SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Mur, ouwe peniskoker van me.
Oh ziekjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
bijna betermorgen kan ik wel weer naar werk
En daar?
Doet het al meer dan een uur weer hier :0quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whatsapp doet het weer trouwens
Oh, hier lag hij er sinds een half uur ofzo uit, en nu doet 'ie het weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doet het al meer dan een uur weer hier :0
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, hier lag hij er sinds een half uur ofzo uit, en nu doet 'ie het weer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms zou ik best wel weer een dag ziek willen zijn zoals vroeger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
jamaar ondwr dekentje op de bank
dat leventje
Goede zaak![]()
Whatsapp. Jeweetwel, die gratis smsdienst, die via internet werkt.quote:
Zeker weten dat je niet extra wil testen of is Faxie mij al voor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Griepje? Heerlijk is datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
jamaar ondwr dekentje op de bank
dat leventje
Goede zaak![]()
Ik heb geen appje van Fax ontvangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet extra wil testen of is Faxie mij al voor?
jepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe crib al helemaal ingericht?
Das mooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is je nu al vergeten. De hork!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen appje van Fax ontvangen
hij verward je met iemand andersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen drugsdealende dj's meer onder je? Nicequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
jephet is al helemaal thuis
En daar?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij verward je met iemand anders
De slet
Ja... maar die doet t toch gewoon.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whatsapp. Jeweetwel, die gratis smsdienst, die via internet werkt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee bliksemquote:
Een half uur geleden dus niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar die doet t toch gewoon.....
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
OOOOOOEEEEE complot complotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
De NSA heeft de whatsapp servers weer geüpdate?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ontvang niet zo vaak waquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een half uur geleden dus niet.
Ja, vlak na die post ontving ik 'mquote:
Ik ook niet, ik wilde een appje sturen, en die wilde hij maar niet versturen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
95 miljoen schade en 2 doden is nu niet echt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vlak na die post ontving ik 'm
Ik stuur geen penerfoto'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur die foto van je pener nog eens!
Oquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde een appje sturen, en die wilde hij maar niet versturen.
Bij mij volgens mij wel gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O
Daar let ik meestal niet meer opklopt toch niet altijd....
Maar dan loop je een stuk minder risico dat er opeens een boom op je hoofd, huis of auto valt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]Ja en op een lekkere zomerdag gaan er ouwelui dood door uitdroging, je punt is?
haha nee nu alle rustquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen drugsdealende dj's meer onder je? Nice
Het is bijna helemaal thuis. Ik ben nog een beetje naar de aankleding aan het kijken. Het is nu een beetje erg wit.
Fax, Ga aan je huiswerk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Weer flink aan het soggen trouwens... kutopdrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je nou geflikt danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
Mijn appjes worden nog niet afgeleverd trouwens.
Ze komen niet door de saaiheids-check?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
Mijn appjes worden nog niet afgeleverd trouwens.
frutfrutfrutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, halen zo je telefoon leeg
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komen niet door de saaiheids-check?
Penerfoto's aan Faxie gevraagd.quote:
Wie heeft er nu aankleding nodig in huis. Broek uit en gaan met die banaan. Hihaho.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee nu alle rust
Nu ben ik waarachijnlijk de nare buur
Aankleding?
Nul ervaring met dat fenomeen. Wat kun jij erover melden als ervaringsdeskundige?quote:
Nare man ben je ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee nu alle rust
Nu ben ik waarachijnlijk de nare buur
Aankleding?
Ik heb mijn broek opvallend vaak aan in dit huis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Wie heeft er nu aankleding nodig in huis. Broek uit en gaan met die banaan. Hihaho.
Gewoon een teken dat je nog even moet wennen. Eerste wat ik doe nadat ik uit mijn werk kom is de broek uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mijn broek opvallend vaak aan in dit huis.
Ik aan het woggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Weer flink aan het soggen trouwens... kutopdrachten
Jawel, maar daar houdt hij er geen papiertje bij met de tekst 'twi, dat is pas een grote lul'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef twi het volgende:
Waarom moet je die vragen? Heb je geen toegang tot KPD?
je kent mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare man ben je ook.
Een beetje je pener door de brievenbus stoppen enzo?
Ja, lijstjes aan de muur en dergelijke. Zoals Faxie zijn naakte vrouwen.
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het goede komt in 3'en.
Eerst Mur weer eens hier, dan mijn twitje weer. En dan ook nog mijn prinsesje in dm
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het goede komt in 3'en.
Eerst Mur weer eens hier, dan mijn twitje weer. En dan ook nog mijn prinsesje in dm
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een teken dat je nog even moet wennen. Eerste wat ik doe nadat ik uit mijn werk kom is de broek uit.
Goed punt heeft 'ie daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar daar houdt hij er geen papiertje bij met de tekst 'twi, dat is pas een grote lul'.
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Hoe maak jij daar wokken van?quote:
Hier ook. Sterker nog, we hebben geen gordijntje meer bij het keukenraam sinds ik de luxaflex te tokkie vond om te houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
Ik zal mijn leven proberen te beteren.quote:
Hahahaha, o gvdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Boeie, er was genoeg gewaarschuwd. En 't water was heerlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan loop je een stuk minder risico dat er opeens een boom op je hoofd, huis of auto valt.
Mijn punt is dat een beetje stormachtig weer best leuk kan zijn, maar als het de proporties van gister aan gaat nemen het niet meer om te juichen is.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fax, Ga aan je huiswerk!
Anders krijg je morgen geen lekkersLekkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halfnaakt mijn bestequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare man ben je ook.
Een beetje je pener door de brievenbus stoppen enzo?
Ja, lijstjes aan de muur en dergelijke. Zoals Faxie zijn naakte vrouwen.
[..]
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokkenquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
In Den Haag niet hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokken
In de Achterhoek ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Achterhoek
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitsprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duitsland toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitspreken
quote:
Achterhoek, Twente, Salland, dat kunnen wij domme Hollanders niet uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar die lijstjes dus. Ik heb een spiegel hangen en een mooi schilderij.quote:
Inderdaad, Twente is beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |