Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 28-10-2013 18:51:09 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ah, Thijs is kritisch.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Lijkt wel politiek en ze doen alles af aan enkele meningen, apart.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 17:57:03
rubbereend
JUICHEN
Ik moet ook zeggen de volgorde ook een beetje raar is. Een rapport maken, dat terugkoppelen maar met die terugkoppeling moet je eigenlijk tot een definitief eindrapport komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 17:57:41
rubbereend
JUICHEN
quote:
er zijn ook een aantal dingen die worden aangehaald "een enkele mening"

dus zo gek is dat niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef rubbereend het volgende:Ik moet ook zeggen de volgorde ook een beetje raar is. Een rapport maken, dat terugkoppelen maar met die terugkoppeling moet je eigenlijk tot een definitief eindrapport komen.
Zo willen de beleidsbepalers toch nog een vinger in de pap van het rapport hebben, zo moeilijk is dat allemaal niet. Sanders is goed aan het bagatelliseren.
Oh, persco gemist.
quote:
Aha, wist ik niet.
Thijs is goed kritisch, goed.
Sanders vindt dat alles serieus genomen moet worden, behalve de dingen die hem zelf niet aanstaan.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:00:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Zo willen de beleidsbepalers toch nog een vinger in de pap van het rapport hebben, zo moeilijk is dat allemaal niet. Sanders is goed aan het bagatelliseren.
Er staan gewoon een berg meningen van enkelingen in dat rapport. Dat is nou eenmaal zo. Uit al die meningen hebben de 12 van het forum een aantal conclusies getrokken waarvan volgens mij de directie het gros onderschrijft.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef rubbereend het volgende:[..]
Er staan gewoon een berg meningen van enkelingen in dat rapport. Dat is nou eenmaal zo. Uit al die meningen hebben de 12 van het forum een aantal conclusies getrokken waarvan volgens mij de directie het gros onderschrijft.
Dan is het toch een slecht rapport als meningen van enkelingen er al in kunnen komen. Thijs heeft het echter over een breed draagvlak.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:02:35
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dan is het toch een slecht rapport als meningen van enkelingen er al in kunnen komen. Thijs heeft het echter over een breed draagvlak.
breed draagvlak ging over de conclusies hè. Er staan waarschijnlijk nogal veel verslagen van alle gesprekken in.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Dan is het raar om die dingen er dan toch uit te pakken? Ik vind Sanders hier niet sterk ogen en vooral damagecontrol te plegen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
Die dingen zijn natuurlijk rete interessant om eruit te pikken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Sanders

! Dit kan toch niet joh. Nu ligt het weer aan de vraagstelling en vind hij het gek dat er bijna geen positieve punten in staan. Boter op zijn hoofd.
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Chase_Utley het volgende:Sanders

! Dit kan toch niet joh. Nu ligt het weer aan de vraagstelling en vind hij het gek dat er
bijna geen positieve punten in staan. Boter op zijn hoofd.
Dit he, WTF hoor ik. Zoiets wordt blijkbaar niet voor niets gezegd.
De conclusies en aanbevelingen mogen naar buiten, maar de rest niet zodat mensen er niets uit kunnen gaan pikken?

Zwak zeg. De rest is dus blijkbaar té kritisch.
Zo'n rapport wil je toch niet vol hebben staan met lofuitingen? Wat een amateur zeg.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Chase_Utley het volgende:Sanders

! Dit kan toch niet joh. Nu ligt het weer aan de vraagstelling en vind hij het gek dat er bijna geen positieve punten in staan. Boter op zijn hoofd.
Je moet er ook rekening mee houden dat mensen in dit soort survey's bijna enkel slechte punten zullen opnoemen.
Ik luister het niet, dus kan er verder niet over oordelen, maar ik kan me zo'n "reactie" wel enigszins voorstellen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat mensen in dit soort survey's bijna enkel slechte punten zullen opnoemen.
Ik luister het niet, dus kan er verder niet over oordelen, maar ik kan me zo'n "reactie" wel enigszins voorstellen.
Je wil toch ook juist die slechte punten? ZOdat je ze kan verbeteren, als je het tenminste serieus neemt.
quote:
Sander wel hoor en het liefste alleen positieve punten in de media.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:10:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ja, in dat rapport staan blijkbaar veel meningen van geinterviewden en mensen waarmee gesproken is. Dan komen er blijkbaar een aantal uitspraken van enkelingen in die relevant leken maar niet werden gesteund door meerderen. Dat soort dingen zijn natuurlijk rete interessant eruit te lichten naar de conclusies die door alle deelnemers incluis de clubleiding gedragen worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:10:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Daar is het een kritisch rapport voor

Positieve punten zijn leuk, maar je hebt er niets aan. Zeker niet als er blijkbaar aanleiding genoeg is om zo'n rapport op te laten stellen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:10:43
rubbereend
JUICHEN
quote:
Je wil in zo'n rapport ook gewoon de goede punten hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ja. Maar het is een onderzoek naar de "clubcultuur" van PSV. Het kan absoluut niet zo zijn dat dit enkel slecht is. Dus dan is het vreemd te noemen dat er geen tot nauwelijks positieve noten zijn.
Kenju
Say It!!??
Waarom noemt Sanders Brands eigenlijk Marcèl?
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ja. Maar het is een onderzoek naar de "clubcultuur" van PSV. Het kan absoluut niet zo zijn dat dit enkel slecht is. Dus dan is het vreemd te noemen dat er geen tot nauwelijks positieve noten zijn.
Er is natuurlijk een omslag geweest kwa cultuur binnen PSV, dus dan worden de slechte zaken benadrukt. Hetgeen dat hetzelfde is gebleven is niet relevant.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Tja, de clubcultuur was altijd gemoedelijkheid. Die is er niet meer,dus dan valt er vrij weinig anders te zeggen he. Ik kan voor de rest niet echt iets noemen wat clubcultuur van PSV is.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Tja, de clubcultuur was altijd gemoedelijkheid. Die is er niet meer,dus dan valt er vrij weinig anders te zeggen he. Ik kan voor de rest niet echt iets noemen wat clubcultuur van PSV is.
Wat een onzin
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:12:11
rubbereend
JUICHEN
Nu allemaal snel dat rapport lezen en dan kunnen we hier ook verder
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef rubbereend het volgende:[..]
Ja, in dat rapport staan blijkbaar veel meningen van geinterviewden en mensen waarmee gesproken is. Dan komen er blijkbaar een aantal uitspraken van enkelingen in die relevant leken maar niet werden gesteund door meerderen. Dat soort dingen zijn natuurlijk rete interessant eruit te lichten naar de conclusies die door alle deelnemers incluis de clubleiding gedragen worden.
Stel dat je gelijk hebt. Dan komt het bestuur toch veel beter naar voren als ze kunnen laten zien dat het maar een enkeling is die die sterk negatieve mening aanhangt?

Met die logica kun je juist een goed punt maken dat de meerderheid níet negatief is.
quote:
Wat is dan de clubcultuur volgens jou? Ik ben benieuwd.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:12:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
je bent ook geen haar verandert he sjimz
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Brabanders.

Mijn vriendin legt ook altijd de klemtoon op de laatste klinker in namen.
quote:
Tja, je zou ook met argumenten kunnen komen bolle.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:13:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Tchock het volgende:[..]
Stel dat je gelijk hebt. Dan komt het bestuur toch veel beter naar voren als ze kunnen laten zien dat het maar een enkeling is die die sterk negatieve mening aanhangt?

Met die logica kun je juist een goed punt maken dat de meerderheid níet negatief is.
nee natuurlijk niet want het gaat vandaag voor een groot deel over die punten in plaats van de grote conclusies. Waarvan het forum er blijkbaar ook nog een aantal ingetrokken/vermindert heeft na zaterdag maar dat vindt geen plek in het rapport.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Maar goed, ik zie dat jullie al weer ingepalmd zijn door de grote Sanders en Brands show. Ik vind het allemaal prachtig.
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef rubbereend het volgende:[..]
Waarvan het forum er blijkbaar ook nog een aantal ingetrokken/vermindert heeft na zaterdag maar dat vindt geen plek in het rapport.
Als dat waar is is het natuurlijk heel slecht voor de geloofwaardigheid van het rapport. Je moet er óf achter blijven staan, of het er niet inzetten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Het maakt in deze, mijns inziens, niet uit wat de clubcultuur is. Clubcultuur is mijns inziens veel meer dan hoe het naar buiten te boek staat, dit was/is "Brabantse gemoedelijkheid". Zoals ik het begreep is er onderzoek gedaan naar hoe medewerkers/supporters e.d tegen PSV en het bestuur aankijken. Thijs haalde bijv. aan dat alle lagen vinden dat het bestuur te weinig interesse toont en dergelijke.
Het kan niet zo zijn dat hier enkel negatieve punten in te vinden zijn, wat betreft medewerkers. Supporters hebben daar veel minder zicht op, dus die zullen inderdaad naar de uitstraling naar buiten toe kijken en wat te kankeren hebben op de resultaten.
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Het maakt in deze, mijns inziens, niet uit wat de clubcultuur is. Clubcultuur is mijns inziens veel meer dan hoe het naar buiten te boek staat, dit was/is "Brabantse gemoedelijkheid". Zoals ik het begreep is er onderzoek gedaan naar hoe medewerkers/supporters e.d tegen PSV en het bestuur aankijken. Thijs haalde bijv. aan dat alle lagen vinden dat het bestuur te weinig interesse toont en dergelijke.
Het kan niet zo zijn dat hier enkel negatieve punten in te vinden zijn, wat betreft medewerkers. Supporters hebben daar veel minder zicht op, dus die zullen inderdaad naar de uitstraling naar buiten toe kijken en wat te kankeren hebben op de resultaten.
Als dat niet zo is dan komt dat toch wel in dat rapport naar voren? Maar goed, hier gaan we toch niet uitkomen. Ik heb in ieder geval genoten van de cabaretvoorstelling.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Als dat niet zo is dan komt dat toch wel in dat rapport naar voren? Maar goed, hier gaan we toch niet uitkomen. Ik heb in ieder geval genoten van de cabaretvoorstelling.
Nee, niet per se. Zoals ik al zei, mensen zijn in dit soort survey's geneigd om vooral de negatieve punten te benoemen en de positieve buiten schot te laten. Dan krijg je al gauw een hele negatieve insteek van zo'n rapport natuurlijk.
Ik zeg niet dat het per se goed is hoe het gaat, maar ik vond jouw opmerking enigszins vreemd. Sanders mag het gerust raar vinden dat er geen positieve dingen in staan. Het lijkt mij stug dat een kritisch rapport een rapport is waar iedereen zijn of haar negatieve puntjes aan mag toevoegen. (Als het ware een lijst met negatieve punten opstellen)
Kenju
Say It!!??
quote:
Kijk eens naar je eigen omgeving. wanneer daar iets ten negatieve veranderd. Waar zal het rapport daarover zich dan op focussen?
Die gemoedelijke sfeer was hetgeen PSV in cultureel opzicht volgens velen zo positief maakte. Die is weg, en dat idee is gespecificeerd. Dan is het alleen maar logisch dat er geen positieve punten te melden vallen in dit opzicht.
Die zijn wel te noemen kwa beleid, en die zijn dan ook genoemd (financiële hervorming en technisch beleid Brands).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Kenju het volgende:[..]
Kijk eens naar je eigen omgeving. wanneer daar iets ten negatieve veranderd. Waar zal het rapport daarover zich dan op focussen?
Die gemoedelijke sfeer was hetgeen PSV in cultureel opzicht volgens velen zo positief maakte. Die is weg, en dat idee is gespecificeerd. Dan is het alleen maar logisch dat er geen positieve punten te melden vallen in dit opzicht.
Die zijn wel te noemen kwa beleid, en die zijn dan ook genoemd (financiële hervorming en technisch beleid Brands).
Daar focust het zich op, maar dat lijkt mij niet de bedoeling van een officieel rapport. Tenzij je enkel naar het effect van die verandering wil kijken. Of wanneer je per se wil weten of er nog steeds de Brabantse gemoedelijkheid heerst zoals een x aantal jaar terug.
Dat laatste heb ik niet gezien hier. Als dat zo is zijn er dus wel degelijk positieve punten genoemd en moet Sanders niet zeuren
Kenju
Say It!!??
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Daar focust het zich op, maar dat lijkt mij niet de bedoeling van een officieel rapport. Tenzij je enkel naar het effect van die verandering wil kijken. Of wanneer je per se wil weten of er nog steeds de Brabantse gemoedelijkheid heerst zoals een x aantal jaar terug.
Wanneer het om de kritieken over de veranderde clubcultuur gaat, is dit precies waar het om gaat...
quote:
Dat laatste heb ik niet gezien hier. Als dat zo is zijn er dus wel degelijk positieve punten genoemd en moet Sanders niet zeuren

Slegers vertelde dat bij VI Radio. Valt op de site terug te luisteren:
http://www.vi.nl/audio.htm en dan rechts '28 oktober 2013 'Kritisch rapport gaat leiden tot verschuivingen bij PSV''.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Kenju het volgende:[..]
Wanneer het om de kritieken over de veranderde clubcultuur gaat, is dit precies waar het om gaat...
[..]
Slegers vertelde dat bij VI Radio. Valt op de site terug te luisteren:
http://www.vi.nl/audio.htm en dan rechts '28 oktober 2013 'Kritisch rapport gaat leiden tot verschuivingen bij PSV''.
Tenzij alles zoveel slechter is geworden, wat ik mij niet voor kan stellen, is het vreemd te noemen dat er nauwelijks positieve noten in staan. Dan was het daarvoor dus ook al kut.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:40:29
rubbereend
JUICHEN
Verder is alles rond dit rapport natuurlijk slecht gepland en georganiseerd. Na aanleiding van afgelopen zaterdag had het Forum met een eindrapport moeten komen met de aanbevelingen.
Maarja zoals zo veel de afgelopen jaren is het weer regieloos gegaan. Misschien dat dit geheel als symptoom meegenomen kan worden. Tis in ieder geval een duidelijk dat wat betreft de communicatie het weer naadje is. Maar dat onderschrijven ze gelukkig ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Kenju
Say It!!??
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:Tenzij alles zoveel slechter is geworden, wat ik mij niet voor kan stellen, is het vreemd te noemen dat er nauwelijks positieve noten in staan. Dan was het daarvoor dus ook al kut.
Als ik Slegers moet geloven, niet alleen vandaag, maar ook al van maanden terug, is dat dus wel zo. Sanders is gewoon de oude ouderwetse zakenman die met ijzeren hand de club regeert, en Swinkels staat volledig los van de werkelijkheid en voelt geen persoonlijke betrokkenheid bij de club. De verticale lijnen (dus die tussen de verschillende lagen binnen de organisatie) zijn langer dan ooit en mensen durven dus niets te zeggen.
Sanders lijkt dus zo'n type te zijn die verteld dat je alles mag zeggen, wat je ook wil en je op je hart hebt......maar dat je vervolgens ook accepteert moet opflikkeren. Denk dat iedereen met wat arbeidsjaren en kijk in verschillende organisaties, het type wel kent...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 18:44:31
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Kenju het volgende:[..]
Als ik Slegers moet geloven, niet alleen vandaag, maar ook al van maanden terug, is dat dus wel zo. Sanders is gewoon de oude ouderwetse zakenman die met ijzeren hand de club regeert, en Swinkels staat volledig los van de werkelijkheid en voelt geen persoonlijke betrokkenheid bij de club. De verticale lijnen (dus die tussen de verschillende lagen binnen de organisatie) zijn langer dan ooit en mensen durven dus niets te zeggen.
Sanders lijkt dus zo'n type te zijn die verteld dat je alles mag zeggen, wat je ook wil en je op je hart hebt......maar dat je vervolgens ook accepteert moet opflikkeren. Denk dat iedereen met wat arbeidsjaren en kijk in verschillende organisaties, het type wel kent...
Dat is heel zwart wit en dingen zijn vrijwel nooit zwart wit.
Sanders is meer type duidelijk zakenman en werd aangesteld om de rommel van een rij voorgangers op te ruimen en de club gezond te krijgen. Dat geeft onrust maar dat was nodig. Hij heeft zijn taak nu voor dat deel volbracht en dat hij volgend jaar gaat is een publiek geheim.
Maar nu de club weer in rustig financieel vaarwater is komt er weer ruimte om kritiek te hebben op zijn tekortkomingen. Prima maar ik zie daarin meer de fout van de RvC dat ze niemand erbij hebben gezet ter aanvulling.
Maar met alle respect in tijden van reorganisatie gaat het zelden soepel en warm in een organisatie. Punt is dat met alle aanbevelingen op dat gebied nu vaart wordt gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Kenju
Say It!!??
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef rubbereend het volgende:Maar met alle respect in tijden van reorganisatie gaat het zelden soepel en warm in een organisatie. Punt is dat met alle aanbevelingen op dat gebied nu vaart wordt gemaakt.
Saneren doet inderdaad meestal pijn. Maar het gaat verder dan dat. Die lange verticale lijnen hebben weinig met de sanering te maken. Sanders snapte ook de waarde van de Van Kemenades niet, waar spelers niet zo blij mee waren. Tenzij je de koffie die de Van Kemenades drinken tijdens bijeenkomsten ook te duur vind om niet weg te saneren...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 19:22:30
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Kenju het volgende:[..]
Saneren doet inderdaad meestal pijn. Maar het gaat verder dan dat. Die lange verticale lijnen hebben weinig met de sanering te maken. Sanders snapte ook de waarde van de Van Kemenades niet, waar spelers niet zo blij mee waren. Tenzij je de koffie die de Van Kemenades drinken tijdens bijeenkomsten ook te duur vind om niet weg te saneren...
Is onder Sanders het contract met de Van Kemenades niet juist verlengd?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
dat PSV forum is dat net zoiets als het Fok forum?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 20:10:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
hadden ze ons hier maar gevraagd
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Kreeg je met tommie en davy iig wat meer positieve noten in het rapport.
quote:
STROOTGOD WAS GOEDEN KOOP EN VERKOOP

GOEDEN KEUZE OM ZOETGOD EERSTE KEEPER TE MAKEN
STANDBEELD NODIG VOOR SANDERS
gr gr
Davy en Tommie
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:[..]
STROOTGOD WAS GOEDEN KOOP EN VERKOOP

GOEDEN KEUZE OM ZOETGOD EERSTE KEEPER TE MAKEN
STANDBEELD NODIG VOOR SANDERS
gr gr
Davy en Tommie

.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 20:19:00
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Buitendam
Commissaris.
Ik dacht dat het een soort van onafhankelijke commissie was van experts die hun visie gaven.
quote:
Een commissie onder leiding van Pieter van den Hoogenband

________!!!!
Dit, dus.
quote:
Ook Waterreus hoor!
Wel knappe overwinning. Het eerste van PSV had het aardig lastig tegen die ploeg. En volgens mij was er met Vloet weinig aan de hand, maar was lastig te zien.
Misschien nog een speler erbij in de winter:
quote:
Aanvaller Derlis Gonzalez: 'kans groot op overgang naar PSV komende winter'
Tegenover D10 in Paraguay zinspeelde de 19-jarige Derlis Gonzalvez op een overgang naar PSV. De aanvaller maakte in 2012 de overstap naar het Portugese Benfica. Zij verhuurden hem dit jaar aan Guarani, zodat hij dichtbij zijn vriendin en de geboorte van zijn kind kon zijn. Benfica zou hem voor de tweede seizoenshelft liever aan een club in Europa willen verhuren om hem te laten wennen aan het Europese voetbal. 'De kans is groot dat ik naar Nederland, PSV ga,' zo stelde hij
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2013 @ 22:14:38
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef tompsv18 het volgende:Wel knappe overwinning. Het eerste van PSV had het aardig lastig tegen die ploeg. En volgens mij was er met Vloet weinig aan de hand, maar was lastig te zien.
Misschien nog een speler erbij in de winter:
[..]
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
PSV - PEC Zwolle, 20.45 uur. Scheidsrechter: Vink.
Alvast veel sterkte.
Georgi Kitanov, de Bulgaarse doelman van 18 die vorig jaar op proef is geweest, lijkt in de winter gehaald te worden als doelman achter Zoet en Tyton. Speelt nu zijn 2e seizoen bij Tjerno More in de basis en blijkt een talent te zijn. Ben benieuwd.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:Georgi Kitanov, de Bulgaarse doelman van 18 die vorig jaar op proef is geweest, lijkt in de winter gehaald te worden als doelman achter Zoet en Tyton. Speelt nu zijn 2e seizoen bij Tjerno More in de basis en blijkt een talent te zijn. Ben benieuwd.
Bertrams niet goed genoeg?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Nigel ben ik niet kapot van. Jesse vind ik wel aardig. Van Osch, die in de B1 speelt, voorspel ik wel een goede toekomst. Die La Paz is wel grappig. Die heeft de stem van een kettingrokende, 80-jarige bootwerker.
quote:
Z'n broertje is waardeloos inderdaad, maar Nigel werd vorig jaar nog vereerd.
Oh, en blijkbaar is iemand het daar niet mee eens.
De jongste Bertrams leek altijd het meest belovende talent, maar is wel erg achtergebleven bij zijn oudere broer. Beide hebben minder potentie dan Zoet en zelfs Zoet vind ik maar net PSV-niveau op dit moment.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:13:42
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:De jongste Bertrams leek altijd het meest belovende talent, maar is wel erg achtergebleven bij zijn oudere broer. Beide hebben minder potentie dan Zoet en zelfs Zoet vind ik maar net PSV-niveau op dit moment.
op dit moment is hij nog niet eens fit, dus dat is niet zo gek
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:De jongste Bertrams leek altijd het meest belovende talent, maar is wel erg achtergebleven bij zijn oudere broer.
Beide hebben minder potentie dan Zoet en zelfs Zoet vind ik maar net PSV-niveau op dit moment.
Tot nu toe vind ik het allemaal lood om oud ijzer maar heeft de wedstrijden die ie gespeeld heeft toch al een aantal belangrijke reddingen gehad.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Zijn broertje maakte gister een stuk betere indruk bij Jong PSV. Oogt een stuk zekerder en niet zo twijfelachtig bij hoge ballen als zijn broer.
OMG WAT IS HET IK KAN DE SPANNING NIET MEER AAN
PEC thuis
NAC uit
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
Vitesse thuis
Utrecht uit
Hoeveel punten jongens? Zeg het maar.
quote:
Dit vind ik een knotsgekke uitspraak.
Ik zou zelf heel tevreden zijn met 12 punten. NAC lijkt in goede doen, dus daar zijn we kansloos tegen gezien de historie. (ook nog na Europees) PEC lijkt aanvallend onmachtig en vind ik verdedigend niet bijzonder, maar zonder Depay wordt dat toch weer lastig

Heerenveen en Vitesse thuis moet je gewoon hebben. Feyenoord uit na net teruggekomen te zijn uit Bulgarije wordt niks. Utrecht uit zou je zomaar kunnen winnen though, die lijken verdedigend erg zwak net als NEC en ADO, en daar had PSV het makkelijker tegen.
Ik denk zelf dus 10. Gelijk tegen PEC en winst tegen Heerenveen, Vitesse en Utrecht.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
9 ofzo? Compleet niet te voorspellen meer in deze competitie

.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:[..]
Dit vind ik een knotsgekke uitspraak.
Ik zou zelf heel tevreden zijn met 12 punten. NAC lijkt in goede doen, dus daar zijn we kansloos tegen gezien de historie. (ook nog na Europees) PEC lijkt aanvallend onmachtig en vind ik verdedigend niet bijzonder, maar zonder Depay wordt dat toch weer lastig

Heerenveen en Vitesse thuis moet je gewoon hebben. Feyenoord uit na net teruggekomen te zijn uit Bulgarije wordt niks. Utrecht uit zou je zomaar kunnen winnen though, die lijken verdedigend erg zwak net als NEC en ADO, en daar had PSV het makkelijker tegen.
Ik denk zelf dus 10. Gelijk tegen PEC en winst tegen Heerenveen, Vitesse en Utrecht.
Met 12 punten ben ik dolblij zelfs, dat is gelijk aan 4 overwinningen of 3 overwinningen en 3 keer gelijk. Dat is beter dan onze cijfers tot nu toe en zou in deze competitie zomaar genoeg kunnen zijn om weer bovenaan te staan

.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Zwaar programma. 6-9 punten hooguit. In deze vorm in ieder geval.
quote:
Met 10 punten is er een zwak stijgende lijn
Minimaal hè
Wat een trieste vertoning weer

Thuis achter tegen Roda.
quote:
0-2

Man man man...
Gooien jullie alles op de competitie of gaan jullie Europees ook wel iets proberen? Cocu wil volgens mij wel voor alles meedoen he?
Overigens nog meer dan 50 minuten te gaan, dus psv kan nog winnen.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Syntix het volgende:Gooien jullie alles op de competitie of gaan jullie Europees ook wel iets proberen? Cocu wil volgens mij wel voor alles meedoen he?
Overigens nog meer dan 50 minuten te gaan, dus psv kan nog winnen.
Op deze manier vol voor de Jupiler League als je tegen degradatieclubjes al wordt weg gespeeld.
quote:
Weggespeeld worden ze niet...
quote:
Oja, Ajacied. Balbezit en dergelijke.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Weg wordt gespeeld? Zit je teletekst te kijken ofzo?
Tis welliswaar 0-2, maar PSV wordt echt niet weggespeeld.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef tja77 het volgende:[..]
Frank de Boer? Ben jij het?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef tja77 het volgende:[..]
We doen het hartstikke goed man! Pure pech!
quote:
Nee ik heb een streampje aangezet, mad?
quote:
Ahum. Toen speelde ze tussen de 10e en 14e minuut ook lekker hoor.
quote:
Leuk en aardig dat ze aan het prutsen zijn rondom de 16 van de tegenstander. Feit is dat het 0-2 staat.
Matavz is een klotespits. Als je zo'n bal niet eens meer maakt, dan kan je er net zo goed mee stoppen. Ik vind PSV overigens best aardig spelen. Roda JC krijgt 2 kansen en ze zitten allebei..
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:Matavz is een klotespits. Als je zo'n bal niet eens meer maakt, dan kan je er net zo goed mee stoppen. Ik vind PSV overigens best aardig spelen. Roda JC krijgt 2 kansen en ze zitten allebei..
Het probleem voor jullie is dat Locadia niet echt beter is.
quote:
Daarom moet je een keer wat anders proberen. Toivonen in de spits. Of Depay daar eens uitproberen. Dit heeft geen zin zo met Matavz.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Daarom moet je een keer wat anders proberen. Toivonen in de spits. Of Depay daar eens uitproberen. Dit heeft geen zin zo met Matavz.
Depay en Toivonen spelen daar helemaal niet toch?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:Het probleem voor jullie is dat Locadia niet echt beter is.
Daarom moet je een keer wat anders proberen. Toivonen in de spits. Of Depay daar eens uitproberen. Dit heeft geen
Ik zou Toivonen daar neerzetten.Kan hij tenminste ook niet op het middenveld verzaken.
quote:
Ik zeg dat ze een van die twee moeten uitproberen in de spits. Kan je lezen?
Adames
Klara!
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:Vreemde wedstrijd. Volgens mij is Roda er twee keer uitgeweest ofzo.
Eerste staat Brenet niks te doen en dan schiet die gozer hem opeens binnenkant paal erin.Tweede gaat Hendrix als een jochie erin. Die eerste gaat er 9 van de 10 keer niet in.
Verdedigende fouten in combinatie met wat mazzel van Roda.
ja roda speelt op de counter en fysiek. dat kan je wel verwachten
tja77
quote:
Feit is ook dat PSV niet wordt weggespeeld.
Zeker Narsingh valt me niet tegen.
quote:
Jawel, vandaar m'n relevante antwoord.
Eigenlijk was het mijn manier om te zeggen dat willekeurige spelers in de spits gooien en ze dus van hun natuurlijke positie af te halen, waar je dan ook weer een probleem hebt, een bijzonder dom idee is.
quote:
Narsingh valt niet tegen inderdaad.
Is het spel verder wel fris en frivool of dat ook niet?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:[..]
Jawel, vandaar m'n relevante antwoord.
Eigenlijk was het mijn manier om te zeggen dat willekeurige spelers in de spits gooien en ze dus van hun natuurlijke positie af te halen, waar je dan ook weer een probleem hebt, een bijzonder dom idee is.
Toivonen in de spits en dan Maher eindelijk eens op 10 laten spelen, zijn favoriete positie. Daar word je niet slechter van. Sowieso doe je het al snel beter dan Matavz. Die voert niks uit en maakt 100% kansen ook niet meer af.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Toivonen in de spits en dan Maher eindelijk eens op 10 laten spelen, zijn favoriete positie. Daar word je niet slechter van.
Dat zal meer hoop zijn denk ik, want er is natuurlijk geen enkele garantie dat die 2 spelers dan opeens wél goed gaan spelen.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat zal meer hoop zijn denk ik, want er is natuurlijk geen enkele garantie dat die 2 spelers dan opeens wél goed gaan spelen.
Ja, leuk. Ik zeg ook dat je het moet
uitproberen. Niet dat je het meteen 10 wedstrijden zo gaat doen. Matavz wedstrijd na wedstrijd in de spits opstellen heeft ook geen zin meer. Lijkt me allemaal niet zo lastig te begrijpen.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ja, leuk. Ik zeg ook dat je het moet
uitproberen. Niet dat je het meteen 10 wedstrijden zo gaat doen. Matavz wedstrijd na wedstrijd in de spits opstellen heeft ook geen zin meer. Lijkt me allemaal niet zo lastig te begrijpen.
Ik begrijp het volledig hoor.
Ik vind het alleen een bijzonder dom plan.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 oktober 2013 @ 19:49:30
rubbereend
JUICHEN
goed......
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Morendo
The Real Deal
quote:
Dan moet je iemand anders kopen. Mike van Duinen, Fred Benson? Bottom line: zolang er maar iemand gekocht wordt.
Die Lebenslust bringt dich um.
Waarom heb ik godverodmme niet 20 euro op Roda gezet. Had ik er 200 terug gekregen. :"'(
tja77
Morendo
The Real Deal
quote:
Clubcultuur bewaken.
Die Lebenslust bringt dich um.
tja77
Die Cocu moet er uit als het zo doorgaat.
blablablabla
quote:
Niet volgens het rapport
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
0-3. Maar PSV wordt niet weg gespeeld.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
We love you PSV, we do!
Wanneer is Park eigenlijk terug?
quote:
Altijd.
Eredivisie blijft samen met de PL de leukste competitie in Fifa.
quote:
PSV domineert gewoon.
quote:
Spelpeil is echt dramatisch en dat komt toch echt op zijn credo want de selectie heeft voldoende kwaliteit.
blablablabla
dubbel
Witte zakdoekjes

.
blablablabla
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:[..]
Spelpeil is echt dramatisch en dat komt toch echt op zijn credo want
de selectie heeft voldoende kwaliteit.
Dat is gewoon pertinente onzin. Talent misschien, dat is iets anders dan daadwerkelijke kwaliteit....
quote:
Is gewoon een international en volgens vele hier de beste linksback.
quote:
Hoeveel is er in de zomer weer geïnvesteerd?
Er is heus wel een trainer die fatsoenlijk kan spelen met dit materiaal tot zijn beschikking.
blablablabla
quote:
Noem er eens één die dat vindt?
quote:
Zijn dan ook geen kenners hier
quote:
De Tommiepsvtjes en de djdavytjes van het topic.
En de grootste kwaliteitsuser RubenSosa natuurlijk

.
quote:
Ook die heb ik wat dat betreft nog nooit op ZO'N onzin kunnen betrappen hoor. Niemand hier vindt Willems de beste linksback van Oranje. En als iemand dat wel vindt, dan krijgt hij een typeverbod.
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Elan het volgende:[..]
Spelpeil is echt dramatisch en dat komt toch echt op zijn credo want de selectie heeft voldoende kwaliteit.
De selectie straalt het op dit moment ook niet echt uit
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Elan het volgende:[..]
Hoeveel is er in de zomer weer geïnvesteerd?
Er is heus wel een trainer die fatsoenlijk kan spelen met dit materiaal tot zijn beschikking.
Je overschat de rol van de trainer. Het materiaal is gewoon ruk. Niet dat ik kapot ben van Cocu maar met zo'n matige selectie zullen de resultaten onder elke trainer ruk zijn.
Het jubileumjaar is volgens mij het allerslechtste seizoen ooit.
quote:
Nee hoor. Zelfs Blind is echt wel beter.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 oktober 2013 @ 20:15:27
rubbereend
JUICHEN
blijkt Wijnaldum toch onmisbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Hahahahahahaa wauw hoe kan dit
AJ
quote:
Die had je weer 90minuten niet gezien in deze wedstrijd.
quote:
Totdat hij weer er in staat en dan is Maher of Toivonen ineens weer onmisbaar. Zo gaat het nu eenmaal.
Dat de uitkomst van dat rapport zo een impact kan hebben. Wauw. Niet gedacht.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 oktober 2013 @ 20:16:57
rubbereend
JUICHEN
quote:
Maher is tot nu toe bij lange na niet onmisbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Als psv kampioen word kijk ik nooit meer nederlands voetbal.
AJ
AJ
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Je overschat de rol van de trainer. Het materiaal is gewoon ruk. Niet dat ik kapot ben van Cocu maar met zo'n matige selectie zullen de resultaten onder elke trainer ruk zijn.
Hij laat ze veel te avontuurlijk en opportunistisch spelen imo er zijn nauwelijks systemen en één diepe bal en Demouge met zijn 40 jaar staat alleen voor de keeper.
Dan kan je veel zeggen maar niet dat Cocu tactisch verantwoord speelt. Of als hij dat wel doet weet hij dat niet over te brengen op de groep.
Wat dat betreft ben ik meer een fan van De Boer die eist discipline en een fatsoenlijke opbouw.
blablablabla
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:Maar goed, hoe je ook over de selectie of over Cocu denkt: dit brengt zijn opstappen gewoon weer een stapje dichterbij. Je kan geen nederlagen aan elkaar blijven rijgen zonder dat er op een gegeven moment een vertrouwensprobleem ontstaat.
Wie moet hem opvolgen?
quote:
Wie acht je dit seizoen tot nu toe wel kampioenswaardig?
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:Maar goed, hoe je ook over de selectie of over Cocu denkt: dit brengt zijn opstappen gewoon weer een stapje dichterbij. Je kan geen nederlagen aan elkaar blijven rijgen zonder dat er op een gegeven moment een vertrouwensprobleem ontstaat.
Cocu dit seizoen al weer weg?
quote:
Ja, dat zal het zijn.
Maher rendeert ook totaal niet in dit systeem.
blablablabla
tja77
quote:
Maar wie dan?
Van mij mag Cocu nog ff blijven hoor.
quote:
Niemand. Het wordt elk jaar treurig. De laatste waardige kampioen dateert van meer dan 5 jaar geleden.
quote:
Hoe verklaar je dit anders?
quote:
Nog ff? Geen fan van Cocu of geef je de hele club zo weinig de tijd?
AJ
quote:
Ajax was vorig jaar veruit de beste.
AJ
quote:
Dit jaar echt niemand de nivellering is compleet man.
blablablabla
PSV had nooit Lens, Metens en Strootgod moeten verkopen
quote:
Dat is natuurlijk gewoon onzin en los daarvan maakt dat ze nog niet een waardig kampioen als het zo zou zijn.
Die Bakkalli is ook een beetje een hype gebleken.
blablablabla
Advocaat niet iets voor PSV?
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Lekker boeien of je wel of niet waardig kampioen bent. Moet je nagaan hoe de rest van de teams dan zijn. Klinkt altijd heerlijk zo met afgunst: kampioen van de armoede. Ik gok dat jij best wel heel erg blij zal zijn als PSV "niet waardig" kampioen wordt.
tja77
quote:
Hoe bedoel je weinig tijd? Keer verliezen is niet erg. Paar keer verliezen ook niet. Maar progressie is wenselijk, en wellicht is Cocu geen coach materiaal.
Maar ik zeg al, hij mag van mij nog ff blijven.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Weet jij het?
quote:
Als ie blijft verliezen is dat zo goed als onontkoombaar. Ben benieuwd of een 10e plek geaccepteerd wordt, ik denk en mag toch ook echt hopen van niet.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Fred Rutten schijnt goed te zijn met jonge gastjes.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef TweeGrolsch het volgende:Die commentator snapt er ook niets van. PSV nauwelijks kansen?? Je kan van alles zeggen natuurlijk maar PSV heeft aan de lopende band kansen.
Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet.
Tja als Dick en Fred Rutten al bezet zijn dan moet het wel De Mos worden.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Lekker boeien of je wel of niet waardig kampioen bent. Moet je nagaan hoe de rest van de teams dan zijn. Klinkt altijd heerlijk zo met afgunst: kampioen van de armoede. Ik gok dat jij best wel heel erg blij zal zijn als PSV "niet waardig" kampioen wordt.
Om eerlijk te zijn heb ik liever dat PSV 5x 2e en 1 keer 1e wordt in een sterke competitie dan 5x 1e en 1x 2e in deze flutzooi.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef TweeGrolsch het volgende:Die commentator snapt er ook niets van. PSV nauwelijks kansen?? Je kan van alles zeggen natuurlijk maar PSV heeft aan de lopende band kansen.
Dat valt wel mee hoor.
quote:
Ja, klinkt geloofwaardig.
Ik hoor echt een hysterisch kutkind scheeuwen.
blablablabla
quote:
Ga hem eens zijn luier verschonen dan.
blablablabla
Die kinderen.... Wat schreeuwen die

Die horen in een gesticht thuis.
n00b13
UI bij Studiotje
quote:
Kunnen ze die nou niet ff wegsturen ofzo?
Allejezus wat irritant.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Het begrip 'kans' is sinds Louis van Gaal aan een enorme inflatie onderhevig in NL en hoe lager het niveau wordt hoe erger dat wordt. Elke voorzet de zestien in wordt zo langzamerhand tot kans gebombardeerd....
2 goals in 4 minuten tegen Feyenoord kon het ook.
blablablabla
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef tja77 het volgende:[..]
Hoe bedoel je weinig tijd? Keer verliezen is niet erg. Paar keer verliezen ook niet. Maar progressie is wenselijk, en wellicht is Cocu geen coach materiaal.
Maar ik zeg al, hij mag van mij nog ff blijven.
Je ziet geen enkele progressie in de club? Of verwacht je na deze hele omslag op korte termijn een stijgende lijn?
Cocu lijkt mij toch alla Frank de Boer het boegbeeld van het nieuwe PSV en die gooi je begin November na wat tegenvallende resultaten niet alweer op straat lijkt mij.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Je ziet geen enkele progressie in de club? Of verwacht je na deze hele omslag op korte termijn een stijgende lijn?
Cocu lijkt mij toch alla Frank de Boer het boegbeeld van het nieuwe PSV en die gooi je begin November na wat tegenvallende resultaten niet alweer op straat lijkt mij.
Goeie post j0rdiiii
24 corners gehad
quote:
De Boer heeft nooit zo slecht gespeeld met Ajax toch?
blablablabla
quote:
Serieus?
blablablabla
quote:
Alsof mij het iets interesseert of je dat gelooft. Ik ben gewoon schijtziek van het niveau van de eredivisie. Zit je naar Roda-PSV of Ajax-RKC te kijken en je kunt niet eens meer zien wie de topclubs zouden moeten zijn. Dat is toch gewoon treurig? Dan kijk ik liever naar mijn club terwijl ze goed voetbal spelen en dan tweede worden.
quote:
Zegt de commentator.
En toch zie je liever zo'n locadia dan Matavz als fan.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Begin November zal wel niet nee. Maar zoals ik al zei: je kan niet blijven verliezen, dan wordt je gewoon geslachtofferd als coach, zo werkt dat nou eenmaal in de voetballerij.
Adames
Klara!
Q.
JurassiQ
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Begin November zal wel niet nee. Maar zoals ik al zei: je kan niet blijven verliezen, dan wordt je gewoon geslachtofferd als coach, zo werkt dat nou eenmaal in de voetballerij.
Ik geloof niet dat het probleem bij Cocu ligt.
For great justice!
quote:
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Alsof mij het iets interesseert of je dat gelooft. Ik ben gewoon schijtziek van het niveau van de eredivisie. Zit je naar Roda-PSV of Ajax-RKC te kijken en je kunt niet eens meer zien wie de topclubs zouden moeten zijn. Dat is toch gewoon treurig? Dan kijk ik liever naar mijn club terwijl ze goed voetbal spelen en dan tweede worden.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Is goed Hans.
tja77
quote:
Ik heb hem toch nog niet afgeschreven? Ik begin alleen te twijfelen...logisch gezien de neerwaartse spiraal waarin PSV zit. Tuurlijk kan het op een gegeven moment niet slechter meer. En tuurlijk kunnen een hoop spelers beter als dat ze nu doen lijken. Maar of Cocu dat eruit haalt is maar de vraag.
quote:
Ach ja, dat jij blij bent als jouw clubje kampioen wordt van het voetbalriool van Europa zegt ook alles.
nu kunnen jullie je beter focussen op de competitie
quote:
Prima toch. Altijd beter dan geen kampioenschap behalen in dat voetbalriool.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Tuurlijk ligt het ook aan hem, het is altijd een teamprestatie, of het nu goed of slecht gaat.
Maar dat is niet eens relevant. In het voetbal wordt je gewoon gewipt als coach als er maar lang genoeg niet gepresteerd wordt.
quote:
Worden gewoon kampioen hoor.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik heb hem toch nog niet afgeschreven? Ik begin alleen te twijfelen...logisch gezien de neerwaartse spiraal waarin PSV zit. Tuurlijk kan het op een gegeven moment niet slechter meer. En tuurlijk kunnen een hoop spelers beter als dat ze nu doen lijken. Maar of Cocu dat eruit haalt is maar de vraag.
Vond het spel deze wedstrijd niet slecht.
Als Willems/Brenet/Hendrix niet grandioos in de fout waren gegaan had je deze wedstrijd zonder problemen gewonnen.
Individuele fouten moeten eruit en dan kunnen we in deze competitie gewoon meedoen om het kampioenschap.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Nacompetitie ontlopen.
quote:
Tja, maar ik zie liever goed voetbal.
Psv heeft een type Messi nodig.
blablablabla
quote:
Heerenveen zie ik dit seizoen ook niet veel halen.
Eigenlijk moet je helemaal niet willen winnen hier straks moet je nog de Cl in.
AJ
AJ
quote:
Ik zou met een type Demouge al heel blij zijn op dit moment.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Als Willems/Brenet/Hendrix niet grandioos in de fout waren gegaan had je deze wedstrijd zonder problemen gewonnen.
Individuele fouten moeten eruit en dan kunnen we in deze competitie gewoon meedoen om het kampioenschap.
Zit alleen geen enkele vooruitgang in bij die gastjes, integendeel zelfs.
Die Matavz kan er ook geen reet van hadden ze beter kunnen verkopen aan Malaga.
blablablabla
Dat roda vecht tenminste voor elke meter. Ze zeggen 't zelf al. Dat doet PSV dus nooit.
quote:
Wat een humor. Hoogstaand.
quote:
Daar zouden ze het ook niet van moeten hebben.
quote:
Alsof er in de Premier League ofzo wel goed voetbal wordt gespeeld. Er zijn nog maar een handjevol teams die goed voetbal spelen in deze voetbalcultuur.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Dit verlies kun je 100% op conto schrijven van de verdediging. Rest speelde niet heel slecht.
Hoekschoppen mogen ze wel even gaan oefenen.
quote:
Die willen ze bij Kozakken Boys nog niet eens meer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Die verdienen teveel.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Alsof er in de Premier League ofzo wel goed voetbal wordt gespeeld. Er zijn nog maar een handjevol teams die goed voetbal spelen in deze voetbalcultuur.

Is goed Louis.
quote:
Zit er niks leuks qua spitsen in de jeugd?
blablablabla
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Dit verlies kun je 100% op conto schrijven van de verdediging. Rest speelde niet heel slecht.
Hoekschoppen mogen ze wel even gaan oefenen.
Dat zeg ik, die gaan steeds slechter spelen ipv beter....
Met het reactievoetbal van PSV kan Finnbogason een goede aankoop zijn.
tja77
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
De defensie was vandaag om te janken. 3 uitbraken, leveren 3 kansen en dus 3 doelpunten op. Tuurlijk is Rekik geblesseerd. Maar gaat die zoveel doen veranderen? 3 doelpunten tegen thuis tegen Roda? Dat is niet recht te lullen.
quote:
Het is elk jaar voor de winterstop waardeloos, tot nog toe sloeg het daarna altijd volledig om. Maar goed, ik zou Cocu sowieso het seizoen afmaken. Wat moet je anders?
quote:
Dan was er nog maar 1 spits over.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef tja77 het volgende:[..]
De defensie was vandaag om te janken. 3 uitbraken, leveren 3 kansen en dus 3 doelpunten op. Tuurlijk is Rekik geblesseerd. Maar gaat die zoveel doen veranderen? 3 doelpunten tegen thuis tegen Roda?
Dat is niet recht te lullen.
Jawel joh, pure pech. Gewoon even die persoonlijke fouten uitbannen en je wordt kampioen!
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef tja77 het volgende:[..]
De defensie was vandaag om te janken. 3 uitbraken, leveren 3 kansen en dus 3 doelpunten op. Tuurlijk is Rekik geblesseerd. Maar gaat die zoveel doen veranderen? 3 doelpunten tegen thuis tegen Roda? Dat is niet recht te lullen.
3 individuele fouten. Die gaan ze ook niet iedere wedstrijd maken natuurlijk.
quote:
Dat zou Locadia moeten zijn.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Ligt osv nu uit de beker?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
knep
Mountainfreak
quote:
osv zit er nog in
psv ligt eruit
♫
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Ja ik vroeg osv. Psv boeit me niet zo.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Die Brenet kan er ook niks van zeg. Begon aardig aan het seizoen, maar is ondertussen helemaal weggezakt. En Bertrams in het doel kan ook niet. Dat is een keeper voor een Hoofdklasser.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef tompsv18 het volgende:Die Brenet kan er ook niks van zeg. Begon aardig aan het seizoen, maar is ondertussen helemaal weggezakt. En Bertrams in het doel kan ook niet. Dat is een keeper voor een Hoofdklasser.
Manolev is beter.
quote:
Die bakt er bij Jong PSV nog minder van.
Dicht.