Geen enkele mail van je ontvangen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd welk bericht in NWS de aanleiding gaf om me een 48-uursban op te leggen? Op mijn bericht naar forum@fok.nl wordt in ieder geval niet gereageerd.
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg standaard () binnen vrij korte termijn een reactie
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.quote:Op maandag 25 november 2013 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele mail van je ontvangen.
awwwquote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.
Waarom trek je ze niet via DM aan hun jassies dan?quote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.
[ afbeelding ]
ja tochquote:Op maandag 25 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, kan dat ook wanneer je een forumban hebt?
Wij gaan niet over bans. Beslissen niet wie er een ban krijgt en wie niet.quote:Op maandag 25 november 2013 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ja, doet er verder ook niet toe. Ik heb wel betere dingen te doen in 't weekend, maar ik ben toch benieuwd welk bericht de aanleiding gaf om me te kicken. Dat staat nl. niet in de dm.
Je zal het dus echt met hun moeten oplossenquote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Wordt verder niet besproken dus je zult het hiermee moeten doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hm, okee. Maar mijn ban zit er al op en ik wil alleen weten welk bericht de aanleiding gaf, want geen van mijn berichten in NWS zijn aangepast of verwijderd. Misschien handig om dat voortaan ook te vermelden in de dm.
Slachtofferrolletje de gekste. Quinsy kan er nog wat van leren.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom worden mijn reacties weggemoffeld in het kleurlingtopic, terwijl deze niet anders zijn dan uitspraken van andere users? Over het in bepaalde banen leiden van topics gesproken...
Dat is toch mijn mening? Als Wespensteek wenst dat een heel bedrijf binnen een paar maanden failliet gaat vanwege de uitspraak van een individu en dit ziet als een goede les, en ik geef als reactie dat ik graag zie dat Wespensteek binnen een paar maanden aan anuskanker overlijdt, wat een goede les is voor zulke uitspraken, dan is dat toch precies hetzelfde? Waarom wordt mijn reactie dan weggegooid en blijft de reactie van Wespensteek staan?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
Omdat je users geen kanker moet gaan toewensen.
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweldquote:Op zondag 1 december 2013 00:38 schreef KreKkeR het volgende:
Wauw, ik wist niet dat topics die worden verwijderd gewoon van je scherm verdwijnen. Waarschijnlijk door die refresh-optie die nieuwe posts laat zien.
Wel irritant, was ik net een topic over het CBR en beveiliging ivm ruziemakende rijschoolhouders aan het lezen. Terwijl ik midden in het nieuwsbericht in de openingspost zit, verwijnt gewoon de tekst voor m'n ogen en krijg ik zo'n wit scherm met 'page not exist'-boodschap (of iets dergelijks).
Yup. Vaag...quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweld
Deze?
moet ik nu ruiken waar je het over hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
WTF, waarom wordt er zo partijdig gemodereerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |