Ik vond hem NOOIT leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zijn pre-bean periode was het beste...
Rowan natuurlijkquote:
Ik zie het ook wel ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje op Ymke lijken. En ik word nerveus van haar.
Een beetje veel idd, dacht eerst dat zij het wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje op Ymke lijken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt wel een Lucky of kan er zeker eentje worden.
Wordt er vanavond nog wel eentje, let maar op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Met ongetwijfeld een mooie regeling.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een jaartje eerder met pensioen. Hij neemt echt verantwoordelijkheid.
Lekker in de VUTquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef NotGuilty het volgende:
Dat is klote, een jaartje voor je pensioen
Raar stemmetje eronder, geluid van brakende nijlpaarden op de achtergrond en hopla: klaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef BlueMage het volgende:
Ja ja hij wist nergens van net als veel Duitsers gedurende een bepaalde tijd.
Je zou bijna denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft deze man een allergische reactie gehad ofzo?
In het weekend zet hij zijn bril af en maakt goede muziek...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet, ik vind die gozer altijd een beetje viezig.
Niet zo ongeduldig, komt zo. Zet anders nog een plaatje op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het nu van al die boeken voor de tafel?
Is lekker verschillig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het nut van al die boeken voor de tafel?
Dat na 20u het boekenclub-momentje weer komt en wij allen de tv uit mogen doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het nut van al die boeken voor de tafel?
Ja ik heb geen spaargeld dat scheelt dan wel weer nu.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ja zeg effe ik heb ook een rekening bij de Rabo.
Lijkt wel een intellectueel mongooltje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:46 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Die blouse draagt ze vaker.
Leuke weduwetroost heeft ze in haar handen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:46 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Die blouse draagt ze vaker.
Waarom zit je bij de boeren leenbank terwijl de Amsterdamse bank bij je om de hoek zit...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ja zeg effe ik heb ook een rekening bij de Rabo.
Die zit hier niet om de hoek hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarom zit je bij de boeren leenbank terwijl de Amsterdamse bank bij je om de hoek zit...
Ik vond ooit de DSB een sympathiek bankje. Kleine vergissing.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit hier niet om de hoek hoorDie boertjes leken me we betrouwbaar, maar ja zo zie je maar weer.
Boertjes zijn nors, koppig, eigenwijs en sjagerijnig... Rabobank personeel is daar een verlengde van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit hier niet om de hoek hoorDie boertjes leken me we betrouwbaar, maar ja zo zie je maar weer.
niet te hopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:49 schreef Mani89 het volgende:
En al die andere boeken die daar op de grond zijn gepleurd gaan we niet bespreken?
Ik had vorige week toevallig een afspraak bij de bank, die gozer leek totaal niet op een boertje, ik was teleurgesteld, het was gewoon een kantoorpikkie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Boertjes zijn nors, koppig, eigenwijs en sjagerijnig... Rabobank personeel is daar een verlengde van.
Peter boeit je wel...quote:
Lekker in de trein man, of als je vertraging hebt.quote:
Valt me tegen dat het niet Humberto zelf was...want Surinamers staan wel bekend als fervent boeren...Katoen vooral...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vorige week toevallig een afspraak bij de bank, die gozer leek totaal niet op een boertje, ik was teleurgesteld, het was gewoon een kantoorpikkie.
Leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt me tegen dat het niet Humberto zelf was...want Surinamers staan wel bekend als fervent boeren...Katoen vooral...
Hij had wel een katoenen overhemdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt me tegen dat het niet Humberto zelf was...want Surinamers staan wel bekend als fervent boeren...Katoen vooral...
Ik zit tegenwoordig dermate kort in de trein (en heb tegenwoordig zo weinig zitplek), dat ik eigenlijk nooit meer lees in de trein.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker in de trein man, of als je vertraging hebt.
Het is een man...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw heeft haar alsof ze 24/7 dronken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |