Met dit beperkte beeldmateriaal durf ik wel te zeggen dat ik Hellen zou geven.quote:
true storyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met dit beperkte beeldmateriaal durf ik wel te zeggen dat ik Hellen zou geven.
ik ben slechter als jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Gewoon EA die iets veranderde om het veranderen
#hopenopstormquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen om 9:20 tentamen en ik begin nu met het lezen van de samenvatting. #procrastination #swag #putjesschepper #yolo #prioriteitenstellen
quote:
na Man of Steel niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:13 schreef BDIL het volgende:
Tim zijn er nieuwe films uitgekomen op blu-ray ?
Minder badmintonnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik 'm maar gewoon skip, dit wordt toch niets.Heb overmorgen nog 2 tentamens dus ga daar wel voor leren.
En zo koud is het buiten nog helemaal nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:22 schreef Zhano het volgende:
Mogguh! Zit weer lekker te vernikkelen in mn woonkamer
Tis ook gewoon 19 graden, valt best mee maar als je onder de douche vandaan komt is het niet echt lekker warm. Voor dat uurtje dat ik op ben voor ik weg ga ga ik niet de CV op stokenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zo koud is het buiten nog helemaal niet
Ik heb mijn CV zo ingesteld dat hij om kwart voor 6 begint. Als ik dan om 6 uur opsta, is de badkamer precies lekker warmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis ook gewoon 19 graden, valt best mee maar als je onder de douche vandaan komt is het niet echt lekker warm. Voor dat uurtje dat ik op ben voor ik weg ga ga ik niet de CV op stoken
Daarom vloerverwarmingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn CV zo ingesteld dat hij om kwart voor 6 begint. Als ik dan om 6 uur opsta, is de badkamer precies lekker warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |