quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Koeman moet echt even agressief worden richting Nelom
Waarom alleen Nelom?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Koeman moet echt even agressief worden richting Nelom
de mijne ookquote:
quote:
het is echt om te janken zo slecht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat ik ze allemaal slap vind spelen? Laag tempo, weinig beweging en dan komen er steeds van die lange ballen die allemaal bij Pasveer belanden.
Dat mag jij zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat ik ze allemaal slap vind spelen? Laag tempo, weinig beweging en dan komen er steeds van die lange ballen die allemaal bij Pasveer belanden.
Nee man, Immers doet het niet eens zo slecht. Enige wat Vilhena goed deed is die kaats naar z'n buttbuddy Boetiusquote:
JAWEL DAT WAS HIJ WELquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:24 schreef Merkie het volgende:
Immers is niet eens zo slecht anders hoor.
Ik mis Bosvelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:26 schreef Dekatria het volgende:
Ik identificeer me niet met dit elftal. Wat een slapjanussen.
Precies ja. Het ontbeert dit elftal aan een ijzervreter die de boel opstookt - nu zijn het bijna allemaal sjappies die voor een paar ton totaal geen lef tonen.quote:
Mja hij speelt ook niet als echte 10. Hij is gewoon overal op het middenveldquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Immers draagt defensief wel wat bij, maar als 10 moet je juist aanvallend wat bijdragen. En dat doet hij in de vorm van een slechte techniek, matige passes, missen van kansen en snelheid uit een aanval halen..
Waardoor het middenveld niet in balans is door gebrek aan creativiteit..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja hij speelt ook niet als echte 10. Hij is gewoon overal op het middenveld
Die bal was ook te hard gegeven voor Immers. Kon er maar net met zijn tenen bij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:40 schreef Sloggi het volgende:
Pff, Immers...
Voetballend is het vaak niet eens zo slecht, maar zodra hij voor de kool komt...
Dit was geen incident.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die bal was ook te hard gegeven voor Immers. Kon er maar net met zijn tenen bij.
Inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wakker worden Feyenoord, AZ staat 2-0 voor. Een doelpunt voor de koppositie.
manuquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Maoist het volgende:
Koeman geen nieuw contract aanbieden. Wat een gigantisch slecht wisselbeleid hanteert hij zeg.
Manu speelt de sterren van de hemel in de voorbereiding en toch krijgt hij geen kans.
De vrij ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Nelom is zo kankertjeslecht he.
Wil je zeggen dat Nelom of De Vrij beter zijn danquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:00 schreef JochemP het volgende:
[..]
Van Beek? Wat bereik je daar nou mee man
Nee maar de laatste 20 minuten zou het niet uit moeten maken wie er achterin staat, omdat je vol op de aanval moet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Nelom of De Vrij beter zijn dan
My thoughts exactly.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:01 schreef eight het volgende:
Bakkal. Waar wacht Koeman eigenlijk nog op?
BMI zou geen zwarte piet moeten worden, want hij bakt er geen pepernoot vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef Maoist het volgende:
Geef Martins indi een pruik en een goude oorbel en het is net zwarte piet
Je maakt alleen kans om in het veld te komen als je koeman diep genoeg pijpt. Jongens die dat weigeren zoals Bakkal en Manu krijgen geen kansquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
BMI zou geen zwarte piet moeten worden, want hij bakt er geen pepernoot van
Met deze verdediging (met name Nelom) zie ik Heracles nog een derde was om de oren geven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef JochemP het volgende:
[..]
Nee maar de laatste 20 minuten zou het niet uit moeten maken wie er achterin staat, omdat je vol op de aanval moet.
Beetje laat maar gelukkig wel de juiste 2quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
Goossens en Bakkal komen dan eindelijk.
Slechter kan het niet worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:08 schreef JochemP het volgende:
Iedereen doet alsof Bakkal onze Grote Verlosser is. Gaat vies tegenvallen vrees ik
echt hèquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Brengt Koeman de juiste in, haalt hij de verkeerde eraf.
Tja, hij heeft geen plan B.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mja, die Koeman doet het ook kankerslecht hoor dit seizoen.
Zo echt he. Je speelt geen Europees, je speelt thuis, kan de koppositie grijpen.. En dan nog dit laten zien. Schande.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Het meest frustrerende van dit team is dat straks aan het end van het seizoen ze vertrekken 'omdat we geen Europees spelen'.
Kutmentaliteit te over.
Zolang je de spelers uit vorm gewoon op het veld laat staan mislukt elk planquote:
Wat dit team uitstraalt is 'lekker boeiend, straks lekker m'n doekoe tellenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Alleen het ergste is dat er een slap tyfuselftal in staat
Dat hebben we vorige week kunnen zien waarin ze tegen tien man van NEC nog maar net gelijk konden maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
En Heracles is nog eens een slecht team ook
En het ironische is dat ze zelf de fucking voorrondes verkloten, keer op keer, jaar op jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Het meest frustrerende van dit team is dat straks aan het end van het seizoen ze vertrekken 'omdat we geen Europees spelen'.
Kutmentaliteit te over.
Of dansjes doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat dit team uitstraalt is 'lekker boeiend, straks lekker m'n doekoe tellen'. Zelden heb ik me zo slecht geindentificeerd met Feyenoord.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En het ironische is dat ze zelf de fucking voorrondes verkloten, keer op keer, jaar op jaar.
Stelletje achterlijke kankermongolen.
Die mag van mij ook stikken in zijn kanker-pasta.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:16 schreef Celeritas het volgende:
Twee goals van Pelle in blessuretijd!
Heb je betere spelers op de bank zitten dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef eight het volgende:
[..]
Zolang je de spelers uit vorm gewoon op het veld laat staan mislukt elk plan
Zegt dat wel jaquote:
Heb er al eentje opgestoken om me te kalmeren. Woedend word ik op mensen met zo'n kkmentaliteit.quote:
Heel Nederland ziet het, behalve Koeman.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Krijg het echt de teffus herpes van Immers vandaag. Dat Koeman dat niet ziet
wel erg weinig. niet dat het verder uitmaaktquote:
Boeiend. Zet Slabbekoorn of Manu daar neer. Ik kan hier echt niet mee zitten. Kopstoot is een kopstoot dus gewoon een wedstrijd of 4 schorsing.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wie moet er dan spelen? Weer een probleem erbij dan
Co Adriaanse zou hier wel raad mee weten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef Sejt het volgende:
Wat enorm slap allemaal. Gasten moeten stuk voor stuk straftrainingen krijgen.
waar?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme naar het Maasgebouw vanavond DIT KAN NIET LANGER DOORGAAN
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme naar het Maasgebouw vanavond DIT KAN NIET LANGER DOORGAAN
Omdat er geen zieligere mensen zijn dan Ajacieden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zitten die Ajacieden hier nu weer te trollen?
Ja alsof dat stelletje incomptetente x-benige iets te vieren hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zitten die Ajacieden hier nu weer te trollen?
Daar heb je waarschijnlijk ook meer energie in gestoken dan Feyenoord in deze wedstrijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb drollen uitgekakt die meer het bekijken waard waren.
Lekker laten zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef Maoist het volgende:
[..]
Manu heeft de meeste spiermassa van de hele selectie en hij zit op de bank
RKC en PEC hadden gewoon moeten winnen in Amsterdam, dus snap niet wat die neuzen komen lachen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat er geen zieligere mensen zijn dan Ajacieden.
Nederland gekaapt door een stinkende Engelse club.quote:
dat is geen prestatiequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar hij voegt meer toe dan Immers.
Immers zeker bij Koeman.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik neem aan dat Immers en Nelom vaste tribuneklanten worden?
begin je weer ?quote:
Mooi altijd die mongolen die de trainer willen ontslaan etc, volgens mij moeten de spelers met minimaal 100.000 euro per jaar gewoon eens wat sneller lopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef PIETR het volgende:
Koeman mag van mij ook ontslagen worden, Immers laten staan. Fakking idioot.
Ik denk Manuquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Maoist het volgende:
Volgende week geen Pelle.
Te Vrede in de basis of Armenteros in de spits![]()
![]()
Die spelers worden niet scherp gezet door Koeman. Bijna onmogelijk om onder hem op de bank te belanden als je een basisplek hebt gehadquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mooi altijd die mongolen die de trainer willen ontslaan etc, volgens mij moeten de spelers met minimaal 100.000 euro per jaar gewoon eens wat sneller lopen
Die weken erna ook niet lijkt mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Maoist het volgende:
Volgende week geen Pelle.
Te Vrede in de basis of Armenteros in de spits![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |