Twitter gewoon ragequitenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word nu al strontziek van die nieuwe twitter layout
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
keek is where it's at mi mangquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wat is er nou weer mis met twitter
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wat is er nou weer mis met twitter
dit soort praattwitter:obesitastisch twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 22:17:26ga lekker nederlands praten of kan je dat. niet? kanker buitenlan... — wollah eh zemmel jy denkt ik buitenlander :s http://t.co/WlkdAmX0UI reageer retweet
want iedereen op twitter tweet dat soort dingen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef DuTank het volgende:
[..]dit soort praattwitter:obesitastisch twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 22:17:26ga lekker nederlands praten of kan je dat. niet? kanker buitenlan... — wollah eh zemmel jy denkt ik buitenlander :s http://t.co/WlkdAmX0UI reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
want iedereen op twitter tweet dat soort dingen?
Er is toch nauwelijks wat veranderd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Nja, ik lees wel eens mee met mijn vriendin. Ik ben er nog niet één keer wat interessant tegen gekomenquote:
je krijgt nu zo'n klerepreview te zien van elke foto die wordt gepostquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is toch nauwelijks wat veranderd?
Bij beide gevallen ligt het 100% aan de mensen die je volgt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik lees wel eens mee met mijn vriendin. Ik ben er nog niet één keer wat interessant tegen gekomen
Alleen maar onzin van mensen als: "aaah lekker in bad" "ik ga eten, smakelijk!" en ga zo door. Nee bedankt, ik hoef die bullshit niet te lezen van mensen.
Net als Instagram, kk op met je 100 selfies per dag.
Hmm. Dus jij leest/ziet geestverruimende berichten op Twitter/Instagram? Intellectuele hoogtepuntjes? Dan ligt het 100% aan jouw intelligentiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je krijgt nu zo'n klerepreview te zien van elke foto die wordt gepost
[..]
Bij beide gevallen ligt het 100% aan de mensen die je volgt.
nee, ik zie louter voor mij interessante en/of grappige tweets.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm. Dus jij leest/ziet geestverruimende berichten op Twitter/Instagram? Intellectuele hoogtepuntjes? Dan ligt het 100% aan jouw intelligentie
zo grappig is kent toch niet behalve als het over zijn moeder gaat die wordt uitgescholden natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, ik zie louter voor mij interessante en/of grappige tweets.
ik zou maar niks zeggen anders staat zijn pa straks bij je voor de deurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
zo grappig is kent toch niet behalve als het over zijn moeder gaat die wordt uitgescholden natuurlijk
vertelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou maar niks zeggen anders staat zijn pa straks bij je voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |