Warmquote:
Ik ga voor 12 cmquote:
Gekke toto xdquote:
quote:
Ja goed hoor, ben even bezig met iets van een cursus zoeken die ik wil gaan doen, ze duren alleen allemaal te langquote:
quote:
Wat wil je gaan doen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed hoor, ben even bezig met iets van een cursus zoeken die ik wil gaan doen, ze duren alleen allemaal te lang
Moet rond april 21+ toets doen voor hbo en wil van te voren eerst wat gaan doen om beetje jn ritme te komen enzoquote:
Ah zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet rond april 21+ toets doen voor hbo en wil van te voren eerst wat gaan doen om beetje jn ritme te komen enzo
Weet alleen ng niet wat ik voor studie wil doenquote:
Ga leraar wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet alleen ng niet wat ik voor studie wil doenen ook niet wat voor cursus :p
Hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Nou, nu kun je wel lachen, maar een uur geleden oid heb ik samen met mijn broertje de storm buiten getrotseerd om een boompje in de tuin te verstevigen met bamboestokken en bakstenen
pardon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Nou, nu kun je wel lachen, maar een uur geleden oid heb ik samen met mijn broertje de storm buiten getrotseerd om een boompje in de tuin te verstevigen met bamboestokken en bakstenen
Hij keek door het raam naar de achtertuin en zei 'oh oh'quote:
was het zo'n boompje:quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Jong boompje in de achtertuin, die trok de wind niet zo goedquote:
Ja zo'n boompje ja, ongeveer hetzelfde formaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het zo'n boompje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij keek door het raam naar de achtertuin en zei 'oh oh'
En toen ging ik ook kijken en zagen we het boompje met moeite overeind blijvenDus toen heeft hij eerst het boompje rechtgehouden en ben ik stokken en stenen gaan verzamelen en we hebben hem nu ingesnoerd
![]()
Nu staat hij stevig
Fucking sickquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het zo'n boompje:
[ afbeelding ]
geen idee, gejat uit een ander topicquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef essnhills het volgende:
Die foto is gemaakt in Hoorn trouwens
Ik heb hem ondertussen overal al gezienquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, gejat uit een ander topic
mannetje.. dat vind ik eerder klinken alsof ze een pasgeboren zoontje heeft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"ik hou van me mannetje <3"
17 jaar, ze hebben 4 dagen![]()
op facebook heb ik nog helemaal niks gezien. hier in de buurt is niks spectaculairs gebeurdquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem ondertussen overal al gezienfacebook, nieuws, fok..
Maar jij zat dan ook niet in de stormquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op facebook heb ik nog helemaal niks gezien. hier in de buurt is niks spectaculairs gebeurd
Daar heb ik er ook ééntje vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
mannetje.. dat vind ik eerder klinken alsof ze een pasgeboren zoontje heeft?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook ééntje van15 jaar, 10 maanden samen met haar schatje van 17 en ze hebben een práchtig lelijk kindje van een paar weekjes... en elke week is dat kind 'jarig' op facebook
![]()
alleen in de windquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in de storm
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook ééntje van15 jaar, 10 maanden samen met haar schatje van 17 en ze hebben een práchtig lelijk kindje van een paar weekjes... en elke week is dat kind 'jarig' op facebook
![]()
dat zijn alle baby'squote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is écht een vreselijk lelijk gedrocht
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik wel
![]()
Vannacht was het hier gewoon wind inderdaad![]()
Al heb ik wel in het gras gelegen op het dijkje hier![]()
We hadden gezellig geborreld met gratis drank en ik moest achterop bij iemandMaar het opstappen ging niet zo soepel en toen vielen we naar beneden van het dijkje af
![]()
Gelukkig een grasdijkje en geen harde stenen zoals even verderop en de fiets lag nog verder naar beneden dus ook niet bezeerd ofzo
Ik heb op de middelbare school weleens briefjes uitgewisseld met een jongen waar ik de lerares vergeleek met E.T maar dat vond ze niet zo leuk.quote:
Hahaquote:
Waait hier nog steeds stevig...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef essnhills het volgende:
Wind lijkt hier nu ook wel redelijk weg te zijn trouwens
Boompje heeft de storm overleefd![]()
![]()
wat bedrijft je paps?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste wind is hier nu over, al heeft het bedrijf van paps wel schade
Gelukkig is hij verzekerd
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriend van me zaterdagnacht:
we komen bij zijn huis, hij maakt de autodeur open en doet niet eens de moeite om zn voeten buiten de auto te steken maar laat zich gewoon op de weg vallen
Blokhutten en sierbestratingquote:
begeleidsterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef sararaats het volgende:
het waait nog stevig door maar rond 11u ben ik even gaan uitwaaien terwijl ik op m'n begeleidster wachtte.
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste wind is hier nu over, al heeft het bedrijf van paps wel schade
Gelukkig is hij verzekerd
Das wel kut danquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.(En zware, ding viel niet te tillen!)
Hier is het nu dus redelijk over, maar we hebben vanmorgen echt wel de volle laag gehad hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waait hier nog steeds stevig...
* Marco001 is blij dat hij in een redelijk modern en stevig huis woont.
nu wel te tillen dus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.(En zware, ding viel niet te tillen!)
Nog niet geprobeerd; kijk vanavond wel even.quote:
woonbegeleidingquote:
Oh op die manierquote:
kom kom dat hoeft nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh op die manier
* SgtPorkbeans schaamt zich nu*
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummersquote:
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te reddenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
Essje, hierachter zijn wel een paar jonge bomen omgewaaid.. (Of nouja. Ze staan nu meer verticaal als horizontaal.)
toch komt dat ook voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummers![]()
En dat vind ik best wel erg omdat het niet zo is
het enige verschil is dat ik niet in zo'n "centrum" woon maar in m'n eigen huisje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummers![]()
En dat vind ik best wel erg omdat het niet zo is
Maar je gaat wel los op slechte nummers?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
het enige verschil is dat ik niet in zo'n "centrum" woon maar in m'n eigen huisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu even een dutje doen. mijn lichaam vraagt er naar.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?ach, wat is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naah, zijn gemeente boompjes, en waren al " verstevigd" met zo'n houten paaltje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te redden
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?Haha, Dat sowieso. Ik werk als vrijwilliger bij een computerclub voor dat soort mensen, maar ga ook altijd met collega's naar hun soosavonden in de kroeg. Lekker losgaan op Helicopter enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik wil ook een dutje doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat nietmaar nu even een dutje doen. mijn lichaam vraagt er naar.
Hejjj essquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekendquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
vannacht weer nauwelijks geslapen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
Essje, hierachter zijn wel een paar jonge bomen omgewaaid.. (Of nouja. Ze staan nu meer verticaal als horizontaal.)
Ess & Ess' little bro to the rescue!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te redden
Haai Xeorquote:
ik had zaterdag ook wat veel gedronken, mede daardoor kwam ik zondag niet in slaapquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekend
Ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekend
Ja dat is altijd wel een nadeelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zaterdag ook wat veel gedronken, mede daardoor kwam ik zondag niet in slaap
Oh jeequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk heb gisteravond een nieuwe fles rosé open gemaakt op m'n werk tijdens het naborrelen, die was bijna leeg dat we uiteindelijk vertrokken en ik was de enige die rosé dronk
ja, maar wat is dan het nut van het weekend?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel een nadeelmisschien eens wat niet-zuip-weekenden inlassen
quote:
Viel reuze mee eigenlijkquote:
Uitrusten en maandag weer fit op kantoor zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar wat is dan het nut van het weekend?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Net zo'n licht balletje lopen trappen, (daar gaat mijn hont dan achteraan), komt er een windvlaag onder dat balletje en ligt ie drie huizen verder in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |