ze hadden dat gewoon niet goed vastgezet. Zat met metaal aan betonblokken vast, als het dan nog om gaat heb je iets niet goed gedaan lijkt mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
hebben ze in amsterdam liggen slapen?
[..]
Nee, eigenlijk niet.... een uurtje geleden een ambulancemelding op de Heiligenbergerweg, maar geen brandweer, dus ik denk niet dat het van de storm was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op! Al wat gebeurd in Amersfoort?
Verschrikkelijk idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker zuur aan boord. Heb zelf ooit ook zoiets meegemaakt. Die geur vergeet ik nooit meer.
Het was een stevig briesje op de fiets naar Leiden, stelde niet veel meer voor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Aan de miezer te zien is het bijna windstil hier.
quote:In Veenendaal is door de storm een man zwaargewond geraakt, toen hij geraakt werd door een grote kat, meldt RTV Utrecht.
door Redactie NU.nl 13:05
Unwetterzentrale? Die is wel vaker wat "uitbundiger" met het uitdelen van kleurcodes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:07 schreef Gwywen het volgende:
Grappig, volgens de Duitse weerdienst woon ik wel in code rood.
Terwijl het er hier juist zo lief uitziet, half bewolkt, zonnetje en een matig briesje.
Moet het ergste nog komen misschien?
Het regent panters?quote:
Nee, Deutsche Wetterdienstquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Unwetterzentrale? Die is wel vaker wat "uitbundiger" met het uitdelen van kleurcodes.
Waar woon je? DWD heeft ook nog een code paars, die kleuren zijn sowieso niet 1 op 1 te vergelijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:07 schreef Gwywen het volgende:
Grappig, volgens de Duitse weerdienst woon ik wel in code rood.
Terwijl het er hier juist zo lief uitziet, half bewolkt, zonnetje en een matig briesje.
Moet het ergste nog komen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |