Ik vind dit nodig ja, omdat ik je eerst wel een prima gast vond. Maar dat ik hierdoor heel erg op je bent afgeknapt, doe er wat mee of nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Right
Zoek een hobby ventje, wederom haal je in een nieuw en schoon topic iets zonder aanleiding weer naar boven.
Wat ben je toch ook een zielige poot ;-)
en zielig doen? Jij vind het nodig dit te posten sukkeltjeJe jankt zelf constant.
Heeft mij ook een paar frustrerende uurtjes gekost. Dat smsje, een sedan en dan rondjes rijden om de golfbaan hielp bij mijquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Scarface150993 het volgende:
Lieve gasten,
Ik zoek een fucking tailgater, ik wil m fucking graag en ik krijg m maar niet te pakken((((((((((((((((((((((
Ben zelfs met dat smsje nog naar de golfshizzle gereden maar geen resultaat. Wilt iemand deze auto aub met mij delen, want ik word krankzinnig!!!
Allemaal al geprobeerd en het begint nu steeds meer op frustrerende dagen te lijken.... Er was toch een copyglitch, is dat nog te doen? Meestal ben ik hier tegen, maar deze auto is belachelijk zeldzaam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
Met het smsje (die ik ineens niet meer krijg....).. moet je naar Vespachi beach rijden heb ik elders gelezen.
Vooruit, toch maar even reageren... zodat je de hele middag hebt om weer een forum vol te spammen en een achterlijke tt uit je reet te halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef kensei het volgende:
Durex misschien denk je dat mijn haat voor jouw uit het niets komt, daarom zal ik het even onderbouwen.
Incident 1
Ik had als eerste het idee naar chiliad en terug te racen, lees maar hier GAM / [GTA ONLINE] #25 Money-farmen, lame ass shit. Daarvoor was er op FOK! nog nooit gesproken over een chiliad race, maar jij moest het claimen als jouw idee, hierdoor vond ik je al een beetje treurig.
Incident 2
Jij doet zomaar sticky bombs op mijn auto terwijl we op chiliad staan, vervolgens heb ik het met div over armor op auto's en dat ze niet kapot te beuken zijn met extra armor. Ik vraag aan div of hij wil proberen mijn auto kapot te beuken.
Jij hoort dat verkeerd, en blaast mij en 4 andere auto's op, en vervolgens ga je janken dat het mijn schuld is dat je in bad sport zit.
Incident 3
Zielig lopen doen omdat panini met stickybombs liep te kloten, en om die reden een speciale crew op te starten met “Kwaliteits users” om hem buiten te sluiten. Vervolgens hem er toch weer inlaten. Sowieso huilen over kloten in freeroam terwijl je er zelf aan meedeed, echt fucking zielig.
Incident 4
Ik heb jouw speciale headset crew verlaten omdat ik het overbodig vind, ik heb dat ook op een normale manier tegen je gezegd. Maar vervolgens ga je mij heel kinderachtig 3 keer in freeroam vermoorden terwijl ik jou niks terug doe, vervolgens doe je alsof je neus bloed
Incident 5
Zomaar die misselijke carbo invoeren als crew auto terwijl vrijwel iedereen die auto gaar en lelijk vind
Incident 6
Tegen een stilstaande auto rijden op de snelweg met je akuma, en mij de schuld geven dat je dood gaat terwijl ik naast je reed en je nieteens aanraakte, Terwijl je een armored truck met je smg aan het beschieten was (protip: die laadruimte gaat alleen open met explosieven)
Incident 7 (of 7-30)
Keer op keer mensen beschuldigen dat ze jouw eraf rijden terwijl je zelf als een debiel over de weg gaat tijdens races en iedereen eraf tikt. Je gaat zelfs zover dat je andere mensen beschuldigt terwijl je ze zelf eraf rijd.
Ik ben er nu ook klaar meequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Boys doe gewoon lekker een 1 vs 1 deathmatch en stop eens met dit puberale gedoe
ik wil ook een tailgaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Huppa nog meer olie op t vuurtje gooien... Heeft iemand nog interesse in mijn verlangen naar een tailgater?
Jouw probleem met Durex boeit mij verder niks maar ga je nu niet een beetje ver?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:21 schreef kensei het volgende:
Dit is trouwens wel een interessant artikel voor sommige mensen hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Jij begrijpt niets van de psychologie.... je houdt een spiegel voor als je naar mensen toetreed, dat weet je toch ;-)quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:21 schreef kensei het volgende:
Dit is trouwens wel een interessant artikel voor sommige mensen hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
kom zoeken met mij, join mijn sessie: RaZe_1991. Oja en kill me niet ondanks mijn bountyquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Huppa nog meer olie op t vuurtje gooien... Heeft iemand nog interesse in mijn verlangen naar een tailgater?
Vespucci Beach zou die ook spawnen idd, op die parkeerplaats achter de tennisbaan. Maar heb 'm daar geen enkele keer gezienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
Met het smsje (die ik ineens niet meer krijg....).. moet je naar Vespachi beach rijden heb ik elders gelezen.
Copyglitch werkt niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd en het begint nu steeds meer op frustrerende dagen te lijken.... Er was toch een copyglitch, is dat nog te doen? Meestal ben ik hier tegen, maar deze auto is belachelijk zeldzaam.
Dat is niet helemaal waar. Ik kan me herinneren dat ik met subtiele tikjes velen neuzen de andere kant heb op weten te sturen, gisterenavondquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
7. Denk je dat? Gister nadat jullie weg waren, hebben wij met 7 a 8 man races gedaan, NIEMAND werd gebeukt, NIEMAND werd van de weg gereden... voorlopig zat jij ALLE SESSIES achter mij, en kwam je mij voorbij door mij aan de kant te tikken.
Okquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij begrijpt niets van de psychologie.... je houdt een spiegel voor als je naar mensen toetreed, dat weet je toch ;-)
Zozo, je weet cntrl+c en cntrl+v te gebruikenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Ok
Het dunning-krugereffect is een psychisch verschijnsel. Het treedt op bij incompetente mensen die juist door hun incompetentie het metacognitieve vermogen missen om in te zien dat hun keuzes en conclusies soms verkeerd zijn.[1]
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef hoink581 het volgende:
Gasten. Echt kap gewoon. Dit is redelijk treurig.
En ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
Dus vanavond tailgater meet?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef hoink581 het volgende:
Jij bent niet voor niets Barry de beuker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik kan me herinneren dat ik met subtiele tikjes velen neuzen de andere kant heb op weten te sturen, gisterenavond
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
Dus vanavond tailgater meet?![]()
[ afbeelding ]
Heb je er al een dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Scarface150993 het volgende:
Nog een keer offtopic en ik ban jullie allemaal van het internet.
TAILGATER!
En grielen ik ga nog even een poging doen om mijn huiswerk af te maken. Waarschijnlijk vanavond weer even gta... (tailgater zoeken).
Hoort erbij voor de family-car uitstralingquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen over zon roof rack
Neequote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier datie spawned
ja wat is het nouquote:
Denk het ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier datie spawned
Het is allang over en ga jij weer interessant lopen doen, ga toch weg manquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef FritsFlits het volgende:
Lieve Durex en Wiwa, lijkt me het beste als jullie discussie, voor zover hij nog bestaat, via DM/PM/etc wordt besproken en niet op het forum. Even gal spuwen is niet erg, maar dit conflict moet niet het topic gaan overnemen. En laten we eerlijk zijn, we spelen GTA om ons plezier, niet om ruzie te maken
Homoquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef FritsFlits het volgende:
Lieve Durex en Wiwa, lijkt me het beste als jullie discussie, voor zover hij nog bestaat, via DM/PM/etc wordt besproken en niet op het forum. Even gal spuwen is niet erg, maar dit conflict moet niet het topic gaan overnemen. En laten we eerlijk zijn, we spelen GTA om ons plezier, niet om ruzie te maken
'quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef FritsFlits het volgende:
Lol, ik speel dit hele kutspel niet maar zelf ik kan zien dat je eens mag dimmen en die tampon met jeukpoeder uit je reet moet halen. Waarom een spel spelen als je jezelf ermee boos blijft maken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vooruit, toch maar even reageren... zodat je de hele middag hebt om weer een forum vol te spammen en een achterlijke tt uit je reet te halen.
1. Jij moet eens nokken met het op de man spelen, ik blijf je niet waarschuwen ;-)
Dat hele idee, is bollocks knaap, ik had daar al eerder over gesproken en net zoals de rest van jouw hele bestaan ben je niets meer dan een hoop poe-ha. Die hele organisatie is door mij gedaan en jij liep als een schoothondje naast me.
2. Jij brult door de mic heen of jouw auto ook stuk kan. Die stickybomb die zat er nog omdat jullie allemaal aan het fucken waren. Jij roept iets over jouw auto en kapotgaan en dat was het resultaat. Waarvoor ik naar de bad sport poule moest, dus in principe moet je met die sneue bek van je niet gaan lopen janken.
3. De hele reden dat ik een speciale crew op heb gezet, heeft hier weer helemaal NIETS mee te maken.... haal je feiten toch eens goed naar boven man... etterbakje. De reden dat deze crew gemaakt is, heeft te maken met het feit dat er een hoop gekicked werd, en er een hoop onduidelijk was. Plus dat niet iedereen een headset had. Iets wat in mijn crew wel zo is.
Daarnaast, ben jij een over het paard getild studentje, die tijdens de afwezigheid van Gucci hier een beetje gaar gaat lopen doen over hoe hij de baas is.
4. right
5. Iedereen misselijk en lelijk? Gast, waar haal je die info vandaan man... Vervolgens kraak jij het hele idee af en spam je 1 heel topic vol met lime green, en chrome team ftw.... bepaal je dat die auto maar de crew auto moet zijn, en hoe gaaf het allemaal wel niet is.
Alles waar jij mij van beschuldigd, kopieer je vervolgens zelf... inclusief het lopen janken dat er geen poll is geweest.
6. Jij reed mij klem. Optyfen met je hele "jij bent niet goed" gedoe.
7. Denk je dat? Gister nadat jullie weg waren, hebben wij met 7 a 8 man races gedaan, NIEMAND werd gebeukt, NIEMAND werd van de weg gereden... voorlopig zat jij ALLE SESSIES achter mij, en kwam je mij voorbij door mij aan de kant te tikken.
Ik heb schoon genoeg van jouw elitaire gedoe hier. Zoek een hobby, maak je eigen topic aan, begin je eigen sessie of je eigen crew... je bent met alles een copy cat gozer, de race, de crew,de crewauto... je bléred van de hoogste toren om vervolgens zelf alles net zo hard te doen.
Wat een zielige vertoning ben jij, en al helemaal om op een publiekelijk forum het op de man te gaan spelen om zieltjes te winnen.
Ga jij maar lekker bij de deuren langs vrede en geluk brengen, precies de baan voor jou.
Weten hoe ze eruit zien is een beginquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Olep het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om die auto's voor Simeon te vinden dan?
Aldiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, ik speel dit hele kutspel niet maar zelf ik kan zien dat je eens mag dimmen en die tampon met jeukpoeder uit je reet moet halen. Waarom een spel spelen als je jezelf ermee boos blijft maken?
Nice.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Weten hoe ze eruit zien is een begin
Hij heeft bazensneakersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nait Soezn Moar Broezn
Hij is een hipster dus...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij heeft bazensneakersJeremy Scott
lurk veel in het sneakertopic
Aldie heeft mijn sneakers een 2e leven gegevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
ok doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol, ik speel dit hele kutspel niet maar zelf ik kan zien dat je eens mag dimmen en die tampon met jeukpoeder uit je reet moet halen. Waarom een spel spelen als je jezelf ermee boos blijft maken?
Zegt genoeg over jou jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij is een hipster dus...
Zegt genoeg
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga even m'n schuurtje opruimen..De meeste zijn kenserlelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat echt jouw schuur?!![]()
Haten op Aldiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij is een hipster dus...
Zegt genoegOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga even m'n schuurtje opruimen..Our house in the middle of the streetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |