Maar je gaat wel los op slechte nummers?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
het enige verschil is dat ik niet in zo'n "centrum" woon maar in m'n eigen huisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu even een dutje doen. mijn lichaam vraagt er naar.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?ach, wat is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naah, zijn gemeente boompjes, en waren al " verstevigd" met zo'n houten paaltje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te redden
[..]
Maar je gaat wel los op slechte nummers?Haha, Dat sowieso. Ik werk als vrijwilliger bij een computerclub voor dat soort mensen, maar ga ook altijd met collega's naar hun soosavonden in de kroeg. Lekker losgaan op Helicopter enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik wil ook een dutje doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat nietmaar nu even een dutje doen. mijn lichaam vraagt er naar.
Hejjj essquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
Nou, nu kun je wel lachen, maar een uur geleden oid heb ik samen met mijn broertje de storm buiten getrotseerd om een boompje in de tuin te verstevigen met bamboestokken en bakstenen
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekendquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
vannacht weer nauwelijks geslapen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
Essje, hierachter zijn wel een paar jonge bomen omgewaaid.. (Of nouja. Ze staan nu meer verticaal als horizontaal.)
Ess & Ess' little bro to the rescue!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je ess moeten bellen, die was wel langsgekomen om ze te redden
Haai Xeorquote:
ik had zaterdag ook wat veel gedronken, mede daardoor kwam ik zondag niet in slaapquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekend
Ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen maar teveel gedronken afgelopen weekend
Ja dat is altijd wel een nadeelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zaterdag ook wat veel gedronken, mede daardoor kwam ik zondag niet in slaap
Oh jeequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk heb gisteravond een nieuwe fles rosé open gemaakt op m'n werk tijdens het naborrelen, die was bijna leeg dat we uiteindelijk vertrokken en ik was de enige die rosé dronk
ja, maar wat is dan het nut van het weekend?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel een nadeelmisschien eens wat niet-zuip-weekenden inlassen
quote:
Viel reuze mee eigenlijkquote:
Uitrusten en maandag weer fit op kantoor zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar wat is dan het nut van het weekend?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Net zo'n licht balletje lopen trappen, (daar gaat mijn hont dan achteraan), komt er een windvlaag onder dat balletje en ligt ie drie huizen verder in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |