header cheddar voor thad jezus kom op ander word ik jehovaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die zijn heel wat van plan
Corner cheese please
is al afgelopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
header cheddar voor thad jezus kom op ander word ik jehova
Mosquera en Perea heb ik zelf ook achterin staan. Herrera als RDM kan zeker niet vanwege de chem?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Perez![]()
Ik heb lang gepuzzeld op die achterste 4 maar kwam er niet uit. Vandaar die opvulling
Jouw ouders zijn aan het neuken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mosquera en Perea heb ik zelf ook achterin staan. Herrera als RDM kan zeker niet vanwege de chem?
welke heb je nu dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Camera gewijzigd in FIFA zodat ik het hele veld zie en nu nog niks verloren in divisies
Ik heb nog niks gehoord en anders doe ik wel oordoppen in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn aan het neuken.
Heb ik ook een tijd gehad. Misschien binnenkort maar weer eens proberen. Dribbelen is met 'close' camera wel chiller, maar overzicht is veel beter met die uitgezoomde shitquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Camera gewijzigd in FIFA zodat ik het hele veld zie en nu nog niks verloren in divisies
Precies ik kan nu zo makkelijk het spel in een keer verplaatsen naar de andere kant en voor mijn gevoel heb ik nu zo veel tijd om een vrije man uit te zoeken die ik vaak dan ook vindquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad. Misschien binnenkort maar weer eens proberen. Dribbelen is met 'close' camera wel chiller, maar overzicht is veel beter met die uitgezoomde shit
doe dan op zijn minst Holebasquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Helemáál niet voldaan aan mn eigen eisen maar denk dat dit m wel wordt...
Holebas LB? Salpingidis is niet die grote sterke spits die je zocht nee, maar wel een baasje denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Helemáál niet voldaan aan mn eigen eisen maar denk dat dit m wel wordt...
Die kerel (of wat het ook is) woonde een jaar lang een straat achter mijquote:
Workrates van deze LB bevallen me beter, ondanks dat ie in zowat alles slechter is. Maar eens kijken wat Salpingidis er van bakt, anders Mitrogol proberen of Athanasiadis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Holebas LB? Salpingidis is niet die grote sterke spits die je zocht nee, maar wel een baasje denk ik
edit: wel high/high (salpi)
Jammer dat Mitrogol zo traag is.
Ik vind het een overdreven figuur maar met dat volkse ben ik ook opgegroeid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
Roy Donders wat een baas. Groot gelijk bij die groothandel. Komt voor 1500 ekkies kleding kopen, vertikken ze het ff te helpen het de auto in te sjouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |