SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - ferrybb
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
JostiNSD - Kale - JostiNSD
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
liveevil - liveevil - DosiNL
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
Metioneddcmj - Sjonnie1990 - Mentioneddcmj
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
beter kaal, dan een arm missen, zoals de mevrouw in de douche.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:57 schreef Shadeauw het volgende:
Op en paar van die foto's ben ik ineens kaal
Komt door dat Pig masker
Tiefhoofd heeft volgens mij 99% van de avond rondgebracht in of bij de impoundquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha, lache foto's hoor! Er zijn ook weer een hoop auto's verloren gegaan![]()
Elke keer was er wel iemand die naar Mors Mutual of de impound moest.
ik heb nog nooit een auto opgehaald bij de impoundquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha, lache foto's hoor! Er zijn ook weer een hoop auto's verloren gegaan![]()
Elke keer was er wel iemand die naar Mors Mutual of de impound moest.
Nooit meer opnieuw aangemeld nadat Yepss boos werd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
Trouwens... ik dacht dat ik ook in de crew zat... maar kennelijk toch weer niet?
Werd Yepss boos na de scheiding van PS3/Xbox? Want ik heb een invite gehad en geaccept voor de xbox crew.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:10 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Nooit meer opnieuw aangemeld nadat Yepss boos werd?
http://socialclub.rockstargames.com/member/cryothic deze?
GAM / [GTA Online] [Xbox 360 ONLY] Only got $20 in my pocket #5 verplicht leesvoer, eerste paar pagina'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werd Yepss boos na de scheiding van PS3/Xbox? Want ik heb een invite gehad en geaccept voor de xbox crew.
Ja, dat ben ik
Ik heb me echt de tyfus gelachen toen ik dat als kleine jongen in de bioscoop zag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
Met iemand meerijden in GTA:O
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haal sowieso mijn Comet op als die er staat..... kost een ton gekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een auto opgehaald bij de impoundga niet helemaal daarheen... bekijk t
je hebt toch meer auto's?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haal sowieso mijn Comet op als die er staat..... kost een ton gek
toch jammer dat je als speler niet kunt cross-dressenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef Vendris het volgende:
Jat ik net een auto, komt dít ding er uit..
[ afbeelding ]
Dat weet ik toch ook niet allemaal.... Ik maar braaf mijn Comet halen en met de politie knokken steedsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt toch meer auto's?
ik bel de verzekering, daarna kan ik hem ophalen, maar ik trek gewoon een andere auto uit de garage, of ik laat m'n monteur er eentje bezorgen.
De auto die je dan op zou moeten halen wordt automagisch naar je garage verplaatst want je mag maar 1 personal vehicle op de map hebben
In beslag weet ik niet precies. Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook niet allemaal.... Ik maar braaf mijn Comet halen en met de politie knokken steeds
Maar als ze hem in beslag nemen bel ik mijn monteur voor een andere auto en dan staat mijn Comet weer in de garage dus?
met een 'volgens mij wel' ga ik geen gok wagen met een ton kostende wagen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In beslag weet ik niet precies. Volgens mij wel.
Gisteren ging m'n Sanchez met de politie mee, maar na een auto uit m'n garage gereden te hebben, en later weer terug te komen in m'n garage, stond m'n Sanchez daar weer gewoon.
Ik heb iig nog nooit een auto hoeven ophalen die opgeblazen was waar ik de verzekering voor moest bellen.
proberen met een goedkoper autotjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
met een 'volgens mij wel' ga ik geen gok wagen met een ton kostende wagen natuurlijk
Aan de andere kant.... Heb er toch 2
Toch maar eens proberen dan...
Ik andersom... Als ik met iemand battle en dood ga neemt de politie ook maar meteen mijn wagen mee ofzo.... hinderlijke zooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
proberen met een goedkoper autotje
ik zal er eens op letten volgende keer, maar dit zou gewoon moeten werken. Ik heb nog niet veel impounds meegemaakt. Alleen destroyed.
ja, maar ik ontplof nog wel eens (mislukte stuntjumps enzo... mensen die op m'n auto schieten. of gewoon rossen tot ie stuk is. )quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik andersom... Als ik met iemand battle en dood ga neemt de politie ook maar meteen mijn wagen mee ofzo.... hinderlijke zooi
Ja met een Comet krijgen ze je wat moeilijker te pakken hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar ik ontplof nog wel eens (mislukte stuntjumps enzo... mensen die op m'n auto schieten. of gewoon rossen tot ie stuk is. )
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen komquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met een Comet krijgen ze je wat moeilijker te pakken he
Doe stuntjumps eigenlijk alleen in de SP... Ben in de MP alleen bezig met verdienen....
Das B.C.S groen, aka mijn crewkleurquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen kom
Maar als je ze alle 50 haalt unlock je ook weer dingen (waaronder Lime Green verf)
Lime-green krijg je al bij iets van 25 stuntjumpsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen kom
Maar als je ze alle 50 haalt unlock je ook weer dingen (waaronder Lime Green verf)
POMPUUUUUUH!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef Vendris het volgende:
Jat ik net een auto, komt dít ding er uit..
[ afbeelding ]
Waar is al je chrome?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit op mijn entity![]()
[ afbeelding ]
niet zo fel eigenlijk.. beetje dof lijkt het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit op mijn entity![]()
[ afbeelding ]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo fel eigenlijk.. beetje dof lijkt het.
Kijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden, en een slordige miljoen voor die auto..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt zo'n interactieve map van alle stuntjumps met omschrijvingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden, en een slordige miljoen voor die auto..
google.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Vendris het volgende:
Deze is een stuk beter, heb ik ook gebruikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus.
http://www.ign.com/maps/g(...)y?filter=stunt-jumps
We gaan beginnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze is een stuk beter, heb ik ook gebruikt:
http://www.ign.com/maps/g(...)y?filter=stunt-jumps
Is ook vooral handig als je er niet zelf uit komt, sommige zijn vrij lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef rival het volgende:
De locatie is voldoende, anders is de lol er al vanaf
Hahahaha truequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef einschtein het volgende:
XBOX-tag: EinschteinNL
SC-tag: Einschtein
Heb net de invite van de crew geaccepteerd, misschien dat ik vandaag nog online kom.
Zolang je de dns nog niet hebt veranderd zit het probleem echt in je eigen internetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef robben93 het volgende:
[..]
Hahahaha true
overweeg GTA in te ruilen voor fifa.. Kan soms een uur normaal spelen en dan opeens zijn de rockstar services weer offline.. Nu al 3 dagen zo en dan kan ik uren wachten voordat ze weer online komen
Ook zie ik soms dat iedereen tegelijk leaved.. Zit je weer alleen in een world -.-
Iemand hetzelfde?
Nee hoor, servers zijn nog steeds instabiel. Sterker nog, de laatste week is het alleen maar slechter geworden voor mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Zolang je de dns nog niet hebt veranderd zit het probleem echt in je eigen internet
Geen idee heb echt geen last meer gehad door de dns!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, servers zijn nog steeds instabiel. Sterker nog, de laatste week is het alleen maar slechter geworden voor mij.
zojuist nog gespeeld, nergens last van. Heb je toevallig KPN?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Tijn het volgende:
Wtf... Na wekenlang het spel even te hebben laten rusten, dacht ik vanavond eens te checken hoe het ervoor staat. En gewoon weer (nog steeds?) de social club en cloud servers offline. Wat is dit?!
ah, kijk aan, ik typ mobiel dus net iets te langzaamquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:15 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... Net DNS settings omgegooid en nu werkt het idd wel. Cool
Als je de verbinding verliest staat er ook dat je kicked bent, maar het is dan vaak een connectie probleemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef Tijn het volgende:
Wtf, waarom word ik nou weer gekicked? Het ging juist lekker! Race gewonnen, eerste drugspakket gescoord en dan opeens kick
DIt inderdaad. En dat ligt helaas aan de Rockstarservers, niet je persoonlijke connectie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je de verbinding verliest staat er ook dat je kicked bent, maar het is dan vaak een connectie probleem
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef rival het volgende:
Heb nooit verbindingsproblemen. Nooit gekickt. Nooit cloud servers offline. (op die eerste week na dan)
Dus wat, zit ik dan op de enige goede rockstarserver ofzo?
Nog steeds allemaal dingen die ik niet tegenkom....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.
Andere games werken stabiel, geen verbindingproblemen. Ook zit ik vaak in een party waar ik zonder problemen in blijf zitten. Tegelijkertijd krijg ik zo nu en dan nog steeds de melding dat ik gekicked ben en ik ken er genoeg die dezelfde problemen nog steeds ervaren en die hebben allemaal jarenlang al stabiel internet.
Ik vind het sowieso belachelijk dat het algemeen geaccepteerd wordt dat je je netwerkinstellingen naar die van Google moet aanpassen. Een veel duidelijkere hint dat Rockstar zijn zaken niet op orde heeft, krijg je toch niet?
En niet alleen dat hoor, probeer maar eens een Playlist op te zetten, kijk wat er gebeurt. Races worden onspeelbaar door de onverdraaglijke lag en heel vaak wordt de lobby opgesplitst naar twee verschillende races of men kan auto's selecteren die helemaal niet in de klasse horen. Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
Verder werd GTA Online aangekondigd met tonnen aan content die er nu nog niet in zit en zo te horen kunnen we nog wel een paar maanden wachten voor sommige content. Iedere andere game met deze problemen zou compleet de grond geboord in worden en als het even kan wordt de volgende game geboycot. Maar ja, dit zijn de goden van Rockstar, die mogen alles, dus laten we het allemaal even vergeten.
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds allemaal dingen die ik niet tegenkom....
Ben je al eens langs portforward.com gegaan? staan je NAT instellingen allemaal juist?
Die problemen ken ik ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.
Andere games werken stabiel, geen verbindingproblemen. Ook zit ik vaak in een party waar ik zonder problemen in blijf zitten. Tegelijkertijd krijg ik zo nu en dan nog steeds de melding dat ik gekicked ben en ik ken er genoeg die dezelfde problemen nog steeds ervaren en die hebben allemaal jarenlang al stabiel internet.
Ik vind het sowieso belachelijk dat het algemeen geaccepteerd wordt dat je je netwerkinstellingen naar die van Google moet aanpassen. Een veel duidelijkere hint dat Rockstar zijn zaken niet op orde heeft, krijg je toch niet?
En niet alleen dat hoor, probeer maar eens een Playlist op te zetten, kijk wat er gebeurt. Races worden onspeelbaar door de onverdraaglijke lag en heel vaak wordt de lobby opgesplitst naar twee verschillende races of men kan auto's selecteren die helemaal niet in de klasse horen. Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
En nu klopt er geen zak meer van.quote:Verder werd GTA Online aangekondigd met tonnen aan content die er nu nog niet in zit en zo te horen kunnen we nog wel een paar maanden wachten voor sommige content. Iedere andere game met deze problemen zou compleet de grond geboord in worden en als het even kan wordt de volgende game geboycot. Maar ja, dit zijn de goden van Rockstar, die mogen alles, dus laten we het allemaal even vergeten.
fixed... en over welke beloftes hebben we het nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen nodig hebben om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.
Laat ik even mijn vorige post nuanceren, die problemen komen ook alleen voor in Playlists en die kicks gebeuren één keer in de zoveel uur, het is absoluut verbeterd over de afgelopen weken. Ik word er alleen een beetje ziek van hoe men met twee maten meet. Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
ik heb uberhaubt nog geen playlists gedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?quote:
Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.quote:GTA Online is aangekondigd met tonnen aan content die r niet in zit? Zoals? Die Heists? Klopt, die moeten nog komen. Wat is er nog meer aangekondigd wat er nog niet in zit? Heb ik wat gemist?
Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?quote:fixed...
Onspeelbare gamequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.
Laat ik even mijn vorige post nuanceren, die problemen komen ook alleen voor in Playlists en die kicks gebeuren één keer in de zoveel uur, het is absoluut verbeterd over de afgelopen weken. Ik word er alleen een beetje ziek van hoe men met twee maten meet. Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
En weer een bevestiging. Nogmaals, races met 16 man werken inderdaad. Playlists niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb uberhaubt nog geen playlists gedaan.
wel races met 15 man...
Zou kunnen. Vorige keer zat ik met 8 man in een playlist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?
Ja, want daar gaat hier toch niet om? Jij vond GTA Online vanaf het eerste moment perfect speelbaar?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Onspeelbare game
De singleplayer ben je voor het gemak even vergeten?
Ik denk niet dat er ooit een game komt met online gameplay die vanaf dag 1 perfect werkt. Ze hadden inderdaad de release net zo vaak kunnen verzetten tot het goed was maar ja dan komt die er nooit want perfectie bestaat nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?
[..]
Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.
[..]
Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?
Klopt helemaal. Ik heb het woord perfectie echter nooit genoemd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een game komt met online gameplay die vanaf dag 1 perfect werkt. Ze hadden inderdaad de release net zo vaak kunnen verzetten tot het goed was maar ja dan komt die er nooit want perfectie bestaat niet
Nee maar gta heeft altijd om singleplayer gedraait. Je hebt een goede singleplayer game voor je 50e. Alles wat ik aan online features erbij krijg is gewoon een bonus voor mij, dat het niet goed werkt is niet zo raar, aangezien rockstar weinig ervaring heeft met zon grote online release. Als je een beetje inzicht hebt in software ontwikkeling weet je hoeveel hierbij komt kijken. De problemen waren aangekondigd en veel problemen komen ook doordat iedereen een andere modem/router heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, want daar gaat hier toch niet om? Jij vond GTA Online vanaf het eerste moment perfect speelbaar?
Nope. Schijnt buggy te zijn hoor ik net, blijf ik nog wel even vanaf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?
[..]
Al voor de release (van iig Online) was er al bekend dat Heists en de ContentCreator later zouden komen. Je hebt er ook alleen maar wat aan als je systeem stabiel draait.quote:Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.
[..]
Dit enorme success hadden ze niet verwacht (niet publiekelijk iig), en de toestroom online is beduidend groter dan dat zij ooit zouden kunnen testen. Ja, ze zouden hem "beta" kunnen noemen, maar dat is ook maar een labeltje. Ze hebben vaak genoeg aangegeven veel problemen met de start te verwachten. En niet elk probleem is zomaar even te reproduceren. Ik vind 2 weken best een redelijke tijd. Daarbij zijn er meerdere updates geweest in die twee weken.quote:Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?
Zo zie ik t ook. Online kreeg je er gratis bij (letterlijke woorden van R*, omdat het uiteindelijk toch los weekt van GTA5 zelf)... leuke extra. Het ging om de SP, en die bugs zijn opgelost volgens mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee maar gta heeft altijd om singleplayer gedraait. Je hebt een goede singleplayer game voor je 50e. Alles wat ik aan online features erbij krijg is gewoon een bonus voor mij, dat het niet goed werkt is niet zo raar, aangezien rockstar weinig ervaring heeft met zon grote online release. Als je een beetje inzicht hebt in software ontwikkeling weet je hoeveel hierbij komt kijken. De problemen waren aangekondigd en veel problemen komen ook doordat iedereen een andere modem/router heeft.
Klopt ook helemaal. Maar als ik me niet vergis was dat niet de initiële aankondiging. Van buitenaf lijkt het hierdoor dat Rockstar veel te veel wilde doen in te weinig tijd en daar ging de kwaliteit aan ten onder.quote:Al voor de release (van iig Online) was er al bekend dat Heists en de ContentCreator later zouden komen. Je hebt er ook alleen maar wat aan als je systeem stabiel draait.
Hetzelfde geldt voor die geld-bonus. Pas als zij het systeem stabiel genoeg vinden (en dan vooral dat er geen data meer verloren gaat) heeft het nut om mensen geld te geven.
Volgens mij was de aankondiging van dat geld een goedmaker voor mensen die data zijn verloren. Zolang er nog steeds mensen melding maken van verloren data heeft het dus geen zin om geld uit te delen. Ik durf niet te zeggen of ze met die aankondiging ook daadwerkelijk al zeiden dat het pas komt zodra de problemen over zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef Racerblade het volgende:
Dan is dat misschien het verschil. Ik heb me in GTA IV veel meer vermaakt met het online gedeelte dan de singleplayer en in GTA V had ik eigenlijk geen interesse tot die trailer van GTA Online werd uitgebracht. Ik heb de singleplayer dan ook al weken niet gespeeld. Misschien dat dat de reden is dat ik me er drukker over maak dan anderen. Ik heb zelf ook twee characters verloren, dus dat maakt de frustratie alleen maar groter.
[..]
Klopt ook helemaal. Maar als ik me niet vergis was dat niet de initiële aankondiging. Van buitenaf lijkt het hierdoor dat Rockstar veel te veel wilde doen in te weinig tijd en daar ging de kwaliteit aan ten onder.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze intern niet wisten wat de vraag was naar hun game. Van tevoren indekken verhelpt het probleem niet, dus dat vind ik ook een zwak excuus. Ja, ik had liever uitstel gehad. En ja, mensen gaan klagen, maar die had je sowieso gehad, dat wist Rockstar ook. Liever ietwat kortzichtige klachten dan deze, die je imago ook behoorlijk schaden.
Ook iets anders, vanaf de lancering van GTA Online heeft een beperkt aantal mensen ook last gehad van een bug waardoor de singleplayer zelfs onspeelbaar wordt. Het feit dat Rockstar deze bug nog steeds niet erkent heeft is me ook in het verkeerde keelgat geschoten.
Hm, daar had ik nog niet eerder over gehoord. In ieder geval staat er geen oplossing voor dat probleem in de beschrijving van de updates die sindsdien zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Alleen dat singleplayer probleem hebben ze weldegelijk erkent. Ik heb iig op de supportpagina voorbij zien komen dat ze er van wisten. Of het al opgelost is, weet ik niet. Ik heb die problemen nooit gehad.
Ik heb de updates nooit zo bijgehouden, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hm, daar had ik nog niet eerder over gehoord. In ieder geval staat er geen oplossing voor dat probleem in de beschrijving van de updates die sindsdien zijn uitgebracht.
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.
In die missie heb je 2 teams, 't team met de vliegtuigen jaagt op de autos.
Droeftoeter.
Ik heb zelf EDP Net die de adsl lijnen huurt van KPN. Ook ik had heel veel gezeik in het begin maar ik heb gewoon die kut router/ modem van hun weggegooid en er zelf 1 neergezet. Problemen opgelost.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.
Droeftoeter.
Wat netwerk problemen betreft, deze zijn sinds 1.04 bijna non-existant, alleen op zaterdag in combinatie met een KPN experiabox v8 wil het nog wel eens de fout in gaan.
Zelf geen KPN, en bijna nooit problemen, maar als we bij een vriend spelen, welke KPN heeft, is het huilen met tuiten zo slecht. Dit ligt echter volledig aan de KPN Experiabox, en niet aan rockstar (internet staat vol met klachten over die kut box icm xbox / xboxlive)
Wat de melding dat de cloud offline betreft, inderdaad DNS aanpassen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Die box van hem kun je zelf niet replacen, is een glasvezelmodem. Je kunt die kut modems niet eens instellen als bridge zodat je er zelf een router aan kan hangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zelf EDP Net die de adsl lijnen huurt van KPN. Ook ik had heel veel gezeik in het begin maar ik heb gewoon die kut router/ modem van hun weggegooid en er zelf 1 neergezet. Problemen opgelost.
Goed dat je precies weet hoe mijn playlist eruit ziet en wat ik er wel en niet in heb gedaan. Ik geloofde niet zo in helderzienden, maar je hebt het tegendeel bewezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Droeftoeter.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Goed dat je precies weet hoe mijn playlist eruit ziet en wat ik er wel en niet in heb gedaan. Ik geloofde niet zo in helderzienden, maar je hebt het tegendeel bewezen.
Leuk hoor, maar ondanks dat je maar een klein gedeelte van mijn post gelezen hebt, heb je zelfs dat niet kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
[..]Bedankt voor het compliment.
Als U mij wilt excuseren, ga ik nog een paar keer Top Fun II doen.
De modem kun je wel weghalen hoor, ik heb hier ook kpn glasvezel en ik gebruik een Zyxel modem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:54 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die box van hem kun je zelf niet replacen, is een glasvezelmodem. Je kunt die kut modems niet eens instellen als bridge zodat je er zelf een router aan kan hangen.
Dat stond er los van, ik heb alleen ineens gigantische zin in Top Fun II gekregen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ondanks dat je maar een klein gedeelte van mijn post gelezen hebt, heb je zelfs dat niet kunnen begrijpen.
Interessant, ga ik doorspelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De modem kun je wel weghalen hoor, ik heb hier ook kpn glasvezel en ik gebruik een Zyxel modem.
Ik heb de zyxel P-2612HW-F1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dat stond er los van, ik heb alleen ineens gigantische zin in Top Fun II gekregen.
[..]
Interessant, ga ik doorspelenBedankt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Droeftoeter.
[..]
misschien had je die al toen je vorige keer wegging? dan blijf je die houden tot je een gamedag hebt afgemaakt....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Bizar. Ik ga naar gta online naar een privat friends sessie die ik zelf op, spawn in mijn garage en ik krijg direct van een npc 9000 bounty op mijn hoofd. Wtf ik heb nog niet eens iets gedaan.
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
misschien had je die al toen je vorige keer wegging? dan blijf je die houden tot je een gamedag hebt afgemaakt....
die krijg je ook opnieuw.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.
Ook die krijg je dan opnieuw, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nope want ik kreeg eerst een sms met die waarschuwing.
correct.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ook die krijg je dan opnieuw, heb ik ook wel eens gehad.
Ik geloof dat die je free mode tijd die je de vorige keer met die bounty hebt besteed, wel onthoudt. Dus je hoeft niet weer 48 minuten te wachten tot die weggaat.
Je krijgt op een gegeven moment de optie zelf Merryweather te bellen. Dan is het een eitje die truck te halen, dus ik zou even wachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:51 schreef Vendris het volgende:
Wat een tyfus missie die titan of a job (ben lvl 11, kreeg invite)
Ga je dood in die hangar, op de laatste mob, spawn je BUITEN het hek van het vliegveld, moet je helemaal om lopen omdat het hek dicht is...
Resultaat: iedereen gaat verder, weer geen Merryweather MEsa.
Duurt veel te lang, ben pas level 11quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Je krijgt op een gegeven moment de optie zelf Merryweather te bellen. Dan is het een eitje die truck te halen, dus ik zou even wachten.
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeepquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Duurt veel te lang, ben pas level 11
48 minuten in een openbare lobby rondrijden als een baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Vendris het volgende:
48 min afken in solo session en bounty zelf opstrijken.
Gelukkig ben ik er achter waarom ik hem kwijt was de eerstequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeep
Heb ik laatst ook bij TiefHoofd gedaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er achter waarom ik hem kwijt was de eerstegeen verzekering erop gehad (die moet je er zelf opzetten) heb nu de nieuwe helemaal gepimpt en is echt spuug lelijk geworden alleen echt hilarisch als langs andere spelers komt moeten die vooral lachen om de kleuren
jammer dat ik niet thuis ben anders had ik even een foto gemaaktquote:
Vooralsnog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je online? Wat is je gamertag. Als je wilt stuur ik je een invite en kan ik Merryweather op je af sturen. Even die lui killen en je hebt je jeep
Heb ik laatst ook bij TiefHoofd gedaan.
vind t maar vaag. Hoe zit het met ingame chat? doen jullie dat via de xbox party of?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Lamar is inderdaad een beetje zielig. Maar dat was ook de bedoeling, vermoed ik. Zo'n kruimeldief die denkt dat hij heel wat is.
ja dat is dus ook de reden waarom ik t vraagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Heb nog niet met andere FOK!kers gesproken in GTA5, maar mijn ervaring met andere games is dat de in-game chat meestal kraakt en hapert en dat de Xbox Party Chat vaak stukken beter werkt.
Maaaaaarrrrrr.... Met de ingame chat beweegt je mond mee op wat je zegtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Heb nog niet met andere FOK!kers gesproken in GTA5, maar mijn ervaring met andere games is dat de in-game chat meestal kraakt en hapert en dat de Xbox Party Chat vaak stukken beter werkt.
Al die vrouwelijke avatars met mannenstemmen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Maaaaaarrrrrr.... Met de ingame chat beweegt je mond mee op wat je zegt![]()
En daar doe je het voor ofc.
Meh, als ik moeite wil doen om te aimen om iemand te killen koop ik Battlefield 4 wel. Ik wil, als ik gekilled wordt door een randomer, die gast van een afstandje killen. Steeds weer. En dat gaat gewoon wat makkelijker met free-aim.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Jullie moeten trouwens van die zijwieltjes afstappen en gewoon free aim gebruiken. Ik kom nooit iemand van FOK! tegen in free roam.
Heb nu zelfs meerdere keren een survival tot ronde tien op free aim gehaald en verschillende missies solo gespeeld zonder dood te gaan. Het wordt steeds makkelijker naarmate je meer wapens vrijspeelt. Snipers, 'spray 'n pray' MGs, shotguns en alle verschillende explosieven zijn opeens veel nuttiger in free aim.
Kifflom!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef Exentric90 het volgende:
haha eerste keer doodnice die cut scene!
inderdaad zijn erg tof!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kifflom!
Ik wil die Epsilon Robes voor Online.![]()
Nog geen problemen gehad met praten met andere Fok! crew members via de in game chat. En ik zit in de VS, dus zou de hele boel moeten laggen en zo, maar dat gaat vooralsnog goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Kwam net voor het eerst MR_Eenoog tegen en het praten ging prima. Ik gooide er een kut uit omdat ik weer eens op mijn bek ging met de motor en dat verstond hij in eerste instantie primaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
ik heb niet zon snelle bak (net begonnen, maar wil best mee doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb wel zin om wat races te doen voor het geld. Ik heb te veel uitgegeven vandaag.
Ach van de week nog tegen allemaal zwaar opgevoerde super cars gereden met min standaard adder en gewoon op 20 seconden voorsprong gewonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb niet zon snelle bak (net begonnen, maar wil best mee doen
Wat is jouw gamertag. Voeg ik je zo ff toe, wedstrijd is bijna afgelopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb niet zon snelle bak (net begonnen, maar wil best mee doen
Exentric90quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is jouw gamertag. Voeg ik je zo ff toe, wedstrijd is bijna afgelopen.
is goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
doe ik dat nu alvast ff via internet. Ben over 15 min online.
Haha je was prima te verstaan iddquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kwam net voor het eerst MR_Eenoog tegen en het praten ging prima. Ik gooide er een kut uit omdat ik weer eens op mijn bek ging met de motor en dat verstond hij in eerste instantie prima
Haha, ja troosteloos. Hup Feyenoordquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eerst nog ff een armzalige wedstrijd van Feyenoord afkijken. dan kom ik nog ff online.
haha tof he! is van fable!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooie puppy heb je lopen naast je avatarFriend request is pending.
hahaaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Leuke vrouw lag er in de auto bij ons
Tof ja, ik heb ook verschillende fables gespeeld maar niet die hond volgens mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
haha tof he! is van fable!
jep accepted!
Fable 3 is dat volgens mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tof ja, ik heb ook verschillende fables gespeeld maar niet die hond volgens mij.
haha jep! toffe garage man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha had je nou een selfie gemaakt Exentric?
Zag je al in een keer uitstappen, terwijl we 4 sterren hadden. Ik ben er in ieder geval ook vandoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Exentric90 het volgende:
DisconnectEerste probleem met Online
HSV Hoekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eerst nog ff een armzalige wedstrijd van Feyenoord afkijken. dan kom ik nog ff online.
ik zit in een crew met 5 man waarvan ik de enige ben met een garage geloof ik. De rest heeft dure appartementen. Tegen de tijd dat we heists kunnen doen mogen zij plannen. Verder zie ik nog geen voordelen van een huisquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Racerblade het volgende:
Waarom kopen jullie geen huis trouwens? Zal je later waarschijnlijk nodig hebben.
Ik heb een garage van 32k voor 2 voertuigen, klaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Racerblade het volgende:
Waarom kopen jullie geen huis trouwens? Zal je later waarschijnlijk nodig hebben.
Invited.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
DaMook82 DaMook DaMook82
Zojuist een invite gevraagd op social club.
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb een garage van 32k voor 2 voertuigen, klaar
Ik wacht wel op de heists en de villa's die later komen
Volgens mij alleen maar speculatie, ik heb in ieder geval nog niks officieels gelezen over villa's. Ik hoop zelf wel dat ze komen, en dat je meerdere properties kan bezitten, want 10 auto's is te weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?
Bron iemand?
Ik begrijp de meerwaarde van villa's over een appartement niet helemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar speculatie, ik heb in ieder geval nog niks officieels gelezen over villa's. Ik hoop zelf wel dat ze komen, en dat je meerdere properties kan bezitten, want 10 auto's is te weinig
Speculaties iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?
Bron iemand?
En wat is nu dan de meerwaarde van een 400K $ appartement tegen een 100K $ 10-car garage?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik begrijp de meerwaarde van villa's over een appartement niet helemaalZiet er leuk uit enzo, maar daar houdt het op.
Een extra garage erbij kopen lijkt mij wel een goed plan
20 auto's
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat is nu dan de meerwaarde van een 400K $ appartement tegen een 100K $ 10-car garage?
Dit dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.
Pak gewoon het goedkoopste apartement, met 10 slot garage.
Wat ik persoonlijk wel dom vind is dat je geen apartement met 10 garageslots kunt kopen én een losse garagebox.
Maar die heists zijn er nog niet. En aangezien de rest van m'n crew allemaal appartementen hebben... hoef ik niks te plannen. Ik loop wel met hun meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.
Pak gewoon het goedkoopste apartement, met 10 slot garage.
Wat ik persoonlijk wel dom vind is dat je geen apartement met 10 garageslots kunt kopen én een losse garagebox.
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Zullen die heist niet gewoon betaalde DLC worden?
Uhm nee voor alsnog zijn ze nog steeds aangekondigd als gratis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:35 schreef Vendris het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel.
De aangekondigde content creator en beach bum pack ook.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:37 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Uhm nee voor alsnog zijn ze nog steeds aangekondigd als gratis.
Heists zit niet bij de DLC van november hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef Cryothic het volgende:
idd, komende DLC (beachbum package, heists, contentcreator) wordt gewoon gratis.
Begin november.
ow, nou, kijk aan... heb ik dus voorlopig sowiso geen huis nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heists zit niet bij de DLC van november hoor
auto's op niet-legale wijze verkrijgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om autos op niet legale wijze te krijgen?
Normaal zou ik dit niet vragen, maar mijn xbox is vastgelopen en ben wéér rond de 100k kwijt.. Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een entity of cheetah D:
Haha avondquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:39 schreef Vendris het volgende:
[..]GOEDENMORGEN
dat moest NIET zijn, bedankt.
ja dat kanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om autos op niet legale wijze te krijgen?
Normaal zou ik dit niet vragen, maar mijn xbox is vastgelopen en ben wéér rond de 100k kwijt.. Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een entity of cheetah D:
Dupen inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
auto's op niet-legale wijze verkrijgen?
Hoe zie je dat voor je dan?
Het is nog wel mogelijk om via de store te glitchen en zo een hoop geld te verdienen bij LSC. Maar hoe je illegaal aan auto's komt... geen idee. Dupen van een vriendje?
-iemand zoeken met de auto die jij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dupen inderdaad.Al heb ik geen idee hoe, en of iemand daar bij wil helpen.
Wel zorgen dat je geen personal vehicle op de map hebt staan, volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-iemand zoeken met de auto die jij wilt.
-als passagier er naast gaan zitten.
-dan start jij een missie (in je eentje)
-die missie spawn je dan als het goed is in die auto
-tijdens die missie rijd je snel naar je garage toe om de auto op te slaan
-cancel of voltooi de missie.
Zo simpel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat heb ik er nog niet expliciet bij zien staan, maar in de filmpjes op youtube was de persoon wel altijd al lopend iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je geen personal vehicle op de map hebt staan, volgens mij.
jepquote:
Nicequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat heb ik er nog niet expliciet bij zien staan, maar in de filmpjes op youtube was de persoon wel altijd al lopend idd
[..]
jep
maar je kan bij heel veel missies auto's in je garage zetten die je willekeurig tegen komt
Zo had ik ook een Bodhi (truck van trevor). Inmiddels moest ie plaats maken voor een Sanchez, maar goed... en een Merryweather Mesa3
Die kende ik nog niet eens, ik ken een andere.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkt niet met een adder zit een tracker op iemand een idee hoe dit kan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is wel apart.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Werkt niet met een adder zit een tracker op iemand een idee hoe dit kan?
Hoe?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet eens, ik ken een andere.
Nee geeft aan dat er een tracker op zit en dat ik hem moet kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hoe?
Want volgens stink-ui werkt die methode niet.
Precies, dan kun je hem niet dupen dus. Vandaar dat ik benieuwd ben welke methode Rossdale heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee geeft aan dat er een tracker op zit en dat ik hem moet kopen
Ik ben dus niemand? Bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:29 schreef Stink-ui het volgende:
Iemand invite kan bij niemand in game komen
Ik vind het kut dat mijn Bati RR een livery moet hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:09 schreef Racerblade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Garage bijna af.Granger links achterin wordt een Youga (ook geel natuurlijk) en de Mesa rechts wordt een Stinger GT en dan vind ik het prima.
Edit: Zie net dat mijn Akuma een andere kleur geel is.Straks even veranderen.
Chroom op auto'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat mijn Bati RR een livery moet hebbenIk heb al mijn andere voertuigen nu chroom met oranje of volledig chroom
Oh, jij gaat speciaal voor die stijlquote:
Kan dat eventueel ook met volledig gepimpte, niet premium autos, waar al een tracker etc op zit? Dan zou ik misschien eventueel een auto of 2 van iemand kunnen 'lenen' om te verkopen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt geen high end auto's dupen. Je kunt alleen auto's dupen die je bij Los Santos Customs kunt verkopen
CHROMEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Daarom juist, alhoewel een chroom Carbonizarre er wel echt heel gaaf uit ziet.
Haha dat was mooi ja. Ik hoefde ook niet meer te schieten omdat ze elkaar in brand stakenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
Ik ga pitten mensenSlaap lekker! morgen zeker weer!
Mijn selfie:
[ afbeelding ]
Dit was trouwens even een spelletje Survival met wiebeldak![]()
[ afbeelding ]
Onderweg naar het appartementAchterop de moter!
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
what the... is dat een JP 700 naast die Gauntlet?
Ah, ik lees net dat je die kunt kopen.quote:
Hij is wel gaaf inderdaad, alleen twijfel nog of ik die ga vervangen met een Pegassi Monroequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat je die kunt kopen.
ik vroeg me al af hoe je daar in hemelsnaam aan kwam
nice!
ik moet eerst m'n garage gaan vervangen door een groterequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is wel gaaf inderdaad, alleen twijfel nog of ik die ga vervangen met een Pegassi Monroe
Probleem heb ik ook, ik heb nu in alle race classes een auto + een akuma & bati. Toch zijn er nog heel veel auto's die ik wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik moet eerst m'n garage gaan vervangen door een grotere
heb nu:
-futo
-peyote
-dominator
-ratloader
-mesa3
-sanchez
en ik kan er zo nog een stuk of 6 opnoemen die ik in m'n garage erbij wil
volgens mij is de ruiner een sports classic, geen musclecar, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn rat loader verkocht. Leuke auto maar voor races heb je er totaal niets aan. Ik heb nu een Ruiner als muscle car, dat ding heeft pas power en weg ligging. Gaat enorm snel ook.
Hoe start je een crew sessie eigenlijk? Bij mij is private session uit de menulijst verdwenen.quote:
Vacca is erg mooi maar waardeloos in races omdat de adder en de entity veel beter zijn in die classe. Dus ik zou voor de 9F gaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Shadeauw het volgende:
Stel, je kan nog maar 1 auto kiezen. De Vacca of de Obey 9F. Welke zou het worden?
Alleen vanuit de singleplayer mogelijk geloof ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe start je een crew sessie eigenlijk? Bij mij is private session uit de menulijst verdwenen.
1 ding, ik ga er niet mee racen. Puur voor freeroamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Vacca is erg mooi maar waardeloos in races omdat de adder en de entity veel beter zijn. Dus ik zou voor de 9F gaan
Neem dan gewoon welke je mooier vind, dat kan je toch alleen zelf bepalen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
1 ding, ik ga er niet mee racen. Puur voor freeroam
Dat is waar. Maar ik ben wel benieuwd welke auto meer opties heeft qua tuning etc. en welke beter rijdt, dus ik denk ik vraag even rondquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Neem dan gewoon welke je mooier vind, dat kan je toch alleen zelf bepalen?
En die spijkers voor in racesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef OMG het volgende:
Ik zou 'em alleen willen als die schietstoel erin zou zitten. Lekker crewmembers de lucht in lanceren!
Ik vind het engine/exhaust geluid over het algemeen flink tegenvallen. Bij de motoren ook, flinke racemotor en dan een stofzuiger geluid.quote:
Jij zat op die gele motor toch? Sorry van die laatste bocht, had 'm niet helemaal goed ingeschatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Exentric90 het volgende:
haha jullie allemaal customized motors ik zon standaard kut ding
haha ja! geeft nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Jij zat op die gele motor toch? Sorry van die laatste bocht, had 'm niet helemaal goed ingeschat
Keihard op de remmetjes trappenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Hoe nemen jullie die laatste bocht? Ik word elke keer 3 meter de lucht ingeslingerd en de rest gaat er soepeltjes met volle snelheid doorheen.
Ik vraag me af of die kills meetellen voor die tattoo waarbij je andere spelers moet opblazen door je eigen voertuig op te blazenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Leuk, eerst een vervelend mannetje overhoop schieten met de Buzzard om vervolgens de Buzzard dicht in de buurt te landen en er een sticky bomb op te plakken. Dan stapt het vervelende mannetje er in want die denkt natuurlijk "wauw, wat een sukkel, zomaar een onbeschadigde Buzzard voor mij achterlaten!" eeeeen... boem. Sommige mensen zijn zo naïef.
Ik moet alleen nog even testen hoe ver het bereik is van de ontsteker. Nu blijf ik dicht in de buurt voor het geval dat, maar eigenlijk zou het toch ook moeten werken van een paar honderd meter afstand?
leuke film ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb me echt de tyfus gelachen toen ik dat als kleine jongen in de bioscoop zag.
Volgens mag pas als je iets van 15-20 personal vehicles opblaast in een korte periodequote:Op vrijdag 1 november 2013 13:30 schreef Vendris het volgende:
Hoe snel kom je in de badsport pool?
Gisteren perongeluk iemand's auto opgeblazen (schoot perongeluk de tank lek) en zojuist weer. Week of 2 geleden ook een keer voorgekomen..
Zit niet op de badsport pool ter wachten
Bedankt, dat is een geruststelling.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:35 schreef kensei het volgende:
In de ps3 crew hebben we al vaker stickybom fiasco's gehad bij meets waarbij soms 10 personal vehicles tegelijk verneukt werden door 1 persoon, maar niemand ging direct naar bad sport daardoor
Ik heb een mic. Alleen een vriendin die al lag te slapen dus kon niet pratenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn internet werkt weer dus vanavond online.
Ik zag trouwens van de week iemand met level 230!
En stink ui (tief hoofd) koop een headset.
Ik wilde Exentric90 een achievement geven door die mugger op hem af te sturen en jij schoot zijn mugger dood..... Iets wat wij 10x ingame vertelde maar niet echt werkte. Dat was woensdag avond.
Daar hoef je ze toch niet voor op te blazen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Bedankt, dat is een geruststelling.
Hadden de pech dat er net 2 chappies voorbij knalde toen we een niet insured voertuig opbliezen om plaats te maken in de garage
nope, binnenkort...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef LeoKrupps het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer alle bugs weg zijn en we dus de 500k gaan krijgen of niet?
Heb bijna mijn auto collectie compleet (als in, geen ruimte meer in garage en geen mogelijkheid tot nog een garage te kopen, dus houd het op) alleen nog een super en die kost weer wat:p
Stik er ook maar in, ik ga wel glitchenquote:Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fuck dit
[..]
Stik er ook maar in, ik ga wel glitchen
Ik ga ook niet een paar miljoen glitchen, "gewoon" die 500k...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is constant "early next week" en "before the end of..."
maar goed, ik snap ze wel.
ik ga niet glitchen. Ik ben nooit een character/geld kwijt geraakt, dus dat geld is enkel maar een bonus. Ik wil het zelf doen.
Een maat van me heeft gisteren 8 miljoen bij elkaar ge-glitched... nou, dan is voormij de lol er snel af. Kun je binnen een avond alles kopen wat je wilt kopen... en dan? Waar doe je het daarna nog voor?
Ben je eerder een character verloren met heel veel geld door die cloud problemen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik ga ook niet een paar miljoen glitchen, "gewoon" die 500k...
Laten we eerlijk wezen, dat geld blijven ze maar uitstellen, en het zou me niets verbazen dat het eind volgende week weer uitgesteld wordt omdat er weer een of andere game-breaking glitch is uitgevonden... Ik wil gewoon m'n Vacca kopen zodat ik m'n garage compleet heb. Met missies en shit ben ik op dat tempo volgend jaar nog bezig.
Geen character, wel 3 auto's met behoorlijk wat mods.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben je eerder een character verloren met heel veel geld door die cloud problemen?
dan kan ik het me nog wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Geen character, wel 3 auto's met behoorlijk wat mods.
En dat respecteer ik ook, zeker. Ik zou me ook vermaken, en missies spelen, maar Rockstar heeft een hele domme fout gemaakt door die beloningen van missies in te korten... Ik vind het leuk om te freeroamen, en te ouwehoeren, maar dan wel in mijn eigen mooie auto's. En als je daar geen geld voor hebt, dan is de lol er ook snel van af.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan kan ik het me nog wel voorstellen ja.
die vriend van me is niks kwijt geraakt. Dan vind ik het gewoon cheaten, zeker als je door gaat tot in de miljoenen.
Aan de andere kant... dat geld komt er ook heus wel. En of ik het nou nu heb en uitgeef, of dat ik het pas volgende week heb en uitgeef... ik heb dat geld niet nodig om me te vermaken
Je kunt toch een garage en een huis bezitten? Dus 10 + 10 autos?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef LeoKrupps het volgende:
Ik wil alleen nog een entity want dan zit mijn garage vol.... Wil eigenlijk nog wel paar auto's erbij die gewoon leuk zijn om te hebben..... Zeker als die uitbreiding erbij komt.... Beachbuggy ftw maja geen ruimte en heb in elke auto toch redelijk wat geld zitten.....
Hoop dat de datum nu vast staat, ze hadden op twitter 30min geleden ook een bericht gezet over het uitkeren van het geld als goed is...
Echt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kunt toch een garage en een huis bezitten? Dus 10 + 10 autos?
Als ik garage wil aanschaffen zegt hij dat ik al een gebouw bezit en dat ik geld terug krijg als ik de garage koop.... Dus neem aan dat ik dan huis kwijtraak en maar 1gebouw tegelijk in bezit kan hebben... Of heeft iemand al een garage en een huis+ garage?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kunt toch een garage en een huis bezitten? Dus 10 + 10 autos?
Wel als je garage vol staat met ballers, en je je nieuwe aankopen op een specifieke plaats wil hebben, er is geen manier om anders uit te vogelen welke je dr uit mikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar hoef je ze toch niet voor op te blazen?
Ik heb alleen een garage voor 10 auto's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt?
Mijn garage werd automatisch verkocht verwijderd toen ik een appartement inclusief garage kocht.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:36 schreef Vendris het volgende:
Namens een vriend:
Als hij een ander (lees op betere locatie) appartement koopt, met ook een 10 slot garage, transfert zn huidige garage dan mee?
Of als er 1 polletje gras uitsteekt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef tralalala het volgende:
Die Sandking XL slaat ook nergens op, ziet er uit als een bazige stevige bak. Maar als er een scooter tegenaan knalt ligt hij op zijn kop.
En word er uit gereden door de sultan op terrein omdat AWD ontbreekt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Of als er 1 polletje gras uitsteekt.
Ik heb een Injection als offroad auto. Dat ding rijd erg goed en kiept bijna niet op. Vering zo laag mogelijk, turbo erop en gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Off-road wagens zien er leuk uit in off-road races, maar in free roam kan je inderdaad net zo goed een Infernus of Comet of andere sportwagen nemen. Gaat net zo snel en net zo makkelijk.
Trouwens, EAGLE geslagen met golfen.![]()
Zonde dat dit perfecte schot niet op een hole-in-one parcours was... die platina award hoort echt bij de moeilijkste.
Die injection is naar mijn mening bijzonder zwak, paar keer te hard heuveltje over en hij stuurt niet meer..quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb een Injection als offroad auto. Dat ding rijd erg goed en kiept bijna niet op. Vering zo laag mogelijk, turbo erop en gaan.
O ja, en golfen kan ik niet.
Ja daar heb je remmen voorquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die injection is naar mijn mening bijzonder zwak, paar keer te hard heuveltje over en hij stuurt niet meer..
Armor?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:39 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als ik off the road ga knallen moet ie niet meteen kapot zijn na 1 verkeerde heuveltje..
Niet geunlocked nog, maar van wat ik sp en mp meegemaakt heb so far, is die injection zwakker dan menig ander offroad voertuig.quote:
Hij is wel veel sneller en met armor erop ook gewoon goed sterk. Ik kan er dan ook al 100% armor opzetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Niet geunlocked nog, maar van wat ik sp en mp meegemaakt heb so far, is die injection zwakker dan menig ander offroad voertuig.
Ik heb echt het idee dat hij ook minder snel indeukt etc. Ook ram je anderen veel makkelijker zonder zelf van de baan te vliegen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Armor werkt toch niet tegen vervormingen van het chassis? Voor zover ik weet, zorgt armor er enkel voor dat je wagen meer kogels kan incasseren voordat de motor vlam vat.
Placebo effect?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij ook minder snel indeukt etc. Ook ram je anderen veel makkelijker zonder zelf van de baan te vliegen.
100% armor maakt heel veel verschil met indeuken, je kan gewoon frontaal botsen en niks eraan over houden als je niet te hard gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef Vendris het volgende:
[..]
Placebo effect?
Volgens mij zorgt armor er alleen voor dat hij minder snel explodeert.
vanavond rond 10?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Shadeauw het volgende:
Mensen die missies willen doen? Niet voor het geld, gewoon voor de leuk
Jep, auto's staan dan in je nieuwe garagequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:36 schreef Vendris het volgende:
Namens een vriend:
Als hij een ander (lees op betere locatie) appartement koopt, met ook een 10 slot garage, transfert zn huidige garage dan mee?
The Vitalquote:
Aiii... Balen. Hoe is het gebeurd? Progress niet gesaved? Xbox vastgelopen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Jep, auto's staan dan in je nieuwe garage
Vandaag m'n eerste tegenslag gehad, volledig getunede Feltzer verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |