quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Villa speelde CAM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
[ afbeelding ]
Final draft
Wel Cuadrado en Benatia, leuke spelers voor in mijn Serie A team. Als ik coins had.
spits gewoon..foutje van die kerel die het plaatje maaktequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Villa speelde CAM?
Wel Cuadrado en Benatia, leuke spelers voor in mijn Serie A team. Als ik coins had.
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
spits gewoon..foutje van die kerel die het plaatje maakte
Ik vind Benatia nu al goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef DutchSL het volgende:
IF Benatia kan ik gelijk in mijn nieuwe team gooien ipv Juan, moet ik alleen Zapata LCB zetten voor de link met Guarin. Cuadrado zit ook in dat team, maar op rechts dus ipv links.
IF Parolo kan wel een hele goede silver middenvelder worden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Geen best TOTW als dit in grote lijnen wordt overgenomen. Maar dat is wel gunstig voor de shadow kaartjes. Kan zomaar richting de 5K gaan volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
[ afbeelding ]
Final draftEn een IF Cuadrado als LW kan ik uitstekend gebruiken in mijn serie A team
![]()
EL Sha man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen best TOTW als dit in grote lijnen wordt overgenomen. Maar dat is wel gunstig voor de shadow kaartjes. Kan zomaar richting de 5K gaan volgende weekEn een IF Cuadrado als LW kan ik uitstekend gebruiken in mijn serie A team
Armero doet het trouwens ook goed op LW. 4 wedstrijden, 3 goalsquote:
IF Mane lijkt mooi materiaal hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:15 schreef FCsuarez het volgende:
morning![]()
final draft van dreetje krijg ik nou niet echt eengevoel van
want als er handicap is wordt iedereen beter behalve jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:26 schreef byah het volgende:
Mogguh,
is het niveau in FUT nou gewoon hoger of wordt er meer gebruik gemaakt van handicap t.o.v H2H seasons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |