Ik heb het idee dat het niet lang meer duurt tot ze met 2 380's per dag gaan vliegen op EHAM.quote:Op zondag 17 november 2013 12:05 schreef Leatherface het volgende:
Emirates gaat nog maar eens vijftig A380's bestellen.
De concurrentie de markt uitdrukken. Het is een blitzkrieg vanuit de zandbak, met groot materieel dusdanig druk uitoefenen dat over een aantal jaar de westerse maatschappijen weg zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef Kopstoot het volgende:
En 150 777x. Bizarre aantallen. Die A380s zijn de komende 10 jaar nog niet afgeschreven lijkt me. Wat ze met ruim 140 a380s en zo'n 300 777s moeten? Natuurlijk zullen de A330s etc wel weggaan, maar dan nog zijn bizarre hoeveelheden widebodys.
Vanaf begin december komen ze met een tweede vlucht met de 777-200LR dus is een stap naar een A380 snel gemaakt; 266 stoelen naar 489/517 (afhankelijk van wel of niet crewrest achterin).quote:Op zondag 17 november 2013 14:06 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het idee dat het niet lang meer duurt tot ze met 2 380's per dag gaan vliegen op EHAM.
En dit inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef The_stranger het volgende:
De concurrentie de markt uitdrukken. Het is een blitzkrieg vanuit de zandbak, met groot materieel dusdanig druk uitoefenen dat over een aantal jaar de westerse maatschappijen weg zijn.
Etihad heeft vandaag ook aangekondigd Darwin Airline over te nemen. Wordt gerebrand naar Etihad Regional om als feeder te dienen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De concurrentie de markt uitdrukken. Het is een blitzkrieg vanuit de zandbak, met groot materieel dusdanig druk uitoefenen dat over een aantal jaar de westerse maatschappijen weg zijn.
quote:A Tatarstan Boeing 737-500 on behalf of Ak Bars Aero, registration VQ-BBN performing flight U9-363/2B-363 from Moscow Domodedovo to Kazan (Russia) with 44 passengers and 6 crew, crashed on landing in Kazan at 19:25L (15:25Z). All occupants perished in the accident.
Emergency services reported there were no survivors. The aircraft was on its second approach and was about to go around when the aircraft crashed.
Russia's Ministry of Emergency confirmed the crash, all 44 passengers and 6 crew have been killed in the accident. The aircraft had already gone around several times, when a fuel tank caught fire upon landing.
Ground observers are reporting the aircraft had gone around two times and burst into flames upon touch down on third approach.
The Airport of Kazan is currently closed.
De 747-8 mag er ook zijnquote:
Die 748 vind ik dus echt helemaal niks.quote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De 747-8 mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Maar voldoen ze inmiddels aan het door Boeing beloofde brandstofverbruik?
quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Die 748 vind ik dus echt helemaal niks.
En er zijn beelden. Hij gaat gewoon loodrecht de grond inquote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef Iemand91 het volgende:
Crash: Tatarstan B735 at Kazan on Nov 17th 2013, crashed on landing
Jezus.quote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef OEM het volgende:
[..]
En er zijn beelden. Hij gaat gewoon loodrecht de grond in
Fout van de piloot werd er al meteen gezegd. Dat lijkt me onwaarschijnlijk op deze manier.quote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef OEM het volgende:
[..]
En er zijn beelden. Hij gaat gewoon loodrecht de grond in
Lijkt toch wel een fout van de piloot te zijn, zie hierquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Fout van de piloot werd er al meteen gezegd. Dat lijkt me onwaarschijnlijk op deze manier.
Dat is zo'n grove fout dat ie bijna niet per ongeluk gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef larsico het volgende:
[..]
Lijkt toch wel een fout van de piloot te zijn, zie hier
Heftig om te zien altijd. Zo'n enorm ding dat zit te flexen en stuiteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef OEM het volgende:
Stuiteren over de landingsbaan in een A380
http://sploid.gizmodo.com(...)-to-crash-1468319203
[ afbeelding ]
quote:BERLIJN - De komende maanden zal de Duitse luchtvaartmaatschappij airberlin vliegen met één speciaal kerstvliegtuig onder het motto 'Flying home for Christmas'. Dit heeft de maatschappij woensdag gezegd.
De Boeing 737-800 zal op het Europese routenetwerk vliegen tot en met januari. Iedereen die naar huis vliegt met airberlin tijdens het vakantieseizoen heeft een goede kans te reizen met dit versierde vliegtuig.
Het ontwerp lijkt op een ketting van kaarsjes. De ramen van het vliegtuig worden gevormd door de kaarsjes, waardoor de cabineverlichting er 's avonds voor zorgt dat het lijkt alsof de vlammetjes branden. Binnenin is het vliegtuig ook aangepast, met onder andere hoofdsteunen in kerststijl.
Kun je nog zo'n huge-ass motherfucker zijn, het blijft gewoon een vliegtuig.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef OEM het volgende:
Stuiteren over de landingsbaan in een A380
http://sploid.gizmodo.com(...)-to-crash-1468319203
[ afbeelding ]
quote:This has gone up in Piccadilly Circus. It's linked to a flight tracker so that it can display live flight information.
En dat zou je erg vinden? Als je weleens met Emirates o.i.d. hebt gevlogen dan wel vliegtuigmaatschappijen uit dat deel van de wereld, dan ademt vind ik hun service en hele manier van een "vliegervaring hebben" moderniteit en gedienstigheid uit als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met de KLM. (om even een voorbeeld te nemen)quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef The_stranger het volgende:
De concurrentie de markt uitdrukken. Het is een blitzkrieg vanuit de zandbak, met groot materieel dusdanig druk uitoefenen dat over een aantal jaar de westerse maatschappijen weg zijn.
Concurentie is zeker goed en emirates is een fijne maatschappij om mee te reizen. Maar concurentie moet er wel BLIJVEN. Het zou zonde zijn als 1 maatschappij de dienst uit maakt. Zonder concurentie zullen de prijzen weer stijgen. De service slechter worden enz.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat zou je erg vinden? Als je weleens met Emirates o.i.d. hebt gevlogen dan wel vliegtuigmaatschappijen uit dat deel van de wereld, dan ademt vind ik hun service en hele manier van een "vliegervaring hebben" moderniteit en gedienstigheid uit als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met de KLM. (om even een voorbeeld te nemen)
Daarbij hebben westerse vliegtuigmaatschappijen jarenlang de dienst uitgemaakt in de vliegwereld. Dat men nu flink wat concurrentie krijgt is alleen maar een zegen.
Tsja, hij zal er toch weg moeten. Ter plekker demonteren dan maar ?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef OEM het volgende:
Een 747 dreamlifter is geland op een verkeerd vliegveld en kan niet meer weg omdat de startbaan te kort is.
http://www.kwch.com/news/(...)oma90hz/-/index.html
http://www.nu.nl/opmerkel(...)korte-startbaan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |