Het was ook een regelrecht understatement.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Nee, dit is een regelrecht klote kuttopic.
Jij bent een understatementquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het was ook een regelrecht understatement.
Daar kan ik het louter mee eens zijn.quote:
okquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Daar kan ik het louter mee eens zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef aequus het volgende:
Nee TS heeft het niet over de lange reeks die over een leuke matige grap voor in de kroeg ging...
Er was vroeger een serie's topics over iemand die een matige grap voor de kroeg wilde ofzo, weet het niet precies meer.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:13 schreef Rezania het volgende:
Dritzie is een baas ja, Karina is ook aardig.
Het was op de rommelmarkt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Er was vroeger een serie's topics over iemand die een matige grap voor de kroeg wilde ofzo, weet het niet precies meer.
Wel dat er nogal veel namaak topics over kwamen en het originele topic helemaal vol zat
Sorry meneertje koekepeertjequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het was op de rommelmarkt.
Je klassiekers niet kennen
TS, je leven is een matige grap.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef aequus het volgende:
Nee TS heeft het niet over de lange reeks die over een leuke matige grap voor in de kroeg ging...
Nee TS heeft het over Karina en Drizzt_DoUrden, wat een kutusers zijn het toch...!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
Liever grappige maten dan matige grappen.
Ach jochie tochquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef Barachem het volgende:
[..]
TS, mijn leven is een matige grap.
En je quote ook matig.quote:
okquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef Barachem het volgende:
[..]
Mijn quote is ook matig.
Moeilijk hé, kan ik nou gvd helemaal niks...
In vrees dat ik dat nooit meer zal leren, tja ik ben zo'n matige leerling met matige cijfers.
Matige gebruiker is matig.quote:
Matige grap is matig van matige gebruiker aequus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef aequus het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds zo negatief over jezelf?
Wat is je vader?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Bunnyfluff het volgende:
Kent iemand toevallig nog een leuke (matige) grap om dit hopeloze topic mee te redden?
okquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:35 schreef Barachem het volgende:
[..]
Matige grap is matig van matige gebruiker aequus.
aequus is een matige papegaai, die topgebruiker Barachem quote en dan matig namen gaat verwisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |