SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Die gast is niet goed in zijn hoofd johquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker moddergooien in die reeks
[ afbeelding ]
Post er maar een. Dan zet ik die er wel inquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
mag er een keer een roodharige chick in de OP?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Post er maar een. Dan zet ik die er wel in
Repost van GTA topicquote:
Dat is satire mongoolquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:14 schreef bobbernaut het volgende:
kanker... die lyrics..
"i want my own hentai guuuurl"
Oh nu ik t een keer lees/hoor iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is satire mongool
Heb ik een keer gedaan. Na veel vallen kon ik het een klein beetje.quote:
quote:
teach me grandmaster Pquote:
gewoon zelf leren door met anderen mee te gaan. En neem een vakantiebaan in de sneeuw. Succesquote:
Dat remmen/sturen is kutquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon zelf leren door met anderen mee te gaan. En neem een vakantiebaan in de sneeuw. Succes
kwestie van leunen.quote:
mja heb t al een tijdje niet gedaan ook, moet weer eens een keertje met wat maten naar snowworld ofzo gaan..quote:
sicke build valt wel mee, maar ja, ergens vroeg in de middag/late ochtend was hij afgebouwd en, voor zover mogelijk, kabels weggewerkt:quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is er met konker gebeurd?
Heb nu anker, bijv. ben echt anker dronken.
Trouwens, mschol heb je je sicke build al af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sicke build valt wel mee, maar ja, ergens vroeg in de middag/late ochtend was hij afgebouwd en, voor zover mogelijk, kabels weggewerkt:Heb je toch netjes gedaan qua kabels, vind het altijd vrij lastig als de voeding niet modulair is qua kabeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Bestaat nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef bobbernaut het volgende:
verdomme
Weet iemand een HARD NL RAP nummer?
ik vind rechtsonder zo'n mess.. maar door die USB 3 kabel (grote platte stekker onder voeding aansluitng op mobo) die erg stug was + de sata kabeltjes kreeg ik het niet netterquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je toch netjes gedaan qua kabels, vind het altijd vrij lastig als de voeding niet modulair is qua kabeltjes.
Ik zie trouwens ook geen gaten voor cable management in de behuizing, was wel een plus bij die van mij. Kan zijn dat ik eroverheen kijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind rechtsonder zo'n mess.. maar door die USB 3 kabel (grote platte stekker onder voeding aansluitng op mobo) die erg stug was + de sata kabeltjes kreeg ik het niet netter
hij is niet zoals vroeger (alles in de kast laten bungelen)
hij is ook niet perfect, maar dat mag de pret niet drukken
gelukkig kon ik achter het mobo de voedingskabels kwijt
morgen W7 even installeren
er zitten in de backplate wel wat gaatjes voor tiewraps.. (die meegeleverd werden met de kast overigens) maar zelf gebruik ik liever klittenband (en aangezien ik nog een rolletje van een metertje of 6-7 oid heb, gebruik ik het maar al te graag erg overvloedig)quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook geen gaten voor cable management in de behuizing, was wel een plus bij die van mij. Kan zijn dat ik eroverheen kijk.
Doelde meer op die gaten waar je je kabels in kan drukken zoals hieronder in mijn kast.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
er zitten in de backplate wel wat gaatjes voor tiewraps.. (die meegeleverd werden met de kast overigens) maar zelf gebruik ik liever klittenband (en aangezien ik nog een rolletje van een metertje of 6-7 oid heb, gebruik ik het maar al te graag erg overvloedig)
ahh zo..quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Doelde meer op die gaten waar je je kabels in kan drukken zoals hieronder in mijn kast.
[ afbeelding ]
nooit een fan gehad die over je fans heen blies? dat is wat deze ruimte voor mogelijkheid boodquote:
cheap:: yep. en wat betreft de lak: tja.. er wordt niet meegegooid ofzo, dus voordat het eraf is zijn ze minimaal een jaar of 2 verder denk ikquote:Aardig cheap voor 25, enige minpunt is soms dat de lak nogal snel eraf krast.
nicequote:[ afbeelding ]
foto met graka enzo erin, hield weinig ruimte over, dus maar goed dat de kabels opgeborgen waren
klinkt vast zeer raar, maar ik ben voorzichtig met nieuwe spullenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:55 schreef Curlbrah het volgende:
ik kras meestal de lak er al af bij installatie
Net weer MP2 opgestartquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Curlbrah het volgende:
Ik hou dingen wel goed onderhouden en schoon maar erg zorgvuldig.. nah.
quote:
ik heb een tijdje terug zo'n ding gekocht:quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Curlbrah het volgende:
Ik hou dingen wel goed onderhouden en schoon maar erg zorgvuldig.. nah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ding maakt een pleurisherrie maar is ideaal voor uitstoffen pc![]()
Ja heerlijk. Late Goodbye ook mooi zowel de piano versie en die met vocalsquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:20 schreef Curlbrah het volgende:
Ook die meuk die in je fans komt te zitten?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug zo'n ding gekocht:en zo'n kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ding maakt een pleurisherrie maar is ideaal voor uitstoffen pc
Met stoffilters?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ik geloof niet in stoffilters.. er zit wel een soort van filter achtig spul in mijn kast (HAF931 oid, de midi tower), wat wat spul tegenhoud, maar dat red het niet hier met alles tegenhouden + ik laat regelmatig mijn kast openstaan als ik weer eens wat moet proberen ofzoquote:
overclocken doe ik niet aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:21 schreef vogelkooi het volgende:
Dutch overclockers United, dat had de tt moeten zijn.
Ik eerst wel maar heeft nu weinig zin met wat ik heb staan. Dan liever stabiliteit dan extra prestatie die ik toch niet gebruik.quote:
ik heb hier genoeg power staan om voorlopig nog even vooruit te kunnen, hooguit de videokaart die wat gedateerd begint te raken na 4 jaar..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik eerst wel maar heeft nu weinig zin met wat ik heb staan. Dan liever stabiliteit dan extra prestatie die ik toch niet gebruik.
I7 heb je niet nodig tenzij je veel doet renderen enzquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat heeft nu de toekomst qua cpu?
Die i7 dingen? Of wachten op die octo cores?
hoezo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
I7 heb je niet nodig tenzij je veel doet renderen enz
Atom processor heb je dan al genoeg aan tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon een cpu waar ik geen spijt van krijg over 2 jaar. Eentje die die 25gb bluray bestanden goed slikt. Die meerdere processen tegelijk aankan. Dus gamen en op een ander beeld video.
atom, en gamen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Atom processor heb je dan al genoeg aan tegenwoordig
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.htmlquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou ja, gewoon 800 voor een cpu,ram,mobo en kast.
Gpu kan nog wel even mee.
Wat er in komt zie ik dan wel.
neem dan ook een kijkje bij het andere systeem:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar kan al 100 euro vanaf voor de schijf en voeding die ik al heb. Dus 250
Kan al skieen, en snowboarden lijkt mij wel leukerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Je kan overigens beter gaan skieen bobje. Goede carve skies enzo. Haal je meer plezier uit dan snowboard. Je kan harder, je bent flexibeler, meer geschikte pistes. Snowboarden is ook leuk, maar ik kreeg er meer blessures van met ramps en funparks enzo. Dat kan je met skieen ook doen.
niet teveel koelpasta? En goede pasta gebruikt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
neem dan ook een kijkje bij het andere systeem:
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html
of je wellicht met dat geld een wat zwaarde videokaart b.v. kan kopen.. (passen doet dat wel)
ik voel me trouwens best blond, net pc aangezet, was ik vergeten HDD op stroom aan te sluiten![]()
tevens issie toch wel warm zeg.. 55 graden voor de CPU in idle
als ik de boel geinstalleerd heb ga ik het eens stresstesten zodattie niet warm loopt als zij bezig zijn ofzo..
Is het ook bobber, ik snowboard nu al 10 jaar. Alleen even doorzetten eerste paar dagen met leren daarna is het puur genietenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan al skieen, en snowboarden lijkt mij wel leuker
Kom keertje snowworld danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Is het ook bobber, ik snowboard nu al 10 jaar. Alleen even doorzetten eerste paar dagen met leren daarna is het puur genieten
Oef ja iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik krijg al kramp im mn kuiten als ik aan die smerige sleeplift daar denk
Bospadenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan het ook allebei. Vond alleen dat door de bospaden in bijvoorbeeld oostenrijk je net iets wendbaarder bent.
Kom je agga?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan moet je naar die tumor van een rattenbende die de randstad is
Komt met ervaring, met snowboarden ben je aan het begin wat minder wendbaar en heb je soms moeite met vlakke stukken, maar als je wat verder bent is dat geen issue meer. Ik heb maar een meter piste nodig om een bocht te maken, of mn board 180 graden te draaien nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan het ook allebei. Vond alleen dat door de bospaden in bijvoorbeeld oostenrijk je net iets wendbaarder bent.
buttrape wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik boek alvast een kamer in Bottrop
woddeh kk sickquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij zit echt op een kutschool als je Bottrop niet kent
hehe. Ge zijt niet de enige die topics leest.quote:
waneer ga je nou een headset fixxenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hehe. Ge zijt niet de enige die topics leest.
gaat niet gebeuren helaasch. Hoewel ik wel altijd meeluister met dat gekrijs van jullie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef kensei het volgende:
[..]
waneer ga je nou een headset fixxen
stock koeler + stock koelpasta (zit op de koeler meegeleverd)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
niet teveel koelpasta? En goede pasta gebruikt?
Die van mij is overgeklokt @3.6ghz 39idle.
je hebt vast een hele goede indruk van mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren helaasch. Hoewel ik wel altijd meeluister met dat gekrijs van jullie.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
[..]
je hebt vast een hele goede indruk van me
http://www.arcticsilver.com/as5.htmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
stock koeler + stock koelpasta (zit op de koeler meegeleverd)
ben kennelijk niet de enige die die temps haalt, dus wellicht issie gewoon wat meer een heethoofdje..
tis een A8-5600k
Waar negeer ik je? Je krijgt altijd netjes antwoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:19 schreef kensei het volgende:
Sosu waarom negeer je mij 3 keer en zit je hier alleen posts van het gta topic te kopieren. Ben je een spambot ofzo
Ik kan jullie nooit uit elkaar houden. Tis altijd een brei van gebral.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
[..]
je hebt vast een hele goede indruk van me
teveel werk...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.arcticsilver.com/as5.htm
de oudere asrock heb ik niet zozeer negative ervaringen mee, maar ze schenen wel onbetrouwbaarder te zijn..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Asrock heb ik niet zulke goede ervaringen mee.
Ik kies eigenlijk altijd voor asus of gigabyte.
Misschien is het al wat beter geworden in de afgelopen jaren.
Neen, die fantastische kensei herken je wel aan zijn fantastische stem en zijn fantastische woordenschat en zijn fantastische gelach en zijn fantastische vogel. Dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik kan jullie nooit uit elkaar houden. Tis altijd een brei van gebral.
Dit kan ik bevestigen, fantastisch gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neen, die fantastische kensei herken je wel aan zijn fantastische stem en zijn fantastische woordenschat en zijn fantastische gelach en zijn fantastische vogel. Dat is echt fantastisch.
Ofcourse.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
Is paracetemol en pizza een goede combinatie?
Die vogel ja. Squeeek. Dat is hij dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Neen, die fantastische kensei herken je wel aan zijn fantastische stem en zijn fantastische woordenschat en zijn fantastische gelach en zijn fantastische vogel. Dat is echt fantastisch.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Half zeven een tentamen maar moet nog beginnen met leren
Heb een i5-4670, topdingetje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon een cpu waar ik geen spijt van krijg over 2 jaar. Eentje die die 25gb bluray bestanden goed slikt. Die meerdere processen tegelijk aankan. Dus gamen en op een ander beeld video.
Jezus man, verneuk je 7e studie nou gewoon eens even niet, voor de verandering.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Half zeven een tentamen maar moet nog beginnen met leren
Lul niet, 5e pas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Jezus man, verneuk je 7e studie nou gewoon eens even niet, voor de verandering.
En hij gebruikt het woord "fantastisch" in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die vogel ja. Squeeek. Dat is hij dus.
Ok, doe de haka voor je begint en haal die 8 binnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lul niet, 5e pas.
En die shit is simpel, ik heb nog twee uur voor ik vertrek en dan nog een uur op school. Tijd zat man.
kostat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:46 schreef Ame_thyst het volgende:
pff mc server factuur, weet niet of ik dat nog kan betalen hoor....DAMN
Dat is een halve fles single maltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zostraks voor het tentamen nog even een sigaartje van twaalf euro roken met een kameraad
Je hebt al hele degelijke 12 jaar malts voor 25e hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
1/4e fles bedoel je
quote:
Welke studie?quote:
Je was toch 22 oid?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ID kaart niet, rijbewijs ook (nog) niet
Deze man in mijn heldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
of zoals tim zou zeggen, scholierenkaart
zorg dat je windows up to date is voordat je 8.1 installeert. Ook je drivers. Scheelt soms wat gedoe. Althans op een laptop.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef mschol het volgende:
waarom stelt windows standaard 10 minuten display timeout en 20 minuten sleep timeout in...
hij breekt daar door notabene zijn updates af
idd. Best veel nieuwe content. Maar ik kijk eerder naar starbound.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef vogelkooi het volgende:
Terraria 1.2 is best leuk als ik de filmpjes zo zie
je loopt achter, win7 staat op het systeem wat ik aan het installeren benquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zorg dat je windows up to date is voordat je 8.1 installeert. Ook je drivers. Scheelt soms wat gedoe. Althans op een laptop.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tussen een vier en een zes denk ik
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol dit is zo simpel, fuck deze shit. Leer daar wel, nu geen zin in.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Serieus ik wist niks van boeken, vond de powerpoints al zo onduidelijk
Hoe ging je tentamen mopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nja niet mijn schuld. Toch? Toch?
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja wist ik veel dat we voor dit vak ook boeken hadden
Je bedoelt sex.quote:
nee hij moet poepenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
2023 is toch gewoon AldieIn welke wereld is dat Mor.
Lol je sig.quote:
bohhhquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
prive rapsessies op skype voor aldie xoxoxo
.. isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijf euro dat het Mender
Als die enig sinds vergelijkbaar was met de mijne dan is dat niet zo. Heb er nog nachtmerries vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nja, vrijdag tentamen oudheid (3000 v. Chr. - 500 n. Chr.) , dat is wel echt Piece of cake. Even doorlezen en dikke acht. Kan ik donderdag wel doen
Waarom is spatie nederlands en return Engels?quote:
Applequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waarom is spatie nederlands en return Engels?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik begin me te irriteren aan deze klas
Niemand kan normaal praten, allemaal moeten ze schreeuwen. Gvd
moet eerlijk zeggen dat het mij erg meevalt. Stabiel, snel.quote:
nice, de handen lijken alleen wat vreemd..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef MineraalWater het volgende:
Net met 3dsmax gedaan en in source engine geport
[ afbeelding ]
Alleen nog textures
Pff en dan ga je naar zn account, zie je BO2 gameplaysquote:Brin Excallibur 2 dagen geleden
ik zou heel graag een sluipschutter willen worden, maar dat wordt je volgens mij niet zomaar. zou iemand mij kunnen vertellen hoe die weg ernaartoe gaat?
Zo.quote:Jij denkt dat je respawned en kan quickscopen.. Het is echt niet zo makkelijk.
Je moet met de kleinste dingen rekening houden, temperatuur, wind, rotatie van de aarde etc, begin er maar niet eens aan..
Gaat die zijn mooiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef bobbernaut het volgende:
aldie stuurt allemaal kanker tractors op whapp..
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
fobo reactie van mau![]()
zeluf gemoddeldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef MineraalWater het volgende:
Net met 3dsmax gedaan en in source engine geport
[ afbeelding ]
Alleen nog textures
Volgensmij ooit op school met CAD gedaan ofzo, Hij stond hier nog op de PC. Net wel een barrel gemodeled kijken of dat een beetje werktquote:
Jij en tom zitten trouwens toch op dezelfde uni? Al eens een bakkie koffie met elkaar gedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Mag wel weer het een en ander aan veranderd worden ja.
Klopt en neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij en tom zitten trouwens toch op dezelfde uni? Al eens een bakkie koffie met elkaar gedaan?
ontwerp maar iets danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tijd voor een verse OP?
Nou liever iets om op af te trekken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wil jij ook veertig trekkers in je whapp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |