quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Villa speelde CAM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
[ afbeelding ]
Final draft
Wel Cuadrado en Benatia, leuke spelers voor in mijn Serie A team. Als ik coins had.
spits gewoon..foutje van die kerel die het plaatje maaktequote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Villa speelde CAM?
Wel Cuadrado en Benatia, leuke spelers voor in mijn Serie A team. Als ik coins had.
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
spits gewoon..foutje van die kerel die het plaatje maakte
Ik vind Benatia nu al goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef DutchSL het volgende:
IF Benatia kan ik gelijk in mijn nieuwe team gooien ipv Juan, moet ik alleen Zapata LCB zetten voor de link met Guarin. Cuadrado zit ook in dat team, maar op rechts dus ipv links.
IF Parolo kan wel een hele goede silver middenvelder worden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Geen best TOTW als dit in grote lijnen wordt overgenomen. Maar dat is wel gunstig voor de shadow kaartjes. Kan zomaar richting de 5K gaan volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geoje goal dit
[ afbeelding ]
Final draftEn een IF Cuadrado als LW kan ik uitstekend gebruiken in mijn serie A team
![]()
EL Sha man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen best TOTW als dit in grote lijnen wordt overgenomen. Maar dat is wel gunstig voor de shadow kaartjes. Kan zomaar richting de 5K gaan volgende weekEn een IF Cuadrado als LW kan ik uitstekend gebruiken in mijn serie A team
Armero doet het trouwens ook goed op LW. 4 wedstrijden, 3 goalsquote:
IF Mane lijkt mooi materiaal hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:15 schreef FCsuarez het volgende:
morning![]()
final draft van dreetje krijg ik nou niet echt eengevoel van
want als er handicap is wordt iedereen beter behalve jijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:26 schreef byah het volgende:
Mogguh,
is het niveau in FUT nou gewoon hoger of wordt er meer gebruik gemaakt van handicap t.o.v H2H seasons?
www.ultimateteamtrading.netquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat is suarez nu waard? Die BIN site kwijt
Dank u, gelukkig niet me suarez te vroeg verkocht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
www.ultimateteamtrading.net
nee maar bij H2H win ik meer dan de helft van de wedstrijden terwijl ik bij FUT max 1/3e win.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
want als er handicap is wordt iedereen beter behalve jij
ok dan ligt h2h je beter of fut is moeilijkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:39 schreef byah het volgende:
[..]
nee maar bij H2H win ik meer dan de helft van de wedstrijden terwijl ik bij FUT max 1/3e win.
H2H heb ik het idee dat er minder abusers zitten, maar meer gasten die gewoon lekker af en toe een potje willen voetballen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok dan ligt h2h je beter of fut is moeilijker
dit valt alleen niet vast te stellen
Heb het andersom ervaren, H2H spelen ze zieliger, alleen maar voorzetten etc. Fut valt dat nog mee. Ligt aan de tegenstander natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
H2H heb ik het idee dat er minder abusers zitten, maar meer gasten die gewoon lekker af en toe een potje willen voetballen.
fut kan je het inderdaad als je het team van de tegenstander ziet al wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb het andersom ervaren, H2H spelen ze zieliger, alleen maar voorzetten etc. Fut valt dat nog mee. Ligt aan de tegenstander natuurlijk.
Haha ja kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fut kan je het inderdaad als je het team van de tegenstander ziet al weten![]()
die momenten dat je sterling remy en walcott ziet.
met daar achter 7 CBs met een keeper
was gister toch ?quote:
Twee vrienden van me waren ook helemaal positief er over!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
Jay-Z was hard
Was wel bijna te laat. +/- 3 uur over de heenreis gedaan vanuit eindhovuhhhh lol
zie t 9 uur london dus 10 uur hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:11 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Vandaag was er blijkbaar weer 1, ik dacht van 09:00 - 14:00
10 tot 3 dus, daar gaan we is van profiterenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie t 9 uur london dus 10 uur hier.
Klopt, bij Fut blijven ze voor coinsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:08 schreef DutchSL het volgende:
Het enige structurele onsportieve gedrag dat ik merk bij H2H is dat mensen 9 van de 10 keer ragequiten als ze inzien dat ze niet meer gaan winnen.
Maar eerlijk gezegd maak ik mezelf daar soms ook schuldig aan als het echt een kutwedstrijd is
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, bij Fut blijven ze voor coins
Gaat onbewust.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]<-- Is wel je lievelings smilie he?
als die bug weer terug is, dan stuur ik pino op ze afquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb laatste paar dagen ook vaak dat bij het einde als de wedstrijd al af is de verbinding wegvalt en ik alsnog verlies, geen coins en NV factor gaat omlaag. Meer mensen last van?
Ja ik baal er nogal val, slaat nergens op. Gister 5-2 winst en bij het eindscherm valt hij weg. Geen coins en NV factor naar 0,66quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
als die bug weer terug is, dan stuur ik pino op ze aftwee jaar terug veel problemen mee gehad. ruim een half jaar
Waarom niet gewoon Klose?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was gister toch ?
[ afbeelding ]
Duitsers![]()
jammer van die LB en ene spits positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |