Aldie heeft mijn sneakers een 2e leven gegevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij heeft bazensneakersJeremy Scott
lurk veel in het sneakertopic
ok doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, ik speel dit hele kutspel niet maar zelf ik kan zien dat je eens mag dimmen en die tampon met jeukpoeder uit je reet moet halen. Waarom een spel spelen als je jezelf ermee boos blijft maken?
Zegt genoeg over jou jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij is een hipster dus...
Zegt genoeg
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga even m'n schuurtje opruimen..De meeste zijn kenserlelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat echt jouw schuur?!![]()
Haten op Aldiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij is een hipster dus...
Zegt genoegOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga even m'n schuurtje opruimen..Our house in the middle of the streetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik heb niet eens een schuurquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De meeste zijn kenserlelijk![]()
Is dat echt jouw schuur?!![]()
![]()
[..]
Haten op Aldie
Ik heb 4 paar dunksquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een schuurvond 'm in WKN.
Sommige zijn idd lelijk, maar dat is een kwestie van smaak. Heb iig respect dat AlDie ze durft te dragen.
Ben zelf wel een sucker voor aparte dingentjes, en dan is Jeremy Scott wel een baas
Ja ik heb PSN, alleen pas sinds vrijdag een ps3 dus ik weet niet wat ik moet doen maar ik wil wel meespelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
psn?
We doen omstebeurt laten winnen, om geld te farmen.
Ik 5quote:
Dankje :$quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
Koningquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik 5
+ 2x AM Lights, 2x AM 1, 1x Air Force 1, !x Roshe Run, 1x Asics GL3, 1x Asics Gel Saga, 1x Vandals High en een paartje Flyknits
Heb m' al hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:48 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Nee alleen ik griel pico en div
quote:
Dichterlijke vrijheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:48 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Nee alleen ik griel pico en div
Ik vind die echtquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Scarface150993 het volgende:
Heb heel amsterdam afgezocht, overal uitverkocht
Dus als iemand ze ergens in een winkel spot, DM/PM mijn inbox vol aub! Zelfde geldt voor de tailgater..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |