SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die van Appie is net even goedkoper![]()
En van DE koffie krijg ik maagzuur en die van appie niet
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dagquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
sepo
[..]
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.
Sow, nee dat red ik niet. 9/10 keer drink ik thee en af en toe 's avonds een bakkie als vrienden langskomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dag
Ik ga eens eventjes puinruimen en een paar wassies draaien
De jongens liggen uitgeput op de bank naar de Spongebob top 100 te kijken
HEERLIJKquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Lekker windje buitenWat vinden jullie van het weer?
Best wel vetquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Bezig op Zandvoort nu![]()
http://new.livestream.com(...)ullmegaloopchallenge
Dat is wel een van de extreemste vormen. Hoog springen in veel wind, en de kite dan nog een keer ronddraaien voor een extra megaboost. Sprongen tot 20 meter hoog zijn datquote:
Het is heerlijk weer buiten en zon erbij is een dikke plusquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest en momenteel word ik verblind door de zon
Helemaal mee eensquote:
Daarnet was de heat nog niet begonnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Het was net klaar geloof ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Laatste halve finale is nu bezig. Zometeen een demonstratie van Ruben Lenten, een van de extreemste kiters in de wereldquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarnet was de heat nog niet begonnen.
Geduld is niet mijn 2e naam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?
[..]
Geduld is niet mijn 2e naam.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
is het zo erg dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
Thanksquote:
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig wordenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig worden
It was the dogquote:
Nu best oke... t is volgens mij weer droog, maar er zoemt wel watquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
En en en?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, brandweer/politie in de straat hier. Ook afgezet met lint bij een flat.
snap er niks van. storm en regen! kijk je 3 seconde later lijkt het wel zomerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Tis alleen even wennen met donker
Zeiksnorquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.
Veel te koud, veel te weinig uren licht.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt door de herfst en winter.
Dat ontneemt me alle vreugde.
Komt vanzelf wel weerquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil weer terrasweer en korte rokjes
Winter met sneeuw kan ik dan weer wel waarderen. Deze bende nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt door de herfst en winter.
Dat ontneemt me alle vreugde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |