Mitrogay is tyfusslechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Workrates van deze LB bevallen me beter, ondanks dat ie in zowat alles slechter is. Maar eens kijken wat Salpingidis er van bakt, anders Mitrogol proberen of Athanasiadis.
Yaya Touréquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Iemand al met KPB gespeeld dit jaar? Ik ben nog steeds niet echt tevreden over Eriksen hier:
[ afbeelding ]
En zit er dus aan te denken om KPB, Jerome Boateng, Kompany en Neuer in te passen.
Over de rest ben ik overigens wel tevreden..gaat echt alleen om die positie. Wil eigenlijk liever nog een andere oplossing omdat Kompany al in een ander team zit, maar andere City CB's of Kolo lijken me ook niet echt goed..
edit: Draxler kan ook..5* wf![]()
Ja daarom probeer ik m ook in eerste instantie niet. Heb de NIF in mn club, dus die gooi ik er misschien eens vanaf de bank in..quote:
KPB heeft dan 6 chem maar hij is wel geschikt voor de CAM positie ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Iemand al met KPB gespeeld dit jaar? Ik ben nog steeds niet echt tevreden over Eriksen hier:
[ afbeelding ]
En zit er dus aan te denken om KPB, Jerome Boateng, Kompany en Neuer in te passen.
Over de rest ben ik overigens wel tevreden..gaat echt alleen om die positie. Wil eigenlijk liever nog een andere oplossing omdat Kompany al in een ander team zit, maar andere City CB's of Kolo lijken me ook niet echt goed..
edit: Draxler kan ook..5* wf![]()
oh fuck ik ben scheel ja, dan gaat dat al niet op. Gaat lastig worden zonder iemand uit de BPL. Nasri kan evt wel maar weet niet of H/L zo ideaal is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
KPB heeft dan 6 chem maar hij is wel geschikt voor de CAM positie ja.
IF Klichquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh fuck ik ben scheel ja, dan gaat dat al niet op. Gaat lastig worden zonder iemand uit de BPL. Nasri kan evt wel maar weet niet of H/L zo ideaal is.
Het is ook geeen CAM maar een CM overigens. Gaat om 433(3)
Ja maar dan moet ik wel echt veel omgooien en wordt het er niet sterker op dan de variant met Eriksen. Anders laat ik het gewoon zo staan. Hij is ook niet heel slecht, maar het is gewoon net-niet allemaal in deze rol.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
IF Klich
Bij Hamsik kun je iets doen met Squirtle.
Dat is het kutte soms ja, dat 1 speler of 2 minder bevallen. Maar dat je die niet makkelijk eruit kunt switchen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik wel echt veel omgooien en wordt het er niet sterker op dan de variant met Eriksen. Anders laat ik het gewoon zo staan. Hij is ook niet heel slecht, maar het is gewoon net-niet allemaal in deze rol.
diaby jonge gewoon sakho/kos/die gozer van sunderland op cbquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh fuck ik ben scheel ja, dan gaat dat al niet op. Gaat lastig worden zonder iemand uit de BPL. Nasri kan evt wel maar weet niet of H/L zo ideaal is.
Het is ook geeen CAM maar een CM overigens. Gaat om 433(3)
Hamsik lijkt me echt perfect, maar dat gaat sowieso niet passen in dit team..dat komt in de toekomst wel bij iets anders.
je moet er wel rekening mee houden dat ik ook tyfusslecht ben hequote:Op maandag 28 oktober 2013 23:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik m ook in eerste instantie niet. Heb de NIF in mn club, dus die gooi ik er misschien eens vanaf de bank in..
Echt gewoon zo kut dat die 1,5 link er niet meer in zit..anders was het echt simpel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is het kutte soms ja, dat 1 speler of 2 minder bevallen. Maar dat je die niet makkelijk eruit kunt switchen.
Mehh, dat is ook niet ideaal..wil daar wel iets meer creativiteit hebben. Misschien onderstaande, maar dan is het ineens wel Bayern Dortcityquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
diaby jonge gewoon sakho/kos/die gozer van sunderland op cb
84 positioning maakt veel uit he. Al is het voor een middenvelder misschien niet zo belangrijk, het weegt wel zwaar mee in de rating.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt gewoon zo kut dat die 1,5 link er niet meer in zit..anders was het echt simpel.
[..]
Mehh, dat is ook niet ideaal..wil daar wel iets meer creativiteit hebben. Misschien onderstaande, maar dan is het ineens wel Bayern Dortcity
[ afbeelding ]
En met Götze wellicht dezelfde issues als met Eriksen..Hij heeft ook maar 65 longshots :en 68 shotpower:')
Als je dit zo ziet dan is die rating ook best krom:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet er wel rekening mee houden dat ik ook tyfusslecht ben he
Gewoon EA die iets veranderde om het veranderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt gewoon zo kut dat die 1,5 link er niet meer in zit..anders was het echt simpel.
Met dit beperkte beeldmateriaal durf ik wel te zeggen dat ik Hellen zou geven.quote:
true storyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met dit beperkte beeldmateriaal durf ik wel te zeggen dat ik Hellen zou geven.
ik ben slechter als jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Gewoon EA die iets veranderde om het veranderen
#hopenopstormquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen om 9:20 tentamen en ik begin nu met het lezen van de samenvatting. #procrastination #swag #putjesschepper #yolo #prioriteitenstellen
quote:
na Man of Steel niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:13 schreef BDIL het volgende:
Tim zijn er nieuwe films uitgekomen op blu-ray ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |