Ik heb ook nog geen enkele kill op MP gemaakt. Al dagen geleden via VPN geactiveerd maar ik heb het net wat te druk om eerder te spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nog 3 dagen wachten voor mij want ik heb weer een toetsweek hoor..
Had ik ook. Gewoon opnieuw proberen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef hiddit het volgende:
net ook geprobeerd via vpn maar krijg de melding dat de product code al gebruikt is.....
weet iemand een oplossing daarvoor?
blijf het krijgen... hopen dat ie het vanacht wel gewoon doet danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ik ook. Gewoon opnieuw proberen.
Is het dat EA activation venster? Of origin zelf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef hiddit het volgende:
[..]
blijf het krijgen... hopen dat ie het vanacht wel gewoon doet dan
EA activationquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Is het dat EA activation venster? Of origin zelf?
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
MoH moest lekker een WOII game blijven. Lekker duitsers neermaaien
Ik vond de MP van MOH2012 best wel tof. Het zat zo'n beetje tussen BF3 en COD in, of zoals ik destijds vond: Tussen BC2 en COD.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.
Ik heb dat scherm alleen maar gezien toen ik Origin in offline mode had staan zonder VPN, dus iets zegt me dat je origin dan niet goed met de auth servers kan communiceren. Wellicht je VPN even uitzetten?quote:
Nee, ik bedoelde de laatste WW2 poging.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vond de MP van MOH2012 best wel tof. Het zat zo'n beetje tussen BF3 en COD in, of zoals ik destijds vond: Tussen BC2 en COD.
BC2 trouwens
[ afbeelding ]
had ook weinig meer met WW2 te maken behalve setting/ontwerpquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.
Grappig, bij alle vergelijkingsfilmpjes die ik heb gezien had ik bij de Xbox juist het idee dat het scherper gerenderd werd ipv een allesoverheersende softfocus...quote:
Daarom had je ook unlocks die iets beter waren. BF2 blijft zelfs in 2013 nog een bazenspel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef Jorwol het volgende:
BF2 was in die tijd een hele gave game, maar is nu echt verouderd. Sowieso die volledige focus op voertuigen in die game.. Normale wapens waren echt te slap
Dat niet alleen, die kartels op die gebouwen zijn helemaal erg.quote:
Het is op een console.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die kartels op die gebouwen zijn helemaal erg.
Ik herrinner me het iig niet zo slecht.
Al gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef cherrycoke het volgende:
jonge lees dat linkje in dat topic dat jij aangemaakt had
ohhw en meld 57% complete @ 2.09mb/s 2 hour and 50 minutes
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Al gedaan
maar nu die ge preloaded is kan ik hem om 12u vanavond meteen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |