abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:46:32 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132684744
tsja, dat is wat de war on pedo's, voor uitwerking heeft op het voetvolk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_132685022
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef Re het volgende:
tsja, dat is wat de war on pedo's, voor uitwerking heeft op het voetvolk...
Mmm.. Zou het? Ik kan me ook nog die vrouw herinneren in Duitsland die bij een kerstmarkt een kind aanreed die tussen geparkeerde auto's uit kwam rennen de straat op. Ook al reed ze stapvoets, ze kon het kind niet meer ontwijken. Kind was licht gewond. Vrouw is door omstanders uit de auto getrokken en zwaar mishandeld.

Het gaat om eigenrichting, niet zo zeer om pedo's.
pi_132685116
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef LXIV het volgende:
Hmmm. Waar rook is, is vuur.
zegt de man met een rokend kindje als avatar...
pi_132686263
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
Het probleem met mensen die aan dergelijke eigenrichting doen of het prima vinden, is dat ze compleet achterlijk zijn en ze het helemaal voor zichzelf doen. Die komen dan bijvoorbeeld met het idee dat de rechtsstaat faalt wanneer een onschuldige man naar huis wordt gestuurd wanneer van zijn onschuld gebleken is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_132687783
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
Het hele concept van eigenrichting zorgt altijd voor onschuldige slachtoffers, omdat het krachtige publiek gefinanicieerde controleer/bewijsvoering mechanisme ontbreekt.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132688264
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Het hele concept van eigenrichting zorgt altijd voor onschuldige slachtoffers
Ben het hier helemaal mee eens. Heb nu twee voorbeelden meegemaakt waardoor een gezin volledig onterecht kapot is gemaakt. Media speelt daar ook een rol in door het vooroordeel van de journalist door te laten sijpelen in het nieuwsbericht.

Dit geval hadden ze op kunnen lossen door buurtbemiddeling in te zetten, zodat in ieder geval duidelijk was dat de man onschuldig was naar aanleiding van hun aantijgingen. En dan niet een maand overheen laten gaan. Mijn mening
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132688569
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Teringlijers :r
pi_132688676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mmm.. Zou het? Ik kan me ook nog die vrouw herinneren in Duitsland die bij een kerstmarkt een kind aanreed die tussen geparkeerde auto's uit kwam rennen de straat op. Ook al reed ze stapvoets, ze kon het kind niet meer ontwijken. Kind was licht gewond. Vrouw is door omstanders uit de auto getrokken en zwaar mishandeld.

Het gaat om eigenrichting, niet zo zeer om pedo's.
Het gaat om kinderen. Tokkies draaien door zodra het om kinderen of knuffelige beestjes gaat.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_132688723
Maar als hij nou wel een pedo was, was het dan terecht geweest? De politie doet tenslotte niets en van de rechter moet hij hooguit een weekend schoffelen. Dat weet iedereen,
pi_132689011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef Ulx het volgende:
Maar als hij nou wel een pedo was, was het dan terecht geweest? De politie doet tenslotte niets en van de rechter moet hij hooguit een weekend schoffelen. Dat weet iedereen,
Ken jij de rechtspraak in engeland goed dat je dat allemaal weet of lees je hier half mee en denk je dat het om Nederland gaat.
pi_132689028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef Ulx het volgende:
Ik weet niet hoe het recht in Engeland is dus daar kan ik niet over oordelen.

In Nederland zijn de straffen zo laag dat het mensen niet meer tegen gaat houden uiteindelijk. Hoop wel op de nuchtere Nederlander. Kijk naar die studentendemonstratie. Daar ging het ook niet rustig en moesten ME's er voor elkaar zijn. 25 mensen opgepakt en 5 voor snelrecht. Geen idee of ze de volgende dag alweer rondliepen.

En ja, ook al hoop ik op de nuchterheid van de Nederlanders. Ik weet al wel dat ze in dorpen gezinnen volledig kunnen negeren, maar verwacht nog geen opstand van hele groepen mensen tegen 1 persoon waar dan uiteindelijk 1 of 2 daders gaan doordraaien en hem/haar vermoorden, omdat men denkt dat.....

Brrr...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_132689076
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, de heksenjachten op pedo's die zijn vaak nog erger dan de mensen in kwestie. Eenmaal het woordje pedofiel of seksueel op voorhoofd en je komt er nier meer vanaf, vaker ten onrechte dan terecht. Maar zelfs als een pedoseksueel die dus ook echt in de fout is gegaan, dan is een heksenjacht niet de oplossing en eerder hypocriet en dom.
Ik vind ook dat pedofielen die het ook echt uitvoeren de doodstraf van mij mogen krijgen. Van kinderen blijf je af.. :)
pi_132689106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:45 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ken jij de rechtspraak in engeland goed dat je dat allemaal weet of lees je hier half mee en denk je dat het om Nederland gaat.
Ik weet dat gewoon. Dankzij de EU hebben dit soort lui vrij spel. En dat een paar mensen dan besluiten iets te doen dat jammer genoeg een beetje onnodig bleek te zijn is erg jammer.
pi_132689124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:48 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik vind ook dat pedofielen die het ook echt uitvoeren de doodstraf van mij mogen krijgen. Van kinderen blijf je af.. :)
Ik ben tegen de doodstraf. Om welke reden dan ook. Ik ben dus niet tegen zwaardere straffen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:56:32 #116
37295 Luigi
mario pls
pi_132689246
quote:
13s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik word zo moe van al die domme mensen in de wereld :'). Lijkt ook wel alsof ze steeds mondiger worden en meer invloed krijgen.
Het probleem is dat het er zoveel zijn... helaas...
pi_132689269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben tegen de doodstraf. Om welke reden dan ook. Ik ben dus niet tegen zwaardere straffen.
Dus laten we ze maar steeds weer na een paar jaartjes (MAX!!!) vrijkomen, waarna je er zeker van kan zijn dat er ooit weer iets zal gebeuren? Of wat was jouw oplossing dan?
pi_132689331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:57 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dus laten we ze maar steeds weer na een paar jaartjes (MAX!!!) vrijkomen, waarna je er zeker van kan zijn dat er ooit weer iets zal gebeuren? Of wat was jouw oplossing dan?
Zoals ik al zei: ik ben niet tegen zwaardere straffen :)

Maar dit geval is er 1. Er zijn meerdere gevallen waar een verdachte onschuldig blijkt te zijn aan kindermisbruik.
pi_132689363
De mensen worden steeds gekker. Ooit eens een verhaal gelezen van een man die ook werd belaagd en in elkaar werd geslagen. Omdat hij foto's aan het maken was van een klein meisje in een speeltuin, dus pedo. Dat meisje bleek dus zijn dochter te zijn.
pi_132689376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik ben niet tegen zwaardere straffen :)

Maar dit geval is er 1. Er zijn meerdere gevallen waar een verdachte onschuldig blijkt te zijn aan kindermisbruik.
Maar ja, van deze kerel weten we het niet zeker. Er zal geen onderzoek komen. Er komt geen rechtzaak. Dus kun je dan echt ontkennen dat hij schuldig is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')