quote:
Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef kensei het volgende:Durex misschien denk je dat mijn haat voor jouw uit het niets komt, daarom zal ik het even onderbouwen.
Incident 1Ik had als eerste het idee naar chiliad en terug te racen, lees maar hier
GAM / [GTA ONLINE] #25 Money-farmen, lame ass shit. Daarvoor was er op FOK! nog nooit gesproken over een chiliad race, maar jij moest het claimen als jouw idee, hierdoor vond ik je al een beetje treurig.
Incident 2Jij doet zomaar sticky bombs op mijn auto terwijl we op chiliad staan, vervolgens heb ik het met div over armor op auto's en dat ze niet kapot te beuken zijn met extra armor. Ik vraag aan div of hij wil proberen mijn auto kapot te beuken.
Jij hoort dat verkeerd, en blaast mij en 4 andere auto's op, en vervolgens ga je janken dat het mijn schuld is dat je in bad sport zit.
Incident 3Zielig lopen doen omdat panini met stickybombs liep te kloten, en om die reden een speciale crew op te starten met “Kwaliteits users” om hem buiten te sluiten. Vervolgens hem er toch weer inlaten. Sowieso huilen over kloten in freeroam terwijl je er zelf aan meedeed, echt fucking zielig.
Incident 4Ik heb jouw speciale headset crew verlaten omdat ik het overbodig vind, ik heb dat ook op een normale manier tegen je gezegd. Maar vervolgens ga je mij heel kinderachtig 3 keer in freeroam vermoorden terwijl ik jou niks terug doe, vervolgens doe je alsof je neus bloed
Incident 5Zomaar die misselijke carbo invoeren als crew auto terwijl vrijwel iedereen die auto gaar en lelijk vind
Incident 6Tegen een stilstaande auto rijden op de snelweg met je akuma, en mij de schuld geven dat je dood gaat terwijl ik naast je reed en je nieteens aanraakte, Terwijl je een armored truck met je smg aan het beschieten was (protip: die laadruimte gaat alleen open met explosieven)
Incident 7 (of 7-30)Keer op keer mensen beschuldigen dat ze jouw eraf rijden terwijl je zelf als een debiel over de weg gaat tijdens races en iedereen eraf tikt. Je gaat zelfs zover dat je andere mensen beschuldigt terwijl je ze zelf eraf rijd.
Vooruit, toch maar even reageren... zodat je de hele middag hebt om weer een forum vol te spammen en een achterlijke tt uit je reet te halen.
1. Jij moet eens nokken met het op de man spelen, ik blijf je niet waarschuwen ;-)
Dat hele idee, is bollocks knaap, ik had daar al eerder over gesproken en net zoals de rest van jouw hele bestaan ben je niets meer dan een hoop poe-ha. Die hele organisatie is door mij gedaan en jij liep als een schoothondje naast me.
2. Jij brult door de mic heen of jouw auto ook stuk kan. Die stickybomb die zat er nog omdat jullie allemaal aan het fucken waren. Jij roept iets over jouw auto en kapotgaan en dat was het resultaat. Waarvoor ik naar de bad sport poule moest, dus in principe moet je met die sneue bek van je niet gaan lopen janken.
3. De hele reden dat ik een speciale crew op heb gezet, heeft hier weer helemaal NIETS mee te maken.... haal je feiten toch eens goed naar boven man... etterbakje. De reden dat deze crew gemaakt is, heeft te maken met het feit dat er een hoop gekicked werd, en er een hoop onduidelijk was. Plus dat niet iedereen een headset had. Iets wat in mijn crew wel zo is.
Daarnaast, ben jij een over het paard getild studentje, die tijdens de afwezigheid van Gucci hier een beetje gaar gaat lopen doen over hoe hij de baas is.
4. right

5. Iedereen misselijk en lelijk? Gast, waar haal je die info vandaan man... Vervolgens kraak jij het hele idee af en spam je 1 heel topic vol met lime green, en chrome team ftw.... bepaal je dat die auto maar de crew auto moet zijn, en hoe gaaf het allemaal wel niet is.
Alles waar jij mij van beschuldigd, kopieer je vervolgens zelf... inclusief het lopen janken dat er geen poll is geweest.
6. Jij reed mij klem. Optyfen met je hele "jij bent niet goed" gedoe.
7. Denk je dat? Gister nadat jullie weg waren, hebben wij met 7 a 8 man races gedaan, NIEMAND werd gebeukt, NIEMAND werd van de weg gereden... voorlopig zat jij ALLE SESSIES achter mij, en kwam je mij voorbij door mij aan de kant te tikken.
Ik heb schoon genoeg van jouw elitaire gedoe hier. Zoek een hobby, maak je eigen topic aan, begin je eigen sessie of je eigen crew... je bent met alles een copy cat gozer, de race, de crew,de crewauto... je bléred van de hoogste toren om vervolgens zelf alles net zo hard te doen.
Wat een zielige vertoning ben jij, en al helemaal om op een publiekelijk forum het op de man te gaan spelen om zieltjes te winnen.
Ga jij maar lekker bij de deuren langs vrede en geluk brengen, precies de baan voor jou.
YouTubeHolding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.