Warmquote:
Ik ga voor 12 cmquote:
Gekke toto xdquote:
quote:
Ja goed hoor, ben even bezig met iets van een cursus zoeken die ik wil gaan doen, ze duren alleen allemaal te langquote:
quote:
Wat wil je gaan doen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed hoor, ben even bezig met iets van een cursus zoeken die ik wil gaan doen, ze duren alleen allemaal te lang
Moet rond april 21+ toets doen voor hbo en wil van te voren eerst wat gaan doen om beetje jn ritme te komen enzoquote:
Ah zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet rond april 21+ toets doen voor hbo en wil van te voren eerst wat gaan doen om beetje jn ritme te komen enzo
Weet alleen ng niet wat ik voor studie wil doenquote:
Ga leraar wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet alleen ng niet wat ik voor studie wil doenen ook niet wat voor cursus :p
Hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Nou, nu kun je wel lachen, maar een uur geleden oid heb ik samen met mijn broertje de storm buiten getrotseerd om een boompje in de tuin te verstevigen met bamboestokken en bakstenen
pardon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Nou, nu kun je wel lachen, maar een uur geleden oid heb ik samen met mijn broertje de storm buiten getrotseerd om een boompje in de tuin te verstevigen met bamboestokken en bakstenen
Hij keek door het raam naar de achtertuin en zei 'oh oh'quote:
was het zo'n boompje:quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Jong boompje in de achtertuin, die trok de wind niet zo goedquote:
Ja zo'n boompje ja, ongeveer hetzelfde formaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het zo'n boompje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij keek door het raam naar de achtertuin en zei 'oh oh'
En toen ging ik ook kijken en zagen we het boompje met moeite overeind blijvenDus toen heeft hij eerst het boompje rechtgehouden en ben ik stokken en stenen gaan verzamelen en we hebben hem nu ingesnoerd
![]()
Nu staat hij stevig
Fucking sickquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het zo'n boompje:
[ afbeelding ]
geen idee, gejat uit een ander topicquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef essnhills het volgende:
Die foto is gemaakt in Hoorn trouwens
Ik heb hem ondertussen overal al gezienquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, gejat uit een ander topic
mannetje.. dat vind ik eerder klinken alsof ze een pasgeboren zoontje heeft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"ik hou van me mannetje <3"
17 jaar, ze hebben 4 dagen![]()
op facebook heb ik nog helemaal niks gezien. hier in de buurt is niks spectaculairs gebeurdquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem ondertussen overal al gezienfacebook, nieuws, fok..
Maar jij zat dan ook niet in de stormquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op facebook heb ik nog helemaal niks gezien. hier in de buurt is niks spectaculairs gebeurd
Daar heb ik er ook ééntje vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
mannetje.. dat vind ik eerder klinken alsof ze een pasgeboren zoontje heeft?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook ééntje van15 jaar, 10 maanden samen met haar schatje van 17 en ze hebben een práchtig lelijk kindje van een paar weekjes... en elke week is dat kind 'jarig' op facebook
![]()
alleen in de windquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in de storm
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook ééntje van15 jaar, 10 maanden samen met haar schatje van 17 en ze hebben een práchtig lelijk kindje van een paar weekjes... en elke week is dat kind 'jarig' op facebook
![]()
dat zijn alle baby'squote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is écht een vreselijk lelijk gedrocht
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |