abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:54:32 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132727331
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: dan bel je. En ja ik vind communicatie per mail zelf een stuk langzamer, helemaal zonder smartphone. Met krijg je ten minste meteen te weten als je mail hebt en je bent overal bereikbaar. Dan zijn spontane afspraken ook een stuk makkelijker. En die zijn vaak het leukst. :P

Ik heb vrij lang gedaan zonder fb of smartphone en ben toch heel blij dat ik er nu wel gebruik van maak. Je krijgt zoals gezegd gewoon veel meer mee en wordt bij veel meer dingen betrokken, waardoor het makkelijker wordt contacten te onderhouden.

Al zou ik wel zonder fb kunnen, zo boeiend is het niet wat daarop staat en ik gebruik hrt nauwelijks buiten mijn studie om. Maar geen mobiel? Niet bereikbaar zijn voor werk en zo? Moet er niet aan denken.

En wel aan email doen maar niet aan een mobiel uit principe valt voor mij ook niet te rijmen. :P Dan moet je niet zo moeilijk doen en voor de snellere optie gaan.
En bellen kan alleen met een mobiele telefoon?
TS heeft gewoon een huistelefoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132727616
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je vaak thuis bent dan zal dat ook nog wel lukken ja. Maar veel mensen bellen niet vaak meer en dan is het precies wat Cue zegt. De essentie is dat je, zeker wanneer je moeite hebt met contact leggen, de drempel zo laag mogelijk moet houden. Als iets veel moeite kost, zeker in het begin, dan haken mensen af. :P Ook meisjes. Dat hoeft niets te zeggen over die meisjes maar wel over de prilheid van het contact waardoor het ook makkelijker te verwateren is.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:03:01 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132727652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat was bedoeld als een generalisatie inderdaad. Maar stel dat je een groep mensen hebt die veel met elkaar whatsappen. Jij hebt geen telefoon en je mist de nieuwtjes die hen elkaar zo vertellen. Die rebelse mensen kunnen dan zich buitengesloten voelen en doen alsof het aan de groep ligt (je moet elkaar meer in het echt zien en blabla). Ze kijken op een bepaalde manier naar zo'n groep omdat ze zelf iets niet doen wat die groep doet en nemen dat vaak zo'n groep wel kwalijk (wat betreft zoveel zaken, daarom ook zo rebels sommigen).

Je kan ook denken van 'misschien moet ik me aanpassen' in plaats van te verwachten dat de groep maar extra rekening met jouw houdt omdat jij (gewoon in het algemeen rebelse mensen) iets niet wil doen of ergens een speciale mening over nahoudt. Maar die rebelse mensen denken nooit zo na. Altijd de schuld van de anderen, de maatschappij, zelf denken ze goed na zogenaamd en geen schuld.
Dit was exact het probleem wat ik ondervond met facebook, mijn vrienden en familie bleven door emmeren over dat ik facebook moest nemen, ik wilde dat gewoon niet omdat ik niet de hele godganse dag door gevolgd wil worden of wil volgen in hoeveel stukken groente ik en anderen op mn bord hebben etc. Ik zie gewoon werkelijk geen enkele logica in waarom ik zou moeten weten wat iemand anders de hele dag gedaan heeft en zou ik dat wel willen weten dan ga ik naar die persoon toe en heb je wat om over te praten, tegenwoordig zit iedereen op bezoek maar met dat godvergeten kut apparaat te spelen.

Ik zei het net op de FP trouwens goed, dus ik copy paste het even hier wbt het zogenaamde afsluiten van groepjes die van je verwachten dat je facebook of een mobiel hebt;

quote:
Zo voel ik me iig wel, of beter mischien niet van deze tijd.
De wereld heeft geen geduld gehad met onze generaties en iedereen moet maar meevliegen, kritiekloos.
Ik kan dat gewoon niet, ik ben van de jaren 80 mentaliteit; oprechte sociale contacten en niet uit verveling oppervlakkigheid uitdragen.
Helaas denkt de wereld om mij heen daar dus anders over en valt er bijna niet aan te sluiten.
Daarnaast vroeg ik laatst aan een vriend of hij gewoon skype neemt dan want dat heb ik altijd aanstaan als hij me zonodig de hele dag wilt kunnen aanspreken, nee dat wilde hij niet.
Ok, nou het moet ook van 2 kanten komen hoor.. dan niet.

Mensen sluiten zichzelf af voor sociale contacten in de buitenlucht, en dan moet ik me aanpassen en een mogelijk zeer onveilig apparaat tegen mn hoofd gaan houden..om met dat asociale type mens te converseren..? nee.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:05:23 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132727719
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef iScream. het volgende:

[..]

Je kunt TS natuurlijk niet "dwingen" om een telefoon te kopen. Maar ik ben het met je eens dat iemand al heel snel de stempel "apart" krijgen als ze geen mobiel hebben. Als ik een gesprek met een meisje zou aangaan, en haar nummer zou vragen en ze vertelt mij vervolgens dat ze geen mobiel heeft, zou ik inderdaad, wellicht onterecht, meteen denken dat er iets mis is met haar. De drempel om weer contact op te gaan nemen na een stapavondje ofzo is ook veeeeele malen hoger (immers een appje sturen de volgende dag is toch veel makkelijker dan iemand ineens opbellen).
Dit begrijp ik dus echt niet, hoe kun je iemand nou niet gewoon opbellen.. zei iemand laatst ook al dat opbellen veeeeel moooeiliiijkeeer was.. kom op zeg.. je draait een nummer, de andere persoon neemt op en je praat. Wat een gigantische opgave zeg..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:07:39 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132727793
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit was exact het probleem wat ik ondervond met facebook, mijn vrienden en familie bleven door emmeren over dat ik facebook moest nemen, ik wilde dat gewoon niet omdat ik niet de hele godganse dag door gevolgd wil worden of wil volgen in hoeveel stukken groente ik en anderen op mn bord hebben etc. Ik zie gewoon werkelijk geen enkele logica in waarom ik zou moeten weten wat iemand anders de hele dag gedaan heeft en zou ik dat wel willen weten dan ga ik naar die persoon toe en heb je wat om over te praten, tegenwoordig zit iedereen op bezoek maar met dat godvergeten kut apparaat te spelen.
Sorry hoor, maar dat is maar net hoe je het gaat gebruiken. Ja je KAN alles volgen en je KAN alles delen en je KAN iedereen toevoegen en je KAN er ellende mee krijgen.
Maar dat HOEFT niet. Tis maar net hoe je het instelt en hoe je er zelf mee omgaat. Niemand die je raar aankijkt als je niet zegt/deelt/whatever. Ja een vraagje misschien, maar is zo uitgelegd dat je het enkel gebruikt voor eventueel simpel contact met nieuwe mensen.

quote:
en een mogelijk zeer onveilig apparaat tegen mn hoofd gaan houden..om met dat asociale type mens te converseren..? nee.
Zeer onveilig apparaat? Voglens mij zijn er maar weinig mensen aan dood gegaan. Neem aan dat je dan ook niet autorijd / de trein instapt of uberhaupt buiten komt, watn is dat is ook gevaarlijk.
Ow wacht, de meeste ongelukken gebeuren in en rondom het huis.. hoe doe je dat dan?

Daarbij bepaal je zelf met welk type mens je converseert. Er zit een aan/uit knop op en je ziet wie er belt. Dus zelf in de hand of dit een associaal type is of niet. Jij geeft zelf je nummer aan iemand of niet.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:08:16 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132727810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dus echt niet, hoe kun je iemand nou niet gewoon opbellen.. zei iemand laatst ook al dat opbellen veeeeel moooeiliiijkeeer was.. kom op zeg.. je draait een nummer, de andere persoon neemt op en je praat. Wat een gigantische opgave zeg..
En wij snappen jouw gigantische opgave omtrent facebook niet.
Tja mensen zijn verschillend in dat opzicht.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:12:15 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132727934
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

al 2 jaar :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:15:35 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132728047
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is maar net hoe je het gaat gebruiken. Ja je KAN alles volgen en je KAN alles delen en je KAN iedereen toevoegen en je KAN er ellende mee krijgen.
Maar dat HOEFT niet. Tis maar net hoe je het instelt en hoe je er zelf mee omgaat. Niemand die je raar aankijkt als je niet zegt/deelt/whatever. Ja een vraagje misschien, maar is zo uitgelegd dat je het enkel gebruikt voor eventueel simpel contact met nieuwe mensen.

[..]

Zeer onveilig apparaat? Voglens mij zijn er maar weinig mensen aan dood gegaan. Neem aan dat je dan ook niet autorijd / de trein instapt of uberhaupt buiten komt, watn is dat is ook gevaarlijk.
Ow wacht, de meeste ongelukken gebeuren in en rondom het huis.. hoe doe je dat dan?

Daarbij bepaal je zelf met welk type mens je converseert. Er zit een aan/uit knop op en je ziet wie er belt. Dus zelf in de hand of dit een associaal type is of niet. Jij geeft zelf je nummer aan iemand of niet.
Geen zin om welles nietes te doen hier maar alles wat ik erover (tevens dect wifi etc) weet wijst in de richting dat het onveilige technologie is die op langere termijn veel mensen het ziekenhuis in gaat krijgen, en dan heb ik het nog nieteens gehad over hoe mensen volledig afgeleid worden in het verkeer, want ze rijden massaal met hun hoofd naar beneden op de fiets overal waar ik fiets. Niemand kijkt nog uit zn/haar doppen behalve ouderen dan.

Ik ga ook niet graag met de trein vooral nu er wifi in zit en de keren dat ik met de trein ging kwamen van die 17 jarigen heel dicht bij me staan met hun telefoon en voelde me extreem ongemakkelijk en wilde eigenlijk de trein uit maarja dat gaat moeilijk als ie rijd.

Ik heb in huis gewoon pleisters als er een ongeluk in huis is en dat is niet er waarschijnlijk gezien ik heel beheerst ben (ik doe dingen niet wild) en als ik buitenhuis een ongeluk krijg ga ik er van uit dat mensen me helpen, en als ik een ongeluk zie gebeuren help ik de betreffende persoon, dat zit al sinds ik klein was ingebakken dat dat normaal is.
Denk je nu echt dat het beter is als iemand als een lompe zak hooi er naast staat en 'een hulpdienst' gaat staan bellen? :/

Verder heb ik 3 dagen lang facebook gehad en ik vond het een vreselijk beperkt kutprogramma wat duidelijk gemaakt was voor mensen die de hele dag compulsief willen weten wat andere mensen doen omdat ze zelf geen drive hebben om naar iemand toe te gaan en wat te ondernemen. :/

[ Bericht 7% gewijzigd door BaajGuardian op 30-10-2013 16:21:12 ]
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:16:54 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132728090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:

Geen zin om welles nietes te doen hier maar alles wat ik erover (tevens dect wifi etc) weet wijst in de richting dat het onveilige technologie is die op langere termijn veel mensen het ziekenhuis in gaat krijgen, en dan heb ik het nog nieteens gehad over hoe mensen volledig afgeleid worden in het verkeer, want ze rijden massaal met hun hoofd naar beneden op de fiets overal waar ik fiets. Niemand kijkt nog uit zn/haar doppen behalve ouderen dan.
Ik ga ook verder niet in over het wel of niet hiervan enzo.

Maar jammer dat je de rest van m'n post negeert...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:18:08 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132728132
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ga ook verder niet in over het wel of niet hiervan enzo.

Maar jammer dat je de rest van m'n post negeert...
Ik negeer niets ik reageer in delen edit edit edit etc.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:19:39 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132728180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik negeer niets ik reageer in delen edit edit edit etc.
Dan wacht ik nog even af..
pi_132730128
Tja, het is je goed recht om je niet aan de huidige normen van de maatschappij te conformeren, als dat voor jou prettiger werkt dan moet je dat vooral doen. En zonder Facebook kan je in principe ook goed functioneren. Echter een mobiele telefoon is tegenwoordig toch wel zo gemeengoed geworden dat ik het zelf bijzonder lastig zou vinden om zonder te zitten. En nee, ik kijk niet continu op dat ding, maar het bereikbaar zijn en kunnen bereiken van mensen is gewoon ontzettend makkelijk. Buiten de rest van de functies die de huidige (smart)phones allemaal hebben.

Maar ik vind het wel inherent aan je zo afgezonderd gedragen, dat je daardoor minder kans hebt om een relatie te krijgen, dat is gewoon zo. Dan moet je toevallig net iemand tegenkomen die er net, of in ieder in grote lijnen zo ook over denkt. Ik vind het niet vreemd hoor dat je geen vriendin hebt als je bijvoorbeeld denkt dat mobiele telefoons potentieel zeer gevaarlijke apparaten zijn. Of Wifi straling. Ik kan hier wel een heel verhaal gaan lopen doen over dat je te allen tijde blootgesteld bent aan allerlei soorten straling, o.a. uit de ruimte, maar ik geloof niet dat dat veel zin heeft. Geen zin in verder ook. Als jij dat wilt denken, prima, maar ik ken verder niemand die in mijn ogen zo'n paranoia beeld heeft van de wereld om zich heen.

Je moet het helemaal zelf weten, maar mijn mening is dat de manier hoe je je nu opstelt het je ontzettend lastig zal maken om een relatie te krijgen. Het is maar net hoe jammer je dat zelf vind wat bepaald in welk opzicht je eventueel verandering in je houding en opvattingen kan aanbrengen.
pi_132731495
Hoe oud ben je? Ik wil anders wel een keer daten hoor! :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:06:37 #164
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132731511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe oud ben je? Ik wil anders wel een keer daten hoor! :)
OP toch
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:09:58 #165
179075 hugecooll
pi_132731616
en @ BG: je hoeft toch niet al die zooi op een mobiele telefoon te gebruiken?
Gebruik 'm gewoon om chill te internetten terwijl je zit te schijten, onderweg even de tijd te checken, om contacten in op te slaan en om wat op Whatsapp te ouwehoeren of zo
en om te bellen natuurlijk :+
pi_132731654
Oh ja 30. Kan nog net.... :p
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:12:01 #167
179075 hugecooll
pi_132731671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh ja 30. Kan nog net.... :p
Hoe oud ben jij dan?
pi_132731775
Ik denk dat TS maar moet wachten tot het juiste meisje in z'n schoot geworpen krijgt, want met zo'n instelling wordt het nooit wat.

Dat hele anti-smartphone/facebook-gelul geeft me al de kriebels. Je beeld is zo ontzettend scheef daarover. Ik lees opmerkingen over mensen die op de fiets niet meer vooruit kijken, maar naar beneden en mensen die op een terras ook alleen maar met hun smartphone bezig zijn. Wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Als ik in gesprek ben met iemand die ik aardig, leuk, lief, knap of whatever vind, dan leg ik rustig m'n telefoon aan de kant en vergeet dat ding de rest van de avond.

En heus niet elke vrouw wil elke week uit eten in een of ander fancy restaurant of bij elk jubileum een ketting krijgen.

Heel zwart-wit allemaal. Er is ook grijs, weet je.
Live for now, forget forever
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:17:27 #169
179075 hugecooll
pi_132731812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Vogeltje88 het volgende:
Heel zwart-wit allemaal. Er is ook grijs, weet je.
Ik krijg het idee dat jij een voorkeur hebt voor lichtgetint
pi_132731861
Ben je een beetje lekker? :P
hee hallo
pi_132731881
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan?
Ook zoiets :{w
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:20:38 #172
179075 hugecooll
pi_132731882
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Scootermuisje het volgende:
Ben je een beetje lekker? :P
FOK!Hunk 2013
:7
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ook zoiets :{w
Moet kunnen dan toch :7
pi_132731886
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat? Het niet hebben van een telefoon is beledigend en intolerant? Of mis ik hier een generalisatie?Ik zie namelijk nergens beschreven dat TS verwacht dat andere mensen ook geen telefoon hebben, alleen dat hij uit bepaalde overwegingen geen telefoon heeft en dat men (mede) hierdoor geen contact met hem wil.
Ik las dat hij geen mobiele telefoons om zich heen kon verdragen en de ruimte dan dus verliet en een kwartier buiten ging staan...
pi_132731956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef hugecooll het volgende:

[..]

FOK!Hunk 2013
:7

[..]

Moet kunnen dan toch :7
Ja weetje, als ik zulke topics lees vraag ik me vaak af hoe de TS eruit ziet.. Gewoon zomaar. ;)
hee hallo
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:24:06 #175
179075 hugecooll
pi_132731970
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef Scootermuisje het volgende:

[..]

Ja weetje, als ik zulke topics lees vraag ik me vaak af hoe de TS eruit ziet.. Gewoon zomaar. ;)
Fotoboek van User
pi_132732031
quote:
Nou, dit gezien te hebben weet ik ook niet waar het aan ligt hoor :{
hee hallo
pi_132732197
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Als jij dat wilt denken, prima, maar ik ken verder niemand die in mijn ogen zo'n paranoia beeld heeft van de wereld om zich heen. Je moet het helemaal zelf weten, maar mijn mening is dat de manier hoe je je nu opstelt het je ontzettend lastig zal maken om een relatie te krijgen. Het is maar net hoe jammer je dat zelf vind wat bepaald in welk opzicht je eventueel verandering in je houding en opvattingen kan aanbrengen.
Dit.

Gezien de houding van TS weet ik als vrouw ook zeker dat ik nooit een vriendschap, laat staan relatie met hem zou willen.

Dat is dan gelijk het antwoord op de OP van TS; de vermoedelijke oorzaak van zijn sociale isolatie.
pi_132732267
Ik vind overigens 'hoe kan n leuke meid als jij nou single zijn trouwens' wel echt een vreselijke line. Cliché, gemaakt en niet logisch (Brad Pitt is ook wel eens single geweest). Je kunt er niet eens behoorlijk op antwoorden, het is dus alleen maar n 13 in dozijn compliment.
pi_132732352
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu heb ik wel wat trekjes van asperger dus ben echt niet goed in smalltalk en oppervlakkigheden, de manier waarop ik contact zoek met mensen is blijkbaar niet (meer) normaal want gesprekjes over concreetheden kunnen niet meer tegenwoordig, het kan het beste blijven bij snachts om 4 uur whatsappen uit verveling wat ik niet doe want ik heb (voor degenen die me niet kennen) geen mobiel en die neem ik ook niet punt.

Nu betrapte ik mezelf er weer op dat ik totaal geen inschattingsvermogen heb wat leeftijd betreft, ik blijf kijken naar meiden van 20-25 terwijl ik zelf ondertussen 30 ben en dat is een gigantische wereld appart, dus of ze er nu leuk uitzien of niet heb je daar toch geen aansluiting bij en laat dat nu net zijn wat al moeilijk is voor mij in deze tijden.

Ik ben praktisch nog maagd op een 'proberen' uit met mn ex die me van 'ik wil dat je mn vrienden/vriendinnen/ouders ontmoet en praten over kinderen en toekomst' in 'ik voel niks meer voor je' gooide en de volgende week alweer met een andere vent rondliep.

Ik ben toen ik 18ig was nog wel geregeld uitgegaan maar daar nooit echt oog gehad voor daten oid, ik was verliefd op één enkel meisje (zusje van een vriend van me) en heb daar ook wel mee 'gehad' ookal bleef dat bij 'dat, en nieteens mee gezoend. Was trouwens niet mn grootste liefde; die was onbereikbaar en bestaat onderhand niet meer want ze is totaal veranderd. Dichte deur.

Ben altijd romantisch ingesteld geweest met een ideaal beeld wat ik nu wel na dat ex verhaal kwijt ben.

Nu vind ik van mezelf toch wel wat kwaliteiten te hebben die het goed zouden moeten doen bij vrouwen; speel tijdje al gitaar (kan ook piano maar niet zoveel meer), houd van buiten zijn, fotografie in de natuur. Houd van dieren, ben betrouwbaar en eerlijk en ben geen typische neanderthaler die voetbal bier dikke tieten en met 20 vrienden kabaal maken een leuke tijd vind. (integendeel)
Wat is er dan mis? Nou goed ik ben wat onhandig en kom niet makkelijk uit mn woorden, heb ADD en kan me ook makkelijk op het verkeerde moment uit de zone voelen zeg maar, midden in een gesprek opeens zelfbewust worden en me ongemakkelijk en beetje derealiserend voelen.
Maar mischien het minst prettige is dat ik weinig geld heb, zelf interreseert me dat niet super veel want ik ben heel natuurlijk ingesteld dat mijn activiteiten weinig tot geen geld kosten maar een meisje wil natuurlijk elke week naar een restaurant of een ketting krijgen oid, dat gaat gewoon niet (zie hier geen stereotypering in, ik voel het gewoon zo en of het zo is of niet het is wel een barriere waar een onzekerheid in ligt)

Dat laatste bovenstaande is dan ookwel zo'n beetje mn enige onzekerheid want ik ben van mezelf uit totaal niet onzeker, sociaal ingesteld (niet technologisch sociaal maar face to face dus, hoe raar dat ook klinkt voor iemand met ADD en border-asperger.)

Het dillemma hier is dat 'ik denk/verwacht dat vrouwen van mijn leeftijd op zoek zijn naar iemand om te settlen en kinderen te krijgen en trouwen en het hele generieke gebeuren, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Ik ben meer van het vrije leven. Lees dat niet verkeerd; ik wil juist wel vastigheid en determenatie wbt vrouwen maar niet het huisje boompje beestje in een soort van ladder-constructie waar je je leven naar een maatstaf dient te hebben opgebouwd.

Ik zet het hier trouwens een stuk ingewikkelder neer dan hoe ik het voel of bedoel maar ik probeer het te begrijpen te maken voor anderen.. hopelijk lukt dat.

Een verhaal wat lang is nog even kort gemaakt, hetgeen ik me nu afvraag uiteindelijk is;

Hoe kom ik nu in godsnaam een ..vrouw tegen van mijn leeftijd waar het mee kan klikken.

Wat ik heb geprobeerd tot nu toe en in geen enkel opzicht slaagt dus dit hoef je niet neer te typen als suggestie:
-datingsites. (meesten moet je voor betalen, en verder krijg ik nooit reacties)
-terrasjes zitten. (laatste tijd veel gedaan, kom niemand tegen behalve éénkeer twee meiden die met de rug naar ons toe gingen zitten en op hun mobiel bezig gingen, dan hoeft het voor mij ook niet meer.. zo onsociaal..)
-supermarkt (beetje out of place mischien maar hier wat het het makkelijkst voor me om meiden aan te spreken of iig sociaal te zijn, bij de kassa is dat een illusie verder want daar doen ze allemaal aardig tegen iedereen omdat de baas ze anders de deur uit klapt)
-je eigen ding (blijven) doen: heeft me in 15 jaar mn ogen en oren open houden niks opgeleverd qua contact met meiden/vrouwen.
-feestjes (ken geen mensen die feestjes hebben, heb in 10 jaar tijd 1 vriend gemaakt en die is maar 1x per jaar jarig en de meiden die daar komen zijn 18-24 oid)
-sport/activiteit (ik wilde op fitness maar geen geld voor, verder zijn er geen opties in de buurt verder)
-vereniging (ik ben wel actief met vrijwilligerswerk maar daar kom je echt niemand tegen geloof me)
-dobbelsteen (ik heb geen geluk, dus zomaar iemand tegenkomen komt me welgeteld 1x per 300 jaar in de schoot vallen en dan fuck ik het nog up... zo liep ik een keer met een schutting over straat tijdens een verhuizing, moest dat ff naar mn moeders huis brengen.. kwam er een best knap meisje aanlopen die me aanbood me te helpen met tillen.. ik met mn domme harses zei "nee joh hoeft niet het lukt zo wel :)"
wss omdat ik dus toch echt een asperger vorm iets heb oid.. zucht.. ja en dan achterhaf mep je jezelf voor je kop he, dat is trouwens 5 jaar geleden oid)

Nou, iemand anders nog iets?
Heb het zelfs al op fok geprobeerd, niks heeft zin hierin. Ik ben geen 'player' en wil ook niet 'scoren' dus oppervlakkige acties zoals 'he schatje jy bent egt lekker' oid zie je mij niet typen naar iemand.
Tjaaa die soulmate is er wel, alleen die ander heeft gewoon ook geen telefoon en geeft ook bij elke vraag wat haar nummer is haar huisnummer.

Verder gaat ze 1x per jaar naar een feestje, heeft ze ADD en asperger. Wanneer jij haar vraagt of je haar kan helpen zegt ze: "Nee, het gaat zo wel"

Verder is ze behoorlijk onzeker over haar financiele situatie en gaat bijna nooit de deur uit. Echt potentiele partners zullen wel op haar afknappen omdat ze niet met ze naar de bios kan gaan of eens echt duur uit eten.

Misschien opent ze binnenkort wel een topic op fok.

Wat denk je dat je kans is haar tegen te komen? :?

Spiegelen is voldoende. *note to self*
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:56:42 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132732886
Ik ben elke dag buiten man lul toch niet..
pi_132733092
Herken wel een hoop,heb zelf ook ADD en denk beetje Asperger en had zo een 'blijver' vrouw gescheiden met kind van 5 en was echt top in het begin maar na 4 jaar niet meer en waren we het nergens meer over eens......heb nog wel goed contact met die kleine van nu alweer 14 pffff leuk joch geworden en hem nog wat kunnen leren gelukkig.En met de vrouwen even klaar want ben 34 nu en bijna altijd in relatie's gezeten dus geniet nu lekker van mijn rust.En heb nu ook weinig klik met de vrouwtjes maar komt wel weer ......laat het los en het komt vanzelf....of niet.....:)
pi_132733328
Of je kan wat Xtc nemen naar een feest gaan en dan gaat het allemaal vanzelf lekker versieren en keuze genoeg heb al mijn vrouwtjes van feesten...:)
pi_132734165
Wat een rampgeval ben jij, zeg. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132734436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zei het net op de FP trouwens goed, dus ik copy paste het even hier wbt het zogenaamde afsluiten van groepjes die van je verwachten dat je facebook of een mobiel hebt;

[..]

Daarnaast vroeg ik laatst aan een vriend of hij gewoon skype neemt dan want dat heb ik altijd aanstaan als hij me zonodig de hele dag wilt kunnen aanspreken, nee dat wilde hij niet.
Ok, nou het moet ook van 2 kanten komen hoor.. dan niet.

Mensen sluiten zichzelf af voor sociale contacten in de buitenlucht, en dan moet ik me aanpassen en een mogelijk zeer onveilig apparaat tegen mn hoofd gaan houden..om met dat asociale type mens te converseren..? nee.
Heb niet alles gelezen dus wellicht is het al geschreven maar je geeft aan in de OP moeite te hebben met small talks en hierboven geef je een onderbouwing dat je geen logica ziet waarom iedereen moetweten welke groente je bijvoorbeeld hebt die dag. Lieve jongen, er is geen logica maar een functie. Dat soort onzin is binding. Daar kunnen (sorry dat ik het zeg) metname vrouwen geen genoeg van krijgen.

Een relatie is niet even een officiele overeenkomst en dan is het rationeel voldoende. Nee die kletspraat is een continuerende bevestiging die met aanzienlijke frequentie herhaald dient te worden zodat het gevoel vol vertrouwen blijft. Aanhoren en bevestigen (oplossingen aandragen is van minder belang).

Het zijn de subtiele kleinere dingen die essentieel zijn voor veel vrouwen. Niet jouw rationele principes.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:06:56 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132735836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb niet alles gelezen dus wellicht is het al geschreven maar je geeft aan in de OP moeite te hebben met small talks en hierboven geef je een onderbouwing dat je geen logica ziet waarom iedereen moetweten welke groente je bijvoorbeeld hebt die dag. Lieve jongen, er is geen logica maar een functie. Dat soort onzin is binding. Daar kunnen (sorry dat ik het zeg) metname vrouwen geen genoeg van krijgen.

Een relatie is niet even een officiele overeenkomst en dan is het rationeel voldoende. Nee die kletspraat is een continuerende bevestiging die met aanzienlijke frequentie herhaald dient te worden zodat het gevoel vol vertrouwen blijft. Aanhoren en bevestigen (oplossingen aandragen is van minder belang).

Het zijn de subtiele kleinere dingen die essentieel zijn voor veel vrouwen. Niet jouw rationele principes.
snap hier werkelijk helemaal geen woord van..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:07:33 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132735886
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Doedelzak77 het volgende:
Of je kan wat Xtc nemen naar een feest gaan en dan gaat het allemaal vanzelf lekker versieren en keuze genoeg heb al mijn vrouwtjes van feesten...:)
1: ik gebruik geen drugs.
2: ik ga niet naar clubs.
3: ik heb niks te vieren.
4: ik doe niet aan versieren / bespelen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:12:50 #187
179075 hugecooll
pi_132736160
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Koral het volgende:
Mwah, ik heb het zelf ook wel dat ik niet uit mezelf dat soort dingen zeg. Ik ben namelijk al op de hoogte van die informatie en vind het interessanter om ergens anders over te praten. Ik vind dat meer van die 'bij gebrek aan beter' gesprekken
pi_132737521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: ik gebruik geen drugs.
2: ik ga niet naar clubs.
3: ik heb niks te vieren.
4: ik doe niet aan versieren / bespelen.
Doe je ooit iets leuks?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:40:00 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132737572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe je ooit iets leuks?
onder de drugs in een 4 bij 4 donkere kamer staan met allemaal hijgende dronkenlappen om je heen is leuk?
pi_132737714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

onder de drugs in een 4 bij 4 donkere kamer staan met allemaal hijgende dronkenlappen om je heen is leuk?
Dat is een wedervraag, geen antwoord :P

Veel mensen zouden een feest (niet dat uit jouw omschrijving) wel leuk vinden ja. Wat voor soort sociale activiteiten kunnen jou wel bekoren?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:43:49 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132737847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is een wedervraag, geen antwoord :P

Veel mensen zouden een feest (niet dat uit jouw omschrijving) wel leuk vinden ja. Wat voor soort sociale activiteiten kunnen jou wel bekoren?
gamen, wandelen, zwemmen, fietsen, filmpje kijken (lees: filmpje kijken), katten aaien, fotograferen.
pi_132737994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

gamen, wandelen, zwemmen, fietsen, filmpje kijken (lees: filmpje kijken), katten aaien, fotograferen.
Doe je dat meestal met anderen samen?
Vanuit mensen waarmee je veel doet kun je nieuwe mensen leren kennen, zo je sociale kring uitbreiden en wellicht kom je daar eens een leuk meisje tegen.
Dit al geprobeerd?
pi_132738160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Katten aaien, gvd. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:50:49 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe je dat meestal met anderen samen?
Vanuit mensen waarmee je veel doet kun je nieuwe mensen leren kennen, zo je sociale kring uitbreiden en wellicht kom je daar eens een leuk meisje tegen.
Dit al geprobeerd?
Al jaren. Geen resultaat.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:53:38 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738497
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Katten aaien, gvd. :')
Wat is daar nou weer raar aan...
pi_132738789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Al jaren. Geen resultaat.
Vreemd, ik kom altijd veel nieuwe mensen tegen op bijvoorbeeld verjaardagen van vrienden.
Misschien ben je veeleisend ofzo, of kom je alleen maar mannen tegen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:00:04 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vreemd, ik kom altijd veel nieuwe mensen tegen op bijvoorbeeld verjaardagen van vrienden.
Misschien ben je veeleisend ofzo, of kom je alleen maar mannen tegen.
Ik kom maar op één vriend zn verjaardag had ik in de op volgens mij al uitgelegd en die vriend heb ik nu amper contact mee omdat hij alleen contact onderhoud met mensen op facebook/mobiel.
pi_132739078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik kom maar op één vriend zn verjaardag had ik in de op volgens mij al uitgelegd en die vriend heb ik nu amper contact mee omdat hij alleen contact onderhoud met mensen op facebook/mobiel.
Nou ja, dan gaat het ook niet echt op dat je zegt dat je dit al jaren probeert.

Niets ondernemen = niets bereiken.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:06:18 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132739250
Dus alle activiteiten die je doet, doe je alleen. En mocht je tijdens t wandelen iemand tegenkomen zal je er ook geen gesprek mee aan gaan.

Hoe zie je t zelf voor je dan om contact te krijgrn met anderen?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:10:57 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739467
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, dan gaat het ook niet echt op dat je zegt dat je dit al jaren probeert.

Niets ondernemen = niets bereiken.
Ik heb dus 3 jaar erover gedaan om een vriend te maken en dat hij me ook aardig genoeg vond om uit te nodigen op zn verjaardag en was wel een meisje die opzich wel leuk was maar die was toen hatelijk naar me toe opeens en dat was een ex van hem.. en die durfde niet bij me langs te komen omdat iemand anders (een ex buurman van me) had gezegd dat ik meisjes naar mn huis zou lokken en verkrachten. Terwijl ik ook wel eens een ander gamer-meisje bij me heb uitgenodigd om te gamen en daar was ook geen bijbedoeling bij en ik vind het knap dat ik mensen verkracht en nog maagd ben trouwens. Maar dat terzijde.. dat soort verhalen iig helemaal nergens om..

Maar lang verhaal kort gemaakt waren die allemaal best wel jong verder (net 20 etc dat soort leeftijden) dus daar valt echt niks mee op te bouwen. :/

Verder ken ik niemand met een vriendenkring, heb 2 vrienden nu waarvan eentje ook steeds meer met zn mobiel bezig is maar daar doe ik soms terrasje mee en speel ik ook gitaar mee samen, hij heeft met gemak elke week wel weer een nieuwe date via paiq oid, ik snap dat niet ik zit ook op paiq maar niemand praat tegen me en ik had keer een gesprek met iemand daarop en ik zei dat ik ff een spelletje aan het doen was dus ik wat langer erover deed om te reageren werd ze helemaal kwaad en blokkeerde ze me.. :s
Psycho gedrag..

Andere vriend van me is hele toffe dude die ik al sinds ik klein ben ken ook van basisschool maar hij is eh, hoe zeg ik het.. ook wat onhandig wat de wereld van vandaag betreft. Daarin wel veel herkennings punten maar goed, ook weleens met hem naar de heide gegaan zonnebaden enzo..
Maar hij heeft ook geen 'feestjes'

En dan nog ben ik niet zo van de feestjes, eerst dronk ik ook niet immers nu wil ik best op een verjaardag een glaasje alcohol maar ik wil niet te wild doen ik ben notabene nu 30 en straks kan ik nergens meer terecht.. niet dat ik voldoe aan het 30er plaatje dat besef ik zelf ook wel maar waar moet je heen als je zowel niet 30 van geest en situatie bent maar ook niet als 20er er meer uitziet...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:11:29 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef Cue_ het volgende:
Dus alle activiteiten die je doet, doe je alleen. En mocht je tijdens t wandelen iemand tegenkomen zal je er ook geen gesprek mee aan gaan.

Hoe zie je t zelf voor je dan om contact te krijgrn met anderen?
Als ik iemand tegenkom die open staat voor me ipv naar beneden in een mobiel te kijken en mij aanspreekt wil ik daar best mee wandelen. Kom ze niet tegen tho.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:13:27 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739641
Ik merk wel dat ik te uitgeblust/moe ben om te feesten mischien komt dat omdat ik 30 ben.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:18:48 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739996
quote:
Ik doe niet aan 'versieren'. Ik ben gewoon natuurlijk.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:25:12 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als ik iemand tegenkom die open staat voor me ipv naar beneden in een mobiel te kijken en mij aanspreekt wil ik daar best mee wandelen. Kom ze niet tegen tho.
Omdat de meeste vrouwen liever aangesproken worden door een man, dan dat zij aan moeten spreken.
Miss niet eerlijk, maar zo is het nu wel eenmaalvaak.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:06 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik doe niet aan 'versieren'. Ik ben gewoon natuurlijk.
Hoe zou een vrouw dan moeten merken dat je haar leuker vindt dan gewoon als vriendin?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:34 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740474
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat de meeste vrouwen liever aangesproken worden door een man, dan dat zij aan moeten spreken.
Miss niet eerlijk, maar zo is het nu wel eenmaalvaak.
Hoe kan ik iemand aanspreken die me nieteens aankijkt en helemaal occupied is in de telefoon.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:53 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740499
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe zou een vrouw dan moeten merken dat je haar leuker vindt dan gewoon als vriendin?
Dan zeg ik dat? Simpel.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:27:52 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoe kan ik iemand aanspreken die me nieteens aankijkt en helemaal occupied is in de telefoon.
Er zijn zoveel mensen die niet de hele tijd op hun telefoon kijken. Let daar maar eens op. En als je er eentje tegenkomt, spreek die aan.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:28:45 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen die niet de hele tijd op hun telefoon kijken. Let daar maar eens op. En als je er eentje tegenkomt, spreek die aan.
Die zijn allemaal 50+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:29:28 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Die zijn allemaal 50+
Dan kijk je niet goed genoeg.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:29:55 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740654
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed genoeg.
Mischien komt het omdat het heerenveen is.. mischien is het in grote steden anders.. stond ook in de krant dat utrecht overschot aan vrouwen had oid..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:30:41 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740699
Daarbij zitten bij de telefoon-kijken ontzettend veel mensen bij die enkel erop kijken uit verveling en het gezellig zouden vinden om aangesproken te worden.
pi_132741642
Alles steeds op je 'handicap' gooien :')
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:54:24 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132741763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij zitten bij de telefoon-kijken ontzettend veel mensen bij die enkel erop kijken uit verveling en het gezellig zouden vinden om aangesproken te worden.
Dan moeten ze niet zo'n ongeinterreseerde geoccupeerde houding aan nemen en om zich heen kijken en naar me glimlachen, laatste keer dat dat gebeurde zat ik op de fiets en i kvoelde me meteen goed maar ik ga niet omfietsen opeens om een meisje aan te spreken die ook op de fiets zit.. voelt beetje misplaatst.. wil haar niet ongemakkelijk gevoel geven dan.
pi_132742343
Maar niet daten dus? ;(
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:07:31 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132742464
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar niet daten dus? ;(
Heb je hem al lief aangekeken en geglimlacht?
pi_132742602
ik app wel ff een smilie
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:15:41 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132742898
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar niet daten dus? ;(
Hoe zie je er uit en wat zijn je hobbies?
pi_132743003
Je verhaal is duidelijk. Hier een samenvatting:
"Ik wil meer vrienden en een vriendin"
-Ik wil geen mobiele telefoon - ze bellen me maar op de vaste lijn
-Ik wil spelletjes spelen tijdens Paiq en dan moeten ze maar op me wachten
-Ik wil niet dat zij hun telefoons bekijken als zij met mij zijn; dan wil ik de volle aandacht
-Ik wil niet dat mensen in mijn buurt hun mobiel gebruiken want dan ga ik dood
-Ik ga niet naar de kroeg
-Ik ga niet naar feestjes
-Ik doe niet aan small talk
-Ik spreek niemand aan; dat moeten zij maar doen
-Als zij naar mij glimlachen dan vind ik het stom om ze aan te spreken
-Als zij mij aanspreken dan wimpel ik ze af
-Ik heb PDS-nos en ADD en ik denk dat ik Asperger heb want ik ben heel slim
-Ik doe niet aan FB want dan moet ik van mezelf elke seconde FB controleren en wat anderen posten is toch alleen maar onzin
-Als oude bekenden mij benaderen op FB dan word ik boos
-Als ik op een feestje ben dan zit ik op de achtergrond en trek mijn mond niet open
-Ik houd alleen van solistische activiteiten als gamen en katten aaien, dan heb ik geen last van anderen
-Ik heb geen geld voor wat dan ook en vrouwen willen altijd dure dingen
"Ik snap niet waarom vrouwen mij niet willen en ik geen vriendschappen in stand kan houden"

Ik snap het wel... ;(
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:21:44 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132743211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ouder1 het volgende:

Ik snap het wel... ;(
Ik vind jouw posts meestal niets, maar met deze ben ik het helemaal eens :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:22:01 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132743220
Op verjaardag was ik helemaal niet op de achtergrond en mn mond, ik praatte juist het meest.
Een meisje wat er toen was wilde maar niet meedoen met gamen, kan ik ook niet helpen.
pi_132743257
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ouder1 het volgende:
Je verhaal is duidelijk. Hier een samenvatting:
"Ik wil meer vrienden en een vriendin"
-Ik wil geen mobiele telefoon - ze bellen me maar op de vaste lijn
-Ik wil spelletjes spelen tijdens Paiq en dan moeten ze maar op me wachten
-Ik wil niet dat zij hun telefoons bekijken als zij met mij zijn; dan wil ik de volle aandacht
-Ik wil niet dat mensen in mijn buurt hun mobiel gebruiken want dan ga ik dood
-Ik ga niet naar de kroeg
-Ik ga niet naar feestjes
-Ik doe niet aan small talk
-Ik spreek niemand aan; dat moeten zij maar doen
-Als zij naar mij glimlachen dan vind ik het stom om ze aan te spreken
-Als zij mij aanspreken dan wimpel ik ze af
-Ik heb PDS-nos en ADD en ik denk dat ik Asperger heb want ik ben heel slim
-Ik doe niet aan FB want dan moet ik van mezelf elke seconde FB controleren en wat anderen posten is toch alleen maar onzin
-Als oude bekenden mij benaderen op FB dan word ik boos
-Als ik op een feestje ben dan zit ik op de achtergrond en trek mijn mond niet open
-Ik houd alleen van solistische activiteiten als gamen en katten aaien, dan heb ik geen last van anderen
-Ik heb geen geld voor wat dan ook en vrouwen willen altijd dure dingen
"Ik snap niet waarom vrouwen mij niet willen en ik geen vriendschappen in stand kan houden"

Ik snap het wel... ;(
Dit inderdaad..
pi_132743333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Op verjaardag was ik helemaal niet op de achtergrond en mn mond, ik praatte juist het meest.
Een meisje wat er toen was wilde maar niet meedoen met gamen, kan ik ook niet helpen.
En daaruit trek je al conclusies?

:') _!
pi_132743650
quote:
Het dillemma hier is dat 'ik denk/verwacht dat vrouwen van mijn leeftijd op zoek zijn naar iemand om te settlen en kinderen te krijgen en trouwen en het hele generieke gebeuren, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Ik ben blablabla
dit is typische prietpraat van iemand die niet veel vrouwen ontmoet, had ik ook een tijdje last van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')