quote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zo, mijn geld heb ik al terug, maar dit zaakje stinkt..
ebay bekent dat ik geen seller account heb..
dus ziet geen noodzaak enig bedrag af te schrijven (en ziet die ook nergens terug)Het lijkt mij nog steeds op een scam die niks met Ebay te maken heeft. Zie meer van dit soort berichten als je zoekt op: Europe-ebay-eom-fees-admin@ebay.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PayPal beweert gewoon met droge ogen dat het van ebay komt,(maar boekt nog sneller dan je met je ogen kunt knipperen met het schaamrood op de kaken het geld terug)
ik heb nog NOOIT een claim zo snel "geaccepteerd" gezien!
LET DUS OP JE PAYPAL REKENING!
U heeft ¤16,86 EUR overgemaakt naar eBay Europe Sarl (Europe-ebay-eom-fees-admin@ebay.com)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Webwinkel
eBay Europe Sarl
Europe-ebay-eom-fees-admin@ebay.com
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Omschrijving Bedrag
eBay Seller Fees ¤0,00 EUR
Subtotaal ¤0,00 EUR
Totaal 16,86 EUR
Betaling 16,86 EUR
Heb jij zoals die mensen eerder ook een soort ''herinneringsmail'' gehad?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik lees ergens (waar ik langzaam ook aan begin te denken):quote:Op maandag 4 november 2013 15:20 schreef mickeyD het volgende:
ik ben nog in conclaaf met ebay en PayPal, ben nog niet klaar hiermee
nee heb geen rare mailtjes gehad..
ik ben HEEEEEL secuur in mail..
kiep t liever weg dan te klikken..
als t belangrijk is sturen ze het nog wel een keer :p
Er zat bij hem dus op een of andere manier een paar ebay accounts aan zijn Paypal vast. Wellicht bij jou ook het geval?. Het lijkt dat Paypal niet moeilijk doet en direct een refund geeft en Ebay er vaak weinig tot niks hier over loslaatquote:I received emails from Paypal and eBay separately.
eBay says there were three accounts fraudulently registered with my paypal account. My money will be refunded fully. yay!
Just thought everyone should know. If you notice any amount (no matter how small) deducted from your paypal account for the suspicious "eBay seller fees", this could be a sign that someone has gained access to your paypal account.
welk formaat foto danquote:Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En alweer verzonden. Vast niet zo druk want processing time is normaal 2-5 dagen
[..]![]()
De Delta ook bij jou een goede eerste indruk achter gelaten?
[..]
Ziet er wel tof uit. Sla even over; horloge doos zit al vol
!
Hier schijnt het ook te staan welke abo's je hebt lopen bij ebay..quote:
13x18, 10x15 is iets te klein. Artscow was in deze het goedkoopste (en levert goede kwaliteit).quote:
Als er een invoice betaald gaat die vlieger niet op. En dat is nu vaak het geval bij die mensen als ik hier en daar wat lees.quote:[..]
Hier schijnt het ook te staan welke abo's je hebt lopen bij ebay..
http://my.ebay.com/ws/eBa(...)yManageSubscriptions
Daarnaast:
Login to your PayPal account, click on the "Profile" tab and then select the "Recurring Payments" and the "Preapproved Payments" links.
bron
Ja maar het is geen scam mail, lees hier en daar maar eens wat. Het staat nl ook in je account als je inlogt (buiten de mail om).quote:Op maandag 4 november 2013 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
Kreeg je een mail van Paypal dat het was afgeschreven?
Het ging hier heel lang best goed, maar er is een shop geweest die gelekt heeftquote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg wel vaak mail van de VN, Wereldbank, loterij, business proposals, cancer foundation etc.
Komt allemaal van de Chinashops vandaan omdat het een aparte mailaccount betreft
Wie is de mol!?quote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef RobertNL het volgende:
Het ging hier heel lang best goed, maar er is een shop geweest die gelekt heeft.
Heb er wel eens over gedacht om een nieuwe gmail aan te maken en met +jes te gaan werken
DitIsEenNepEmailAdressGrappigDatJullieDieSpamSturen+BIC@gmail.com
DitIsEenNepEmailAdressGrappigDatJullieDieSpamSturen+DX@gmail.com
DitIsEenNepEmailAdressGrappigDatJullieDieSpamSturen+Focal@gmail.com
etc.
Dan ben je er zo achter welke shop dit doet
ik zou haast in staat zijn om ebay over dat soort praktijken te mailen...quote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef jeroendh het volgende:
31 oktober mail gekregen van Ebay dat het item verzonden was.
Vandaag (4 november) een mail van de verkoper zelf dat hij verzonden is met 2 foto's erbij.
Trouwens 30 oktober besteld.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef jeroendh het volgende:
31 oktober mail gekregen van Ebay dat het item verzonden was.
Vandaag (4 november) een mail van de verkoper zelf dat hij verzonden is met 2 foto's erbij.
Trouwens 30 oktober besteld.
Op het moment dat je het label print / importeert zet je hem op verzonden. Hij kan natuurlijk gewoon zeggen dat het inpakken 2 werkdagen duurtquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou haast in staat zijn om ebay over dat soort praktijken te mailen...
jup!quote:Op maandag 4 november 2013 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
Kreeg je een mail van Paypal dat het was afgeschreven?
jammer maar dan is hij dus niet verzonden, ik zou daar als ebay zijnde toch streng tegen op treden..quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Op het moment dat je het label print / importeert zet je hem op verzonden. Hij kan natuurlijk gewoon zeggen dat het inpakken 2 werkdagen duurt
Dan gaan ze gewoon zeggen dat de foto's later verzonden zijn, hou je toch niet tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer maar dan is hij dus niet verzonden, ik zou daar als ebay zijnde toch streng tegen op treden..
Geen idee, heb wel eens het idee dat er namaak zijn. Niet eens zo gek gezien de populariteit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:04 schreef tharonny het volgende:
Nu we het toch over oordopjes hebben, is het nog wel de moeite waard om de ES800M te kopen? Ik lees hier steeds vaker berichten dat ze snel kapot gaan e.d.. Nu weet ik wel dat het niet de kosten zijn, maar als ik het wil weggeven voor sinterklaas/kerst, dan moeten ze het wel langer doen als een paar weken
Heb je het dan toevallig over de setjes die ze bij FocalPrice aanbieden? Ik kom ze ook tegen bij DX in allemaal fancy kleurtjes, maar ten eerste heb ik liever de zwarte en ten tweede vraag ik me inderdaad af of dat wel de echte zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel eens het idee dat er namaak zijn. Niet eens zo gek gezien de populariteit.
Laatste 2 setjes die ik aan mensen heb aangeraden waren in ieder geval prima(doen het na 3mnd nog wel).
Even checken, dacht priceangelsquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:01 schreef tharonny het volgende:
[..]
Heb je het dan toevallig over de setjes die ze bij FocalPrice aanbieden? Ik kom ze ook tegen bij DX in allemaal fancy kleurtjes, maar ten eerste heb ik liever de zwarte en ten tweede vraag ik me inderdaad af of dat wel de echte zijn.
Ik ben content van deze:quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef jeroendh het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar in-ear oortjes voorbij komen.
Maar zijn er ook goede "normale" oortjes?
Ik heb zelf de philips SHE8500 zijn erg goed!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef King-Ernie het volgende:
Helaas ben ik mijn Brainwavz Alpha verloren:(. Nu moet ik nieuwe hebben.
Welke in-ears kan ik het beste nemen in dat prijs segment, het liefste in Nederland want ik kan niet 3 weken zonder muziek op de fiets.
Die RHA MA150 van Amazon.co.uk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef King-Ernie het volgende:
Welke in-ears kan ik het beste nemen in dat prijs segment, het liefste in Nederland want ik kan niet 3 weken zonder muziek op de fiets.
Mis jij ook een pakketje uit die periode? Ik had bij BIC een partij netwerkkabels gekocht, de ene helft kwam wel aan, de andere helft niet. Via paypal het geld teruggevraagd voor de kabels die ik niet heb ontvangen en alsnog opnieuw besteld. Toen na 2,5 week binnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Deezertje het volgende:
Bestelling van begin oktober binnen. Bestellingen van eind augustus en begin september kan ik wel afschrijven gok ik..
Ze komen in een doosje, bij de oortjes zitten extra dopjes, een clip en een 'leren' zakje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef tharonny het volgende:
[..]
Dank, Zal ze binnenkort is bestellen! Krijg je ze in doosje of in een leren zakje?
Ah maw perfecte cadeauverpakking dus, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ze komen in een doosje, bij de oortjes zitten extra dopjes, een clip en een 'leren' zakje.
Wellicht hier wat vandaan halen als je ze snel wilt hebben? http://hdphns.com/nl/oordoppen.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef King-Ernie het volgende:
Heb diverse berichten gelezen dat MP4 dat doet ja en dat mensen naheffingen kregen... Hoeveel kost je artikel (onder 22 euro is importvrij).quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef King-Ernie het volgende:
Fijn, op mp4nation krijg ik gratis FEDEX priority! Zo krijg ik ze wel snel binnen. Iemand een aanrader of gewoon bij de Alpha's blijven?
EDIT: Schrijft MP4 nation een andere waarde op het pakket om douane kosten te vermijden?
Ja dat doen ze.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef King-Ernie het volgende:
Fijn, op mp4nation krijg ik gratis FEDEX priority! Zo krijg ik ze wel snel binnen. Iemand een aanrader of gewoon bij de Alpha's blijven?
EDIT: Schrijft MP4 nation een andere waarde op het pakket om douane kosten te vermijden?
5 bestellingen met de Fed gehad en geen naheffingen ontvangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb diverse berichten gelezen dat MP4 dat doet ja en dat mensen naheffingen kregen... Hoeveel kost je artikel (onder 22 euro is importvrij).
Ja dat heb je zo af en toequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk mijn geld terug van BiC!
Alleen door die wisselkoers van de dollar heb ik nu ineens maar 6,64 euro ipv de 7,21 (wel zelfde valuta in USD) euro die ik betaaldekan ik het eerst nog een jaar op mijn PayPal laten staan om geen verlies te lijden
Ah ok, welke oortjes van max 30¤ kan ik dan het beste nemen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja dat doen ze.
[..]
5 bestellingen met de Fed gehad en geen naheffingen ontvangen(ook voor mijn MH5 niet).
Brainwavs M1 - ¤28.90 - Review 1 - Review 2quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef King-Ernie het volgende:
[..]
Ah ok, welke oortjes van max 30¤ kan ik dan het beste nemen?
http://www.amazon.co.uk/B(...)5&keywords=brainwavzquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef King-Ernie het volgende:
[..]
Ah ok, welke oortjes van max 30¤ kan ik dan het beste nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |