SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist
XBOX (Forum nick- Gamertag - Socialclub naam:
Shadeauw - The Vital - xTheVital
Sjonnie1990 - Mentioneddcmj - Mentioneddcmj
YepssNL - YepssDotNL - yepssdotnl
Mr_Eenoog - Mr Eenoog - Mr_Eenoog
Abed - Pepe Pinzon - Pepe_Pinzon
Thieske - Thieskeb - Thieskeb
Anus_Cocainus - ir0x0ryourb0x0r - Lordcocainus
OMG - Hairdo 2000 AD - Hairdo_2000_AD
Kamikaas - KamikazeKid33 - KamikazeKid
Rickk_ - tEELzor - Teelzor
Lamabal - Sniperbooyaa- RndRAWR
robvr - RobvR - RobvR11
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny ferrybb
Swindler - Paterminator Paterminator
Mani89 - Straighton89 - Straighton89
house_is_a_feeling - lipinsky - lipinsky
Tassendief - NL Bale I 11 I - hallon53658
Mothzor - Anormius - Anormius
hiddit - hiddit - hiddit
spunznl - spunznl - Spunz12
Badeendt - MJayNL - vuurstje
liveevil - liveevil - DosiNL
Vendris - volturnus - volturnus86
Koopsie - R Tootall - RTootall
HostiHawaii - Sternae86takumi - HostiHawaii
Phaelanx_NL - SirJudge - SirJudge
Fok-now - Waggishbeef45 - mrdutchman
Waarom altijd ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
Damn yepss, je mag ook wel een nieuwe openen
Omdat je lapo had dippiequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Waarom altijd ik?
En de vorige was ik niet
Je had last postquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Waarom altijd ik?
En de vorige was ik niet
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ja en?
Staat het ergens dat het moet?
lol hoe wou je een topic jatten wat niet kanquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat je bans krijgt voor het jatten van topics, dus het is vast een regel.
Hey ik verzin deze shit niet, spreek uit ervaringquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
lol hoe wou je een topic jatten wat niet kan
Grappen makerquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik verzin deze shit niet, spreek uit ervaring
Topic openen terwijl iemand lapo had kan je een ban opleveren
Dat sowieso, maar dat ligt meer aan m'n huisgenoten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
en je weet niet eens waar het staat als de laaste een bericht heeft gemaakt en daarna gesloten is, dan ben je zeker de leukste thuis
Het is een ongeschreven regel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
en je weet niet eens waar het staat als de laaste een bericht heeft gemaakt en daarna gesloten is, dan ben je zeker de leukste thuis
Dan is het niet verplichtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel.
Het is gewoon zo. Als je een topic sluit maak dan ook een nieuwe ^^quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Grappen maker
Zie het als een hand geven. Niet verplicht, maar wel erg onbehoorlijk als je het weigert.quote:
Beetje ruzie maken voor de laaste post en de laaste poster die moet dan een nieuwe openenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zie het als een hand geven. Niet verplicht, maar wel erg onbehoorlijk als je het weigert.
Dan is het weg, dan poep je toch niet nog een keer gelijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:50 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Kom kom, na het poepen veeg je toch ook je reet af, hoort er gewoon bij
LAPO = Nieuwe openen. Common rule.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan is het weg, dan poep je toch niet nog een keer gelijk?
Je wordt zeker opgehaald met een busje om naar school te gaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:10 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat mag ik zelf weten of ik een nieuwe open, ik ben niks verplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |