SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben over 2 weken enigszins in de buurt.
Waar weet ik wel en hoe laat kan ik opzoeken. Zal zo even de laptop opstarten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken. Weet je ongeveer hoelaat en waar die stop is?
Geen idee, ik drink het nietquote:
Nooit!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een poging om z'n RX-8 voor een zacht prijsje aan me te verpatsen.
Graag en wil je dat appen? Hopelijk kan ik meerijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar weet ik wel en hoe laat kan ik opzoeken. Zal zo even de laptop opstarten.
Watjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is niet iets wat je even achterover slaat80%
Neem je iemand mee?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dan vast nog wel wat ruimte in de achterbak.
BOB gevondenquote:
Zodra ik het gevonden heb zal ik het doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Graag en wil je dat appen? Hopelijk kan ik meerijden.
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is niet iets wat je even achterover slaat80%
Hatelijk jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat vacatures waarbij je je CV moet uploaden en daarna alsnog alles handmatig moet invullen![]()
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meerquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagen
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh!!
Je komt een volgende keer gewoon weer maar dan krijg je geen tequila
Nou, broer werd wakker in de slootquote:
Als iedereen er zo over denkt, zou ik juist solliciterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meer
Ik ga bijna denken dat jullie weer een hupsmeet willenquote:
Nice, thanks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra ik het gevonden heb zal ik het doen.
Ook zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, broer werd wakker in de sloot
Kusjekroel?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat jullie weer een hupsmeet willen
Er moet dan wel iets meer animo dan alleen het smurfendorp zijn hoorquote:
Mja als het iets interessants is zou ik het wel doen, maar het is wel vervelendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt, ik wil dan de baan ook gewoon niet eens meer
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er moet dan wel iets meer animo dan alleen het smurfendorp zijn hoor
Dan zullen de zenuwen in de keel al wel verschroeid geweest zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het werd dus wel zo even achterover geslagen
Ja best wel, heb het ook wel gedaan, maar frustreerd wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als het iets interessants is zou ik het wel doen, maar het is wel vervelend
Zo makkelijk, maar toch...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom ook wel zuipen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
+1quote:
Ja, zeker als je dat 7273627282929737466271 keer tegen komtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja best wel, heb het ook wel gedaan, maar frustreerd wel.
hehe, dat ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zeker als je dat 7273627282929737466271 keer tegen komt
GvsE doet vast ook wel meequote:
GvsE vindt dat veels te eng.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GvsE doet vast ook wel mee
Muha vast ook wel, Euhm.. Engeltje vast ook , en Vin
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom ook wel zuipen.
Moet nog fristi met wodka proberen.
Uhm ok...regel het maarquote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dag, eerst mij als bob aanstellen en dan kusjekroel verwachten?
Vraag even aan Smurf wat er vandaag is bezorgd bij hemquote:
Zo grappig ditquote:
Haha spuit 11quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie [ afbeelding ]
Ow wacht, dat ben ik zelf
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie [ afbeelding ]
Ow wacht, dat ben ik zelf
De middelste en de rechter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhm ok...regel het maar
[..]
Sorry
[..]
Vraag even aan Smurf wat er vandaag is bezorgd bij hem
Waat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.
Ik ben heel angstaanjagend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heel angstaanjagend.Schattig, verlegen enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Coolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De middelste en de rechter.
[ afbeelding ]
Rocksmurf!quote:
Eens met schattigquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heel angstaanjagend.AH, dan snap ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
Hoe kom jij nu weer bij mijn zwitsalkrulletje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens met schattig![]()
Door je zwitsalkrulletje
Daar moet ik nog altijd aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu weer bij mijn zwitsalkrulletje?
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ok welke datum zullen we Hups verblijden met ons gezelschap?
Verblijden zelfs?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Voor nog een meet komt het mij beter uit dat pas ergens in januari te doen ofzo...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenAnders laatste weekend van November of 2e/3e van December?
Ja maar hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar moet ik nog altijd aan denken
Zo lang?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor nog een meet komt het mij beter uit dat pas ergens in januari te doen ofzo...
Ik begon er volgens mij ooit over hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erop?
Ik dacht heel even dat LoLa dat postte
uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verblijden zelfs?![]()
Het is sowieso wel byub!
Ergens in December, of januari, of februari. 1 van de maanden dat ik geen werkverplichtingen heb etc..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ja. Ik heb verder geen geld. En ik moet er wel voor vrij vragen.quote:
Mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We kunnen de lokatie van de spelletjes meet verplaatsenAnders laatste weekend van November of 2e/3e van December?
Vin pikt je wel op!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik heb verder geen geld. En ik moet er wel voor vrij vragen.
Hell no!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Enschede?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
Overigens vind ik de day after gaan zwemmen wel een must
Goed planquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin pikt je wel op!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
Ik heb net een verlofbriefje ingeleverd voor de 16e mafklapper![]()
![]()
Ik vind het prima maar ik wil niet iemand zijn meet "jatten"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar Fax, serieus. MIsschien, afhankelijk van het tijdstip, kunnen we even langskomen bij je die dag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenDan blijf jij toch lekker aan de kant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verblijden zelfs?![]()
Het is sowieso wel byub!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet lachen maar no way dat ik ga zwemmenNiet lachen zegt hij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het is of de locatie verplaatsen, of de meet bij huppel op een van die dataquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no!
Ik heb net een verlofbriefje ingeleverd voor de 16e mafklapper![]()
![]()
Welke dag bedoel je dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat?
Zij is daar nog nooit langsgeweest en dat vond ze jammer.
Als we dan toch richting het zuiden gaan, waarom dan niet 2 uur eerder weggaan?
Ze?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat?
Zij is daar nog nooit langsgeweest en dat vond ze jammer.
Als we dan toch richting het zuiden gaan, waarom dan niet 2 uur eerder weggaan?
heb er genoeg last van, weet je hoe heerlijk het is om te zeilenquote:
Ah oke, geen idee meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begon er volgens mij ooit over hoor
Januari dus. Dan heb ik toch geen werk ws.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is of de locatie verplaatsen, of de meet bij huppel op een van die dataNiet de datum van de spelletjes meet
hmm, hoor net dat het toch niet zo'n goed plan is voor iedereenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima maar ik wil niet iemand zijn meet "jatten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |