Bron?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Er gaan geruchten dat men allemaal weer lvl 0 is na die 500.000 update.
Daar geloof ik dus geen flikker van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Er gaan geruchten dat men allemaal weer lvl 0 is na die 500.000 update.
reddit, en dat forum. Ik geloof het ook niet. Hoewel die cheat0rz van mij wel even gestript mogen worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen flikker van.
Thuis.quote:
Ik ben in een closed crew session, volgens mij kan je me joinen ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thuis.
Iets gaande? Log zo in
Wacht die moet ik ook, dan stap ik bij je in de auto als je hem hebt want dan spawnen ze veel en kan ik zelf 1 jattenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
Grrr zoek me suf naar die Tailgater. Ik moet en zal hem vinden.
Die rijden gewoon rond. Zie ze het vaakst in de industrial area.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef arsenaljack het volgende:
De auto die ik echt mis en heerlijk vond rijden, is de auto van franklin die witte weet iemand waar ik die kan vinden, zie hem namelijk nergens staan
Het is frustrerend om te zoeken, maar als je hem eenmaal hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Kom echt bijna alleen maar die Chevy Sedans tegen.
die zijn er best veel alleen is die van franklin volgens mij uniek qua uiterlijk en misschien ook wel qua prestaties.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef arsenaljack het volgende:
De auto die ik echt mis en heerlijk vond rijden, is de auto van franklin die witte weet iemand waar ik die kan vinden, zie hem namelijk nergens staan
Dat werkt dus niet bij die tailgater..quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht die moet ik ook, dan stap ik bij je in de auto als je hem hebt want dan spawnen ze veel en kan ik zelf 1 jatten
Mohh, die heb ik lang niet meer gehoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef SchavuitPiet het volgende:
You wanna war
Mother fucker I ain't hard to find
Now holla back, nigga
Ik heb gvd dat ding nog niet gevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet bij die tailgater..
Ik dacht net, ik pak mezelf goed in tegen de wind. Zal wel koud zijnHeb me kapot lopen zweten door continu tegen de wind in te buffelen
I know that feel broquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb gvd dat ding nog niet gevonden![]()
Jij bent weer eens gestegen op m'n favo-GTAO-persoontjes-lijstjequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef kensei het volgende:
Niet pure shores op repeat hebben
Non-stop-pop![]()
XOXOXOXOXquote:
OVOXOquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
XOXOXOXOX
GODVERDGODVER. telefoongesprekjes naar Zweden zijn duur
luister deze poekoe (quote:
Pure shores homiequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent weer eens gestegen op m'n favo-GTAO-persoontjes-lijstje
Stond toendertijd op Hitzone 10. Toen ik nog zo lam was om muziek te kopenquote:
ehehe ik had hitzone 7 en 8 geloof ik, toen ik in groep 8 zat (of 7 geen idee eigenlijk)quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Stond toendertijd op Hitzone 10. Toen ik nog zo lam was om muziek te kopen
Hitzone 7 t/m 14 hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
[..]
ehehe ik had hitzone 7 en 8 geloof ik, toen ik in groep 8 zat (of 7 geen idee eigenlijk)
Wine red-witquote:
Klopt inderdaad de auto van franklin rijd veel beter daarbij is zijn achterlicht heel anders dan de buffelo die ik online zie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
die zijn er best veel alleen is die van franklin volgens mij uniek qua uiterlijk en misschien ook wel qua prestaties.
ik host wel racequote:
Had jou net uitgenodigdquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik host een race, als je mee wil doen, lekker joinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |