Klopt, spoedjes staan er nooit gelijk op. Ze zeggen ook altijd tegen mij aan de telefoon "dan ga ik nu even de gegevens opvragen" dus ik denk dat ze eerst een chauffeur zoeken voor de rit en als ze die hebben pas kenteken enzo gaan opvragen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef Dimitri_ het volgende:
Ooh.. Ik ben eigenlijk gewend dat ze er direct instaan, maar met spoedjes duurt dat dan dus langer ofzo?
Haha, vieze dingen meestal.quote:
Mooi manquote:Op woensdag 6 november 2013 11:47 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, vieze dingen meestal.
Al lijkt zo'n tuningscaddy me wel leuk. Touran neusje erop, verlagen, 19 inch en het blok naar 250pk tillen. Dan heb je serieus hele vette dingen.
Haha, nee niet die, die zijn tokkie. Alleen die dingen die van 100% VW zelf zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mooi man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad minder luidruchtig dan een normale Transporter, mooier dashboard, betere materialen. Andere vering/demping. Sportief is het nog steeds niet, je voelt dat het een zwaar hok is. Maar het stuurt met meer gevoel dan de gemiddelde Scenic of C4 Picassoquote:Op woensdag 6 november 2013 12:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Maar zo'n Multivan rijdt ook heel anders dan een bedrijfswagen, dan heb je echt het idee in een personenauto te zitten.
Met zo'n ding kan je een top vakantie hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Hij is inderdaad minder luidruchtig dan een normale Transporter, mooier dashboard, betere materialen. Andere vering/demping. Sportief is het nog steeds niet, je voelt dat het een zwaar hok is. Maar het stuurt met meer gevoel dan de gemiddelde Scenic of C4 Picasso![]()
Zoiets http://suchen.mobile.de/a(...)nteriorTypes=LEATHER
JIj had met Barbie moeten trouwen, die ging met roze tabbert en multivan naar Spanjequote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef S-RS het volgende:
Multivan met een tabbert erachter, lijkt me een prima vakantie
Hahaha, verschrikkelijke lui, waarom kijk je dat?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
JIj had met Barbie moeten trouwen, die ging met roze tabbert en multivan naar Spanje
Haha mooi man, ben er mee opgegroeid. Heb er zelfs mn BE voor gehaald, whoeepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |