SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
Poll: FOK BF4 Server?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:37 schreef Furdinand het volgende:
Had niet door.
En niet weten dat bf2 de beste fps ever is.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:37 schreef Furdinand het volgende:
Had niet door.
En niet weten dat bf2 de beste fps ever is.
Niet weten dat die titel gaat naar Mohaa
People assume too much.![]()
BF2 was in die tijd een hele gave game, maar is nu echt verouderd. Sowieso die volledige focus op voertuigen in die game.. Normale wapens waren echt te slap![]()
Waar het nu alleen draait om perks unlocken en je sniper customizen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef Jorwol het volgende:
BF2 was in die tijd een hele gave game, maar is nu echt verouderd. Sowieso die volledige focus op voertuigen in die game.. Normale wapens waren echt te slap![]()
Van wat ik qua gameplay gezien hebt doet het me ook sterk denken aan de COD games na CODMW. Beetje druk maken over twee verschillende vizieren op je wapen, niets daar van. Je kiest voor een 8x scope en dan ben je het zaadje als je close combat bezig gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Furdinand het volgende:
Waar het nu alleen draait om perks unlocken en je sniper customizen..
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Je hoeft het niet te spelen hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waar het nu alleen draait om perks unlocken en je sniper customizen.![]()
Nou, ik kreeg em aan de praat. Maar allerlei textures waren aan het flikkeren in rare kleuren, spel liep verder wel soepel. Nu maar even de laatste driver aanslingeren, hopelijk verhelpt dat de epilepsie aanvallen.
![]()
Ik vond de beta maar matig.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Waarom vraag je het dan als je 'm al hebt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik zie het zometeen wel als ik hem speelWomen with dicks and weak men with vaginas.
Omdat ik hem net 20 minuten geleden heb gekocht..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je 'm al hebt?![]()
Had naar mijn advies geluisterd, je had dit kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik hem net 20 minuten geleden heb gekocht..Women with dicks and weak men with vaginas.
ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had naar mijn advies geluisterd, je had dit kunnen voorkomen.![]()
Ik heb het net even gespeeld, maar toch te erge lag via VPN. Ik wacht wel tot vrijdag. Zorg er trouwens voor dat je drivers up to date zijn, ik had texture problemen maar na de laatste drivers waren die allemaal verholpen.
Ik vond de beta trouwens wel tof. Dit wordt gewoon weer gruwelijk vet knallen samen met een groep gasten op TeamSpeak...![]()
The Wirequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef ems. het volgende:
Omar/Chalky is als model gebruikt in BF4![]()
[ afbeelding ]
Echte negers weten wie.![]()
Je moet ook je vpn uitzetten en dan spelen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef VulpX het volgende:
Ik heb het net even gespeeld, maar toch te erge lag via VPN. Ik wacht wel tot vrijdag. Zorg er trouwens voor dat je drivers up to date zijn, ik had texture problemen maar na de laatste drivers waren die allemaal verholpen.
Ik vond de beta trouwens wel tof. Dit wordt gewoon weer gruwelijk vet knallen samen met een groep gasten op TeamSpeak...
VPN heb je alleen nodig voor de unlock. Dan uitzetten en dan europees server zoeken. Dan is je ping goed.![]()
Is dat zo, even proberen dan...
-edit- je hebt gelijk! Ok, ik ben er weer vandoor
-2de edit- helaas, krijg een Origin error, dus het werkt helaas niet zonder vpn![]()
Ik moest wel een beetje emogiffenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef VulpX het volgende:
Bij bf3 release speelde ik op de 24e al![]()
![]()
Gek ik zie die europese servers wel met mensenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef VulpX het volgende:
-2de edit- helaas, krijg een Origin error, dus het werkt helaas niet zonder vpn![]()
Ja ik destijds ook. Weet alleen niet meer met welke vpn ik dat toen gefixt had...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje emogiffen
Bij bf3 release speelde ik op de 24e al![]()
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gek ik zie die europese servers wel met mensen![]()
Hmm, jammer dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.![]()
Hehe derde missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.
Sinds gisteren al prima te spelen door 1 malig origin te starten met vpn![]()
Dit keer moet je elke keer opnieuw je vpn doen.
Kan nu niet meer omdat al 3 x ingelogd want moest pc opnieuw opstarten![]()
![]()
Wie is SpewMuffin op Origin? Heeft me friend request gestuurd. Ken m helegaar niet en ben niet online geweest
graag verwijderen![]()
Ik ben wel eens serieus benieuwd trouwens. Wie hier gaat aan de xbox one? Wie gaat er van xbox naar ps4? Waarom ga je voor de xbox one?graag verwijderen![]()
Ik heb ook nog geen enkele kill op MP gemaakt. Al dagen geleden via VPN geactiveerd maar ik heb het net wat te druk om eerder te spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nog 3 dagen wachten voor mij want ik heb weer een toetsweek hoor..
graag verwijderen![]()
net ook geprobeerd via vpn maar krijg de melding dat de product code al gebruikt is.....
weet iemand een oplossing daarvoor?![]()
Had ik ook. Gewoon opnieuw proberen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef hiddit het volgende:
net ook geprobeerd via vpn maar krijg de melding dat de product code al gebruikt is.....
weet iemand een oplossing daarvoor?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
blijf het krijgen... hopen dat ie het vanacht wel gewoon doet danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ik ook. Gewoon opnieuw proberen.![]()
Is het dat EA activation venster? Of origin zelf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef hiddit het volgende:
[..]
blijf het krijgen... hopen dat ie het vanacht wel gewoon doet dangraag verwijderen![]()
EA activationquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Is het dat EA activation venster? Of origin zelf?![]()
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
MoH moest lekker een WOII game blijven. Lekker duitsers neermaaien![]()
Ik vond de MP van MOH2012 best wel tof. Het zat zo'n beetje tussen BF3 en COD in, of zoals ik destijds vond: Tussen BC2 en COD.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.
BC2 trouwens
graag verwijderen![]()
Ik heb dat scherm alleen maar gezien toen ik Origin in offline mode had staan zonder VPN, dus iets zegt me dat je origin dan niet goed met de auth servers kan communiceren. Wellicht je VPN even uitzetten?quote:
1 Origin helemaal afsluiten
2 VPN USA aan
3 Origin open, gamelist laten laden
4 VPN sluiten
5 Origin open houden en BF4 campaign via battlelog openen
...
PROFIT!!!!!graag verwijderen![]()
Nee, ik bedoelde de laatste WW2 poging.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vond de MP van MOH2012 best wel tof. Het zat zo'n beetje tussen BF3 en COD in, of zoals ik destijds vond: Tussen BC2 en COD.
BC2 trouwens
[ afbeelding ]![]()
![]()
had ook weinig meer met WW2 te maken behalve setting/ontwerpquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat was ook niet echt een succes.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Grappig, bij alle vergelijkingsfilmpjes die ik heb gezien had ik bij de Xbox juist het idee dat het scherper gerenderd werd ipv een allesoverheersende softfocus...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Daarom had je ook unlocks die iets beter waren. BF2 blijft zelfs in 2013 nog een bazenspel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:52 schreef Jorwol het volgende:
![]()
Dat niet alleen, die kartels op die gebouwen zijn helemaal erg.quote:
Ik herrinner me het iig niet zo slecht.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Het is op een console.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die kartels op die gebouwen zijn helemaal erg.
Ik herrinner me het iig niet zo slecht.graag verwijderen![]()
Hallo,
Ik heb zojuist de BF4 PC Versie gekocht, en heb hem ge-preload
Ik vraag me dus het volgende af....
Wat is ge-preload
En dan nog iets, waarom kan ik de game pas op 31 Oktober 0:00 Spelen terwijl die al in de winkels ligt.... En 31 Oktober 0:00 Betekend tog dat ik hem vanavond om 12uur kan spelen?!
Dankje!![]()
jonge lees dat linkje in dat topic dat jij aangemaakt had
ohhw en meld 57% complete @ 2.09mb/s 2 hour and 50 minutes"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Al gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef cherrycoke het volgende:
jonge lees dat linkje in dat topic dat jij aangemaakt had
ohhw en meld 57% complete @ 2.09mb/s 2 hour and 50 minutes
maar nu die ge preloaded is kan ik hem om 12u vanavond meteen spelen?![]()
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:54 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Al gedaan
maar nu die ge preloaded is kan ik hem om 12u vanavond meteen spelen?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties Forumhop: Hop naar: