Jij bent weer eens gestegen op m'n favo-GTAO-persoontjes-lijstjequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef kensei het volgende:
Niet pure shores op repeat hebben
Non-stop-pop![]()
XOXOXOXOXquote:
OVOXOquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
XOXOXOXOX
GODVERDGODVER. telefoongesprekjes naar Zweden zijn duur
luister deze poekoe (quote:
Pure shores homiequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent weer eens gestegen op m'n favo-GTAO-persoontjes-lijstje
Stond toendertijd op Hitzone 10. Toen ik nog zo lam was om muziek te kopenquote:
ehehe ik had hitzone 7 en 8 geloof ik, toen ik in groep 8 zat (of 7 geen idee eigenlijk)quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Stond toendertijd op Hitzone 10. Toen ik nog zo lam was om muziek te kopen
Hitzone 7 t/m 14 hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
[..]
ehehe ik had hitzone 7 en 8 geloof ik, toen ik in groep 8 zat (of 7 geen idee eigenlijk)
Wine red-witquote:
Klopt inderdaad de auto van franklin rijd veel beter daarbij is zijn achterlicht heel anders dan de buffelo die ik online zie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
die zijn er best veel alleen is die van franklin volgens mij uniek qua uiterlijk en misschien ook wel qua prestaties.
ik host wel racequote:
Had jou net uitgenodigdquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik host een race, als je mee wil doen, lekker joinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |