Heeft Anouk gedaan, niet ik, foto's komen van haar fb.quote:
Een link naar dit met deze tekst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef Nemeosis het volgende:
Ik weet niet wat Anouk heeft gepost op haar facebook ?
http://www.theguardian.co(...)ete-race-netherlandsquote:Wat staan wij Nederlanders voor lul !!
En niet 1 gemeente in Nederland die het eens anders wil gaan aanpakken. Ga je schamen!
Alsof ze ook maar in staat zijn om zich te bedenken dat dat misschien wel verstandig is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Die mensen zullen toch wel een valse naam gebruiken?
Nope, zo slim zijjn ze niet allemaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof ze ook maar in staat zijn om zich te bedenken dat dat misschien wel verstandig is.
Kennelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope, zo slim zijjn ze niet allemaal.
Je schat ze te hoog in nu.
Of ze vond een foto maken en uploaden gewoon handiger dan een printscreen maken, aanpassen en die uploaden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij is Anouk net zo'n digibeet als de gemiddelde 50-plusser.Mijn ogen doen er pijn van...
Waarom zou je dat doen? het gaat hier niet om Tony Montano.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Omdat het wellicht genant zou kunnen zijn als iedereen je je zo ziet uiten. Maar er werd me al gewezen op het feit dat ik ze te hoog inschatquote:
Ze geven hun mening die redelijk op feiten is berust, niets genant aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat het wellicht genant zou kunnen zijn als iedereen je je zo ziet uiten. Maar er werd me al gewezen op het feit dat ik ze te hoog inschat
Ja, nu snap ik het inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ze geven hun mening die redelijk op feiten is berust, niets genant aan.
Ik vermoed dat ze zich over een eventuele werkgever niet druk hoeven te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat het wellicht genant zou kunnen zijn als iedereen je je zo ziet uiten. Maar er werd me al gewezen op het feit dat ik ze te hoog inschat
hun werkgever is waarschijnlijk hun zwager die er dezelfde woordenschat op nahoudtquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zich over een eventuele werkgever niet druk hoeven te maken.
Als je kritiek hebt op op Anouk is het inderdaad volkomen logisch dat je ontslagen wordt ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zich over een eventuele werkgever niet druk hoeven te maken.
Ik neem aan dat je zowel de voor- als tegenstanders van Anouk bedoelt, want al die slijmballen die iemand menen te moeten verdedigen die ze persoonlijk niet eens kennen daar krijg ik ook een beetje de kriebels van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk vind ik het volk wat op Anouks fb reageert nog triester dan Anouk zelf.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ze geven hun mening die redelijk op feiten is berust, niets genant aan.
Als je het openbaar over nikkerlovers en tyfussletten doodmaken hebt misschien wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op op Anouk is het inderdaad volkomen logisch dat je ontslagen wordt ja.
Nee, daar doelde ik niet op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op op Anouk is het inderdaad volkomen logisch dat je ontslagen wordt ja.
Hahaha, inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hun werkgever is waarschijnlijk hun zwager die er dezelfde woordenschat op nahoudt
Als dat hun mening is dan dien je dat maar te accepteren, het is hier geen Noord Korea.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als je het openbaar over nikkerlovers en tyfussletten doodmaken hebt misschien wel ja
Nou ik heb het toch meer over de tegenstanders die haar de meest vreselijke zaken toewensen alleen omdat ze haar mening niet delen. Kom op zeg dan ben je toch niet goed in je pan en niet veel soeps bovendien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zowel de voor- als tegenstanders van Anouk bedoelt, want al die slijmballen die iemand menen te moeten verdedigen die ze persoonlijk niet eens kennen daar krijg ik ook een beetje de kriebels van.
Ok, manquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als dat hun mening is dan dien je dat maar te accepteren, het is hier geen Noord Korea.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ete-race-netherlands
Ah.quote:Read a longer version of this article on This is Africa
Het is Tony Montanaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? het gaat hier niet om Tony Montano.
Anouk is een domme slet die meer negerpiemels in haar mond heeft gehad dan Unox per jaar aan rookworsten produceert.
Dus erg verrassend is haar hele standpunt niet.
We accepteren het toch ook? Alleen geven we daar onze mening over. Van mij mogen ze dat ongestoord roepen hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als dat hun mening is dan dien je dat maar te accepteren, het is hier geen Noord Korea.
scherpquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef Goliath_82 het volgende:
Wel grappig dat die laatste persoon zich zelf liever ziet dood vallen dan Anouk ..
Ik neem aan dat je nu loopt te trollen. Zo niet ben je mogelijk nog dommer dan de mensen die dergelijke reacties postten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
het gaat mij nog niet eens zo zeer om de meningen, daar kun je toch weinig aan veranderen, maar om het taalgebruik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu loopt te trollen. Zo niet ben je mogelijk nog dommer dan de mensen die dergelijke reacties postten.
Sterk racistische doodsverwensingen zien als doodnormale kritiek
Vooral die laatste. Daar moet ik gewoon om lachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het gaat mij nog niet eens zo zeer om de meningen, daar kun je toch weinig aan veranderen, maar om het taalgebruik.
edit: al sprak je mij niet aan, sorry
Ze worden inderdaad steeds erger en minder samenhangend jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooral die laatste. Daar moet ik gewoon om lachen
Nog wel iets meer overigens. Alle Nederlanders waren racist volgens haar. Wel frappant om dat te horen van een self-proclaimed wigger die aan 30 centimeter lange negerlullen slobbert alsof dat het enige is wat nog voedzaam is op deze wereld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een link naar dit met deze tekst.
[..]
http://www.theguardian.co(...)ete-race-netherlands
En dan vooral ook met hun volledige naam erbijquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het gaat mij nog niet eens zo zeer om de meningen, daar kun je toch weinig aan veranderen, maar om het taalgebruik.
Gegronde doodsverwensingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu loopt te trollen. Zo niet ben je mogelijk nog dommer dan de mensen die dergelijke reacties postten.
Sterk racistische doodsverwensingen zien als doodnormale kritiek
Ik vind dat soort meningen ziekelijk en blijf me altijd verbazen over de hoeveelheid haat die sommigen kunnen hebben jegens wildvreemden, puur op basis van het 'ras'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
edit: al sprak je mij niet aan, sorry
Ik ook, maar dat soort mensen vindt mijn mening ook ziekelijk, dus daar ga ik meestal maar niet eens aan beginnenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind dat soort meningen ziekelijk en blijf me altijd verbazen over de hoeveelheid haat die sommigen kunnen hebben jegens wildvreemden, puur op basis van het 'ras'.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze hun verknipte wereldbeeld en mening ook niet als afwijkend zien. Mensen die personen beoordelen op basis van hun gedrag/persoon ipv op basis van hun 'ras', die mensen zijn pas achterlijk... tenminste, dat is hoe deze tokkies denken vermoed ik...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
En dan vooral ook met hun volledige naam erbij
We kunnen het alleen maar hopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
"hoop dat je binnen kort dood valt en liefs doe ik het zelf" ????
Wil die zelf dood neervallen?
Als je racistische taal uitslaat in elk geval wel, een aantal lijkt mij zelfs strafbaar in het kader van groepsbelediging.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:09 schreef VMSDKR het volgende:
viese rvuil vewende kanker hoer dat je ben hoop dat je binnen kort doodvalt het liefs doe ik hjet zelf tyfus slet
Strafbaar ? Wat een onzin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je racistische taal uitslaat in elk geval wel, een aantal lijkt mij zelfs strafbaar in het kader van groepsbelediging.
In Noord Korea wellicht ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is zonder meer smaad maar een aantal zijn ook beledigend op ras.
derderangs C- ''artiest''quote:
Nee in Nederland, mede gezien jouw eerdere teksten in dit topic zal ik het even uitleggen, al zul je het wel negeren.quote:
Tuurlijk joh.... ik zie het wel wanneer de politie hier binnenvaltquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee in Nederland, mede gezien jouw eerdere teksten in dit topic zal ik het even uitleggen, al zul je het wel negeren.
Met smaad tast je iemands eer of goede naam aan, in tegen stelling tot wat veel mensen denken is dat ook mogelijk als de bewering waar is. Naast het waar zijn is van belang dat het een algemeen belang moet dienen. Jouw bewering eerder, zeg maar de rookworsten tekst, is dus smaad.
Je zou op zijn minst wat respect kunnen opbrengen voor de Nederlandse wet en ook voor deze site waar je jouw mening mag verkondigen. Ook zij kunnen door jouw troep in de problemen komen, in 2005 heeft de hoge raad nog een provider gedwongen de identiteit van iemand af te geven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.... ik zie het wel wanneer de politie hier binnenvalt![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je zou op zijn minst wat respect kunnen opbrengen voor de Nederlandse wet en ook voor deze site waar je jouw mening mag verkondigen. Ook zij kunnen door jouw troep in de problemen komen, in 2005 heeft de hoge raad nog een provider gedwongen de identiteit van iemand af te geven.
Je kan het niet laten he? Een verwijzing naar de huidskleur van haar seksparters/ex'en.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:24 schreef LXIV het volgende:
Dus als ik het goed begrjip neemt Anouk analoge foto's van haar beeldscherm, laat die ontwikkelen bij het Kruidvat, scant ze vervolgens in en post ze op het internet?
Hoe hard hebben die donkere genotsknotsen wel niet tegen haar gehemelte gebonkt om haar zoveel hersenschade te doen bijbrengen?
Nee Anouk is grappig. Heerlijk tegendraads wat gewoon vermakelijk is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef Copthorne het volgende:
Hoe Anouk zelf omgaat met social media is ook wel klachtwaardig trouwens.
Ze is gewoon een aso met een grote bek. Tegenwoordig heet dat heerlijk tegendraads.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee Anouk is grappig. Heerlijk tegendraads wat gewoon vermakelijk is.
En ik kan haar standpunt wel begrijpen maar ze heeft ook een beetje gelijk. Ik denk dat met de recentelijke zooi ze ook wel een beetje gelijk heeft .
Tony Montanoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? het gaat hier niet om Tony Montano.
Anouk is een domme slet die meer negerpiemels in haar mond heeft gehad dan Unox per jaar aan rookworsten produceert.
Dus erg verrassend is haar hele standpunt niet.
awwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat is waar. Je kan beter worden gehaat dan niet worden gezien.
Welke reactie bedoel je, de "plaatsvervangende schaamte voor mijn naamgenoot" of de reactie dat ze wel zeker hier al langer mee bezig is dan dit jaar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:53 schreef Nober het volgende:
Zit ik die reacties te lezen op fb zie ik ineens TS voorbijkomen. Wel een goede actie van Anouk.
Nee deze "allemaal opkankenkeren die tegen zwarte piet zijn dit is ons feest en je past je er maar aan aan sielepietjes"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Welke reactie bedoel je, de "plaatsvervangende schaamte voor mijn naamgenoot" of de reactie dat ze wel zeker hier al langer mee bezig is dan dit jaar?
Oh, dacht dat je een reactie bedoelde die ik had geschreven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee deze "allemaal opkankenkeren die tegen zwarte piet zijn dit is ons feest en je past je er maar aan aan sielepietjes"
Haha, die verzon ik even om jouw in een positie te manoeuvreren waarin jij vóór zwarte piet bent ten kosten van de donkere medemens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een reactie bedoelde die ik had geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |