SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hmm dan gewoon VGA of DVI jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker wijffie
[..]
Oh maar dat heb ik dan liever niet want mn boxjes geven beter geluid dan mn tv
Wegschophond?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schatje zn cavia is ontsnapt![]()
Hij noemt het een hond maar dat formaat is natuurlijk geen hond
UPC was wel beschikbaar jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is vaak of UPC of Ziggo. 1 kabelaanbieder in je regio.
gelukkig upc is ook beterquote:
Ja, liever VGAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dan gewoon VGA of DVI ja
[..]
Wegschophond?
[..]
UPC was wel beschikbaar ja
Adres gevonden trouwens, even appen
Ik had meer gezeik met UPC dan ik ooit met ziggo heb gehadquote:
Wat voor 'n kreng is dat dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, liever VGA
Nee, cavia!!
En hij wordt elke keer weer boos als ik zijn hond cavia noem. Maar hey zelfs Jules lijkt meer op een hond dan zijn mormel
Weet ik veel, het is klein!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor 'n kreng is dat dan?
WTF die whatsapp foto van GvsE
Die met die snorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is klein!!
Welke?
Lekker wijf hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.quote:
Al zijn die Horizon boxen nog niet super.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.
Heb 2 jaar UPC nooit gezeik en nooit een storing gehad...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had meer gezeik met UPC dan ik ooit met ziggo heb gehad
Je moet ook geen horizon nemen inderdaad. Gewoon TV + internet zonder verdere poespas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zijn die Horizon boxen nog niet super.
Nou, ik heb wel betere foto's gezienquote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar UPC is er wel op vooruit gegaan de afgelopen paar jaren.
wat is er mis met mn snor?quote:
Laat mij eens niet zo schrikken!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
Heb 2 jaar UPC nooit gezeik en nooit een storing gehad...
quote:
quote:
kom maar terug wanneer je haar boven je lip kan laten groeienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is lachwekkend
[..]
Slaap lekker
* Vinniiee blijft rustig zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar terug wanneer je haar boven je lip kan laten groeien
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snorquote:
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snor
dat dons telt niet als haarquote:
Het is nog geen Movember hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik meer man ben dan iemand waar ik mee app. Dat moest ik even laten zien met mn snor
mooie volle snorquote:
Nice.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welk stuk eerst?quote:
je bent gewoon jaloers op mn snor.quote:
ik heb geen movember nodigquote:
Kun je best zelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is boos op mij en wil me morgen niet eens helpen met aftekenen waar de gaatjes geboord moeten worden!!
wat weet ze?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder is boos op mij en wil me morgen niet eens helpen met aftekenen waar de gaatjes geboord moeten worden!!
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houdenquote:
Niks!!quote:
Nee sorry, moet werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houden
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook, heb alleen ff extra paar handen nodig om alles vast te houden
kriebelt lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind het maar vervelend zelf
Nee!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks!!
Ze geeft mij er de schuld van dat hij hier gaatjes komt boren terwijl haar man dat had geregeld
Ik lig helemaal dubbel stiekem!!quote:
Klussende vrouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja boren en gaatjes aftekenen doe je ook tegelijk
Ja wat?quote:
arme moedersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel stiekem!!
De dubbelzinnige opmerkingen waren ook te geniaal vanavond. Echt, zo fout!!
Ik geef haar de schuld!!quote:
ik kan dat keigoed. Ik doe alles in 1 handelingquote:
Eenschquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er hulp bij nodig.... Nuff said.
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er hulp bij nodig.... Nuff said.
Slopen is ook een handeling jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan dat keigoed. Ik doe alles in 1 handeling
Meten? Touwtje spannen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangt
Jij belt je vader in 1 soepele beweging bedoel je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Moest mn gelijkenis gebruiken tochquote:
Aan een rolmaat en waterpas en een potlood heb je genoegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, er gaan 10 fotolijstjes ofzo aan de muur, om dat af te tekenen heb ik extra handen nodig om het vast te houden zodat het straks mooi hangt
Ik zwijg nu wel evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Moest mn gelijkenis gebruiken toch
Ik vind 'm wel tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Moest mn gelijkenis gebruiken toch
hahaquote:
precies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij belt je vader in 1 soepele beweging bedoel je?
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enzquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan een rolmaat en waterpas en een potlood heb je genoeg
Thanks, ik ook welquote:
Net als je ijzer?quote:
Deze post zegt ook genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitknippen in papier en met plakband ophangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enz
Eerst op de grond en dan op de muur. Als je 10 schilderijtjes vast wil gaan houden moet je goed je best doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, lijstjes hebben verschillend formaat dus ik moet gaan puzzelen hoe het het beste hangt enz
Dan is vragen of moeders ff komt helpen minder werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitknippen in papier en met plakband ophangen
Jouw moeder kan 10 schilderijtjes tegelijk vasthouden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is vragen of moeders ff komt helpen minder werk
goede.. Die kan ik donderdag in doen.. Lang weekendquote:
Belletje naar je Paquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik zal al verrast zijn als ze er 1 vast kan houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw moeder kan 10 schilderijtjes tegelijk vasthouden?
je bent laatquote:
Spuit 11 !!quote:
Ik moet zeggen, toekijken hoe jij je ijzer in doet is best vermakelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goede.. Die kan ik donderdag in doen.. Lang weekend
vooral die neus he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, toekijken hoe jij je ijzer in doet is best vermakelijk
vuilniszakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog iets aan ons mannen, zijn al 2 dingen
Vuilnis buiten zetten en klussenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
En waardering uitspreken ho maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zit ook mobiel, ik ben niet traag. Ik denk dat het de leeftijd is.quote:
dan moet die waardering eerst verdiend worden natuurlijkquote:
Doe ook andere dingen tussendoor... Maar je zal gerust gelijk hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit ook mobiel, ik ben niet traag. Ik denk dat het de leeftijd is.
ik? Nooit.quote:
ouwequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ook andere dingen tussendoor... Maar je zal gerust gelijk hebben
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind: ma, ik ga naar bed, is het gezellig op FOK!?
Ik: ja hoor, je naamgenoot uit purmerend is er ook en GvsE
Kind: naamgenoot? Hij kan niet eens spellen!! En Mercedes is beter, GvsE is wel tof, doe haar maar de groeten. Trusten
Ik: trusten jongen
Bedankt hequote:
uh like what?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen doorgevenquote:
Vuilnis buiten zetten en klussen.quote:
jij verwacht dat ik lief ben tegen jou na die foto's?quote:
Aldus ie ordiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind: ma, ik ga naar bed, is het gezellig op FOK!?
Ik: ja hoor, je naamgenoot uit purmerend is er ook en GvsE
Kind: naamgenoot? Hij kan niet eens spellen!! En Mercedes is beter, GvsE is wel tof, doe haar maar de groeten. Trusten
Ik: trusten jongen
Ik vond hem wel grappigquote:
ik doe mn bestquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij verwacht dat ik lief ben tegen jou na die foto's?
Welterusten schat!quote:
Soms ja....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten en klussen.
Althans, soms!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ja....
Er bestaat immers een programma help mijn man is klusser
Nuff said
uitrusten om morgen de geraniums water te kunnen geven?quote:
Noem je mijn zoon nu een ei?quote:
Ondankbare vrouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms ja....
Er bestaat immers een programma help mijn man is klusser
Nuff said
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ondankbare vrouwen.
Alleen omdat ze er soms wat meer tijd voor nodig hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ondankbare vrouwen.
Alleen omdat ze er soms wat meer tijd voor nodig hebben.
Jouw lichaam is gewoon niet gewend aan inspanningquote:
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UIquote:
Dat is het erge, ik heb alleen maar gezetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw lichaam is gewoon niet gewend aan inspanning
Whoohooquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UI
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het erge, ik heb alleen maar gezeten
Oow ik dacht in de bak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezeten op de bank met enkel op knie
ik zie geen ui'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denk iedereen dat je er uitziet als je UI
quote:
heul goedquote:
welterustenquote:
Ik hang aan de foon met GvsEquote:
Jij mag mij ook wel bellen hoor!! Dan hang ik GvsE nu direct opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee duidelijk, hier is het dus gewoon niet leuk genoeg
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel bellen hoor!! Dan hang ik GvsE nu direct op
Nijmeegs is gewoon geen Amsterdamsquote:
maar wel ik!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nijmeegs is gewoon geen Amsterdams
Trutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |