Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Subtiele hint van je vriend
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op jongensssss. Ik wil mij in Amsterdam positioneren zodat ik vanavond nog misschien iets kan doen.
pls
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondagquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Pienata het volgende:
[..]
We hebben al een open relatie en hij heeft laatst mijn vaste scharrel geveto'd. Wat is de hint hier precies?
Haha, nice.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het eerst ook niet, geen idee waarom. Nu wel maar blijf ik in Polen vastzitten.
Dat is toch gewoon de home-knop ingedrukt houden en het programma wegswipen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
App geforceerd beëindigen. Dan wist die je huidige locatie, blijft anders hangen
En waar ik toevallig ook mee samenwoon. Je hebt gelijk, lijkt in níets op een relatie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie maar een fwb bij wiens ouders je ook koffie gaat drinken op zondag
Bestaat er zo'n GPS-app voor de iPhone (geen jailbreak)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zelf ook maar eens wat zeggen tegen mijn twee matches denk ik. Eentje komt uit Rusland, dankzij de GPS-app... in het buitenland heb ik blijkbaar toch een grotere kans op serieuze matches dan in Nederland.
Echt hè.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef pindaplukker het volgende:
het heeft een vriend en het is gelijk niet meer interessant
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:46 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen wijfie, alles kan kapot
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:52 schreef pindaplukker het volgende:
ontopic: deze leuke biatch reageert niet![]()
[ afbeelding ]
ik heb een zwak voor meiden met krullenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, heb je dat haar gezien..
Brunettes met lange krullende haren, lichte ogen en rode lippenstift. Instant crush.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:53 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor meiden met krullen
Tuurlijk niet, gewoon leuk om al die meiden te checken. Mocht er iets meer uit bloeien is dat mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Natuurlijk niet. Gewoon een ons, fwb en wie weet een relatie als het klikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:55 schreef Pienata het volgende:
Maar zit werkelijk *iedereen* op Tinder voor serieuze relaties dan? Dat meen je toch niet?
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft een open relatie man, dus ze kan gewoon geneukt worden. Zie niet in waarom dat niet interessant zou kunnen zijn voor onze mede-fokkers. Misschien willen ze niet delen?
Nu ga ik zelf off-topic.
Ik heb geen kloons.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast pindaplukker is toch een kloon van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |