quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik wel
![]()
Vannacht was het hier gewoon wind inderdaad![]()
Al heb ik wel in het gras gelegen op het dijkje hier![]()
We hadden gezellig geborreld met gratis drank en ik moest achterop bij iemandMaar het opstappen ging niet zo soepel en toen vielen we naar beneden van het dijkje af
![]()
Gelukkig een grasdijkje en geen harde stenen zoals even verderop en de fiets lag nog verder naar beneden dus ook niet bezeerd ofzo
Ik heb op de middelbare school weleens briefjes uitgewisseld met een jongen waar ik de lerares vergeleek met E.T maar dat vond ze niet zo leuk.quote:
Hahaquote:
Waait hier nog steeds stevig...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef essnhills het volgende:
Wind lijkt hier nu ook wel redelijk weg te zijn trouwens
Boompje heeft de storm overleefd![]()
![]()
wat bedrijft je paps?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste wind is hier nu over, al heeft het bedrijf van paps wel schade
Gelukkig is hij verzekerd
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriend van me zaterdagnacht:
we komen bij zijn huis, hij maakt de autodeur open en doet niet eens de moeite om zn voeten buiten de auto te steken maar laat zich gewoon op de weg vallen
Blokhutten en sierbestratingquote:
begeleidsterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef sararaats het volgende:
het waait nog stevig door maar rond 11u ben ik even gaan uitwaaien terwijl ik op m'n begeleidster wachtte.
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De meeste wind is hier nu over, al heeft het bedrijf van paps wel schade
Gelukkig is hij verzekerd
Das wel kut danquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.(En zware, ding viel niet te tillen!)
Hier is het nu dus redelijk over, maar we hebben vanmorgen echt wel de volle laag gehad hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waait hier nog steeds stevig...
* Marco001 is blij dat hij in een redelijk modern en stevig huis woont.
nu wel te tillen dus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons zijn de bloempotten omgewaaid, waaronder 1 hele dure.(En zware, ding viel niet te tillen!)
Nog niet geprobeerd; kijk vanavond wel even.quote:
woonbegeleidingquote:
Oh op die manierquote:
kom kom dat hoeft nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh op die manier
* SgtPorkbeans schaamt zich nu*
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummersquote:
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te reddenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
Essje, hierachter zijn wel een paar jonge bomen omgewaaid.. (Of nouja. Ze staan nu meer verticaal als horizontaal.)
toch komt dat ook voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummers![]()
En dat vind ik best wel erg omdat het niet zo is
het enige verschil is dat ik niet in zo'n "centrum" woon maar in m'n eigen huisje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, want bij begeleidend wonenn heb ik altijd een beeld van een groepje mensen met down syndroom in m'n hoofd die los gaan op van die slechte nummers![]()
En dat vind ik best wel erg omdat het niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |