Tegen mij racen, heb al paar dagen niet meer gespeeld, dus je wint vast wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef PicoMMP het volgende:
Ik blijf dus thuis, wat zal ik eens gaan doen?
ik invite je. Gaan we ff down the drain omstebeurt winnen = $$$quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Tegen mij racen, heb al paar dagen niet meer gespeeld, dus je wint vast wel.
Benquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef Grielen het volgende:
Heeft er iemand een klein zwart hondje voorbij zien waaien?
Kunnen we beter die met die vier torens doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik invite je. Gaan we ff down the drain omstebeurt winnen = $$$
nee down the drain blijkt lucratiever te zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:27 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ben
[..]
Kunnen we beter die met die vier torens doen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
nee down the drain blijkt lucratiever te zijn
Oké, ik kom eraanquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
nee down the drain blijkt lucratiever te zijn
Sommige lui op de Rockstar websitequote:imjeffz9 minutes agoReply
I have developed an in-game social phobia disorder and usually just watch TV in my house, can you please make more TV channels and more content on them and make more contacts so you can call them and just listen and the stripper is not very nice she just stands in one spot dancing so can you make it so she can walk to bedroom shower etc. if i dont see these improvments before 1.06 im quitting losers
psn?quote:
Ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Begin maar hoor, ben nog aan het opstarten.
Ik hoor toch niks door de storm op mijn raamquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Muto het volgende:
Ik kom er ook aan. Headset is wel aan het laden
join mij even, ik zie je niet in de lijst: RaZe_1991quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |