op dat moment
Waarom heeft Faxie je nummer dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geef mijn nummer niet aan losers
Wat heb ik nou aan een natte pot?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer niet aan losers
[..]
Hoezo niet?
quote:
Bekerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een natte pot? [ afbeelding ]
Je kende faxie toen hij 4 was?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was voor hij een loser werd
Voortaan niet binnen vijf minuten na het eerste contact je nummer geven dan he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
Faxie weer bezig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef twi het volgende:
* twi observeert deze subtiele hosselpoging van een afstandje
quote:
Je hebt gelijk, papaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan niet binnen vijf minuten na het eerste contact je nummer geven dan he.
quote:
quote:
Daarom mijn verbazingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren joh!
Als je het zo algemeen houdt is er vast een top 10 te bedenken waar Faxie boven mij staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat je boven Faxie staat.
AirwiN plz
Zegt de man die burgerlijkheid naar een nieuw niveau tilt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef twi het volgende:
Twee van de saaiste mannen in de reeks proberen Faxie te dissenKom op jongens, jullie houden alleen Vinniee nog boven je
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het zo algemeen houdt is er vast een top 10 te bedenken waar Faxie boven mij staat.
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef twi het volgende:
Twee van de saaiste mannen in de reeks proberen Faxie te dissenKom op jongens, jullie houden alleen Vinniee nog boven je
Ha, die heb ik gemist. Even terugzoeken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.
Zelfs niet in de kansloze rukkers top 10?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas nou maar op, straks gaat die er vandoor
LOLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet in de kansloze rukkers top 10?
Je wilt niet weten hoe verschrikkelijk stoer die onderzetters waren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
Hemel hem nou niet teveel opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komen
Vriend Muhahaha. Hoe is het?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verschrikkelijk stoer die onderzetters waren.
Je hoeft niet te zoeken hoor, we hebben geen onderzetters. Living on the edge.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, die heb ik gemist. Even terugzoeken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Twents is goed te versmaden anders hoor
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komen
Goed man, ik ben weer fris ende fruitig.quote:
Ik zwijg wel evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Bij de mensen die mij een beetje kennen niet nee. Maar bij de twi's van deze wereld....
Ik hoef niets op te hemelen, sommige mensen zijn gewoon geweldig. Met of zonder ophemelactiesquote:
Morgen wel grote schoenen aan hequote:
Ik heb er 2. Maar ik moet nu andere gaan kopen nu ik een glazen tafel heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken hoor, we hebben geen onderzetters. Living on the edge.
Ah lekker gedouched? Ik heb vanmorgen nog even een fijne scrub gedaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed man, ik ben weer fris ende fruitig.
Nu nog een beetje leren enzo
Hoe is het met mijn broeder?
Moet ze er wel zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen wel grote schoenen aan he
Nee, beetje bij kunnen slapenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah lekker gedouched? Ik heb vanmorgen nog even een fijne scrub gedaan.
Goed. Voelde me wat eenzaam vanmiddag, ben mijn comics gaan ordenen.
Maar lekker aan het kletsen nu met mijn prinsesje enzo.
Waar was je zo moe van?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, beetje bij kunnen slapen
Ow nouja dat is in ieder geval wel een nuttige bezigheid.
Met L?
Ik loog ook een beetje. We hebben ooit eens een setje gehad met bijpassende ovenhandschoen, theedoek en pannenlap. Maarja, de stress zit er nu goed in, want we hebben er drie en met Kerst zijn we met zijn vijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb er 2. Maar ik moet nu andere gaan kopen nu ik een glazen tafel heb.
Ik moest lachen. twi die mij zou helpen met iets dat met eten te maken heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang weekend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar was je zo moe van? [ afbeelding ]
Jep.
Inclusief opeten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik moest lachen. twi die mij zou helpen met iets dat met eten te maken heeft.
Kan ik me voorstellen. Harde struggles man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik loog ook een beetje. We hebben ooit eens een setje gehad met bijpassende ovenhandschoen, theedoek en pannenlap. Maarja, de stress zit er nu goed in, want we hebben er drie en met Kerst zijn we met zijn vijven.
Uhuh.quote:
Prima hoor, was heel gezellig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhuh.boefje dat je bent.
Hoe is het met haar?
Zeker.Helemaal rode oortjes en alles.
Wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Dat is pas over een half jaar man. Veel te laat voor de Kerst. Maar misschien net op tijd voor de traditionele Paasbrunch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Harde struggles man.
Wanneer is je verjaardag ook al weer? Dan krijg je wel wat van me.
Ja jongen, je wordt gewoon keihard gedisst door de voorzitter van de burgerlullenbrigade. Pas maar op, voor je het weet gaat hij je bekogelen met setjes pannenlappen.quote:
Mja, je kent me he? My one weakness.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima hoor, was heel gezellig.
Wahaha wie is hier het boefje.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is pas over een half jaar man. Veel te laat voor de Kerst. Maar misschien net op tijd voor de traditionele Paasbrunch.
Je kryptonitequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, je kent me he? My one weakness.
Ik ken alleen Strongbow en Magners. En Jillz, maar dat durf ik niet toe te geven nu er zo scherp op mijn metrosexualiteit wordt gelet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, je kent me he? My one weakness.
[..]
Ik zal het onthouden.
Ik heb trouwens weer een flesje cider staan. Al eens cloudy cider gedronken?
Gast waar heb je het over?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja jongen, je wordt gewoon keihard gedisst door de voorzitter van de burgerlullenbrigade. Pas maar op, voor je het weet gaat hij je bekogelen met setjes pannenlappen.
Over twi.quote:
Ja.quote:
Ik zal even een foto maken, of opzoeken. Het ziet er een beetje funky uit. Alsof iemand in de fles klaargekomen is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken alleen Strongbow en Magners. En Jillz, maar dat durf ik niet toe te geven nu er zo scherp op mijn metrosexualiteit wordt gelet.
Juistquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over de onderzetters, pannelappen en bijpassende theedoeken van Twi.... heel simpel
Lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal even een foto maken, of opzoeken. Het ziet er een beetje funky uit. Alsof iemand in de fles klaargekomen is.
Meer hoef je niet te weten.quote:
L?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Harde struggles man.
Wanneer is je verjaardag ook al weer? Dan krijg je wel wat van me.
[..]
Uhuh.boefje dat je bent.
Hoe is het met haar?
Zeker.Helemaal rode oortjes en alles.
Ik zal je wel leren haten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja.
Zelfs ik heb een zwak punt. Pijnlijk. Ik moet meer haat verkrijgen.
Moet geen ghb in?quote:
Alsof jij dat vies vindt.quote:
Ja.quote:
Let the hate flow through me.quote:
Van die flessen zo zo onhandig met schenken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een bazenglas. Ik kwam hetzelfde merk gelijk tegen in een nog bazerigere fles:
[ afbeelding ]
Ik heb niet gezegd dat het boeiend was....quote:
Schenken is voor mietjes. Gewoon uit de fles lurken. Is maar 2 liter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van die flessen zo zo onhandig met schenken.
Zegt de knaap die na 3 biertjes al aangeschoten was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Schenken is voor mietjes. Gewoon uit de fles lurken. Is maar 2 liter.
3?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt de knaap die na 3 biertjes al aangeschoten was.
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je me aan het dissen vanavond man. Kan jij makkelijk zeggen met je fluitjes wanneer je pints hoort te drinken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 pints, ja.quote:
Ja, ik moet een beetje streetcred opbouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je me aan het dissen vanavond man. Kan jij makkelijk zeggen met je fluitjes wanneer je pints hoort te drinken.
Oh ik had niet eens meegekregen dat ie daar heen wilde gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het boeiend was....
ben trouwens wel benieuwd of J. vanavond toch naar een coffeeshop gaatIk heb gezegd dat t dom is
maar denk dat ie wel gaat .... Gewoon omdat dat kan
Ik herhaal: 3?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 pints, ja.
[..]
Ja, ik moet een beetje streetcred opbouwen.
Maar ik hou nog wel van je.
Ja en? In Dublin dronk ik niet andersquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef Myraela het volgende:
Wie het meest kan drinken is het stoerst.
Dat was sowieso niet na 3 pilsjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Er hoefde in elk geval geen ambulance voor me aan te rukken
Kusjekroelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
nee grapje nu allemaal weer kusjekroel enzo
Denk je nou dat ik zo achterlijk ben dat ik 2 keer iets fout typ?quote:
Stoer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? In Dublin dronk ik niet andersEn dan waren 3 pinten niet veel kan ik je zeggen
Ow snapquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Er hoefde in elk geval geen ambulance voor me aan te rukken
3 shotjes toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wel blij dat ik weinig kan hebben qua alcohol; scheelt me een hoop geld om lekker aangeschoten te worden
Het kan toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik zo achterlijk ben dat ik 2 keer iets fout typ?
[..]
Stoer.
[..]
Ow snap
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wel blij dat ik weinig kan hebben qua alcohol; scheelt me een hoop geld om lekker aangeschoten te worden
Alleen de schoonmaakkosten van de wasbak?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen kwam er ook veel meer uit kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan toch?![]()
Maar er moet vast meer gedronken zijn dan alleen dat!!
Toen ik twi in het park meemaakte ging er ook veel meer in
Toch niet in de taxi he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Toen kwam er ook veel meer uit kan ik je zeggen.
Maat, zaterdag ben ik pas om 12 uur klaar.quote:
Myr en Mir waren verstandig genoeg om me niet in de taxi te hijsen en gewoon naar huis te laten lopen. Met een paars tijgerdekentje om me heen gevouwen.quote:
Had ie niet gezegd dat ie naar A'dam wilde?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik had niet eens meegekregen dat ie daar heen wilde gaan
Volgens mij waren het er 5, en had ik na de derde al moeten stoppen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 shotjes toch?
JA 3!
Ach, je hebt gelijk. Scheelt enorm veel knaken.
Wil je die nog hebben dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen de schoonmaakkosten van de wasbak?
Dit heb ik dus ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook snel aangeschoten. Ik ben alleen niet snel dronken. Perfect dus.
Ghehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Myr en Mir waren verstandig genoeg om me niet in de taxi te hijsen en gewoon naar huis te laten lopen. Met een paars tijgerdekentje om me heen gevouwen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
nee grapje nu allemaal weer kusjekroel enzo
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij waren het er 5, en had ik na de derde al moeten stoppen.
Doe niet zo raar joh!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er 5, en had ik na de derde al moeten stoppen.
[..]
Wil je die nog hebben dan?Geen probleem
[..]
Dit heb ik dus ook
Bummerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maat, zaterdag ben ik pas om 12 uur klaar.![]()
Als ik heeeeeeeeeeel veeeeeel mazzel heb misschien eerder.
Same herequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
Ik zou wel graag bier willen lusten, dat scheelt zoveel geld. De drankjes die ik lust zijn 2x zo duur.
Ik wil ook helemaal geen tequila meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh!!
Je komt een volgende keer gewoon weer maar dan krijg je geen tequila
Daarom lekker bij mensen thuis drinken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou wel graag bier willen lusten, dat scheelt zoveel geld. De drankjes die ik lust zijn 2x zo duur.
Fixedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh!!
Je komt een volgende keer gewoon weer maar dan krijg je geen tequila maar vodka of whiskey
Ja dat wel maar wist niet dat ie daarvoor naar A'dam wildequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ie niet gezegd dat ie naar A'dam wilde?
Anyway..... ff stoer doen boys etc etc ....
Ik heb nog aardig wat drank hier staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom lekker bij mensen thuis drinken.
En dan is mn wasbak wel veilig denk je?quote:
Nee dat had te maken met een kennis/vriend van hem die daar toevallig heen kwam met zijn ouders/studie what ever....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel maar wist niet dat ie daarvoor naar A'dam wilde
Ik kan me niet indenken dat jouw wasbak niet inmiddels gewend is aan een beetje braakselquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan is mn wasbak wel veilig denk je?
Dit. Al had ik vrijdag wel drie biertjes opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tss ik kots, als ik al kots, gewoon in de wc hoor!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat jouw wasbak niet inmiddels gewend is aan een beetje braaksel
Geef maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog aardig wat drank hier staan
Gezellig met muhahaha aan de Licor 43 en Tia Mariaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vind het wel erg jammer. Ik hoop dat we om 10 uur al klaar zijn, dan race ik wel jullie kant op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BummerEn het is ook nog een uur rijden ofzo
Je mag best eens hier komen om een drankje te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog aardig wat drank hier staan
Heb ik Tia Maria op?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig met muhahaha aan de Licor 43 en Tia Maria
Ja, ik houd ook van ouwe-wijvendrankjes.
Ah okeeequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat had te maken met een kennis/vriend van hem die daar toevallig heen kwam met zijn ouders/studie what ever....
Als de wc bij de slaapkamer was, had ik dat ook wel gedaan. Maar die redde ik echt niet meer. Het was of de vloer, of de wasbakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss ik kots, als ik al kots, gewoon in de wc hoor!!
Ik zie jou niet aan voor een Single Malt-fan. Wat drink je dan?quote:
Euh alles wat zoet is of aangelengd met cola/redbull/sju.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie jou niet aan voor een Single Malt-fan. Wat drink je dan?
Je went er van zelf aan... Ik zal R. nog wel een paar x mee vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Al had ik vrijdag wel drie biertjes op
Als dat het geval is, doe dan even een appje ofzo. Dan weet ik dat je komtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vind het wel erg jammer. Ik hoop dat we om 10 uur al klaar zijn, dan race ik wel jullie kant op.
God zij dank in de wasbak dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de wc bij de slaapkamer was, had ik dat ook wel gedaan. Maar die redde ik echt niet meer. Het was of de vloer, of de wasbak
Vrouwen die logisch nadenken zie je niet vaak. Of kwam dat omdat je dronken was?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de wc bij de slaapkamer was, had ik dat ook wel gedaan. Maar die redde ik echt niet meer. Het was of de vloer, of de wasbak
Dat sowieso, denk ook wel dat ik met de motor ga voor het geval we op tijd klaar zijn en zoniet dan toer ik op eigen houtje wel rond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dat het geval is, doe dan even een appje ofzo. Dan weet ik dat je komt
Ja is goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je went er van zelf aan... Ik zal R. nog wel een paar x mee vragen
Tia Maria is toch zoet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh alles wat zoet is of aangelengd met cola/redbull/sju.
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die logisch nadenken zie je niet vaak. Of kwam dat omdat je dronken was?
Je kan altijd nog naar de tussenstop komen en het laatste stukkie meerijden en snert (of tomatensoep) mee-etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat sowieso, denk ook wel dat ik met de motor ga voor het geval we op tijd klaar zijn en zoniet dan toer ik op eigen houtje wel rond.
Whut whut whut?quote:
Op mijquote:
Of jullie hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag best eens hier komen om een drankje te doen.
Zonder auto zou ik er niet op wachten dat we die kant op komen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of jullie hier
Maar die hield je nog tegoed jaZal eens kijken wanneer ik weer in de buurt ben
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken. Weet je ongeveer hoelaat en waar die stop is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Je kan altijd nog naar de tussenstop komen en het laatste stukkie meerijden en snert (of tomatensoep) mee-eten
Komt aan he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
De absinth van Fax is ook eindelijk op![]()
Mijn broertje vond het lekker maar weet niet veel meer van het weekend
Misschien is dit wel een poging om z'n RX-8 voor een zacht prijsje aan me te verpatsen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder auto zou ik er niet op wachten dat we die kant op komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |