WapensSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VoertuigenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MapsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game ModesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LevolutionSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan dat ze proberen hun basis-grammatica onder de knie te krijgen.quote:
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan hun basis-grammatica onder de knie krijgen.
V.
dodelijk saai, incrowd, onorgineel en vermoeiend idd...quote:
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.quote:
quote:
vraag je een modje om hem te veranderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En in me maar proberen niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En ik maar proberen mij niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.
Ik lig er ook niet wakker van, hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook niet
Tis watquote:
Doe ik toch ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis watiemand zal eens een mening geven...
Ja ok, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar als je er niks van zegt wordt er gedacht dat het wel oke is, en deze taalfaal is wel heel erg.![]()
Sickquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Ties02 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FULL METAL β | Battlefield 4 Montage by Threatty
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Ties02 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik maar alles op Ultra settingsquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Ties02 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je krijgt met elke gpu dikke framedrops als C neergaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had ik maar alles op Ultra settings
Bij het zien van dit soort beelden word je wel heel "lekker gemaakt"voor de final release als gamer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Ties02 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Ties02 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodigquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.
Ik heb ze zelf ook wel meer hoor, meer dan als in battlefield 3 zelfs, ik kijk er niet raar van op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodig![]()
![]()
kijk trouwens ook zijn andere Full Metal montages, echt aanraders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop