Ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weet ik alleen niet wie gewonnen had.

Karina heeft hem verwijderd, ik heb hem teruggezet en geëdit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

Nee ik wou al zeggen, hoe weet je nou wie het snelst wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

Je vroeg duidelijk om een edit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh het is corrie. Jammer René

Ik ben geen boerenzoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje de wilde boerenzoon die Johannes.

Ik heb je al genomineerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg duidelijk om een edit.
Ik eis m'n prijs.

Dan ga ik keihard lachen als blijkt dat jij een boerendochter bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nou ja zeg wordt het dan minder sjanant voor je?

Geeft niet hoor maar als johannes zich te druk maakt slaapt hij weer pas na elven net als op schoolkamp toen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sorry schat. We lieten ons even gaan.

Jij vraagt nu om een negatief twitter bericht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet hoor maar als johannes zich te druk maakt slaapt hij weer pas na elven net als op schoolkamp toen.

Je vraagt je bijna af wie Caland allemaal volgt he, die wil dus echt niks missen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vraagt nu om een negatief twitter bericht.

twitter:jvc_cuijk twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 21:04:48#jvcevv 47' 3-0, doelpunt van Cayfano Latupeirissa (JVC Cuijk). reageer retweet

Ik volg de Skoda rijder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af wie Caland allemaal volgt he, die wil dus echt niks missen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |