SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door 2023 op 12-02-2013 23:14:28 ]Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
Oh god, als kanker een user kon zijn.. :')___!
Genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
Dat plaatje van die belegering van de GAM SC was vet flodder450
Die invasie kan er nog wel komen! Hoeveel man zitten er hier?
DOE EENS NORMAAL MAN GEK! BEETJE ZO'N WOORDEN UITSPUGEN WAT DENK JE WEL NIET.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:48 schreef 2023 het volgende:
Wat zijn jullie makkelijk boos te krijgen zeg.Kom op zeg, geef me eens een uitdaging
Doe eens?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we eens een ip klooncheck aanvragen?
Yup heb even profiles erbij gezet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
al gedaan in het feedback topique!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef TJV het volgende:
p.s. Aldie's datingservice is echt fantastisch heb de man van mijn dromen ontmoet en dat voor het luttele bedrag van ¤450,- werkelijkwaar fantastisch
Doet mij denken aan de community waar ik nu bij speel op garrys mod.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef TJV het volgende:
Kutnoobs, kom vechten dan. Ik ram jullie MIJN topic uit, vuile kutmongolen met jullie kwijlbekkies en 2" piemoltjes.
EIN VOLK, EIN REICH, MEIN TOPIC
inb4 bobber,quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef TJV het volgende:
Het is ook wel weer duidelijk. Krijg een whatsappje van mijn pa;' we gaan verhuizen'. Hij neemt zijn telefoon niet op, mijn moeder ook niet en mijn broer en zus weten van niets.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef TJV het volgende:
Hey vuile hond, zet mijn topicmongoolbanner terug.
zal'k doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Post die ff in de SC en vraag of hem nog kennen!
keizersgracht of Lelylaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef TJV het volgende:
Het is ook wel weer duidelijk. Krijg een whatsappje van mijn pa;' we gaan verhuizen'. Hij neemt zijn telefoon niet op, mijn moeder ook niet en mijn broer en zus weten van niets.
Geen idee die van flodder? Ik geloof ook niet dat het mor is maarja ik help maar evenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
2023 is toch gewoon AldieIn welke wereld is dat Mor.
mijn!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef TJV het volgende:
Hey vuile hond, zet mijn topicmongoolbanner terug.
mijn?
Ik vermoed terug naar Haarlem.quote:
quote:
Naja, heeft de topicmongoolaldie banner weggehaald, post hier en leest met in het LoL topic. Dat is gewoon onze boerenvriend heur!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee die van flodder? Ik geloof ook niet dat het mor is maarja ik help maar even
OHH BUSTED BIG TIME!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Naja, heeft de topicmongoolaldie banner weggehaald, post hier en leest met in het LoL topic. Dat is gewoon onze boerenvriend heur!
Ik ben het niet iigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee die van flodder? Ik geloof ook niet dat het mor is maarja ik help maar even
BLITZKRIEG!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terugveroveren die SC !
welk kasteel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe gaat het me je kasteel Flod?
Binnenvallen en de helft wegmaken alvast.quote:
Puik idee!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Binnenvallen en de helft wegmaken alvast.
De rest opsluiten.
Maar hebben we steun?quote:
Ahquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
C&H / Paleis van Karel de Grote te Aken- Minecraft Project
ik kan toch wel bobbert enzo meenemen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
En moet je dat vanuit hier regelen dan, zitten nou niet op gezeik te wachten en alles.
Doe waar je zin in hebt, als je maar geen problemen gaat schoppen voor de SC.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik kan toch wel bobbert enzo meenemen?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet ergens beginnen!
Flodder450 op de GAM SC troon..
Of we nemen de GAM SC gewoon voor ons eigenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt, als je maar geen problemen gaat schoppen voor de SC.
Wat voor nut heeft het om een andere SC over te nemen als je er zelf al 1 hebt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap je Tim maar waarom niet een gooi naar de echte SC wagen?
Nu zit je in een soort van put kruimels te scharrelen.
Omdat hun in hun GAM SC kasteel zitten en jullie in een klein boerenhutje. Want jullie mochten er toen niet bij omdat jullie volgens hun peasants zijn die geen recht hebben om in die SC te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om een andere SC over te nemen als je er zelf al 1 hebt?
Hmm ja, dus je wil de al wat oudere mensen, waaronder veel crew, die er posten weg hebben om er zelf in te kunnen baggeren terwijl je dat hier al kan doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat hun in hun GAM SC kasteel zitten en jullie in een klein boerenhutje. Want jullie mochten er toen niet bij omdat jullie volgens hun peasants zijn die geen recht hebben om in die SC te zijn.
Ken je game of Thrones??quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hmm ja, dus je wil de al wat oudere mensen, waaronder veel crew, die er posten weg hebben om er zelf in te kunnen baggeren terwijl je dat hier al kan doen.
Dat plan is gedoemd om te falen.
Ja, maar jij schijnbaar niet. Anders wist je ook wel dat je met politiek en intriges meer bereikt dan een volledige assault. Dikke spoiler over het plot hieronder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar jij schijnbaar niet. Anders wist je ook wel dat je met politiek en intriges meer bereikt dan een volledige assault. Dikke spoiler over het plot hieronder.Ja bedankt, Alles verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond toch bij dat het een spoiler was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja bedankt, Alles verpest.
Haha, Was maar een grapjequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er stond toch bij dat het een spoiler was.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar jij schijnbaar niet. Anders wist je ook wel dat je met politiek en intriges meer bereikt dan een volledige assault. Dikke spoiler over het plot hieronder.We kunnen niet anders! Ik roep ook niet op tot een volledige assault al zou dat wel tof zijn! Ik wil gewoon daar de boel bezetten, dus gewoon daar gaan posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Schijten hun ook goud dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
En hun zijn wel de Lannisters trouwens en dan niet die toffe dwerg maar de rest.
Dat helaas niet voor de rest zijn ze het precies!quote:
Dan herinner ik u bij deze aan een quote uit het 3rde boek:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan herinner ik u bij deze aan een quote uit het 3rde boek:
SPOILERS ETC LOLZOhhh ik dacht dat je doelde op het feit dat ze goud als water hadden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een belegering van de GAM SC zit er vanuit hier dus niet in?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Weerstationsquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef TJV het volgende:
Krijg je een of andere boerentrut aan de telefoon. MENEER, IS DIT EN DIT UW POSTCODE EN UW NAAM? ''Schreeuw niet zo'' WAT? ''Wat moet je?'' U HEEFT EEN WEERSTATION GEWONNEN OMDAT U AUTOMATISCH GEKOZEN BENT DOOR ONS INTERACTIEVE SORTEERSYSTEEM, GEFELICITEERD!! ''Zo te horen had Hitler verkeerde prioriteiten'' WAT ZEGT U?' Krijg de klere''. tuut tuut tuut
klacht: telefoonrekening van 3000 euro
overal uploaden en bekend maken, en vervolgens zeiken als iemand een t-shirt ermee bedruktquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef TJV het volgende:
Ben ik de enige die het overdreven vindt om hiervoor honderden euro's schadevergoeding te eisen?
FOT / Foto is gebruikt zonder het te vragen
Je snapt het niet helemaal geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
overal uploaden en bekend maken, en vervolgens zeiken als iemand een t-shirt ermee bedrukt_!!
dan ben je zeg maar een eeuwigheid te laat naar mijn idee..
ik heb alleen de eerste post doorgenomen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal geloof ik
zeuren dat iemand 'zijn' foto overneemt.. dat had je moeten doen bij de eerste kopie, niet pas als je toevallig iemand ziet die t-shirts bedrukt..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarmee zou hij te laat mee zijn dan?
OEHHH JIJ BENT ECHT VIES MET JE UI! IK HEB DAT TOPIC GELEZEN!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarmee zou hij te laat mee zijn dan?
Euh, hij geeft zelf aan dat de andere publicaties een bron en of toestemming hebben gevraagd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zeuren dat iemand 'zijn' foto overneemt.. dat had je moeten doen bij de eerste kopie, niet pas als je toevallig iemand ziet die t-shirts bedrukt..
ik vind het zeiken over iets wat het niet waard is om over te zeiken..
Welke bloedmooie studente?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef TJV het volgende:
Ik vind het zielig voor die bloedmooie studente die met moeite rond kan komen. Vuile bloedzuigers altijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JONGEN IK HEB RECHT OP VRIJE MENINGSUITING !quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef TJV het volgende:
Huib, ik klaag je aan voor het jatten van mijn UI.
Het is een fucking kartel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is een fucking kartel.Betaling in natura als optie toevoegen, probleem toch ook opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ritchquote:
Dus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme geen Chinees.
O gut, wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik tijdelijk van opleiding af. -> MFW
[ afbeelding ]
Dat gifje heb ik opgeslagen als "niggermurderingadoor.gif"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niets. Moest want te weinig punten omdat ik door omstandigheden niet aanwezig kon zijn.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat gifje heb ik opgeslagen als "niggermurderingadoor.gif"
Zee germans are comingquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
GAM SC is verlaten... Hoe kan dit is het een val?!?!
je kunt er nu het Flodder450 Kingdom uitroepen en dan is het gebeurd kan iedereen daarheen naar de enige echte rechtmatige SC.quote:
EIN VOLK EIN REICH MEIN SLOWCHATquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je kunt er nu het Flodder450 Kingdom uitroepen en dan is het gebeurd kan iedereen daarheen naar de enige echte rechtmatige SC.
Even kijken welke ik heb, 1 of 2quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Iemand zin om left4dead2 te spelen?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
EIN VOLK EIN REICH MEIN SLOWCHAT
Shaderon heeft de GAM SC bezet!quote:
verrekte moeilijk die helms deep.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef shaderon het volgende:
ohja toen met piekartz enzo helms deep![]()
We hadden hem wel gehaald, duurde 30 minuten ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
verrekte moeilijk die helms deep.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef TJV het volgende:
Nou opgeteringtyfuscholerarot. Dit is godverdomme mijn slowchat en je flikkert maar op naar die labiele gam sc als je je idiote brein weer eens niet onder controle hebt. Shaderon, ik kots op je.
wat deze jongen zegtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef TJV het volgende:
Nou opgeteringtyfuscholerarot. Dit is godverdomme mijn slowchat en je flikkert maar op naar die labiele gam sc als je je idiote brein weer eens niet onder controle hebt. Shaderon, ik kots op je.
En ik begrijp het ook nog allemaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef TJV het volgende:
Vanaf nu gaat dat topic over komkommers.
Perfecte gif, Ben niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
deuren van eetpapier in de us.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Perfecte gif, Ben niet anders van je gewend.
Post die ff in de GAM SC!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
deuren van eetpapier in de us.
Lijkt op deze..
[ afbeelding ]
Alleen blijven we ook hier, zie het als een 2e basisquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon vanuit deze SC een staatsgreep op de echte SC gepleegd dat is niet mis!
Terecht ook!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
Alleen blijven we ook hier, zie het als een 2e basis
Laat dat geschreven en genoteerd staan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
Alleen jammer van Tim, hij was geen voorstander van dit plan.
Als het straks helemaal over is en in bezit van deze SC deel jij dan ook niet mee in de buit oke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Laat dat geschreven en genoteerd staan.
Mocht het zover komen dan doen de adel van deze SC wel een gooi naar de ijzeren troon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als het straks helemaal over is en in bezit van deze SC deel jij dan ook niet mee in de buit oke?
Of je wilt mensen in je SC of je wilt ons daarheen halen zodat het lijkt alsof we 2 scen hebben en deze overbodig lijkt en dat deze dan wordt opgeheven en dat jij dan overwint... hmmquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom wil TJV er ook geen deel van zijn? Wat is er op tegen om die andere SC ook in te nemen zodat je 2 SC'en hebt?
Jawel, nu zijn er twee dezelfde SC's.quote:
Nee ik wil dat die SC bezet wordt omdat daar van die snobs zitten. Flodder is daar al lang geleden verbannen en dat was niet terecht!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Of je wilt mensen in je SC of je wilt ons daarheen halen zodat het lijkt alsof we 2 scen hebben en deze overbodig lijkt en dat deze dan wordt opgeheven en dat jij dan overwint... hmm
quote:
Ja vond et wel een beetje kinderachtig Jongonsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef Timwonnacott het volgende:
En nu ophouden met die onzin aub.
Oh, dm posten, stond daar niet een ban voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
don't mess with the MC sc poster
1%
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Begin spontaan de neiging te krijgen wel te emigreren naar de GAM SC.
JA! BANZZZ!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dm posten, stond daar niet een ban voor
goeie grapquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dm posten, stond daar niet een ban voor
Zou wel wat zijn. maar nee, het moest even omdat er een testosteronpercentage over de 9000 was gemeten in dit topic. Dat moest even naar normalere waarden.quote:
Hoezo heb jij daar connecties mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
don't mess with the MC sc poster
1%
Die komt hier geregeldquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij daar connecties mee?
Toen Fok nog een verzetskrant was bezorgde ik Fok, vandaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij daar connecties mee?
Dat kan niet vaak genoeg gebeurenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn. maar nee, het moest even omdat er een testosteronpercentage over de 9000 was gemeten in dit topic. Dat moest even naar normalere waarden.
Half uur geleden hadden we ook nog een verzetskrant!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toen Fok nog een verzetskrant was bezorgde ik Fok, vandaar
Volgens mij hadden jullie al tijden geen last van mods en omgekeerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg gebeuren
Is het weer die tijd van de maand ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Half uur geleden hadden we ook nog een verzetskrant!
Kan snel gaan!
Even tegen GAM SC, die was niet goed bezig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand ja?
Waar verzet je je tegen? Alle andere consoles?
Lul toch niet man. Geen idee waar je last van hebt, maar damn, neem er een pilletje voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even tegen GAM SC, die was niet goed bezig!
Nee nu gaat het denk ik wel goed mits er een aantal blijven plakken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Geen idee waar je last van hebt, maar damn, neem er een pilletje voor.
Het liep anders dan verwacht, maar jullie mogen daar nu ook wel komen dus dat is goed lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij zouden wij de GAM SC óvernemen, en zouden we niet rúilen toch?
Klinkt prima. Soort EU-ideetje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het liep anders dan verwacht, maar jullie mogen daar nu ook wel komen dus dat is goed lijkt me.
Ja zoiets ja! Ik wou eerst een USSR dingetje proberen maar dat had geen kans van slagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Klinkt prima. Soort EU-ideetje?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
aldie moet een unban krijgen negerbende
Ziet er wel leuk uit, keer proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
hee jongons hebben jullie war thunder al geprobeerd? beetje world of planes maar dan nicer
Sinds zijn vader Kim jong il wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
sinds wanneer heeft PR games modrechten
Ik snap niet wat gaande is nu? Er is een nieuwe MC SC afsplitsing die bij jaartal 1 begint?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef shaderon het volgende:
Moet je voor de grap eens in Minecraft #1 topic kijken, niemand is er meer van over
Lol? Dit heeft geen betrekking tot jou vreemde gedachte gang rond een of andere legende en shizzle.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat gaande is nu? Er is een nieuwe MC SC afsplitsing die bij jaartal 1 begint?
En hoezo is er niemand meer vanover?
MC is ook veel rustiger dus zo raar is het niet, daarbij mis je nu niet echt veel boeiendst als je dit topic niet volgt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Lol? Dit heeft geen betrekking tot jou vreemde gedachte gang rond een of andere legende en shizzle.
Gewoon dat bijna iedereen die het toen speelde hier niet meer post
Ik bedoel deze >quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Lol? Dit heeft geen betrekking tot jou vreemde gedachte gang rond een of andere legende en shizzle.
Gewoon dat bijna iedereen die het toen speelde hier niet meer post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef shaderon het volgende:
Moet je voor de grap eens in Minecraft #1 topic kijken, niemand is er meer van over
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef AQuila360 het volgende:
En ik speel Minecraft wel!Moet je eens roosterteeth minecraft lets plays kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelen ook op de xbox![]()
Maar is dat tof? Of kraken ze het af?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
Moet je eens roosterteeth minecraft lets plays kijken
Spelen ook op de xbox
Nee is grappig juistquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is dat tof? Of kraken ze het af?
Kun je ff een link doen naar een leuke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee is grappig juistNiet echt serieus minecraften moet je maar eens kijken
M,n laptop kan mc denk ik niet aan..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
we hebben console peasants in ons topic.
http://www.youtube.com/playlist?list=PLB24404EA8F70882Cquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je ff een link doen naar een leuke?
Zal eens kijken ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/playlist?list=PLB24404EA8F70882C
Hele lijst
Vind ze allemaal wel leuk,
Willekeurige aangeklikt
Anders bij nummer 1 beginnen en dan weet je waar ze het over hebben
Wow wel onverwacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Donderdag 14 februari aangepaste dienstregeling vanwege verwachte sneeuw
wat is het toch ook een giller
Al die valentijnsdates die geruineerd zijn door de aangepaste dienstregeling ;Dquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Jij had toch zo'n een gekke vogel als UI ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
ja dat was voor een grapje in een ander topic FOT / Foto is gebruikt zonder het te vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n een gekke vogel als UI ?
Wie heeft wel eens die 4X review van Flodder gezien over banjoo kazooie ofzo? Toen hij een samenwerking had met DGVF!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ja flodder heeft al extra zijn N64 afgestoft en zijn cartridges schoon geblazen.
Oke die was wel tof!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja dat was voor een grapje in een ander topic FOT / Foto is gebruikt zonder het te vragen
Ik niet en wat is DGVF?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie heeft wel eens die 4X review van Flodder gezien over banjoo kazooie ofzo? Toen hij een samenwerking had met DGVF!
Van het weekend gedaan ja!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ja flodder heeft al extra zijn N64 afgestoft en zijn cartridges schoon geblazen.
Mag ook wel eens wat aan de site gebeuren zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.emarnetwork.nl/
De samenwerking was helaas maar kort (1 review)
Een koploper koppen is een minder pijnlijke ervaringquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie heeft wel eens die 4X review van Flodder gezien over banjoo kazooie ofzo? Toen hij een samenwerking had met DGVF!
dat laatstequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
Het was niet echt slecht Flodder! Was ook je 1e review en die van Emar waren in het begin ook slecht!
Had wel wat kunnen worden. Maar kijk jij zijn items nu nog of helemaal niet meer?
omdat je het zo liev vraagtquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder kom ook ff naar de GAM SC je kunt dara nu gewon weer komen.
Flodder wordt volwassen. Daar kan AQ wat van lerenquote:
Dank jequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flodder wordt volwassen. Daar kan AQ wat van leren
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve SC,
de weken van scheiding hebben mij doen beseffen dat hoe ik het ook probeer te verdrukken en hoe ik mij ook probeer te verzetten, mijn gevoelens voor jou altijd de overhand zullen krijgen.
Uren, dagen ja weken van bittere tranen en helse smarten waren nodig om mij in te laten zien hoe goed ik het met je had en hoe goed het voelde om bij je te mogen zijn. Uren leken momenten en secondes leken dagen! Je afstandelijke aanwezigheid was al wat mij weerhield om de polsen te doorsnijden, de draad van het leven door te knippen in mijn momenten van pijn en verdriet.
Lieve SC, ik wil bij je blijven tot in lengte van dagen! Vreugde en verdriet wil ik delen met jou, ik wil er zijn om je te troosten als het even tegenzit. Een rots in de branding zal ik voor je zijn als je het niet meer ziet zitten, je redder in nood zijn als je dreigt te verdrinken in het leven!
Ik zit je nu nog van een afstandje te bewonderen, gescheiden door de onzichtbare muren en barrières die ons ruw scheiden. De afstand lijkt onoverbrugbaar en ondertussen zie ik hoe je verteert als een bloem zonder water, zonder enige mogelijkheid om je te helpen en te redden van de kwade invloeden! Turbulente en wilde nachten beleef je, opgezweept door de nieuwe gezichten van oude bekenden. Opgejaagd, weggelokt en bespeeld door de lieflijke klanken van de GAM SC en vermaledijd door de fuck dit is kutwerk om te typen.
Voor altijd van jou,
Liefs,
Je anonieme bewonderaar.
Een schilderij dat onze achterkleinkinderen hun kleinkinderen nog zullen aanleren alszijne uitmuntende kunst!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze was voor jou:
[ afbeelding ]
wb!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooiste trein die ik ooit maakte.
Heeft trouwens meer weg van een Buffel:quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooiste trein die ik ooit maakte.
Als je niet stopt verander ik in een kopSTOTERquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Heeft trouwens meer weg van een Buffel:
[ afbeelding ]
Dan van een Koploper:
[ afbeelding ]
Ja, heb mijn lieve bebe mogen leren kennen op 04-02.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:53 schreef TJV het volgende:
Tijd niet gezien. Was je met zwangerschapsverlof?
psst auto kopen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef TJV het volgende:
Mijn jas is 1 plak ijs. Ik moet een auto kopen.
Volgensmij heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef TJV het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
Jullie waren niet de enigen....
Oh wow, wat is daarmee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef TJV het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
Jullie waren niet de enigen....
Ik ga een mooie Cadillac kopen met hydraulics gouden rims en dikke paintjob.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog een auto hebben, maar ik neem denk ik een nieuwe kia van nu de helft en over twee jaar de andere helft. Dan heb je nog een fabrieksgarantie van 7 jaar er op.
Ik vloog eerst over de tekst heen en dacht "Rimjobs?"quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ga een mooie Cadillac kopen met hydraulics gouden rims en dikke paintjob.
Valentijnsdag he.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vloog eerst over de tekst heen en dacht "Rimjobs?"
Godverdomme kreeg ik mij even een big smile op mijn gezicht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Help je Tom ook om na de verhuizing de muur te "witten"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |