quote:
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
Die buren.Godverdomme, wat een idioten.
Whehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef yulian het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend...
Oh wacht
Zo gaat dat op vandaag...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef padlarf het volgende:
Wat voor zieke kronkel zit er overigens in je kop als je eerste gedachte bij iemand die een foto maakt van een kind pedo is?
Hoezo? Wij vinden dat overvallers dood moeten en een pedosexueel heeft minder rechten.quote:
Nee, de heksenjachten op pedo's die zijn vaak nog erger dan de mensen in kwestie. Eenmaal het woordje pedofiel of seksueel op voorhoofd en je komt er nier meer vanaf, vaker ten onrechte dan terecht. Maar zelfs als een pedoseksueel die dus ook echt in de fout is gegaan, dan is een heksenjacht niet de oplossing en eerder hypocriet en dom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Xaryna het volgende:
Het is dat deze man onschuldig was, maar als hij echt seksuele foto's van die kinderen had gemaakt om keihard op te fappen, dan vonden vele van jullie die mensen helden.
Grote woorden voor iemand die niet kan lezenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lukte het je nu echt niet om iets leukers te bedenken?
Sorry man
Man man, als er niet had bijgestaan dat na onderzoek de man geen pedo bleek had je staan juichen. Hoeveel boter heb je op je kop kerel ?quote:
Ik vermoed dat de cijfers mbt eigenrichting in landen met zo'n 'verschrikkelijk soft rechtssysteem' nog wel eens lager konden liggen dan in landen waar strenger gestraft wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap wel wat jij bedoelt, maar snap jij wat ik bedoel?
Welke grote woorden? Ow wacht je kan niet meer dan tien woorden in een posting stoppen? Ga lekker in onz mensen belachelijk makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die niet kan lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |