SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die van Appie is net even goedkoper![]()
En van DE koffie krijg ik maagzuur en die van appie niet
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dagquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
sepo
[..]
Oh geen idee, zo vaak drink ik het niet.
Sow, nee dat red ik niet. 9/10 keer drink ik thee en af en toe 's avonds een bakkie als vrienden langskomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 3-4 bakkies per dag
Ik ga eens eventjes puinruimen en een paar wassies draaien
De jongens liggen uitgeput op de bank naar de Spongebob top 100 te kijken
HEERLIJKquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Lekker windje buitenWat vinden jullie van het weer?
Best wel vetquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Bezig op Zandvoort nu![]()
http://new.livestream.com(...)ullmegaloopchallenge
Dat is wel een van de extreemste vormen. Hoog springen in veel wind, en de kite dan nog een keer ronddraaien voor een extra megaboost. Sprongen tot 20 meter hoog zijn datquote:
Het is heerlijk weer buiten en zon erbij is een dikke plusquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest en momenteel word ik verblind door de zon
Helemaal mee eensquote:
Daarnet was de heat nog niet begonnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Het was net klaar geloof ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie telkens maar niks gebeuren in dat filmpje
Laatste halve finale is nu bezig. Zometeen een demonstratie van Ruben Lenten, een van de extreemste kiters in de wereldquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarnet was de heat nog niet begonnen.
Geduld is niet mijn 2e naam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was net klaar geloof ik
geduld is een schone zaak
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom klikte ik het onderste filmpje aan maar daar zag ik ook niks in ?
[..]
Geduld is niet mijn 2e naam.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
is het zo erg dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was toch al gestopt met kijken want ik moet echt ff wat aan mijn puinhuishouden doen
Thanksquote:
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig wordenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja... paar dagen niks gedaan.. en met 3 katten dan gaat het best snel stoffig en harig worden
It was the dogquote:
Nu best oke... t is volgens mij weer droog, maar er zoemt wel watquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
En en en?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, brandweer/politie in de straat hier. Ook afgezet met lint bij een flat.
snap er niks van. storm en regen! kijk je 3 seconde later lijkt het wel zomerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Viro het volgende:
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Tis alleen even wennen met donker
Zeiksnorquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel, herfst en winter zouden we af moeten schaffen.
Veel te koud, veel te weinig uren licht.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat komt door de herfst en winter.
Dat ontneemt me alle vreugde.
Komt vanzelf wel weerquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil weer terrasweer en korte rokjes
Winter met sneeuw kan ik dan weer wel waarderen. Deze bende nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
liever deze bende dan die blubber die ze sneeuw noemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:38 schreef rival het volgende:
[..]
Winter met sneeuw kan ik dan weer wel waarderen. Deze bende niet
Dus het ligt niet aan het geweldige spel van feyenooit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nederlanders he?quote:
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderenquote:
Laat mequote:
Hier hoor ik niet eens wat, je naja alsof iemand zachtjes blaast dan alleenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderen
ik wacht op onweerquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige dat ik erg vind aan dit weer is dat het lijkt alsof mn kozijnen er ieder moment uit kunnen donderen
Onweerquote:
Hoekflat, wind staat vol tegen het raam aan. Maakt best wel veel herrie zo heel stiekem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat me
[..]
Hier hoor ik niet eens wat, je naja alsof iemand zachtjes blaast dan alleen
Ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan het geweldige spel van feyenooit?
kijk maar onder je bedquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor monster ben je nu weer aan het maken.
Ghehequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook.
Klotezondag.
Maar goed dat de buurvrouw niet thuis was anders had ze vast de politie gebeld.
Zal wel schelen dat dit nieuwbouw is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoekflat, wind staat vol tegen het raam aan. Maakt best wel veel herrie zo heel stiekem.
Zit niksquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook.
Klotezondag.
Maar goed dat de buurvrouw niet thuis was anders had ze vast de politie gebeld.
oh. Shit.. Dan is ie ontsnaptquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel schelen dat dit nieuwbouw is.
Zit ook op een hoek.
[..]
Zit niks![]()
Beetje jammer.
baconquote:
geen idee.quote:
Witte sneeuw bedoel ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liever deze bende dan die blubber die ze sneeuw noemen
dat duurt slechts een paar minutenquote:
neem wapens meequote:
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat duurt slechts een paar minuten
Toch wel handig anders hoor, Winterbanden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...
Rijgedrag is de belangrijkste factor. En je zie hele hordes op winterbanden over gladde wegen crossen alsof het midden zomer is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch wel handig anders hoor, Winterbanden.
Maar ligt ook wel aan je auto en de maat
Tja het is ook een schijnveiligheid natuurlijk. Maar een winterband is altijd beter dan een zomerbandquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijgedrag is de belangrijkste factor. En je zie hele hordes op winterbanden over gladde wegen crossen alsof het midden zomer is.
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het welquote:
en wie ben jij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik hier inschrijven voor een sneeuwloze winter? En graag óók zonder berichten over winterbanden...
Gewoon een mooie katana, is voor beide geschikt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het wel
Ohja wacht, ik loop even naar m'n kelder om wat spullen te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie zilveren kogels, houten staak.. Je kent het wel
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor mequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zo *plof*
Kinderen op bed: check
Thee: check
Sloffen: check
Opname van de F1: check
Mijn avond kan beginnen
Een katana is voor weeaboos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een mooie katana, is voor beide geschikt.
ik vermijd meestal de mediaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor me
Het wordt morgen ook schijt weer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het weer eens verpest voor me
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
En ik weet de uitslag al.
En het leven is gewoon kut.
Was het maar kut dan had je er nog wat aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
Mag hopen van nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat het niet letterlijk schijt weer wordt
De tering zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ook ja
Als, wij vrouwen, eens een rotdag hebben zijn we ook meteen ongesteldquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan toch helemaal niet, hij is toch geen vrouw...
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tering zeg.
Maak maar vast een afspraak met je psycholoog
Als je nu al in een winterdip zit.
Of ben je ongesteld ?
Zwaar leven Roy....quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.
Van Gerwen is vanavond mijn laatste strohalm.
Niet klagen, jullie hebben ook dingen die wij niet hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als, wij vrouwen, eens een rotdag hebben zijn we ook meteen ongesteld
Geen excuus
Ik ga zo wel even wat mensen doodslaan in Gta, knapt een mens van op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar leven Roy....
Kusje? Knuffel?
(ik doe wel een beetje luchtig maar je weet dat mijn dm open staat voor je)
Dat is dan ook weer een beetje te gedurft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winterdip, midlife crisis, recessie, sportieve sahara. Zwarte piet die gaat verdwijnen.
Sportieve sahara, wat een termquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle credits naar Youp.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sportieve sahara, wat een term
WT, baasje dat je bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sportieve sahara, wat een term
Net mijn nek volgegooid met vette dingen, maar wel yoghurtmayonaise (wel Zaanse natuurlijk) gebruikt. Nu nog Cola-Light en ik ben 100% gezondquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, baasje dat je bent.
Hoe is het met je?
Dat is goed om te horen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net mijn nek volgegooid met vette dingen, maar wel yoghurtmayonaise (wel Zaanse natuurlijk) gebruikt. Nu nog Cola-Light en ik ben 100% gezond
Dus ik voel me lekker. Ik heb alleen een beetje last van lieveheersbeestjes in mijn woning.
Raspatat (je weet ervan) en een pikanto.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen.
Wat voor vets heb je gegeten?
Met yoghurtmayonaise? Niet met pindasaus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raspatat (je weet ervan) en een pikanto.
* LovelyLady is blij met d'r boobsquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet klagen, jullie hebben ook dingen die wij niet hebben
Klopt. Luister. Een pikanto eet je met curry en mayo. Een mexicano die behalve de vorm hetzelfde is laat zich eten met pindasaus. Maar wat betreft pindasaus heb ik wat moeilijkheden die ik op een later moment onder het genot van een alcoholische versnapering nog wel eens scherpzinnig uiteen zal zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met yoghurtmayonaise? Niet met pindasaus?
Moet er perse mayo bij de pikanto?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Luister. Een pikanto eet je met curry en mayo. Een mexicano die behalve de vorm hetzelfde is laat zich eten met pindasaus. Maar wat betreft pindasaus heb ik wat moeilijkheden die ik op een later moment onder het genot van een alcoholische versnapering nog wel eens scherpzinnig uiteen zal zetten.
Ja verdorie die moet ik ook nog!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er perse mayo bij de pikanto?
Ik kijk uit naar de uitleg, zonder meer.
Ik heb trouwens eindelijk een salontafel.Mijn huis is nu af.
Waarom koop je er dan geen een?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja verdorie die moet ik ook nog!
Omdat ik mijn armlastigheid en mijn smaak volledig incompatibel zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom koop je er dan geen een?
Dat is vervelend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik mijn armlastigheid en mijn smaak volledig incompatibel zijn.
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
Wat voor tafel heb je op het oog?
Je wilt het voor je bank zetten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.
Hmhm. Zou je het niet iets lichter kiezen? Dit vult nogal, helemaal in een kleine ruimte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel iets met een stukkie hout erin, noten ofzo, maar eiken zou ook wel leuk passen. Iets dat het afmaakt met glas zou ook leuk zijn.
Zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fan van dali, maar het kan best leuk staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt het voor je bank zetten?
Je staat algemeen bekend als een man met smaak. Mag ik je vragen wat je vindt van een groot schilderij voor aan de muur, boven de bank?
Deze:
[ afbeelding ]
Mja, dit match wel een beetje met andere meubels, maarja, ding is wel 60 rond wat best fors is. Eigenlijk is zo'n IKEA tafeltje perfect, maar dat wil ik gewoon niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmhm. Zou je het niet iets lichter kiezen? Dit vult nogal, helemaal in een kleine ruimte.
Ceci n'est pas un pipe?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van dali, maar het kan best leuk staan.
Ik vind jou meer een typje om een magritte aan je muur te hangen. Met als bonus twi zijn ui natuurlijk. Maar een trein die uit een haard komt is ook altijd leuk. Geen pijp doen, dat is afgezaagd.
Ik zal eens kijken Fax.quote:
Dan doen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ceci n'est pas un pipe?
Ik heb niks tegen Magritte, maar Dali is wel mijn held. Ik heb 3 jaar lang 3 prenten van hem aan de muur gehad (waaronder degene die ik net postte).
Maar ik heb nu de mogelijkheid daar een mooie, grote versie van te kopen.
Fax, die website is te chaotisch. Kan niet goed zoeken daar.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dit match wel een beetje met andere meubels, maarja, ding is wel 60 rond wat best fors is. Eigenlijk is zo'n IKEA tafeltje perfect, maar dat wil ik gewoon niet.
Ze zijn slechts op zaterdag open, dus dan moet ik nog even wachten.quote:
Wel origineel werk daar... unieker dan een kopie van iets bekendsquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, die website is te chaotisch. Kan niet goed zoeken daar.
Niks op alfabet, veel te veel pagina's
[..]
Waarom niet?
Je cd kasten komen daar ook vandaan.
[..]
Ze zijn slechts op zaterdag open, dus dan moet ik nog even wachten.
Ja klopt, maar het moet een beetje in balans zijn. Bovendien zijn dat ware "carriers" als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je cd kasten komen daar ook vandaan.
[..]
Ik zie leuke dingen er bij zitten, inderdaad. Ik heb alleen maar weinig plek om dingen te hangen, aangezien het anders rommelig wordt. Het moet ook wel bij elkaar passen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel origineel werk daar... unieker dan een kopie van iets bekends
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het moet een beetje in balans zijn. Bovendien zijn dat ware "carriers" als je snapt wat ik bedoel.
Ja, zou wel beter zijn. Maarja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?
Dan heb je al helemaal iets unieksquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie leuke dingen er bij zitten, inderdaad. Ik heb alleen maar weinig plek om dingen te hangen, aangezien het anders rommelig wordt. Het moet ook wel bij elkaar passen.
Daarnaast had C_M ook aangeboden iets voor me te schilderen. Straks is ze weer in Oost-Nederland en kan dat. Daar moet ik wel plek voor open houden, natuurlijk.
[..]
Dat begrijp ik. Maar zou je niet kiezen voor een iets lichtere glaskleur?
Nouja, maar even sparen dan voor de tafel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zou wel beter zijn. Maarja.
Dat zeker. Ik zit te denken aan iets Germaans.quote:
Ja maar ik wil ook nog schoenen kopen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, maar even sparen dan voor de tafel.
[..]
quote:
Prioriteiten, WT, prioriteiten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook nog schoenen kopen!
Zeg je nu indirect dat ik ook leuk ben?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk mevrouwtje! Is dat je zusje?
Ja, ik weet het. Maar ik vind schoentjes dan weer hogere prio. Ik zit eraan te denken om zelf een design te maken en dan maatschoentjes voor de dubbele pimp-a-delicness.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Prioriteiten, WT, prioriteiten.
Leuk chickiequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prioriteiten, WT, prioriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |