Ja, dit jaar is de eredivisie wel een ramp. Alhoewel ik altijd graag op de verrassingen speelde, voor die tactiek was het een goudmijn geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze worden wel gewisseld
1 ervan iig
[..]
Maak daar maar Eredivisie en KNVB wedstrijden van
Uefa cup ook altijd overslaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit jaar is de eredivisie wel een ramp. Alhoewel ik altijd graag op de verrassingen speelde, voor die tactiek was het een goudmijn geweest
Stoke 3-3quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
4 van de 5 bets had ik gewonnen waarschijnlijk. Fulham had ik doorgaan, niet winst na 90 min.
Edit: toch niet, Leicester 4-3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
Final draftIk beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Dan ga ik mooi mijn Benatia verkopen morgenmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
[ afbeelding ]
Final draftHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
bedankt voor de heads-upquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Strafschoppen in Leeuwarden.. spannend.
tja..combo's..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja als ik mijn combo had gesplitst in 5 bets had ik er 3 van de 5 goedWas vorige keer ook zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je een YouTube-video pauzeert en je typt langzaam 1980 gebeurt er iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |