ik moest heel hard lachenquote:
geylquote:
Dat!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drie keer gedraaid in heel 2013.
Drie keer te veel.
twitter:giel3fm twitterde op zondag 27-10-2013 om 13:21:01Directioners opgelet: morgenvroeg ga k met @Louis_Tomlinson bellen & jullie vragen stellen! k zou mn wekker zetten
http://t.co/8RAtIAEb5k reageer retweet
NEE! potdorie!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef iBenny het volgende:
Hadden ze gister trouwens nog het postmeisje gebeld? Dat heb ik namelijk gemist
Ik dacht het ook te horen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoorde het ook! of was dat Ramon die er doorheen "zong"?
en Domien ook!quote:
twitter:Domien twitterde op zondag 27-10-2013 om 13:54:40@timur3FM Ja!! Bono zingt echt heel hard 'Timur en Ramon’, hahaha! #3FM reageer retweet
Ik heb de uitslagen gezien. Wat een verrassingen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb de uitslagen gezien. Wat een verrassingen.
Niet alleen deze week...quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:33 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is dat toch met die Roy's deze week?
Hilarisch he ceeke?quote:
Neen.quote:
'Dat betekend'quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Dus die irritante twitter-spamclowns beginnen nu zelfs al hun acties aan te kondigen...
[ afbeelding ]
Voordeel is wel dat ik alvast van tevoren hun hashtag in de mute-lijst kan zetten.
Dat is hij toch ook?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Domien zegt dat ie Mister Guilty Pleasure is![]()
Niet zo hard wuiven! Het begint hier spontaan te stormenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo hard wuiven! Het begint hier spontaan te stormen
Wat een baasquote:
Ja, het moet nog beginnen he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Waait het trouwens aan de kust meer?
Hier waait het gewoon hard, niet echt iets bijzonders.
Het gaat hier lekkah tekeer jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Waait het trouwens aan de kust meer?
Hier waait het gewoon hard, niet echt iets bijzonders.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dit best een leuk liedje![]()
![]()
![]()
![]()
Je UIquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Goedemorgen!!!! Daar ben ik weer!!DOMIIIIIEEEEEEEEENNNNN
Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik ben dat 'Waves' liedje van MrProbz zo spuugzat!!!
Best een leuk nummer hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook.
Schijnbaar heeft MrProbz nog niet genoeg geld verdient.
Nu Lou Reed, dus neequote:
Er wordt geadviseerd om thuis te blijven, in je bed te gaan liggen onder de dekens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zo de deur uit
#hardestruggles
Ik heb een terugkomdag, weinig keus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om thuis te blijven, in je bed te gaan liggen onder de dekens.
Ik als de storm hier op z'n max isquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zo de deur uit
#hardestruggles
Muis heb jij nog een overlevingspakket in de kast liggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zo de deur uit
#hardestruggles
Nee sorry.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Muis heb jij nog een overlevingspakket in de kast liggen
Ga je mexicano's bakken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zo de deur uit
#hardestruggles
Q draait zoveel schijtnummers dood. Vond het eerst meevallen maar het begon steeds erger te worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt op Q ook dood gedraaid.
Hoe lang heb je?quote:
Oh dan ga ik er even voor zitten.quote:
Kutdag dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er even voor zitten.
Om 7 uur vanmorgen kwamen ze al om m'n balkon te slopen met allerhande luidruchtig gereedschap.
Rond 11 uur stapte ik in de tram richting centrum om wat printjes te gaan maken. Maar de conductrice kafferde me uit omdat ik oordopjes in had(!).
Daarna in de metro 2x uit moeten stappen omdat de metro niet verder reed.
Eenmaal in de stad bij de printshop, bleek die dicht te zijn. Prima, rondje gemaakt door de stad. Maar om 12 uur was het nog steeds niet open. Telefoon werd niet opgenomen, dus geen idee wat daar aan de hand was.
Toen maar mijn vrijwilligerswerk opgebeld of ik daar mocht printen. Maar daar was de inkt weer op, dus moest ik weer langs de MediaMarkt voor inkt. Toen terug naar m'n vrijwilligerswerk om te printen.
En toen was het inmiddels half 2. En had ik nog niks gegeten of gedronken en nu heb ik geen zin meer om iets te doen vandaag.
Ik heb geen wijn en chocolade meer in huisquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kutdag dus.
Ik beveel aan om in je bed te gaan liggen met dekens over je hoofd en doen alsof de boze buitenwereld niet bestaat. En je terpletter eten in chocolade en veel wijn drinken.
Neeeeeeeeequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn en chocolade meer in huisOok dát nog.
#fwp
Ik heb wel een nieuwe pot Nutella in de kast staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Het dat de wind de verkeerde kant opstaat anders had ik chocolade per luchtpost verstuurd.
fwp solved danquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe pot Nutella in de kast staan
quote:
je kan maar 1 paar tegelijk aan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Over fwp gesproken. Gisteren 2 paar schoenen gekocht, zie ik vandaag online nog een paar leuke schoenen...
Schoenen moeten wel matchen bij de outfit. En hoe meer schoenen je hebt hoe minder ze slijten hoe langer je ze hebt. Ik heb zo'n hekel aan als je favo paar kapot is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
je kan maar 1 paar tegelijk aan?
Anouk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Evertjan het volgende:
Anouk gaat weer ouderwets los op Twitter
KLB / Anouk en fb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Evertjan het volgende:
Anouk gaat weer ouderwets los op Twitter
Hier nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En tot zover de "storm" hier. Viel hier tegen.
Ik ga morgen wel in bos kijken, is vast meer te kijken dan hier in de straat.quote:
quote:
Ik zou haar met veel genoegen helemaal volpurrenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het origineel van Sandra van Nieuwland beter.
grgr Wolfrolf.
Paul heeft het bandje omgedraaid denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
WTF, het is nog geen half uur geleden sinds de vorige keer dat ze Atlas draaiden
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Paul heeft het bandje omgedraaid denk ik.
Nopequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit de eerste keer Heleen bij Coen & Sander?
Nee. Volgens mij zat ze ook bij C&S in haar eerste week terug bij de ANWB.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit de eerste keer Heleen bij Coen & Sander?
Ah, bedanktquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij zat ze ook bij C&S in haar eerste week terug bij de ANWB.
http://www.3fm.nl/a/118620
Weinig mis mee vind ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef alors het volgende:
Deze aids weer. Alsof de omniplayer is ontploft.
Niemand wil dan ook kampioen zijn, dat zag je de afgelopen 2 dagen wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Kampioenenfruit?
Wat een aidsreclame van Lidl.
Knotsgek weekend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand wil dan ook kampioen zijn, dat zag je de afgelopen 2 dagen wel.
Dan is dit toch een toffer fimpje:quote:
Blij dat ik niet in een vliegtuig zat vandaag.quote:
Insert *fire*-jingle.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef alors het volgende:
Het is wel een beetje heel veel liiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaar fiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrree
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef remcoP het volgende:
De Chef-voetbal is zelfs tot de NOSop3 doorgedrongen, waar gaat het heen met de wereld?
Prachtige vensterbank inderdaad...quote:
Welk nummer?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA CRYSTAL FIGHTERS LIVE
TOPSHOW
Uiteraard. Nooit eens een echte topper. Altijd middelmaat.quote:
Je verwacht het niet he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Nooit eens een echte topper. Altijd middelmaat.
Mja.quote:
Een 11 van Atzegod?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja.
Doe dan The Rip. Een van de mooiste nummers ooit. Legendarischer dan Street Spirit.
Een 12.quote:
Wat ben je toch een heerlijk net meisjequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem iets te expliciet.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk net meisje
Ja ik doe Ruimtelijke Ordening heh, dan is Mobiliteit trollen altijd priem.quote:
Ruimtelijke Ordeningquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik doe Ruimtelijke Ordening heh, dan is Mobiliteit trollen altijd priem.
Zonder mij zou je nu op straat wonen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ruimtelijke OrdeningDat is bijna hetzelfde.
Haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder mij zou je nu op straat wonen.
Hij is ietwat mager jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar godsamme, heeft die gast een groeistoornis?
Dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap Fleur wel, maar Giel heeft gewoon een legitiem punt
Preciesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Dat politiek correct gereutel terwijl feiten iets anders laten zien. En dan zeker gaan klagen dat de politie te weinig zaken oplost omdat ze voor de vorm eerst maar wat niet-Marokkanen oppakken?
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap Fleur wel, maar Giel heeft gewoon een legitiem punt
Dat de politie zogenaamd "discrimineert" omdat ze bepaalde bevolkingsgroepen vaker staande houden voor controlequote:
En terecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat de politie zogenaamd "discrimineert" omdat ze bepaalde bevolkingsgroepen vaker staande houden voor controle
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
RACOON
LOVE YOU MORE
Marions trouwliedje
PINK FLOYD
WISH YOU WERE HERE
Toms herinnering aan een fantastische vakantie in Brazilië
RADIOHEAD
CREEP
Marions jeugdsentiment
RED HOT CHILI PEPPERS
GIVE IT AWAY
Radbouts gewoon lekkere liedje
VAN DIK HOUT
STIL IN MIJ
Marika, de oudste collega onder ons, heeft toch een beetje een andere smaak dan de rest. Al wordt dit liedje breed gedragen door ons alle 6
PEARL JAM
BLACK
Eén van Toms favorieten
QUEEN
FRIENDS WILL BE FRIENDS
Keuze van Marika
DOORS
L.A. WOMAN
Kirstens jeugdsentiment, maar ook geliefd onder Tom, Radbout en Elmer
JIMI HENDRIX
ALL ALONG THE WATCHTOWER
Radbout, de echte rocker onder ons
U2
WITH OR WITHOUT YOU
Elmers verrassend rustige keuze
David Bowie
This is not America
Eén van Radbouts favorieten
Depeche Mode
It's no good
Typisch Elmer
RAGE AGAINST THE MACHINE
KILLING IN THE NAME OF
Toms bijdrage, maar zeer geliefd bij Elmer, Radbout en Kirsten
MUSE
UPRISING
Marion is echt fan van deze band. Is onlangs nog naar een optreden van hun geweest
RAMMSTEIN
SONNE
Elmer houdt van metal. Kirsten trouwens ook. Radbout en Tom ook wel, maar of dit hun eerste keuze zal zijn...?
JOHNNY 'GUITAR' WATSON
REAL MOTHER FOR YA
En daar weer een keuze van Marika. Gaat ermee door bij Marion, Tom, Radbout en Elmer
Arcade Fire
Rebellion (Lies)
Kirsten in herfstsferen, al fietsende met de koptelefoon op
The Cure
Fire in Cairo
Goed lijstje.
Ja kan ik er wat aan doen dat hier iemand zit die een stijfje krijgt van SaaiRadioquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar 3FM luisteren, dan snap je het wel. Ik ga het dus niet uitleggen.
Nog nooit gehoord van het item 15 Minute Request?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat hier iemand zit die een stijfje krijgt van SaaiRadio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |