SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die van Appie is net even goedkoper![]()
En van DE koffie krijg ik maagzuur en die van appie niet
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dagquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
sepo
[..]
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.
Sow, nee dat red ik niet. 9/10 keer drink ik thee en af en toe 's avonds een bakkie als vrienden langskomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dag
Ik ga eens eventjes puinruimen en een paar wassies draaien
De jongens liggen uitgeput op de bank naar de Spongebob top 100 te kijken
HEERLIJKquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Lekker windje buitenWat vinden jullie van het weer?
Best wel vetquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Bezig op Zandvoort nu![]()
http://new.livestream.com(...)ullmegaloopchallenge
Dat is wel een van de extreemste vormen. Hoog springen in veel wind, en de kite dan nog een keer ronddraaien voor een extra megaboost. Sprongen tot 20 meter hoog zijn datquote:
Het is heerlijk weer buiten en zon erbij is een dikke plusquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest en momenteel word ik verblind door de zon
Helemaal mee eensquote:
Daarnet was de heat nog niet begonnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Het was net klaar geloof ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Laatste halve finale is nu bezig. Zometeen een demonstratie van Ruben Lenten, een van de extreemste kiters in de wereldquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarnet was de heat nog niet begonnen.
Geduld is niet mijn 2e naam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?
[..]
Geduld is niet mijn 2e naam.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
is het zo erg dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
Thanksquote:
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig wordenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig worden
It was the dogquote:
Nu best oke... t is volgens mij weer droog, maar er zoemt wel watquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
En en en?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, brandweer/politie in de straat hier. Ook afgezet met lint bij een flat.
snap er niks van. storm en regen! kijk je 3 seconde later lijkt het wel zomerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Tis alleen even wennen met donker
Zeiksnorquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.
Veel te koud, veel te weinig uren licht.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt door de herfst en winter.
Dat ontneemt me alle vreugde.
Komt vanzelf wel weerquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil weer terrasweer en korte rokjes
Winter met sneeuw kan ik dan weer wel waarderen. Deze bende nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
liever deze bende dan die blubber die ze sneeuw noemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:38 schreef rival het volgende:
[..]
Winter met sneeuw kan ik dan weer wel waarderen. Deze bende niet
Dus het ligt niet aan het geweldige spel van feyenooit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nederlanders he?quote:
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderenquote:
Laat mequote:
Hier hoor ik niet eens wat, je naja alsof iemand zachtjes blaast dan alleenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderen
ik wacht op onweerquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderen
Onweerquote:
Hoekflat, wind staat vol tegen het raam aan. Maakt best wel veel herrie zo heel stiekem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me
[..]
Hier hoor ik niet eens wat, je naja alsof iemand zachtjes blaast dan alleen
Ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan het geweldige spel van feyenooit?
kijk maar onder je bedquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor monster ben je nu weer aan het maken.
Ghehequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook.
Klotezondag.
Maar goed dat de buurvrouw niet thuis was anders had ze vast de politie gebeld.
Zal wel schelen dat dit nieuwbouw is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoekflat, wind staat vol tegen het raam aan. Maakt best wel veel herrie zo heel stiekem.
Zit niksquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook.
Klotezondag.
Maar goed dat de buurvrouw niet thuis was anders had ze vast de politie gebeld.
oh. Shit.. Dan is ie ontsnaptquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel schelen dat dit nieuwbouw is.
Zit ook op een hoek.
[..]
Zit niks![]()
Beetje jammer.
baconquote:
geen idee.quote:
Witte sneeuw bedoel ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liever deze bende dan die blubber die ze sneeuw noemen
dat duurt slechts een paar minutenquote:
neem wapens meequote:
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat duurt slechts een paar minuten
Toch wel handig anders hoor, Winterbanden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...
Rijgedrag is de belangrijkste factor. En je zie hele hordes op winterbanden over gladde wegen crossen alsof het midden zomer is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch wel handig anders hoor, Winterbanden.
Maar ligt ook wel aan je auto en de maat
Tja het is ook een schijnveiligheid natuurlijk. Maar een winterband is altijd beter dan een zomerbandquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijgedrag is de belangrijkste factor. En je zie hele hordes op winterbanden over gladde wegen crossen alsof het midden zomer is.
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het welquote:
en wie ben jij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...
Gewoon een mooie katana, is voor beide geschikt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het wel
Ohja wacht, ik loop even naar m'n kelder om wat spullen te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het wel
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor mequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zo *plof*
Kinderen op bed: check
Thee: check
Sloffen: check
Opname van de F1: check
Mijn avond kan beginnen
Een katana is voor weeaboos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een mooie katana, is voor beide geschikt.
ik vermijd meestal de mediaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor me
Het wordt morgen ook schijt weer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor me
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
En ik weet de uitslag al.
En het leven is gewoon kut.
Was het maar kut dan had je er nog wat aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
Mag hopen van nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet letterlijk schijt weer wordt
De tering zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
Als, wij vrouwen, eens een rotdag hebben zijn we ook meteen ongesteldquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan toch helemaal niet, hij is toch geen vrouw...
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tering zeg.
Maak maar vast een afspraak met je psycholoog
Als je nu al in een winterdip zit.
Of ben je ongesteld ?
Zwaar leven Roy....quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.
Van Gerwen is vanavond mijn laatste strohalm.
Niet klagen, jullie hebben ook dingen die wij niet hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als, wij vrouwen, eens een rotdag hebben zijn we ook meteen ongesteld
Geen excuus
Ik ga zo wel even wat mensen doodslaan in Gta, knapt een mens van op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar leven Roy....
Kusje? Knuffel?
(ik doe wel een beetje luchtig maar je weet dat mijn dm open staat voor je)
Dat is dan ook weer een beetje te gedurft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.
Sportieve sahara, wat een termquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle credits naar Youp.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sportieve sahara, wat een term
WT, baasje dat je bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sportieve sahara, wat een term
Net mijn nek volgegooid met vette dingen, maar wel yoghurtmayonaise (wel Zaanse natuurlijk) gebruikt. Nu nog Cola-Light en ik ben 100% gezondquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, baasje dat je bent.
Hoe is het met je?
Dat is goed om te horen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net mijn nek volgegooid met vette dingen, maar wel yoghurtmayonaise (wel Zaanse natuurlijk) gebruikt. Nu nog Cola-Light en ik ben 100% gezond
Dus ik voel me lekker. Ik heb alleen een beetje last van lieveheersbeestjes in mijn woning.
Raspatat (je weet ervan) en een pikanto.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen.
Wat voor vets heb je gegeten?
Met yoghurtmayonaise? Niet met pindasaus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raspatat (je weet ervan) en een pikanto.
* LovelyLady is blij met d'r boobsquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet klagen, jullie hebben ook dingen die wij niet hebben
Klopt. Luister. Een pikanto eet je met curry en mayo. Een mexicano die behalve de vorm hetzelfde is laat zich eten met pindasaus. Maar wat betreft pindasaus heb ik wat moeilijkheden die ik op een later moment onder het genot van een alcoholische versnapering nog wel eens scherpzinnig uiteen zal zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met yoghurtmayonaise? Niet met pindasaus?
Moet er perse mayo bij de pikanto?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Luister. Een pikanto eet je met curry en mayo. Een mexicano die behalve de vorm hetzelfde is laat zich eten met pindasaus. Maar wat betreft pindasaus heb ik wat moeilijkheden die ik op een later moment onder het genot van een alcoholische versnapering nog wel eens scherpzinnig uiteen zal zetten.
Ja verdorie die moet ik ook nog!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er perse mayo bij de pikanto?
Ik kijk uit naar de uitleg, zonder meer.
Ik heb trouwens eindelijk een salontafel.Mijn huis is nu af.
Waarom koop je er dan geen een?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja verdorie die moet ik ook nog!
Omdat ik mijn armlastigheid en mijn smaak volledig incompatibel zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom koop je er dan geen een?
Dat is vervelend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik mijn armlastigheid en mijn smaak volledig incompatibel zijn.
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Wat voor tafel heb je op het oog?
Je wilt het voor je bank zetten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.
Hmhm. Zou je het niet iets lichter kiezen? Dit vult nogal, helemaal in een kleine ruimte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.
Zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fan van dali, maar het kan best leuk staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt het voor je bank zetten?
Je staat algemeen bekend als een man met smaak. Mag ik je vragen wat je vindt van een groot schilderij voor aan de muur, boven de bank?
Deze:
[ afbeelding ]
Mja, dit match wel een beetje met andere meubels, maarja, ding is wel 60 rond wat best fors is. Eigenlijk is zo'n IKEA tafeltje perfect, maar dat wil ik gewoon niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmhm. Zou je het niet iets lichter kiezen? Dit vult nogal, helemaal in een kleine ruimte.
Ceci n'est pas un pipe?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van dali, maar het kan best leuk staan.
Ik vind jou meer een typje om een magritte aan je muur te hangen. Met als bonus twi zijn ui natuurlijk. Maar een trein die uit een haard komt is ook altijd leuk. Geen pijp doen, dat is afgezaagd.
Ik zal eens kijken Fax.quote:
Dan doen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ceci n'est pas un pipe?
Ik heb niks tegen Magritte, maar Dali is wel mijn held. Ik heb 3 jaar lang 3 prenten van hem aan de muur gehad (waaronder degene die ik net postte).
Maar ik heb nu de mogelijkheid daar een mooie, grote versie van te kopen.
Fax, die website is te chaotisch. Kan niet goed zoeken daar.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dit match wel een beetje met andere meubels, maarja, ding is wel 60 rond wat best fors is. Eigenlijk is zo'n IKEA tafeltje perfect, maar dat wil ik gewoon niet.
Ze zijn slechts op zaterdag open, dus dan moet ik nog even wachten.quote:
Wel origineel werk daar... unieker dan een kopie van iets bekendsquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, die website is te chaotisch. Kan niet goed zoeken daar.
Niks op alfabet, veel te veel pagina's
[..]
Waarom niet?
Je cd kasten komen daar ook vandaan.
[..]
Ze zijn slechts op zaterdag open, dus dan moet ik nog even wachten.
Ja klopt, maar het moet een beetje in balans zijn. Bovendien zijn dat ware "carriers" als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je cd kasten komen daar ook vandaan.
[..]
Ik zie leuke dingen er bij zitten, inderdaad. Ik heb alleen maar weinig plek om dingen te hangen, aangezien het anders rommelig wordt. Het moet ook wel bij elkaar passen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel origineel werk daar... unieker dan een kopie van iets bekends
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het moet een beetje in balans zijn. Bovendien zijn dat ware "carriers" als je snapt wat ik bedoel.
Ja, zou wel beter zijn. Maarja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?
Dan heb je al helemaal iets unieksquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie leuke dingen er bij zitten, inderdaad. Ik heb alleen maar weinig plek om dingen te hangen, aangezien het anders rommelig wordt. Het moet ook wel bij elkaar passen.
Daarnaast had C_M ook aangeboden iets voor me te schilderen. Straks is ze weer in Oost-Nederland en kan dat. Daar moet ik wel plek voor open houden, natuurlijk.
[..]
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?
Nouja, maar even sparen dan voor de tafel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zou wel beter zijn. Maarja.
Dat zeker. Ik zit te denken aan iets Germaans.quote:
Ja maar ik wil ook nog schoenen kopen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, maar even sparen dan voor de tafel.
[..]
quote:
Prioriteiten, WT, prioriteiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook nog schoenen kopen!
Zeg je nu indirect dat ik ook leuk ben?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk mevrouwtje! Is dat je zusje?
Ja, ik weet het. Maar ik vind schoentjes dan weer hogere prio. Ik zit eraan te denken om zelf een design te maken en dan maatschoentjes voor de dubbele pimp-a-delicness.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Prioriteiten, WT, prioriteiten.
Leuk chickiequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prioriteiten, WT, prioriteiten.
Die van Paramore, die was ook rood/oranje, zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ik ook leuk ben?
Nee, dat is Hayley Williams. Zangeres.
Dat past wel bij jou, zonder meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik vind schoentjes dan weer hogere prio. Ik zit eraan te denken om zelf een design te maken en dan maatschoentjes voor de dubbele pimp-a-delicness.
Ze is wel cute.quote:
Klopt als een bus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van Paramore, die was ook rood/oranje, zeker?
Ja, ik zat te denken aan een double monk met wat brogueing maar dan waarbij het vleugelneusstuk schuin wegloopt in plaats van symmetrisch. Dit zou dan met een ander stukkie leer moeten, slang ofzo. En dan wil je datzelfde natuurlijk ook in je riem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat past wel bij jou, zonder meer.
Heb je al een idee?
[..]
Classy as fuck.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik zat te denken aan een double monk met wat brogueing maar dan waarbij het vleugelneusstuk schuin wegloopt in plaats van symmetrisch. Dit zou dan met een ander stukkie leer moeten, slang ofzo. En dan wil je datzelfde natuurlijk ook in je riem.
Ja daar had ik ook last van daar...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
De schilderijen op die site van fax die ik wel mooi vind, zijn gelijk duur.
2150 euro. Mwah.
kloon van?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, had ik me eerst moeten voorstellen?
Buurpoes, aangenaam!
Wat vindt je er van?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook last van daar...
Maar overweeg nog steeds iets van daar te kopenM'n muren zijn wat aan de kale kant...
Ja alleen beneden. Boven helemaal niks.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vindt je er van?
[ afbeelding ]
Kaal? Er hingen toch allemaal lijsten?
Wat heeft ze in haar hand? Een joystick?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vindt je er van?
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst een fluit. Daarna een tak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft ze in haar hand? Een joystick?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
mwoah not my stylequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vindt je er van?
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een kruis is om zichzelf mee te bevredigen a la the exorcist!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
kinkyquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah not my style
[..]
Ik denk dat het een kruis is om zichzelf mee te bevredigen a la the exorcist!
Dat is niet het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Je ziet iets zwarts uitsteken met een grijze en rode knop!
goede avond!quote:
Ik hoop dat je een hele mooie wekkerknop hebt jongeman!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, mijn snoes als de knop op mijn wekker!
Oh, nu zie ik het ook. Lijkt op een kokende waterstraal (komt allemaal stoom vanaf)quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik aan dacht.
Maar ik zie alleen iets transparants wat bijna tot haar schouders loopt.
Oooooooooohquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was er al een tijdje, zei tegen evie avond. Zit mobiel dus te lui om multi qoute
Ik laat hem vaak glimmen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:53 schreef Evie het volgende:
Ik hoop dat je een hele mooie wekkerknop hebt jongeman!
Heb je eindelijk die Aktueel-posters van de muur afgetrokken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook last van daar...
Maar overweeg nog steeds iets van daar te kopenM'n muren zijn wat aan de kale kant...
Wat is Gus ook een baasje, he.quote:
De woordkeuze is weer te dubbelzinnig hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je eindelijk die Aktueel-posters van de muur afgetrokken?
Ik wilde er geen hihaho-spoiler onder zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De woordkeuze is weer te dubbelzinnig hier.
Maar je dacht het wel in je hoofd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde er geen hihaho-spoiler onder zetten.
Sterker nog, ik begon te typen en heb hem weggehaald, omdat ik wist dat ik van jou op m'n kop zou krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je dacht het wel in je hoofd.
Je leert het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, ik begon te typen en heb hem weggehaald, omdat ik wist dat ik van jou op m'n kop zou krijgen.
Volgens mij ben ik nu bij de Skyler-boobs-aflevering.quote:
Ik weet toch niet uit mijn hoofd welke aflevering dat isquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu bij de Skyler-boobs-aflevering.
S04E09.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet toch niet uit mijn hoofd welke aflevering dat is
S04e06quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet toch niet uit mijn hoofd welke aflevering dat is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo? Ik vraag alleen of je een kloon bent. Hebben we de laatste tijd veel last van!quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daar heeft ze dat jurkje met veel inkijk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Vraag me nog steeds af van wie al die kutklonen zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo? Ik vraag alleen of je een kloon bent. Hebben we de laatste tijd veel last van!
De reactie op je vraagt zegt het al eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo? Ik vraag alleen of je een kloon bent. Hebben we de laatste tijd veel last van!
Oh dat zag ik net ja toen ik even door de episode heen klikte. Maar ik wist niet dat je dat bedoeldequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heeft ze dat jurkje met veel inkijk aan.
ja he.. En een vermoeden heb ik alquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De reactie op je vraagt zegt het al eigenlijk
Was het nog leuk vrijdag nacht/zaterdag ochtend? Of lag iedereen meteen te maffen?quote:
Toen we eenmaal thuis waren gingen we wel zo goed als direct slapen. Al weet je vast hoe lang dat nog kan duren met vrouwenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het nog leuk vrijdag nacht/zaterdag ochtend? Of lag iedereen meteen te maffen?
Is een haai een vis ja ?quote:
Ja gaat nu toch niet klagen he, je lag met 4 vrouwen in bed...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen we eenmaal thuis waren gingen we wel zo goed als direct slapen. Al weet je vast hoe lang dat nog kan duren met vrouwen
Nee.quote:
Heul niequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja gaat nu toch niet klagen he, je lag met 4 vrouwen in bed...
Duurt lang voor je die allemaal bevredigt hebt jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja he.. En een vermoeden heb ik al
Ligt aan de kogelquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is trouwens het nut van voor iemand gaan staan om diegene te beschermen tegen kogel? Als je wilt schiet je zo door 2 personen heen
2 is al lastigquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Duurt lang voor je die allemaal bevredigt hebt ja
Dat valt in de praktijk nog wel mee hoor, meestal ketst ie op bot.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is trouwens het nut van voor iemand gaan staan om diegene te beschermen tegen kogel? Als je wilt schiet je zo door 2 personen heen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk nog wel mee hoor, meestal ketst ie op bot.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als je op 2 meter afstand staat?
Idd, een .22 gaat overal doorheen, maar een .45 hollow point stopt vrij snelquote:
En dat is ook nog een puntquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk nog wel mee hoor, meestal ketst ie op bot.
Yup, remt af he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als je op 2 meter afstand staat?
Meer een gezegde, denk dat 99% het niet eens doet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:01 schreef Royco1 het volgende:
En het is natuurlijk super heldhaftig om jezelf voor je geliefde in de baan van het schot te werpen.
Massa is vrij klein dus remt harder af dan wanneer de massa groter is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie zo hard af remt, maar goed ik heb er dan ook geen verstand van
Ik ga het in ieder geval niet proberen of het zo isquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer een gezegde, denk dat 99% het niet eens doet.
Precies, en "2" personen zie ik ook al een paar dagen niet posten, ondanks dat ik denk dat dat ook 1 persoon isquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha
Sowieso zegt een newbie dat niet
Wie dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies, en "2" personen zie ik ook al een paar dagen niet posten, ondanks dat ik denk dat dat ook 1 persoon is
Faxie? Licht die niet een persoon aan te duwen wiens naam ik van de moderators niet meer mag noemen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies, en "2" personen zie ik ook al een paar dagen niet posten, ondanks dat ik denk dat dat ook 1 persoon is
Achja, heb dat hele kloon gedoe sowieso nooit gesnapt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee niet faxie, die naam mag ik Noemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Faxie? Licht die niet een persoon aan te duwen wiens naam ik van de moderators niet meer mag noemen?
Hema tegoed bon? Met een leuk rompertje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Weer een kind in mijn vrienden groep sinds een uurmag ik weer op kraamvisite. Weet echt nooit wat te kopen
Waarom blijven ze niet gewoon zuipen, kan ik tenminste ongegeneerd met een fles drank aan komen zetten
oooh ik weet al iets! Ja moet ik ff een vriendin vragen om te kopen, maar komt goed!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hema tegoed bon? Met een leuk rompertje?
Condooms.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
kind in mijn vrienden groep sinds een uur mag ik weer op kraamvisite. Weet echt nooit wat te kopen
Waarom blijven ze niet gewoon zuipen, kan ik tenminste ongegeneerd met een fles drank aan kom
Doe eens liefquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee niet faxie, die naam mag ik Noemen
Juist daarna mag dat weer tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Weer een kind in mijn vrienden groep sinds een uurmag ik weer op kraamvisite. Weet echt nooit wat te kopen
Waarom blijven ze niet gewoon zuipen, kan ik tenminste ongegeneerd met een fles drank aan komen zetten
Het niet gebruiken zorgde er in de eerste plaats al voor dat ze een kind kregen en gingen trouwen en zo.quote:
ik noem geen namen, ik ben liefquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
[..]
Juist daarna mag dat weer toch
Helemaal met die etters hebben ze dat wel nodig
Neequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je eindelijk die Aktueel-posters van de muur afgetrokken?
Nahquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hang er naaktfoto's van jezelf.
Die staan op z'n nachtkastje joh, snap dat dan!quote:
Nee hoor, die staan in een aparte kast. Ik ben bij hem thuis geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die staan op z'n nachtkastje joh, snap dat dan!
Nah, ik heb een porno zolderquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
De een heeft een SM kelder de ander Transformers, ieder z'n ding toch
4.... er waren er nog maar 3 hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie was er nog meer naar huis dan? Dacht dat buiten ons iedereen bleef slapenquote:
kan nog steeds ..... voor kinders.... jongen of meisje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Deze keer is het een jongetjequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan nog steeds ..... voor kinders.... jongen of meisje?
Nee... G ging ook naar huisquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie was er nog meer naar huis dan? Dacht dat buiten ons iedereen bleef slapen
Aaah wat liefquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... G ging ook naar huisdie wilde de dag erna nog kadootje brengen
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cars autootje.... offuh zo'n stoere baby jongens pet
Zekers liefquote:
Die was een beetje chaggie sochtends... van die snurkt en die snurkt en die ook grml... maar nadat R. en ik richting de keuken waren verhuisd heeft de rest zeker nog een 2 uur ofzo kunnen maffenquote:Hoe was het met de kater van je nichtje de volgende dag? Die voelde ze wel aardig hangen volgens mij
hehe, zijn ouders en de rest van de familie hebben niks met auto's, die jongen zal zijn eerste kilometers in een Dacia doorbrengenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef rival het volgende:
[..]
pirelli kinderpetje!
via de officiele pirelli site te bestellen!
wel met een stoere pet op zijn kanus danquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, zijn ouders en de rest van de familie hebben niks met auto's, die jongen zal zijn eerste kilometers in een Dacia doorbrengen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, zijn ouders en de rest van de familie hebben niks met auto's, die jongen zal zijn eerste kilometers in een Dacia doorbrengen
Oh dear...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ja dat kwam vast van t snurkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers lief
[..]
Die was een beetje chaggie sochtends... van die snurkt en die snurkt en die ook grml... maar nadat R. en ik richting de keuken waren verhuisd heeft de rest zeker nog een 2 uur ofzo kunnen maffen
inderdaad. het is een vervoersmiddel meer niet... Daar ga je toch geen weekend onder liggenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vind auto's gewoon niet boeiendvan a naar b... al zat jouw auto wel lekker
ach, de mijne in het ov.. Auto's.. Die dingen doen het nooit als je ze nodig hebtquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hooguit inquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad. het is een vervoersmiddel meer niet... Daar ga je toch geen weekend onder liggen
Hoe was het verder?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef rival het volgende:
[..]
wel met een stoere pet op zijn kanus dan
R zei dat ze het heerlijk vond, dat ze zo in slaap kon vallen achterin op dat kleine stukje alquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hiervoor was het nog erger (ja, wist niet dat het kon, maar toch wel).quote:
Heb je jeugdzorg al gebeld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad. het is een vervoersmiddel meer niet... Daar ga je toch geen weekend onder liggen
De mijne heeft me sinds Mei anders al 10k probleemloos rondgereden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, de mijne in het ov.. Auto's.. Die dingen doen het nooit als je ze nodig hebt
R. was haar aan het uitlachen en zat van hou jij dan eens op met draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ja dat kwam vast van t snurken![]()
Wel lief dat jullie verhuisd waren. En toen lief je Vinnie alleen met d'r?
Goed idee! Helemaal vergeten.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan er ook weer onder liggen, uitlaat rondom de flens doorgerot
Achterin zo'n ding jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hmm, moet dan ook banger worden voor Vinnie jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
R. was haar aan het uitlachen en zat van hou jij dan eens op met draaien.
Vinnie lag braaf op zijn bedjeen mijn nichtje kende kan ze zich zelf prima redden
goed bezigquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mijne heeft me sinds Mei anders al 10k probleemloos rondgereden.
Mijn einddemper is ook rot. Maar ik krijg nu een echte eisenmanquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan er ook weer onder liggen, uitlaat rondom de flens doorgerot
die was gaar.... al zeer vroeg moeten opstaan en de hele dag werken en daarna mee feestenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
R zei dat ze het heerlijk vond, dat ze zo in slaap kon vallen achterin op dat kleine stukje al
wat??quote:
Zei gisteren tegen vinnie dat er waarschijnlijk niet veel te lassen valt op die roestquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed idee! Helemaal vergeten.
Al zag ik laatst een kinderopvang met 2 Dacia's rondrijden
[..]dat is kut, nieuwe uitlaat of las je er alleen een nieuwe flens op?
quote:
Wat rij je tegenwoordig?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]geen sex in mijn auto, heb hele licht kleurige alcantara bekleding, dat is erg besmettelijk
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Achterin zo'n ding jaeven betterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik al bijna 11 jaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed bezigik heb geen eens een rijbewijs
Ja moest op tijd slapen hequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt een goed feestje gemist....
Daarom mag ik haar zo graag.... ze zit vaker buiten the box dan er inquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, moet dan ook banger worden voor Vinnie jaZe wond inderdaad hele groepen om d'r vinger ja, was mooi om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |