Knap belachelijk. Mensen willen toch weten waar ze aan toe zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef borisz het volgende:
Heb de klantenservice van FOX nog eens lastig gevallen. Die hadden nog geen antwoord wanneer er iets bekend wordt over het tennis.
Ook niet handig voor henzelf lijkt me. Ik bedoel, denk dat weinigen van ons een abonnement op FOX nemen totdat iets bekend is over het tennis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef borisz het volgende:
Heb de klantenservice van FOX nog eens lastig gevallen. Die hadden nog geen antwoord wanneer er iets bekend wordt over het tennis.
Ook al is het demotennis?quote:
Ziet hij eruit alsof hij nog last heeft van zijn blessure?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij wordt drie keer op rij gebroken door Tsonga, 5-7 1-3 inmiddels.
Ja. Ben benieuwd hoe hij het doet in 2014.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heb om eerlijk te zijn maar met een half oog gekeken, hij was in ieder geval niet al te goed. Maar goed, zo'n eerste wedstrijd zegt alleen iets als hij goed was geweest.
en Haase Kitzbühelquote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd hoe hij het doet in 2014.
Wat 2014 betreft, ik hoop dat Nadal RG wint en Federer wimbledon. Dan ben ik al blij.
Als mijn twee wensen uitkomen vind ik dat ook prima. Del Potro mag van mij de US Open wel winnen en Djokovic de AO. Is wel een mooi rijtje winnaars dan.quote:
Ik heb liever een andere RG winnaarquote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd hoe hij het doet in 2014.
Wat 2014 betreft, ik hoop dat Nadal RG wint en Federer wimbledon. Dan ben ik al blij.
Wie dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere RG winnaar
maakt mij niks uitquote:
Is zo saai.quote:
iedere jaar dezelfde winnaar is saaiquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef tennisboy het volgende:
Had Sport 1 al een maandje geleden opgezegd. Vandaag nog wel de tv gids van sport 1 ontvangen. In januari zendt Sport 1 nog wel tennis uit. Ze zenden Brisbane, Chennai, Sydney en de Davis cup uit.
Verkeerde quote.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
iedere jaar dezelfde winnaar is saai
volgend jaar moet je minder grapjes makenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verkeerde quote.Het was een grap, vandaar de PI.
Ik heb me dit jaar al heel erg ingehouden.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgend jaar moet je minder grapjes maken
Jezus wat een troosteloze boel gaat het dan wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef tennisboy het volgende:
Kristie Boogert twittert dat ze de 250 toernooien het hele jaar uitzenden.
Waarschijnlijk zijn dan alleen de 500 en de 1000 toernooien bij Fox te zien( met natuurlijk ook Wimbledon)
Juist. Interessant om te zien wat Murray nog kan.quote:
Voor al die miljoenen hoort ook wel wat terug natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef suus21 het volgende:
Waarom speelt nadal nu alweer? Sponsor verplichting...
Je geeft zelf het antwoord al. Maar verder natuurlijk een verkapte training.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef suus21 het volgende:
Waarom speelt nadal nu alweer? Sponsor verplichting...
Hebben ze goed voor elkaar dan bij Sport1. De 250-toernooien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jezus wat een troosteloze boel gaat het dan wordenbyebye Sport1 tennis
Edberg coach van Fed het is officieelquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hebben ze goed voor elkaar dan bij Sport1. De 250-toernooien.
Waarom quote je steeds verkeerde posts?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Edberg coach van Fed het is officieel
ik weet nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom quote je steeds verkeerde posts?Maar leuk nieuws.
Edberg.
Het geeft niet.quote:
Meeste spelers hebben er ook vrij weinig zin in. Nadal vertelde zelfs op nationale tv dat het 'maar moest gebeuren' .Hij had er totaal geen zin inquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
De eerste exho die ook maar enigszins een goede graadmeter is voor spel en vorm moet ik nog tegenkomen eigenlijk.
De invloed van Lendl is echt enorm...als je dat niet hebt gemerkt....quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Gruisman het volgende:
Tot nu toe is de inbreng van Lendl nog niet enorm geweest. Het is althans niet af te zien aan zijn spel..
Nishikori heeft Chang ingehuurd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
edberg vs becker
edberg vs lendl
becker vs lendl
we are going back to the 80's
Serieus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nishikori heeft Chang ingehuurd.
was al weken bekendquote:
Ow.quote:
geeft niksquote:
Forum Opties | |