Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Het is dan ook uitermate gezellig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden lopen deze topics zo hard toch?
Postcount is echt knotsgek vandaag jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja dat was de andere mogelijkheid natuurlijk een zwakbegaafde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
Dit blijft gewoon falen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
• Vrijdagavond na Nieuwsuur (22:00) op Nederland 2
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
NOS breaking news: extreem weer op komst in groot deel van het land
Ik begrijp het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook uitermate gezellig.
PIET DE VISSER
Guus is in da house he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik snap dat je in Stadskanaal geen tv of radio hebt maar dit was al een tijdje bekendquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg anders net een push melding
Ik ben geen Groningen fan voor de duidelijkheid, vind die smiley gewoon leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn er sinds GRO-PSV ineens veel groningenfans hier
Dat doet me deugd
Lekker van de fiets afwaaienquote:Nederland moet vannacht en morgenochtend rekening houden met een zware zuidwesterstorm met windstoten van 120 tot 130 kilometer per uur. Vooral in de kustgebieden kan het heftig worden. Bomen kunnen omwaaien, takken kunnen afbreken en dakpannen kunnen afwaaien.
Oh jammer, dacht dat je overgestapt wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben geen Groningen fan voor de duidelijkheid, vind die smiley gewoon leuk.
Altijd natuurlijk, als kleine jongen zat ik met Hoogstrate t-shirtje te juichen in het Oosterpark natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn er sinds GRO-PSV ineens veel groningenfans hier
Dat doet me deugd
Het waait nu al behoorlijk hard.quote:
Daar ben ik nooit geweestquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk, als kleine jongen zat ik in met Hoogstrate t-shirtje te juichen in het Oosterpark natuurlijk
Ah donderstraal op johquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk, als kleine jongen zat ik in met Hoogstrate t-shirtje te juichen in het Oosterpark natuurlijk
Die speelt daar allang niet meer.quote:
Mwuah dan was mijn grap leuker geweest wat betreft dat spandoek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Met Theo Janssen erbij is het al gauw vol.
Heb je Schalleke nog gezien? bohquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fludderus was goed he man wat kan die ballen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zat toen naar de tweede divisie van Kenya te kijken. Daar lopen er een paar op het middenveld met een loopvermogen das niet te gelove johquote:
In deze knotsgekke competitie is alles mogelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het 2-0 wordt is deze wedstrijd beslist.
Ja het is gedaan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het 2-0 wordt is deze wedstrijd beslist.
Dus niet in Brabant en Limburgquote:Er is code oranje afgegeven voor de provincies Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Flevoland, Groningen en Friesland.
Roda JC - PSV was ook wel leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
PEC-AZ en deze waren toch wel de leukste wedstrijden.
Uh okequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
KLM schrapt al de vluchten voor morgen.
Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik geef Groningen toch nog een kansje
Huppie huppie huppie Grunn is ons cluppie hoor je dikwijls van de tribunes gallen in de Euroborgquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef Ties02 het volgende:
Groningen... Vitesse... die zijn niet te peilen.
Ik versta dat rare taaltje nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huppie huppie huppie Grunn is ons cluppie hoor je dikwijls van de tribunes gallen in de Euroborg
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huppie huppie huppie Grunn is ons cluppie hoor je dikwijls van de tribunes gallen in de Euroborg
quote:
#cliché #true #mickeymouseleaguequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
WAT EEN KNOTSGEKKE COMPETITIE. IEDEREEN KAN VAN IEDEREEN WINNEN
Nee, hij liet zich namelijk niet voor het contact al vallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Swalbe, hier had Liesveld geel moeten geven.
It's Mickey Mousequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is de Nederlandse competitie, dat is.....
Inmiddels de Timmie Trippel competitiequote:
De Tokkie Tor competitie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inmiddels de Timmie Trippel competitie
Je doet net alsof dat een prestatie isquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
crisis? gedeelde koploper na dit weekend
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Knotsgek het nieuwe 'topshow'?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Nee
Rot jou eens even op. Topshow is cool en knotsgek zo gay als Michel Jansen op Alfred's technische stafquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nounounounouquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rot jou eens even op. Topshow is cool en knotsgek zo gay als Michel Jansen op Alfred's technische staf
Knotsgekke opmerking.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rot jou eens even op. Topshow is cool en knotsgek zo gay als Michel Jansen op Alfred's technische staf
Nou nou.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jank niet zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou.![]()
Je bent wel prikkelbaar vandaag zeg.
Mwoa, Liverpool deed het tegen AC Milan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef Paxcon het volgende:
Dit is ook wel knotsgek hoor, 3 goals na rust
Z'n cluppie heeft niet gewonnen hequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou.![]()
Je bent wel prikkelbaar vandaag zeg.
Het was maar een grapquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Ik hoop maar dat alles goed met je gaat..
Winst Cambuurquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Knotsgekke speelronde weer volgende week.
Cambuur tegen Feyenoord? joe doont noow
Feyenoord.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Alleen Ajax en PSV spelen een moeilijke wedstrijd
Cambuurquote:
Daarom klaarkomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Jack is tegenwoordig lekker kritisch op Ajax
Het NOS Journaal aanschouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en ik gaan nu wat nuttigs doen.
Met elkaar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kom er aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Get a roomquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Sierd zo nog bij Atleti?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, leg uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat me noten. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ooit het gevoel van nuttig gehad toen je vriend je in je kontgat neukte?
Cambuur, RKC en meerdere clubs die zeker bij de laatste 6 eindigen komen naar Amsterdam en Eindhoven om niet te verliezen. Ze staan met 9 man op eigen helft en 5 in de eigen zestien. Soms lukt het de favoriete club dan niet om er door heen te komen, scoren ze niet en spelen ze dus gelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 spelen in Eindhoven is erg slecht ja.
Feyenoord kan niet eens winnen bij NEC, GAE. Nu spelen ze ook zonder Pelle en hebben ze wat tikkies te verwerken gehad. Gaat Feyenoord het gewoon zeer lastig krijgen. Al houd jij ern atuurlijk vnan om te schreeuwen dat PSV & Feyenoord gaan winnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cambuur, RKC en meerdere clubs die zeker bij de laatste 6 eindigen komen naar Amsterdam en Eindhoven om niet te verliezen. Ze staan met 9 man op eigen helft en 5 in de eigen zestien. Soms lukt het de favoriete club dan niet om door heen te komen, scoor je niet en speel je dus gelijk.
Maar Cambuur zie ik echt niet winnen van Feyenoord.
Mensen met weinig posts per pagina.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #24 HAHAHA alles weg
Dan heb jij Feyenoord nog niet gezien in uitwedstrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cambuur, RKC en meerdere clubs die zeker bij de laatste 6 eindigen komen naar Amsterdam en Eindhoven om niet te verliezen. Ze staan met 9 man op eigen helft en 5 in de eigen zestien. Soms lukt het de favoriete club dan niet om er door heen te komen, scoren ze niet en spelen ze dus gelijk.
Maar Cambuur zie ik echt niet winnen van Feyenoord.
Waarom nodig je altijd andere mensen uit?quote:
TOt half 9 daarna is het TV SC SBStime.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #24 HAHAHA alles weg
Ik heb niet meer nodig. Post meestal livetopics.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen met weinig posts per pagina.
Ik schakel in bij Undercover in Nederlandquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
TOt half 9 daarna is het TV SC SBStime.
Hij houdt van treintjes a.k.a. een homofile.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom nodig je altijd andere mensen uit?Ik vind het ook wel eens lekker om gewoon met z'n tweeën te zijn...
Uit die knipoog maakte ik op dat hij hem er graag als fluffer bij wilde hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom nodig je altijd andere mensen uit?Ik vind het ook wel eens lekker om gewoon met z'n tweeën te zijn...
Ik heb hem een verkeerd adres gegevenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei toch dat PSV een moeilijke wedstrijd tegemoet gaat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet eens winnen bij NEC, GAE. Nu spelen ze ook zonder Pelle en hebben ze wat tikkies te verwerken gehad. Gaat Feyenoord het gewoon zeer lastig krijgen. Al houd jij ern atuurlijk vnan om te schreeuwen dat PSV & Feyenoord gaan winnen.
OK tot dan, dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schakel in bij Undercover in Nederland
Laat ik maar niet solliciteren.quote:VACATURE
Gezocht: humoristische medewerker
Taakomschrijving: slechte grappen bedenken
Eisen: meer humor hebben dan Jack, Tom en Arno
Wat bieden wij: flexibele uren, doorgroeimogelijkheden, opleiding, training en een goed salaris
Was getekend:
Arno
Je voldoet wel aan de taakomschrijving.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat ik maar niet solliciteren.
Is toch heerlijk man, zo'n knotsgekke competitiequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is het niet beter om toch voor de BeNe liga te gaan?
Dan probeer je tenminste iets om de competitie te redden ipv op deze manier het niveau dood te laten bloeden.
Open er een topic over.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dan probeer je tenminste iets om de competitie te redden ipv op deze manier het niveau dood te laten bloeden.
die Belgen kunnen er al helemaal niets van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik zou er een topic voor makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ja leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Het lijkt me niet dat een 2-0 voorsprong nog weggegeven wordt
Kan je meerdere keepers in je team opnemen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef alors het volgende:
Ik zet Marsman in mijn team, Twente krijgt opeens een flinke lading tegengoals
Dat zou wel leuk zijn ja. Nordfeldt heb ik eruit gehaald, dus die gaat vanaf nu weer netjes de nul houdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je meerdere keepers in je team opnemen?
Graag de keeper van AZ, Vitesse en PSV ook opnemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja. Nordfeldt heb ik eruit gehaald, dus die gaat vanaf nu weer netjes de nul houden
Ik zat zelf meer aan Cilessen te denken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Graag de keeper van AZ, Vitesse en PSV ook opnemen.
Ook goed. Zolang je Cillessen maar buiten je team laat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Cilessen te denken.
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens Frank domineerde Ajax bij vlagen.
Daar heeft hij volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens Frank domineerde Ajax bij vlagen.
Nou nee, winst Vitesse is terecht. Maar dat neemt niet weg dat er fases waren in de wedstrijd dat Ajax domineerde. Zo veel raars zegt De Boer niet.quote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onterecht was.
Dat hangt er maar net vanaf wat de Chef Voetbal beslist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Doet Arno ook wel eens wedstrijden die AZ verliest of heeft hij dan geen zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |